quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:33 schreef Andyy het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? In mijn hoofd is het een oud vrouwtje
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:23 schreef Andyy het volgende:
[..]
Lokquote, geef ons je leeftijd. En foto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pics van je koelkastquote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:19 schreef Maraca het volgende:
[..]wat is dit dan?
Ben 28 trouwensEn foto's kun je vergeten, tenzij je foto's wil van mijn fiets
Goeie leeftijd.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:19 schreef Maraca het volgende:
[..]wat is dit dan?
Ik had een "pics van je spiegel" verwachtquote:
Jij bent een jonkie toch?quote:
En mij dan stalken aan de hand van de metadata zekerquote:
Sorry, bedoelde junkiequote:
wie een beetje slim is achterhaald zo je strava profiel en daar staat je volledige naam met foto 😉quote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:19 schreef Maraca het volgende:
[..]wat is dit dan?
Zeg niet zulke enge dingenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:34 schreef dop het volgende:
[..]
wie een beetje slim is achterhaald zo je strava profiel en daar staat je volledige naam met foto 😉
Ze zitten me gewoon te stalken. Maar kudos geven ho maarquote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:50 schreef Leonos het volgende:
Zonder FOK! geen likes voor mijn WW ritjes
Jij geeft zelf ook nooit kudos.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:50 schreef Leonos het volgende:
Zonder FOK! geen likes voor mijn WW ritjes
Prima leeftijd.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:19 schreef Maraca het volgende:
[..]wat is dit dan?
Vooruit kudo gegeven, maar eigenljk staat strava dat niet toe bij een profiel dat volgen op verzoek staat.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze zitten me gewoon te stalken. Maar kudos geven ho maar
Heb niks gekregen hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:41 schreef dop het volgende:
[..]
Vooruit kudo gegeven, maar eigenljk staat strava dat niet toe bij een profiel dat volgen op verzoek staat.
pas op he , anders link ik dat ritje ff zodat iedereen je een kudotje kan gevenquote:
Ik zie anders geen ritjes van 160 km hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze zitten me gewoon te stalken. Maar kudos geven ho maar
Eyyyy, ritje doen?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:19 schreef Maraca het volgende:
[..]wat is dit dan?
Het zou me niks verbazen, ouwe ITerquote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn kudos script draait dag en nacht door.
Ook een gladde boiiquote:
Fuck, goed snel dopquote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:23 schreef dop het volgende:
vandaag trouwens ff de postbank op gestampt , lang geleden viel niet helemaal mee.
volgende keer iets beter indelen misschien dat ik dan bij ddx in de buurt kom
snelte fokker na ddx is geen schande
Chantagequote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:03 schreef dop het volgende:
[..]
pas op he , anders link ik dat ritje ff zodat iedereen je een kudotje kan geven![]()
*maakt selfie met duckface* huh wat?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wat. Ze loopt toch zelf om aandacht te vissen?
quote:
Kunnen we het weer over fietsen hebben?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 21:21 schreef Andyy het volgende:
[..]
Iedereen die benieuwd was heeft je al gevonden joh
Volgende keer gewoon in mijn wiel gaan zitten en dan op het steile deel vol eroverheenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:23 schreef dop het volgende:
vandaag trouwens ff de postbank op gestampt , lang geleden viel niet helemaal mee.
volgende keer iets beter indelen, misschien dat ik dan bij ddx in de buurt kom
snelste fokker na ddx is natuurlijk geen schande
Das een rappe tijd dop! Mijn snelste tijd is een half minuutje langzamer... Maar heb als excuus dat het toen regendequote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:23 schreef dop het volgende:
volgende keer iets beter indelen, misschien dat ik dan bij ddx in de buurt kom
snelste fokker na ddx is natuurlijk geen schande
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |