Dit wilde ik dus ook zeggen. Als het elke episode 3 kwartier lang veldslagen waren en 10 minuten dialoog zou het ook niet goed zijn. GOT gaat juist om de intriges en de persoonlijkheden. De actie eromheen is er puur om de aandacht bij te houden (daarmee wil ik niet zeggen dat die actie slecht is hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:31 schreef Persefoneia het volgende:
Waarom moet er altijd zo veel 'gebeuren'?
De kostuums, de schepen, de contouren van draken in prachtige shots, inclusief de shots van de steden/kastelen, de landschappen, het taalgebruik, de paarden. En ga zo maar door. Alleen daar kan ik al van genieten.
Volgens mij zit hij niet in de serie.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die viel me zelf persoonlijk miner op omdat die ergens op een balkonnetyje stonden en ik Coldplay zo 1 2 3 niet herkenVoor mij hoeft t echt niet, die bekende cameo's.
Zit GRRM er eigenlijk al ergens in?
Als een soort Stan Lee
Maar niet zo obvious als dit, met dat gezang in dat bos, en dan pontificaal die lillike gingerharses door je beeld.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:03 schreef Re het volgende:
[..]
er zijn wel meer bekende muzikanten geweest met een rol in GoT hoor
Dit dus. De bests got seizoenen zijn met al die gesprekken.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, zeker. Maar ik denjk dat veel mensen met actie toch veldslagen en draken en een dode bedoelen. Ja sorry, maar ook al zit dat er in, ik vind het JUIST fijn dat dat niet iedere aflevering is. Ik geniet juist van de stillere ook, in contrast. Waar veel politiek wordt bedreven, lore wordt besproken, connecties worden gemaakt.
Als je alleen maar actie van die eerste categorie wil (bigger harder faster stronger) dan is de A-Team misschien een betere show voor je
Er bestaan ook mensen die GOT niet kennen.....quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:07 schreef FireFox1 het volgende:
Bestaan er echt mensen die Ed Sheeran niet kennen?
De familie heeft dan ook een geschiedenisje van gestoorden (thanks incest!)quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hier idem. En ze is ook helemaal geen redder ofzo. Vermoord ook heel veel onschuldige mensen. En dat gaat ze nu weer doen.
Heb ik gezien ja, waarom ze in godsnaam werden uitgenodigd mag Joost wetenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:22 schreef Koningin het volgende:
[..]
Er bestaan ook mensen die GOT niet kennen.....
Gisteravond bij programma mensen die gevraagd werden met hun drone filmbeelden te maken bij GOT en nog nooit ervan hadden gehoord.
Oberyngod was ook wel goedquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De familie heeft dan ook een geschiedenisje van gestoorden (thanks incest!)
Ik vind het juist wel leuk dat er wat van die gekte doorschemert.
Het mooie van veel karakters vind ik dat ze grijs zijn; niet 100% goed of 100% evil.
Die zijn er wel een paar (ramsay 100% evil, Jon 100% good) maar juist dat er tussenin vind ik boeiend (en realistisch)
Stannis liet aan Samwell al weten dat Dragonstone tjokvol Dragonglass zat. Dus dat ie er nu in de boeken van de citadel erachter komt dat het gedocumenteerd is en daarom Jon moet informeren is een beetje gek. Dat had ie in de tussentijd al tig keer kunnen doen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat was dat dan? De lokatie van dragonglass?
Tjokvol is wel behoorlijk overdreven. Een paar delen terug staat die scene en daarin zegt Stannis: Dragonglass, we have that at Dragonstone. Of woorden van die strekking, hij zegt het vrij terloops en zeker niet dat ze er hele bergen van hebben.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Stannis liet aan Samwell al weten dat Dragonstone tjokvol Dragonglass zat. Dus dat ie er nu in de boeken van de citadel erachter komt dat het gedocumenteerd is en daarom Jon moet informeren is een beetje gek. Dat had ie in de tussentijd al tig keer kunnen doen.
In welke aflevering werd dit gezegd dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Stannis liet aan Samwell al weten dat Dragonstone tjokvol Dragonglass zat. Dus dat ie er nu in de boeken van de citadel erachter komt dat het gedocumenteerd is en daarom Jon moet informeren is een beetje gek. Dat had ie in de tussentijd al tig keer kunnen doen.
Type op youtube Stannis tells Sam about dragenglas. Ergens midden in seizoen 5.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:28 schreef Odaiba het volgende:
[..]
In welke aflevering werd dit gezegd dan?
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:28 schreef Odaiba het volgende:
[..]
In welke aflevering werd dit gezegd dan?
Hoe kunnen ze dit nu over het hoofd kunnen zien xDquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:32 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dit nu over het hoofd kunnen zien xD
Of erger: Justin Bieber, One Directionquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:44 schreef epicbeardman het volgende:
Ed Sheeran![]()
Volgende week een cameo van Dwayne Johnson? of Kanye West
Wie?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:07 schreef FireFox1 het volgende:
Bestaan er echt mensen die Ed Sheeran niet kennen?
Sam zei toch zelf in de nieuwe aflevering dat hij stannis toen niet geloofde? Hoe kan jij nou dit over het hoofd zien xDquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:32 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dit nu over het hoofd kunnen zien xD
Ja dat is wel een rare continuiteitsfout inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |