abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 22 juli 2017 @ 23:22:01 #276
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_172608975
_O-
.
pi_172609155
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 23:09 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Als je even gekeken had naar mijn tijd op de Joux Plane dit voorjaar (800 meter korter dan Izoard, zelfde stijgingpercentage), dan zou je deze uitspraak niet gedaan hebben denk ik. ;)

Ik denk dat ik mijn training op dit moment serieuzer neem dan de meeste in dit topic aangezien ik naar een doel toe werk. Compleet trainingsschema en zelfs een voedingsschema.

Ik durf zelfs te stellen dat als alle heren in dit topic net zo veel als Vleuten zouden trainen, ze niet ver voor haar zullen onder doen. En wellicht zullen er dan zelfs sneller zijn dan haar. Zeker een Ratatat een Oksel en een Patroon.
Dat durf ik niet te zeggen hoor..
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_172609207
Wij gaan maandag op vakantie en wilden eerst naar de Vercors, maar het weer wordt daar de komende weken nogal wisselvallig, dus liever rijden wij een 100km verder richting Orange..mont Ventoux, daar lijkt het weer even wat zekerder... Is het daar naast de Mont Ventoux ook mooi fietsen? We vinden het ook leuk om samen te fietsen, dus hoeft niet steeds vol bergop. Mooi wat heuvels/vlak is ook prima. Wat is een mooie uitvalsbasis, waar dus ook rondjes van 50/60km mogelijk is. 2 jaar terug bij Barcelonnette gezeten, maar als je daar een berg overgaat en een rondje wil maken, zit je al snel op 100km+.

Liefst ook aan een meer/rivier als het enigszins kan..als dat niet lukt (zie weinig water daar), is een camping met zwembad ook prima.

oja en bonusvraag:
Wat is nou de mooiste kant om de Mont Ventoux te beklimmen? Welke doen de meesten? Vanuit Bedoin?

edit: ah ik zie al dat er rond Bedoin ook perfect mooie rondjes te maken zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door Patroon op 22-07-2017 23:38:50 ]
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_172610074
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 23:20 schreef forty-two het volgende:
:W
Welkom terug. Weer lekker aan het fietsen?
pi_172610343
Yo Bizkit; Ik pijnig Patty tegenwoordig bergop man. En beide worden we keihard gelost door Grippie!

@Patty; Daar kun je heel mooi fietsen! Lekker glooiend, schitterende omgeving. Gaat je meisje ook leuk vinden denk ik.
pi_172610698
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 00:03 schreef Tommeke het volgende:
Yo Bizkit; Ik pijnig Patty tegenwoordig bergop man. En beide worden we keihard gelost door Grippie!

@Patty; Daar kun je heel mooi fietsen! Lekker glooiend, schitterende omgeving. Gaat je meisje ook leuk vinden denk ik.
Daar bij Teckie had ik net een jaar niet zoveel gedaan he, en jij als kersvers vrijgezel 2x zoveel als normaal ;)

edit: zei heel veel over mijn niveau :'(
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_172610715
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 00:03 schreef Tommeke het volgende:
Yo Bizkit; Ik pijnig Patty tegenwoordig bergop man. En beide worden we keihard gelost door Grippie!
Lees de regel ervoor even. Daar staat iets met training. :)
pi_172610839
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 00:14 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Lees de regel ervoor even. Daar staat iets met training. :)
Ik geloof er niets van dat ik dat niveau van haar kan halen, als ik even hard zou trainen. Daar zit juist het manco, niet iedereen kan die trainingsarbeid lichamelijk opbrengen/ herstelt niet snel genoeg. Dat is nou net het verschil met iemand die wel een bepaald (prof) niveau kan halen en wie niet (nog even los van de genetische benodigde mogelijkheden). Het heeft dus geen zin om te roepen dat "stel die en die zou even veel trainen dit en dat"
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_172611112
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 00:18 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik geloof er niets van dat ik dat niveau van haar kan halen, als ik even hard zou trainen. Daar zit juist het manco, niet iedereen kan die trainingsarbeid lichamelijk opbrengen/ herstelt niet snel genoeg. Dat is nou net het verschil met iemand die wel een bepaald (prof) niveau kan halen en wie niet (nog even los van de genetische benodigde mogelijkheden). Het heeft dus geen zin om te roepen dat "stel die en die zou even veel trainen dit en dat"
Ik rijd al 37,6 km/h gemiddeld over en tijdritje van 37km (met een 200hm) en 37,3 gemiddeld over 68km (300hm). En dan train ik nog niet eens de helft van Vleuten (die vandaag 41 km/h gemiddeld reed, 170hm). En jij hebt echt wel meer aanleg dan mij.

