4e rondequote:
voor dat hij op de grid staatquote:
Arme Perezquote:Op zondag 16 juli 2017 13:49 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wss hebben ze de bak verkeerd om gemonteerd en schiet ie met de start achteruit.
Ach, Hamilton is drievoudig wc en Verstappen probeert dat te zijn.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:48 schreef habitue het volgende:
Max is iemand en hamilton probeert het te zijn
Manmanman, ik haat ziggo
Olav vind ik opzich nog wel prima, maar die pre-show met kampheus vind ik echt om te janken. Dat alleen al is genoeg reden om ziggo te boycotten.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:50 schreef raptorix het volgende:
Altijd dat gezeur op Olaf en Sjek, ik vermaak me er prima mee, en ja ze maken foutjes, nou bigdeal.
Ik kijk ook gewoon iedere keer weer naar hen hoorquote:Op zondag 16 juli 2017 13:50 schreef raptorix het volgende:
Altijd dat gezeur op Olaf en Sjek, ik vermaak me er prima mee, en ja ze maken foutjes, nou bigdeal.
De 720 uit de post doet het prima andersquote:Op zondag 16 juli 2017 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch is die ene in "voor je reageert" de enige Engelse die het wel doet.
De enige persoon waarover je mag zeuren is Kamphuesquote:Op zondag 16 juli 2017 13:50 schreef raptorix het volgende:
Echt hè.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:48 schreef habitue het volgende:
Manmanman, ik haat ziggo
Ik vind het ook niet erg hoor, gewoon ene oor in, andere oor uit.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:50 schreef raptorix het volgende:
Dan doet ie het inmiddels weer.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:52 schreef Armani XL het volgende:
[..]
De 720 uit de post doet het prima anders
ik voel me dan echt superieur als ik hem ziequote:Op zondag 16 juli 2017 13:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Olav vind ik opzich nog wel prima, maar die pre-show met kampheus vind ik echt om te janken. Dat alleen al is genoeg reden om ziggo te boycotten.
quote:Op zondag 16 juli 2017 13:52 schreef F1gamer het volgende:
[..]
De enige persoon waarover je mag zeuren is Kamphues
en jack.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:52 schreef F1gamer het volgende:
[..]
De enige persoon waarover je mag zeuren is Kamphues
Gaat alleen om Jack in dit geval. Jack maakt geen fouten, maar is gewoon incompetentquote:Op zondag 16 juli 2017 13:50 schreef raptorix het volgende:
heb eerder het idee dat het andersom isquote:Op zondag 16 juli 2017 13:48 schreef habitue het volgende:
Manmanman, ik haat ziggo
als tandarts schijnt ie ook niet best te zijn.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaat alleen om Jack in dit geval. Jack maakt geen fouten, maar is gewoon incompetent
Nah, daar is turn 1 niet krap genoeg voor.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:54 schreef potjecreme het volgende:
Max weer eraf getikt bij de start. U las het hier voor het eerst.
Echt héquote:Op zondag 16 juli 2017 13:55 schreef Justevo het volgende:
Ik hou m'n hart echt vast. Je bent nu eerder zenuwachtig of dat ie door de eerste ronde komt dan voor de race an sich.
Ik ben altijd wel een beetje zenuwachtig met een startquote:Op zondag 16 juli 2017 13:55 schreef Justevo het volgende:
Ik hou m'n hart echt vast. Je bent nu eerder zenuwachtig of dat ie door de eerste ronde komt dan voor de race an sich.
Beterquote:Op zondag 16 juli 2017 13:55 schreef franklop het volgende:
Zal hier over 10 minuten wel weer stil stuk rustiger zijn
start vind ik sowieso meestal het spannendste deel vd race.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:55 schreef Justevo het volgende:
quote:Op zondag 16 juli 2017 13:55 schreef Geralt het volgende:
Present, net op tijd, met chocola uiteraard.
vuile jinxer! Als max uitvalt is het jouw schuld!!!quote:Op zondag 16 juli 2017 13:55 schreef franklop het volgende:
Zal hier over 10 minuten wel weer stil stuk rustiger zijn
quote:Op zondag 16 juli 2017 13:56 schreef zoem het volgende:
Zo, Sky heeft de Hamilton adoratie weer achter de rug. Tijd voor de start.
Kamphues is wil dikke cringe ja.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Olav vind ik opzich nog wel prima, maar die pre-show met kampheus vind ik echt om te janken. Dat alleen al is genoeg reden om ziggo te boycotten.
kan er eens een zender neutraal zijn? al dat nationalistische gegeil van al die zendersquote:Op zondag 16 juli 2017 13:56 schreef zoem het volgende:
Zo, Sky heeft de Hamilton adoratie weer achter de rug. Tijd voor de start.
Ziek geworden en naar het medical center gegaanquote:
Volgens mij niet, maar is wel behoorlijk bewolkt daar zo te zien.quote:
Volgens mij is er wel wat meer aan de hand dan een (buik)griepje ofzo, wordt iets teveel (zijdelings) aandacht aan besteed. Hartproblemen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |