Die zijn er zat.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
Sorry hoor maar mensen die dit niet door hebben, kijken echt niet goed naar de serie dan.
Nouja het is natuurlijk wel een serie waarbij je elke seconde op moet letten.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zijn er zat.
Van dat soort mensen worden altijd aanpassingen gedaan.
Zoals Robert Arryn, die zou verward worden met King Robert.
Dus noemen ze hem maar SweetRobin.
Zelfde met Asha en Osha.
Dus werd het Yara Greyjoy. Mja, zulke aanpassingen kan ik nog wel in meegaan. Maar Sam die zich iets niet kan herinneren uit seizoen 5 en plots tot ingeving komt was wel jammer.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zijn er zat.
Van dat soort mensen worden altijd aanpassingen gedaan.
Zoals Robert Arryn, die zou verward worden met King Robert.
Dus noemen ze hem maar SweetRobin.
Zelfde met Asha en Osha.
Mwah.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nouja het is natuurlijk wel een serie waarbij je elke seconde op moet letten.
Ja, jammerlijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dus werd het Yara Greyjoy. Mja, zulke aanpassingen kan ik nog wel in meegaan. Maar Sam die zich iets niet kan herinneren uit seizoen 5 en plots tot ingeving komt was wel jammer.
Daar ben ik nog mad over ja. Dat soort dingen kunnen gewoon niet. Zijn er echt mensen fan van Dany trouwens? Kan het me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dus werd het Yara Greyjoy. Mja, zulke aanpassingen kan ik nog wel in meegaan. Maar Sam die zich iets niet kan herinneren uit seizoen 5 en plots tot ingeving komt was wel jammer.
Allang niet meer. De subtiele verhaallijnen, intriges en plottwisten hebben allemaal moeten wijken voor de uiteindelijke ontknoping.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nouja het is natuurlijk wel een serie waarbij je elke seconde op moet letten.
Dat is ook wel de schuld van GRRM. Hij had het af moeten hebben. En had tijd zat.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:58 schreef EP3 het volgende:
[..]
Allang niet meer. De subtiele verhaallijnen, intriges en plottwisten hebben allemaal moeten wijken voor de uiteindelijke ontknoping.
Je haalt de woorden uit mijn toetsenbord.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is ook wel de schuld van GRRM. Hij had het af moeten hebben. En had tijd zat.
Niet meer.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar ben ik nog mad over ja. Dat soort dingen kunnen gewoon niet. Zijn er echt mensen fan van Dany trouwens? Kan het me niet voorstellen.
er zijn wel meer bekende muzikanten geweest met een rol in GoT hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:02 schreef Cyanide- het volgende:
Ik vond dat Ed Sheeran geneuzel zo kansloos. Echt gewoon de serie niet om met dit soort cameo's te komen. Whats next? Lady Gaga als White Walker?
Red wedding?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:02 schreef Cyanide- het volgende:
Ik vond dat Ed Sheeran geneuzel zo kansloos. Echt gewoon de serie niet om met dit soort cameo's te komen. Whats next? Lady Gaga als White Walker?
Ja, zeker. Maar ik denjk dat veel mensen met actie toch veldslagen en draken en een dode bedoelen. Ja sorry, maar ook al zit dat er in, ik vind het JUIST fijn dat dat niet iedere aflevering is. Ik geniet juist van de stillere ook, in contrast. Waar veel politiek wordt bedreven, lore wordt besproken, connecties worden gemaakt.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:38 schreef Ferdii het volgende:
[..]
dit ja,
het idee dat dany loopt over het eiland waar zij geboren is, na zoveel jaar verbannen te zijn, prima actie
Die heeft zichzelf vast geschreven onder anderen door die kinderen allemaal te jong in te zetten en geen tijdsprong te willen maken. En nu geeft hij gewoon geen fuck meer.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is ook wel de schuld van GRRM. Hij had het af moeten hebben. En had tijd zat.
Ja die viel me zelf persoonlijk miner op omdat die ergens op een balkonnetyje stonden en ik Coldplay zo 1 2 3 niet herkenquote:
Ik voelde me enorm persoonlijk aangesproken bij die scenequote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:32 schreef Windhapper het volgende:
Blijft een prima serie zolang je door de continuïteitsfouten en plotholes heen kan kijken.
"That top knot isn't fooling anyone. Ya bald cunt."
Ik had ook wel even een hey-momentje.. wist het niet vooraf.. Mjah prima,.. hij deed het best leuk.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die viel me zelf persoonlijk miner op omdat die ergens op een balkonnetyje stonden en ik Coldplay zo 1 2 3 niet herkenVoor mij hoeft t echt niet, die bekende cameo's.
Zit GRRM er eigenlijk al ergens in?
Als een soort Stan Lee
Mwah, het is ook wel inherent aan een verhaal dat duizenden pagina's dik is waar uiteindelijk toch een einde aan gebreid moet worden. Zeker wanneer je zo'n verhaal moet vertalen naar een serie die miljoenen kijkers moet entertainen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wie waren die lui nou in dat huis dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:32 schreef Windhapper het volgende:
Blijft een prima serie zolang je door de continuïteitsfouten en plotholes heen kan kijken.
"That top knot isn't fooling anyone. Ya bald cunt."
Wat was dat dan? De lokatie van dragonglass?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hier idem. En ze is ook helemaal geen redder ofzo. Vermoord ook heel veel onschuldige mensen. En dat gaat ze nu weer doen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Niet meer.
Vroegah met Khal Drogo en dr broer zat ik nog te klappen voor de tv.
Inmiddels vind ik haar mweh.
Daarom. En mochten die boeken ooit nog afkomen, dan hebben we iets wat nog veel toffer is dan de seriequote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn toetsenbord.
Desniettemin blijf ik het heerlijk,bijna magisch kijkvoer vinden.
quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:14 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ah ja, vid gevonden ondertussen van dat moment
Dit wilde ik dus ook zeggen. Als het elke episode 3 kwartier lang veldslagen waren en 10 minuten dialoog zou het ook niet goed zijn. GOT gaat juist om de intriges en de persoonlijkheden. De actie eromheen is er puur om de aandacht bij te houden (daarmee wil ik niet zeggen dat die actie slecht is hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:31 schreef Persefoneia het volgende:
Waarom moet er altijd zo veel 'gebeuren'?
De kostuums, de schepen, de contouren van draken in prachtige shots, inclusief de shots van de steden/kastelen, de landschappen, het taalgebruik, de paarden. En ga zo maar door. Alleen daar kan ik al van genieten.
Volgens mij zit hij niet in de serie.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die viel me zelf persoonlijk miner op omdat die ergens op een balkonnetyje stonden en ik Coldplay zo 1 2 3 niet herkenVoor mij hoeft t echt niet, die bekende cameo's.
Zit GRRM er eigenlijk al ergens in?
Als een soort Stan Lee
Maar niet zo obvious als dit, met dat gezang in dat bos, en dan pontificaal die lillike gingerharses door je beeld.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:03 schreef Re het volgende:
[..]
er zijn wel meer bekende muzikanten geweest met een rol in GoT hoor
Dit dus. De bests got seizoenen zijn met al die gesprekken.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, zeker. Maar ik denjk dat veel mensen met actie toch veldslagen en draken en een dode bedoelen. Ja sorry, maar ook al zit dat er in, ik vind het JUIST fijn dat dat niet iedere aflevering is. Ik geniet juist van de stillere ook, in contrast. Waar veel politiek wordt bedreven, lore wordt besproken, connecties worden gemaakt.
Als je alleen maar actie van die eerste categorie wil (bigger harder faster stronger) dan is de A-Team misschien een betere show voor je
Er bestaan ook mensen die GOT niet kennen.....quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:07 schreef FireFox1 het volgende:
Bestaan er echt mensen die Ed Sheeran niet kennen?
De familie heeft dan ook een geschiedenisje van gestoorden (thanks incest!)quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hier idem. En ze is ook helemaal geen redder ofzo. Vermoord ook heel veel onschuldige mensen. En dat gaat ze nu weer doen.
Heb ik gezien ja, waarom ze in godsnaam werden uitgenodigd mag Joost wetenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:22 schreef Koningin het volgende:
[..]
Er bestaan ook mensen die GOT niet kennen.....
Gisteravond bij programma mensen die gevraagd werden met hun drone filmbeelden te maken bij GOT en nog nooit ervan hadden gehoord.
Oberyngod was ook wel goedquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De familie heeft dan ook een geschiedenisje van gestoorden (thanks incest!)
Ik vind het juist wel leuk dat er wat van die gekte doorschemert.
Het mooie van veel karakters vind ik dat ze grijs zijn; niet 100% goed of 100% evil.
Die zijn er wel een paar (ramsay 100% evil, Jon 100% good) maar juist dat er tussenin vind ik boeiend (en realistisch)
Stannis liet aan Samwell al weten dat Dragonstone tjokvol Dragonglass zat. Dus dat ie er nu in de boeken van de citadel erachter komt dat het gedocumenteerd is en daarom Jon moet informeren is een beetje gek. Dat had ie in de tussentijd al tig keer kunnen doen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat was dat dan? De lokatie van dragonglass?
Tjokvol is wel behoorlijk overdreven. Een paar delen terug staat die scene en daarin zegt Stannis: Dragonglass, we have that at Dragonstone. Of woorden van die strekking, hij zegt het vrij terloops en zeker niet dat ze er hele bergen van hebben.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Stannis liet aan Samwell al weten dat Dragonstone tjokvol Dragonglass zat. Dus dat ie er nu in de boeken van de citadel erachter komt dat het gedocumenteerd is en daarom Jon moet informeren is een beetje gek. Dat had ie in de tussentijd al tig keer kunnen doen.
In welke aflevering werd dit gezegd dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Stannis liet aan Samwell al weten dat Dragonstone tjokvol Dragonglass zat. Dus dat ie er nu in de boeken van de citadel erachter komt dat het gedocumenteerd is en daarom Jon moet informeren is een beetje gek. Dat had ie in de tussentijd al tig keer kunnen doen.
Type op youtube Stannis tells Sam about dragenglas. Ergens midden in seizoen 5.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:28 schreef Odaiba het volgende:
[..]
In welke aflevering werd dit gezegd dan?
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:28 schreef Odaiba het volgende:
[..]
In welke aflevering werd dit gezegd dan?
Hoe kunnen ze dit nu over het hoofd kunnen zien xDquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:32 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dit nu over het hoofd kunnen zien xD
Of erger: Justin Bieber, One Directionquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:44 schreef epicbeardman het volgende:
Ed Sheeran![]()
Volgende week een cameo van Dwayne Johnson? of Kanye West
Wie?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:07 schreef FireFox1 het volgende:
Bestaan er echt mensen die Ed Sheeran niet kennen?
Sam zei toch zelf in de nieuwe aflevering dat hij stannis toen niet geloofde? Hoe kan jij nou dit over het hoofd zien xDquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:32 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dit nu over het hoofd kunnen zien xD
Ja dat is wel een rare continuiteitsfout inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |