abonnement Unibet Coolblue
pi_172564036
Waarom gaat het hier over die koopclub uit Amsterdam?
  donderdag 20 juli 2017 @ 22:56:20 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172564125
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 22:52 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee, zeker niet. Fijne nummertjes. Maar als je met je hoofd ook bezig bent met het op professioneel niveau maken van muziek vraag ik me af of je voetbalkwaliteiten er niet onder gaan lijden. Maar goed, speculatie. We zullen zien wat het brengt.
Whut
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172564134
Doet me denken aan van der Wiel die alleen maar met zn kledinglijn bezig was of Depay met zn rap :')
Land of the free. Home of the brave.
pi_172564135
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 22:52 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee, zeker niet. Fijne nummertjes. Maar als je met je hoofd ook bezig bent met het op professioneel niveau maken van muziek vraag ik me af of je voetbalkwaliteiten er niet onder gaan lijden. Maar goed, speculatie. We zullen zien wat het brengt.
ah joh, het is geen robot, laat hem lekker zijn hobby beoefenen naast voetbal
pi_172564524
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 22:56 schreef Doublepain het volgende:

[..]

ah joh, het is geen robot, laat hem lekker zijn hobby beoefenen naast voetbal
Zeker, niks mis mee. Voor de hobby is leuk, maar je kan niet professioneel DJ zijn en professioneel voetballer.
Kijk naar lamlullen als de Zeeuw en vd Wiel. Hebben nu een succesvol kledingbedrijf, maar raken geen pepernoot meer.
U MAD?
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 21 juli 2017 @ 00:54:56 #131
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172566164
Willems weg
pi_172566172
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 00:54 schreef Pino112 het volgende:
Willems weg
Bedankt Hans.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 07:21:51 #133
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172567239
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 23:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Zeker, niks mis mee. Voor de hobby is leuk, maar je kan niet professioneel DJ zijn en professioneel voetballer.
Kijk naar lamlullen als de Zeeuw en vd Wiel. Hebben nu een succesvol kledingbedrijf, maar raken geen pepernoot meer.
Het kan prima, ze doen het toch? Dat hun voetbalkwaliteiten er onder leiden is mogelijk een gevolg, maar dat is hun keuze. Ze doen lekker waar ze zijn in hebben een dat houden wij toch niet tegen.

En geef ze eens ongelijk.
pi_172567298
Ajax heeft Richarlison zo goed als binnen. Die gaan Klaassen wel missen maar hebben van de Beek al klaarstaan... Die slaan nu een gat met ons. Wij hebben kwaliteit ingeleverd met Guardado en Moreno. Heb weinig vertrouwen in Luckassen. Hopen dat Lozano het goed gaat doen. Ik snap trouwens nog steeds niet waarom we Pereiro hebben gekocht en als rechtsbuiten gebruiken. Hij is alles behalve een buitenspeler. Pure kapitaalvernietiging. Je ziet dat aan alles dat het een middenvelder is. Cocu weet elke speler op een positie te zetten waarin ie niet rendeert. Het gaat echt een kut seizoen worden.
Land of the free. Home of the brave.
pi_172567558
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 16:52 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Met eigen geld. Jullie niet
Geld gekregen voor het verkoop van grond, is van de club zelf, eihoofd :')
  vrijdag 21 juli 2017 @ 08:32:57 #136
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172567590
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 07:38 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax heeft Richarlison zo goed als binnen. Die gaan Klaassen wel missen maar hebben van de Beek al klaarstaan... Die slaan nu een gat met ons. Wij hebben kwaliteit ingeleverd met Guardado en Moreno. Heb weinig vertrouwen in Luckassen. Hopen dat Lozano het goed gaat doen. Ik snap trouwens nog steeds niet waarom we Pereiro hebben gekocht en als rechtsbuiten gebruiken. Hij is alles behalve een buitenspeler. Pure kapitaalvernietiging. Je ziet dat aan alles dat het een middenvelder is. Cocu weet elke speler op een positie te zetten waarin ie niet rendeert. Het gaat echt een kut seizoen worden.
Doe eens positief.
pi_172567644
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 08:32 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Doe eens positief.
De realiteit is niet altijd positief.
pi_172567692
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 07:38 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax heeft Richarlison zo goed als binnen. Die gaan Klaassen wel missen maar hebben van de Beek al klaarstaan... Die slaan nu een gat met ons. Wij hebben kwaliteit ingeleverd met Guardado en Moreno. Heb weinig vertrouwen in Luckassen. Hopen dat Lozano het goed gaat doen. Ik snap trouwens nog steeds niet waarom we Pereiro hebben gekocht en als rechtsbuiten gebruiken. Hij is alles behalve een buitenspeler. Pure kapitaalvernietiging. Je ziet dat aan alles dat het een middenvelder is. Cocu weet elke speler op een positie te zetten waarin ie niet rendeert. Het gaat echt een kut seizoen worden.
Valt ook wel mee. De aanval is aardig bezet, maar achter de basisspelers staan op het middenveld en in de verdediging maar weinig andere spelers klaar. Een of twee blessures en het niveau holt achteruit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172567731
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 08:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Valt ook wel mee. De aanval is aardig bezet, maar achter de basisspelers staan op het middenveld en in de verdediging maar weinig andere spelers klaar. Een of twee blessures en het niveau holt achteruit.
Wij moeten eens gaan kappen met spelers verkopen voor minder dan 10 miljoen euro. De markt is nu gewoon zo dat er voor iedereen en zijn moeder klakkeloos 40 miljoen neergelegd wordt. Spelers moeten aan het begin van hun contract verteld worden dat ze onder de 10 gewoon niet weggaan, jammer maar helaas.

Spelers voor 10+ miljoen kopen is gewoon iets wat ook wij in de aankomende jaren moeten gaan doen.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 08:51:23 #140
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172567738
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 08:41 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

De realiteit is niet altijd positief.
Het is vooral koffiedik kijken. Ajax heeft een nieuwe trainer, een enorme mentale klap gehad en moet nieuwe spelers inpassen. Totaal geen garantie voor succes daar.

In potentie hebben ze een prima selectie, maar dat is bij PSV niet anders. De belangrijkste vraag is of Cocu er in slaagt om de boel draaiende te krijgen, zoals 2 jaar terug. Als er automatismen inkomen en PSV op resultaat gaat spelen, is er ook met deze groep veel mogelijk (nationaal gezien).
pi_172567740
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 08:50 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Wij moeten eens gaan kappen met spelers verkopen voor minder dan 10 miljoen euro. De markt is nu gewoon zo dat er voor iedereen en zijn moeder klakkeloos 40 miljoen neergelegd wordt. Spelers moeten aan het begin van hun contract verteld worden dat ze onder de 10 gewoon niet weggaan, jammer maar helaas.

Spelers voor 10+ miljoen kopen is gewoon iets wat ook wij in de aankomende jaren moeten gaan doen.
Nóg slimmer is ze gewoon voor 30+ miljoen te verkopen.

Maar ook dat is uiteraard makkelijker gezegd dan gedaan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172567754
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 08:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het is vooral koffiedik kijken. Ajax heeft een nieuwe trainer, een enorme mentale klap gehad en moet nieuwe spelers inpassen. Totaal geen garantie voor succes daar.

In potentie hebben ze een prima selectie, maar dat is bij PSV niet anders. De belangrijkste vraag is of Cocu er in slaagt om de boel draaiende te krijgen, zoals 2 jaar terug. Als er automatismen inkomen en PSV op resultaat gaat spelen, is er ook met deze groep veel mogelijk (nationaal gezien).
Liever zoals 3 jaar terug, want twee jaar geleden zijn we kampioen geworden door een gelukje (en 10.000 euro)
  vrijdag 21 juli 2017 @ 08:59:38 #143
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172567816
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 08:53 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Liever zoals 3 jaar terug, want twee jaar geleden zijn we kampioen geworden door een gelukje (en 10.000 euro)
Sorry, je hebt gelijk. Al liep het dat seizoen na de winterstop ook best aardig bij vlagen.
pi_172567826
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 08:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Sorry, je hebt gelijk. Al liep het dat seizoen na de winterstop ook best aardig bij vlagen.
Laten we hopen dat Vitamine Ginkel genoeg is om het dit seizoen vanaf het begin goed te laten lopen :P
pi_172569329
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 07:38 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax heeft Richarlison zo goed als binnen. Die gaan Klaassen wel missen maar hebben van de Beek al klaarstaan... Die slaan nu een gat met ons. Wij hebben kwaliteit ingeleverd met Guardado en Moreno. Heb weinig vertrouwen in Luckassen. Hopen dat Lozano het goed gaat doen. Ik snap trouwens nog steeds niet waarom we Pereiro hebben gekocht en als rechtsbuiten gebruiken. Hij is alles behalve een buitenspeler. Pure kapitaalvernietiging. Je ziet dat aan alles dat het een middenvelder is. Cocu weet elke speler op een positie te zetten waarin ie niet rendeert. Het gaat echt een kut seizoen worden.
Garantie voor succes ook die Richarliason. :')
  vrijdag 21 juli 2017 @ 13:05:10 #146
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172572181
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 10:37 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Garantie voor succes ook die Richarliason. :')
Dit ja, we weten niet eens hoe Richarlison en Lozano zich tot elkaar verhouden en wie dus de betere aankoop heeft gedaan.

Maar zijn beide wel leuke aankopen voor de competitie denk ik, tropische verrassingengenot.
Oh.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 13:11:22 #147
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172572333
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dit ja, we weten niet eens hoe Richarlison en Lozano zich tot elkaar verhouden en wie dus de betere aankoop heeft gedaan.

Maar zijn beide wel leuke aankopen voor de competitie denk ik, tropische verrassingengenot.
PSV natuurlijk, dat je je dat nog afvraagt.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 13:15:07 #148
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172572418
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

PSV natuurlijk, dat je je dat nog afvraagt.
Geen idee, schijnen wel beide spelers te zijn die het van hun snelheid moeten hebben.
Oh.
pi_172573281
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 14:10 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Niks mis met kritiek leveren op de prestaties van spelers als die niet naar behoren zijn. Er is wat mij betreft wel iets mis met dat openbaar voor de camera's van de Nederlandse media te doen, in plaats van persoonlijk met de betreffende speler.

Dat afgezet tegenover het feit dat Cocu de wanprestaties van zijn sterkhouders De Jong en Pröpper zo'n beetje het hele vorige seizoen niet heeft benoemd in de media, doet mij sterk vermoeden dat hij andere normen hanteert in de omgang met jeugdspelers. En dat is wat mij betreft een verkeerde werkwijze.
Dat laatste is gewoon onzin. Cocu heeft meermaals aangegeven dat die spelers (vooral de Jong) gewoon ondermaats presteerden. Hij maakt vervolgens een afweging of Lammers het beter zou hebben gedaan en die viel uit in het voordeel van de Jong.
pi_172573303
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dit ja, we weten niet eens hoe Richarlison en Lozano zich tot elkaar verhouden en wie dus de betere aankoop heeft gedaan.

Maar zijn beide wel leuke aankopen voor de competitie denk ik, tropische verrassingengenot.
Lozano was al een bekend talent. Zit al bij de selectie van Mexico. Richarlison heb ik nog nooit van gehoord en ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.

Edit: en Lozano hoeft het zeker niet van zijn snelheid te hebben. Met name zijn techniek en spelinzicht vallen mij op. Dat hij leuk kan rennen is een bijkomstigheid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')