Maar goed, ik geef je gelijk dat het speculeren blijft. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door RealBizkit666 op 23-07-2017 00:36:05 ]
pi_172611197
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 00:14 schreef Patroon het volgende:

[..]

Daar bij Teckie had ik net een jaar niet zoveel gedaan he, en jij als kersvers vrijgezel 2x zoveel als normaal ;)

edit: zei heel veel over mijn niveau :'(
Toen was ik al niet echt vrijgezel meer :D

Ik plaag je maar wat joeng!
pi_172611456
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 00:28 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik rijd al 37,6 km/h gemiddeld over en tijdritje van 37km (met een 200hm) en 37,3 gemiddeld over 68km (300hm). En dan train ik nog niet eens de helft van Vleuten (die vandaag 41 km/h gemiddeld reed, 170hm). En jij hebt echt wel meer aanleg dan mij.

Maar goed, ik geef je gelijk dat het speculeren blijft. :)
ja dat 41kmh moet wel te doen zijn...maar zo bergop zie ik wel verschil.

Blijft idd speculeren.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_172611464
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 00:31 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Toen was ik al niet echt vrijgezel meer :D

Ik plaag je maar wat joeng!
hou je Gaymuhle! ;)
Maar ik kan 't mis hebben...
  zondag 23 juli 2017 @ 06:56:16 #288
56724 Wombcat
rent wiel
pi_172613122
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 23:29 schreef Patroon het volgende:
Wij gaan maandag op vakantie en wilden eerst naar de Vercors, maar het weer wordt daar de komende weken nogal wisselvallig, dus liever rijden wij een 100km verder richting Orange..mont Ventoux, daar lijkt het weer even wat zekerder... Is het daar naast de Mont Ventoux ook mooi fietsen? We vinden het ook leuk om samen te fietsen, dus hoeft niet steeds vol bergop. Mooi wat heuvels/vlak is ook prima. Wat is een mooie uitvalsbasis, waar dus ook rondjes van 50/60km mogelijk is. 2 jaar terug bij Barcelonnette gezeten, maar als je daar een berg overgaat en een rondje wil maken, zit je al snel op 100km+.

Liefst ook aan een meer/rivier als het enigszins kan..als dat niet lukt (zie weinig water daar), is een camping met zwembad ook prima.

oja en bonusvraag:
Wat is nou de mooiste kant om de Mont Ventoux te beklimmen? Welke doen de meesten? Vanuit Bedoin?

edit: ah ik zie al dat er rond Bedoin ook perfect mooie rondjes te maken zijn.
Bedoin doen de meesten. Vanaf Malaucene vind ik eigenlijk wat mooier. Die is overigens net zo zwaar.

Ik ben zelf eens een week in Vaison-la-Romaine geweest. Leuk stadje, iets te noorden van Carpentras. Ten westen daarvan kun je nog een paar mooie rondjes maken.
in a crowd you lose humanity
  zondag 23 juli 2017 @ 07:14:45 #289
545 dop
:copyright: dop
pi_172613287
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 23:09 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Als je even gekeken had naar mijn tijd op de Joux Plane dit voorjaar (800 meter korter dan Izoard, zelfde stijgingpercentage), dan zou je deze uitspraak niet gedaan hebben denk ik. ;)

Ik denk dat ik mijn training op dit moment serieuzer neem dan de meeste in dit topic aangezien ik naar een doel toe werk. Compleet trainingsschema en zelfs een voedingsschema.

Ik durf zelfs te stellen dat als alle heren in dit topic net zo veel als Vleuten zouden trainen, ze niet ver voor haar zullen onder doen. En wellicht zullen er dan zelfs sneller zijn dan haar. Zeker een Ratatat een Oksel en een Patroon.
van vleuten doet 12,8km 955hm in 43,44
van jou vind ik 12,8km 943hm in 57,16 (28mei)
Sorry maar je hebt werkelijk geen idee, voor een recreanten doen we het best leuk maar laat het los in je hoofd.
heb je eigenlijk wel eens gefietst met een vrouw die op het hoogste nivo rijd ?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zondag 23 juli 2017 @ 07:23:18 #290
545 dop
:copyright: dop
pi_172613344
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 23:29 schreef Patroon het volgende:
Wij gaan maandag op vakantie en wilden eerst naar de Vercors, maar het weer wordt daar de komende weken nogal wisselvallig, dus liever rijden wij een 100km verder richting Orange..mont Ventoux, daar lijkt het weer even wat zekerder... Is het daar naast de Mont Ventoux ook mooi fietsen? We vinden het ook leuk om samen te fietsen, dus hoeft niet steeds vol bergop. Mooi wat heuvels/vlak is ook prima. Wat is een mooie uitvalsbasis, waar dus ook rondjes van 50/60km mogelijk is. 2 jaar terug bij Barcelonnette gezeten, maar als je daar een berg overgaat en een rondje wil maken, zit je al snel op 100km+.

Liefst ook aan een meer/rivier als het enigszins kan..als dat niet lukt (zie weinig water daar), is een camping met zwembad ook prima.

oja en bonusvraag:
Wat is nou de mooiste kant om de Mont Ventoux te beklimmen? Welke doen de meesten? Vanuit Bedoin?

edit: ah ik zie al dat er rond Bedoin ook perfect mooie rondjes te maken zijn.
gorges du nesque kun je een heel mooi rondje maken, en als je nog mnder hoogte meters wil moet je iets lager de luberon in ook heel mooi gebied.

voorbeeld route
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_172613595
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 07:14 schreef dop het volgende:

[..]

van vleuten doet 12,8km 955hm in 43,44
van jou vind ik 12,8km 943hm in 57,16 (28mei)
Sorry maar je hebt werkelijk geen idee, voor een recreanten doen we het best leuk maar laat het los in je hoofd.
heb je eigenlijk wel eens gefietst met een vrouw die op het hoogste nivo rijd ?
Zondag nog met haar gefietst bij de Wedrenners
https://www.strava.com/activities/1086288471
  zondag 23 juli 2017 @ 08:07:16 #292
545 dop
:copyright: dop
pi_172613629
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 08:00 schreef ncornelisse het volgende:

[..]

Zondag nog met haar gefietst bij de Wedrenners
https://www.strava.com/activities/1086288471
Tof :) , vertel jij bizkit eens wat het verschl is tussen haar en een recreant
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zondag 23 juli 2017 @ 08:10:20 #293
56724 Wombcat
rent wiel
pi_172613640
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 07:14 schreef dop het volgende:

[..]

Sorry maar je hebt werkelijk geen idee, voor een recreanten doen we het best leuk maar laat het los in je hoofd.
heb je eigenlijk wel eens gefietst met een vrouw die op het hoogste nivo rijd ?
Jij wel?

Ik heb ooit op Mallorca in het voorjaar een weekje met Elsbeth Vink rondgefietst. Ze was net iets beter dan ik. Maar ja, wel prof en fulltime-fietser. Thuis moest ik er gewoon naast werken, dus ze zal idd ongeveer 2x zo veel hebben kunnen trainen als ik. En dat maakt echt wel veel verschil.

Later dat jaar werd ze 5e op de OS op de MTB.
in a crowd you lose humanity
  zondag 23 juli 2017 @ 08:13:01 #294
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_172613651
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 23:29 schreef Patroon het volgende:
Wij gaan maandag op vakantie en wilden eerst naar de Vercors, maar het weer wordt daar de komende weken nogal wisselvallig, dus liever rijden wij een 100km verder richting Orange..mont Ventoux, daar lijkt het weer even wat zekerder... Is het daar naast de Mont Ventoux ook mooi fietsen? We vinden het ook leuk om samen te fietsen, dus hoeft niet steeds vol bergop. Mooi wat heuvels/vlak is ook prima. Wat is een mooie uitvalsbasis, waar dus ook rondjes van 50/60km mogelijk is. 2 jaar terug bij Barcelonnette gezeten, maar als je daar een berg overgaat en een rondje wil maken, zit je al snel op 100km+.

Liefst ook aan een meer/rivier als het enigszins kan..als dat niet lukt (zie weinig water daar), is een camping met zwembad ook prima.

oja en bonusvraag:
Wat is nou de mooiste kant om de Mont Ventoux te beklimmen? Welke doen de meesten? Vanuit Bedoin?

edit: ah ik zie al dat er rond Bedoin ook perfect mooie rondjes te maken zijn.
Ik ben in verschillende gebieden geweest in die streek en ook zuidelijker. Het is er bijna altijd mooi weer, en zodra je een van die regionale parken in rijd is het overal mooi. Een rivier is ook overal wel te vinden kan je leuk even met de kano op pad met je meissie voor een dagje.
pi_172613695
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 08:07 schreef dop het volgende:

[..]

Tof :) , vertel jij bizkit eens wat het verschl is tussen haar en een recreant
Voor haar is zo'n rit lekker rijden terwijl er bij sommigen de tong tussen de spaken hangt.
Hetzelfde geldt voor Marieke van Wanroij die hier ook veel meerijdt. Als die echt gasgeeft is iedereen gezien, ook goede amateurs/elites
  zondag 23 juli 2017 @ 08:23:08 #296
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_172613703
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 08:10 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Jij wel?

Ik heb ooit op Mallorca in het voorjaar een weekje met Elsbeth Vink rondgefietst. Ze was net iets beter dan ik. Maar ja, wel prof en fulltime-fietser. Thuis moest ik er gewoon naast werken, dus ze zal idd ongeveer 2x zo veel hebben kunnen trainen als ik. En dat maakt echt wel veel verschil.

Later dat jaar werd ze 5e op de OS op de MTB.
Ze hield in omdat ze je niet wilde vernederen. ;)
  zondag 23 juli 2017 @ 08:34:20 #297
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_172613781
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 23:29 schreef Patroon het volgende:
Wij gaan maandag op vakantie en wilden eerst naar de Vercors, maar het weer wordt daar de komende weken nogal wisselvallig, dus liever rijden wij een 100km verder richting Orange..mont Ventoux, daar lijkt het weer even wat zekerder... Is het daar naast de Mont Ventoux ook mooi fietsen? We vinden het ook leuk om samen te fietsen, dus hoeft niet steeds vol bergop. Mooi wat heuvels/vlak is ook prima. Wat is een mooie uitvalsbasis, waar dus ook rondjes van 50/60km mogelijk is. 2 jaar terug bij Barcelonnette gezeten, maar als je daar een berg overgaat en een rondje wil maken, zit je al snel op 100km+.

Liefst ook aan een meer/rivier als het enigszins kan..als dat niet lukt (zie weinig water daar), is een camping met zwembad ook prima.

oja en bonusvraag:
Wat is nou de mooiste kant om de Mont Ventoux te beklimmen? Welke doen de meesten? Vanuit Bedoin?

edit: ah ik zie al dat er rond Bedoin ook perfect mooie rondjes te maken zijn.
Het is daar fantastisch fietsen _O_ Zelf al vaak op de camping in villes sur auzon gestaan (municipal). Kleine camping, zwembad ligt er naast.
.
  zondag 23 juli 2017 @ 08:40:05 #298
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_172613837
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 23:20 schreef forty-two het volgende:
:W
Hey pik, huis af?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!fotograaf zondag 23 juli 2017 @ 08:56:04 #299
73911 ultra_ivo
pi_172613945
Ik heb dezelfde vergelijkingen kunnen maken in het schaatspeloton, in rechtstreekse wedstrijden (zelfde dag, zelfde baan, zelfde omstandigheden).
Ik reed best een aardige 10km (vaak rond 10e plek op een gewestelijk kampioenschap) maar op de 5km reed Maaike Head als junior al dezelfde tijd als ik terwijl zij daarna nog een stuk vooruit ging. Toch haalde zij het niet met de top.
Paulien van Deutekom reed mij op ongeveer een minuut op de 10km terwijl dat voor haar een bijprogramma was en voor mij mijn specisme waar ik specifiek op trainde. Paulien was toen nog junior.
  zondag 23 juli 2017 @ 09:27:09 #300
545 dop
:copyright: dop
pi_172614161
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 08:10 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Jij wel?

Ik heb ooit op Mallorca in het voorjaar een weekje met Elsbeth Vink rondgefietst. Ze was net iets beter dan ik. Maar ja, wel prof en fulltime-fietser. Thuis moest ik er gewoon naast werken, dus ze zal idd ongeveer 2x zo veel hebben kunnen trainen als ik. En dat maakt echt wel veel verschil.

Later dat jaar werd ze 5e op de OS op de MTB.
ik wel.
Door de jaren heen verschillende malen.
Door de echte top word ik in alle standen geklopt.
Dat ik ze in een trainings of recreatie ritje kan volgen geeft mij niet gelijk het idee dat ik hun nivo kan halen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')