Dat krijg je als jij een beetje rond moet huppelen in de finishzone omdat zakkenwasser Wuyts in het commentaarhokje naast je mattie José zit.quote:
En hij was ook al zijn vaste commentaarstekje in de Giro kwijt ...quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat krijg je als jij een beetje rond moet huppelen in de finishzone omdat zakkenwasser Wuyts in het commentaarhokje naast je mattie José zit.
Paar jaar geleden nog Full-time postbode.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar wel fan van Naesen geworden.
Komt sympathiek over en rijdt goed. En mooie kampioenstrui.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar wel fan van Naesen geworden.
Waarom moest Sammy dat er ook tussen smijten?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:21 schreef heywoodu het volgende:
Roche geeft geen fuck om de niet zo subtiel gedropte 'ik ben jarig vandaag' van Sammy.
Het sloeg echt nergens op neequote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:23 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Waarom moest Sammy dat er ook tussen smijten?
saaie knakkersquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:21 schreef heywoodu het volgende:
Wie zijn deze gasten?
Oh ja, Filip Meirhaeghe en nog zo'n MTB-gast
Bergisel, Bergisel, Bergiselquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:33 schreef heywoodu het volgende:
Je zou bijna schansspringmoe worden van vandaag.
Een van de beste sportplekken op aarde, daar wordt je nooit moe van.quote:
Wat Primoz deed had weinig met vliegen te makenquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:35 schreef heywoodu het volgende:
Die val op de moeder aller schansen, in Planica
Dit is overigens geen schansspringen, maar skivliegen. Maar dat geheel terzijde.
Het zal z'n eerste vliegwedstrijd zijn geweest, uiteindelijk nooit een (FIS-)wedstrijd van de vliegschans gesprongenquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:36 schreef komrad het volgende:
[..]
Wat Primoz deed had weinig met vliegen te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |