quote:Op zondag 16 juli 2017 13:52 schreef F1gamer het volgende:
[..]
De enige persoon waarover je mag zeuren is Kamphues
en jack.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:52 schreef F1gamer het volgende:
[..]
De enige persoon waarover je mag zeuren is Kamphues
Gaat alleen om Jack in dit geval. Jack maakt geen fouten, maar is gewoon incompetentquote:Op zondag 16 juli 2017 13:50 schreef raptorix het volgende:
Altijd dat gezeur op Olaf en Sjek, ik vermaak me er prima mee, en ja ze maken foutjes, nou bigdeal.
heb eerder het idee dat het andersom isquote:Op zondag 16 juli 2017 13:48 schreef habitue het volgende:
Max is iemand en hamilton probeert het te zijn
Manmanman, ik haat ziggo
als tandarts schijnt ie ook niet best te zijn.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaat alleen om Jack in dit geval. Jack maakt geen fouten, maar is gewoon incompetent
Nah, daar is turn 1 niet krap genoeg voor.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:54 schreef potjecreme het volgende:
Max weer eraf getikt bij de start. U las het hier voor het eerst.
Echt héquote:Op zondag 16 juli 2017 13:55 schreef Justevo het volgende:
Ik hou m'n hart echt vast. Je bent nu eerder zenuwachtig of dat ie door de eerste ronde komt dan voor de race an sich.
Ik ben altijd wel een beetje zenuwachtig met een startquote:Op zondag 16 juli 2017 13:55 schreef Justevo het volgende:
Ik hou m'n hart echt vast. Je bent nu eerder zenuwachtig of dat ie door de eerste ronde komt dan voor de race an sich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |