SPOILER: Voor de dames ..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben al heel lang geen ER meer en ben een keer mod van ELF geweest. Dat laatste bleek niets voor mij te zijn.quote:
In 1997 bestond FOK! nog niet!!!!quote:Op zondag 16 juli 2017 12:09 schreef Peterselieman het volgende:
en ben een keer mod van ELF geweest.
Volgens mijn gegevens ben je in juni 2012 gestopt met modererenquote:Op zondag 16 juli 2017 12:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben al heel lang geen ER meer en ben een keer mod van ELF geweest. Dat laatste bleek niets voor mij te zijn.
ik zou het niet eens weten johquote:Op zondag 16 juli 2017 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn gegevens ben je in juni 2012 gestopt met modereren
Maar hij had toch wel een kleurtje tot voor kort of ben ik nou aan het verkinzen?quote:Op zondag 16 juli 2017 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn gegevens ben je in juni 2012 gestopt met modereren
Dat tweede.quote:Op zondag 16 juli 2017 12:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Maar hij had toch wel een kleurtje tot voor kort of ben ik nou aan het verkinzen?
Laat het Tim Kuiken niet horenquote:Op zondag 16 juli 2017 12:26 schreef Nattekat het volgende:
7427768ff2b9224adcddb802dbdb236350cdbd14
Ziggo heeft een Acestream
Speciaal voor iedereen die Olav mist.
Bedankt Hansquote:
quote:Op zondag 16 juli 2017 12:26 schreef Nattekat het volgende:
eerste half uur sky en daarna wisselen tussen ziggo en skyquote:Op zondag 16 juli 2017 12:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]tof, maar ik houd het toch maar bij Sky.
Die mis ik niet hoorquote:Op zondag 16 juli 2017 12:26 schreef Nattekat het volgende:
Slimme keuze van Redbull, veel verder naar achter kan toch niet.quote:Op zondag 16 juli 2017 12:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
RIC heeft inmiddels 15 plaatsen gridstraf: https://www.f1today.net/n(...)tsen-na-mgu-h-wissel
halfquote:Op zondag 16 juli 2017 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is gewoon een miljoen keer hetzelfde.
Bij mij zijn het twee compleet verschillende dingenquote:Op zondag 16 juli 2017 12:40 schreef CrashO het volgende:
[..]
half.
Ziggo, Sky Duitsland, Sky F1, TSN5, Movistar, Canal+ FR
Hebben allemaal andere pit footage.
En dan mijn "main" (sky f1) nog 2 keer als kleinere delayed streams
Op zoveel zit hij nu toch ook al ongeveer? 40 mil per jaar.quote:Op zondag 16 juli 2017 12:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat en bedrag zeg, als het klopt: https://www.f1today.net/n(...)jtekenen-bij-ferrari
dan verdient hij meer dan Alonso per jaarquote:Op zondag 16 juli 2017 12:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat en bedrag zeg, als het klopt: https://www.f1today.net/n(...)jtekenen-bij-ferrari
120 voor Vettel en 5 voor Kimi.quote:Op zondag 16 juli 2017 12:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
OPquote:Op zondag 16 juli 2017 12:43 schreef onlogisch het volgende:
Hoe laat is de race vandaag? 14.00 of 15.00 ivm Engeland?
De vraag is hoeveel flessen wodka en vrieskisten vol ijsjes Kimi krijgt om toch te tekenen voor die vijf miljoenquote:Op zondag 16 juli 2017 12:43 schreef CrashO het volgende:
[..]
120 voor Vettel en 5 voor Kimi.
Dat moet pijn doen voor onze Fin
14.00quote:Op zondag 16 juli 2017 12:43 schreef onlogisch het volgende:
Hoe laat is de race vandaag? 14.00 of 15.00 ivm Engeland?
Vettel zit nu ook al tegen de 40 miljoen toch?quote:Op zondag 16 juli 2017 12:43 schreef CrashO het volgende:
[..]
120 voor Vettel en 5 voor Kimi.
Dat moet pijn doen voor onze Fin
Wa zeetie dan?quote:Op zondag 16 juli 2017 12:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben benieuwd welke info Brundle heeft. Hij lijkt er op te hinten dat Max wel eens weg kan gaan bij RBR..
Inderdaad, hij gaat niks meer verdienen. Zijn huidige contract was iets van 100 miljoen voor 3 jaar met nog bijkomende bonussen. Die konden in totaal oplopen top 30 miljoen in die 3 jaar volgens mij.quote:Op zondag 16 juli 2017 12:48 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Vettel zit nu ook al tegen de 40 miljoen toch?
Vettel is als de dood dat er een snelle coureur naast hem komt te rijdenquote:Op zondag 16 juli 2017 12:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Misschien krijgt Kimi wel als extra jaar voorraad Wodka en magnums, kijk dat compenseert ook weer met die deal van Vettelquote:Op zondag 16 juli 2017 12:48 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Vettel zit nu ook al tegen de 40 miljoen toch?
In principe de hele top 6 behalve RAI dus..quote:Op zondag 16 juli 2017 12:53 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Vettel is als de dood dat er een snelle coureur naast hem komt te rijden
Dat Max snelheid en betrouwbaarheid verwacht van RBR, en dat "something has got to give" als hij dat niet rap krijgt van ze.quote:
Nieuwe zou 120 miljoen zijn voor 3 jaar. Dat is dus wel meer dan.quote:Op zondag 16 juli 2017 12:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Inderdaad, hij gaat niks meer verdienen. Zijn huidige contract was iets van 100 miljoen voor 3 jaar met nog bijkomende bonussen. Die konden in totaal oplopen top 30 miljoen in die 3 jaar volgens mij.
Op zich is daar niks aan gelogen, iedereen weet dat dat zo is. En iedereen ziet de potentie van Verstappen. De 3 topteams zijn de enige waar hij eventueel naartoe zou willen en 2 daarvan hebben maar de kans om kampioen te worden. RBR is daar volgend jaar net zo goed niet één van verwacht ik.quote:Op zondag 16 juli 2017 12:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat Max snelheid en betrouwbaarheid verwacht van RBR, en dat "something has got to give" als hij dat niet rap krijgt van ze.
Nu 120 miljoen, toen in totaal 130 miljoen. Hij heeft het nu gewoon gegarandeerd.quote:Op zondag 16 juli 2017 12:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nieuwe zou 120 miljoen zijn voor 3 jaar. Dat is dus wel meer dan.
Ook nu zal er eea bovenop komen door persoonlijke sponsoren etc.quote:Op zondag 16 juli 2017 12:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nu 120 miljoen, toen in totaal 130 miljoen. Hij heeft het nu gewoon gegarandeerd.
Niks te klagen iigquote:Op zondag 16 juli 2017 12:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sebastian Vettel (Ferrari) - $30 million excluding bonuses (2015 to 2017)
http://www.racexpress.nl/(...)x-verstappen/n/79446
Zou nu dus 40 miljoen per jaar zijn. Lijkt me wel degelijk een verbetering
Momenteel is het droog en warm op Silverstone. Wel bewolkt.quote:
quote:Op zondag 16 juli 2017 13:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Momenteel is het droog en warm op Silverstone. Wel bewolkt.
Max zei dat idd gister ook tegen Pat Symonds... denk dat hij wel degelijk een "performance" clausule in z'n contract heeft staan.quote:Op zondag 16 juli 2017 12:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat Max snelheid en betrouwbaarheid verwacht van RBR, en dat "something has got to give" als hij dat niet rap krijgt van ze.
Ja dat sowieso, maar dat kwam toen ook al schatquote:Op zondag 16 juli 2017 12:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook nu zal er eea bovenop komen door persoonlijke sponsoren etc.
ik denk dat Hamilton wel eens de sleutel kan zijn in de stoelendansquote:Op zondag 16 juli 2017 13:01 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Max zei dat idd gister ook tegen Pat Symonds... denk dat hij wel degelijk een "performance" clausule in z'n contract heeft staan.
En zelfs Ferrari heeft tussen neus en lippen door gezegd dat ze er wel voor open staan...
quote:Op zondag 16 juli 2017 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat Hamilton wel eens de sleutel kan zijn in de stoelendans
40 miljoen per jaar ipv 30 miljoen per jaar. Dat is niet 10 tot 15% meer, dat is 1/3 meerquote:Op zondag 16 juli 2017 13:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar dat kwam toen ook al schat
http://www.totalsportek.com/f1/formula-1-driver-salaries/
Hier, valt wel mee allemaal. Ja hij gaat wat meer verdienen, maar het je hebt het over misschien maar 10 tot 15 procent meer. Op bedragen van 100 miljoen in 3 jaar ga je niet veel verschil meer merken.
ik zie meer en meer tekenen die erop wijzen dat Hamilton en Mercedes afstand van elkaar aan het nemen zijn.quote:
Brundle ziet Max juist als de sleutel in de stoelendans voor de komende jaren (zei hij vorige week).quote:Op zondag 16 juli 2017 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat Hamilton wel eens de sleutel kan zijn in de stoelendans
Mwah, ik hoop het hoor. Maar ik vind Olav niet erg betrouwbaarquote:Op zondag 16 juli 2017 13:05 schreef tja77 het volgende:
Zeker regen tijdens de race zeg Ollie Mollie
Nee, want in zijn huidige contract kreeg hij in het eerste jaar al 50 miljoen salaris met nog bijkomende bonus. Hier 40 miljoen zonder bonus. Dus ga er maar van uit dat in zijn eerste jaar in huidige contract al 20 miljoen meer pakte dan een jaar in zijn nieuwe contract.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
40 miljoen per jaar ipv 30 miljoen per jaar. Dat is niet 10 tot 15% meer, dat is 1/3 meer![]()
Geef nou gewoon maar toe dat hij wel meer gaat verdienen dan nu mits hij tekent
Dat lijkt me echt niet, dan zou Ferrari niet echt een aantrekkelijk bod neergelegd hebben voor Vettel. Zou stom zijn als ze hem graag willen houden.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee, want in zijn huidige contract kreeg hij in het eerste jaar al 50 miljoen bonus salaris met nog bijkomende bonus. Hier 40 miljoen zonder bonus. Dus ga er maar van uit dat in zijn eerste jaar in huidige contract al 20 miljoen meer pakte dan een jaar in zijn nieuwe contract.
Zelfs een ace las ik in dit topicquote:
Omgerekend heeft hij nu in die drie jaar 20 miljoen meer gegarandeerd, waar dat uit zijn oude contract af hing van zijn prestaties. Ik noem dat behoorlijk aantrekkelijk. 20 miljoen meer zonder dat er iets tegenover staat.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt niet, dan zou Ferrari niet echt een aantrekkelijk bod neergelegd hebben voor Vettel. Zou stom zijn als ze hem graag willen houden.
Nou nou lekker boeiend die paar stuivers meer of minder.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee, want in zijn huidige contract kreeg hij in het eerste jaar al 50 miljoen salaris met nog bijkomende bonus. Hier 40 miljoen zonder bonus. Dus ga er maar van uit dat in zijn eerste jaar in huidige contract al 20 miljoen meer pakte dan een jaar in zijn nieuwe contract.
quote:Op zondag 16 juli 2017 13:10 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nou nou lekker boeiend die paar stuivers meer of minder.
quote:
quote:Op zondag 16 juli 2017 12:26 schreef Nattekat het volgende:
Ja, maar niet dezelfde acestreams.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:12 schreef Klummie het volgende:
2 acestreams tegelijk aanzetten op dezelfde pc, kan dat?
Zie DM....quote:Op zondag 16 juli 2017 13:12 schreef Eenskijken het volgende:
wat moet ik met die code dan? :/ vroeger hadden we gewoon linkjes
https://www.f1today.net/n(...)te-halen-dit-seizoenquote:MAX VERSTAPPEN: "WEINIG MEER TE HALEN DIT SEIZOEN"
Max Verstappen start de Grand Prix van Groot-Brittannië vanmiddag vanaf de vierde plaats, maar de lichaamstaal van de jonge Nederlander sprak gisteren al boekdelen: Red Bull Racing is nog steeds het derde team, terwijl de Oostenrijkse renstal een flinke verbetering had verwacht voor Silverstone.
"Het weekend verloopt nog niet heel lekker, het is duidelijk dat we te langzaam zijn. De auto is niet snel genoeg en ook krijg ik de balans nog niet goed voor elkaar. Dat het gat zo groot is lag na de trainingen van vrijdag wel in de lijn der verwachtingen. In de race zou het iets beter moeten gaan, maar verwacht geen wonderen", aldus Verstappen.
Nu het seizoen bijna de zomerstop ingaat kijkt de Nederlander ook alvast terug: "Het is niet het seizoen waar we vooraf op gehoopt hadden. We hebben niet de snelheid die we hoopten te hebben en ook de betrouwbaarheid is niet altijd even goed. Ik heb bijna geen vlekkeloos weekend gehad en daar baal ik natuurlijk van. Ik denk dat er voor de rest van het jaar ook niet zoveel te halen is, het maakt mij niet meer uit waar ik eindig in het kampioenschap. Natuurlijk doe ik mijn best, maar op dit moment is dit wat het is."
Huh? Hoe kan Max nou de sleutel zijn in de stoelendans? Hamilton moet eerst weg voordat er gedanst kan wordenquote:Op zondag 16 juli 2017 13:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Brundle ziet Max juist als de sleutel in de stoelendans voor de komende jaren (zei hij vorige week).
Omdat de topteams er volgens Brundle bij contracten rekening mee houden dat ze die niet te lang maken zodat ze Max kunnen oppikken zodra hij besluit te willen verkassen.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:14 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Huh? Hoe kan Max nou de sleutel zijn in de stoelendans? Hamilton moet eerst weg voordat er gedanst kan worden
Nee, is pas uitgerekend in oktober voor zover ik weetquote:Op zondag 16 juli 2017 13:16 schreef Klummie het volgende:
Flinke toeter bij Claire, binnenkort werpen?
Neequote:
Kolere, dat zal pittig zijn dan nu.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, is pas uitgerekend in oktober voor zover ik weet
Nog even het bewijs http://en.f1i.com/news/264011-new-recruit-way-williams.htmlquote:
Mol is naar Marko gegaan en die heeft gezegd dat het onzin isquote:Op zondag 16 juli 2017 13:18 schreef VacaLoca het volgende:
Sainz naar Renault? Had liever Kubica gezien
Vooralsnog alleen een gerucht van Bildquote:Op zondag 16 juli 2017 13:18 schreef VacaLoca het volgende:
Sainz naar Renault? Had liever Kubica gezien
Moest bijna lachen, vorig jaar was Silverstone ook gewoon op BBC2 en in de tv gids staat ook dat het is, maar ik zie alleen maar rolstoeltennis.quote:
Nou ja ook niet helemaal ontkent. Gewoon politiek correct eromheen geluld zoals je kunt verwachten.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Mol is naar Marko gegaan en die heeft gezegd dat het onzin is
BBC zendt al even geen F1 meer uitquote:Op zondag 16 juli 2017 13:20 schreef Ballonklappert het volgende:
[..]
Moest bijna lachen, vorig jaar was Silverstone ook gewoon op BBC2 en in de tv gids staat ook dat het is, maar ik zie alleen maar rolstoeltennis.
Marko zei ook dat RBR op eigen kracht races ging winnen.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Mol is naar Marko gegaan en die heeft gezegd dat het onzin is
Wat zei Marko dan?quote:Op zondag 16 juli 2017 13:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nou ja ook niet helemaal ontkent. Gewoon politiek correct eromheen geluld zoals je kunt verwachten.
Nou, hier in de online gids geen GP op BBC 2. Om 14:00 komt Hairy Biker's Best of British.... wat de fuck dat ook mag zijn.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:20 schreef Ballonklappert het volgende:
[..]
Moest bijna lachen, vorig jaar was Silverstone ook gewoon op BBC2 en in de tv gids staat ook dat het is, maar ik zie alleen maar rolstoeltennis.
de watte?quote:Op zondag 16 juli 2017 13:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nou, hier in de online gids geen GP op BBC 2. Om 14:00 komt Hairy Biker's Best of British.... wat de fuck dat ook mag zijn.
Mol zei dat Marko zei dat het onzin was dat hij per direct zou vetrekken. Op de vraag of Sainz te koop was zei die misschien voor het juiste bedrag. Of hij zeker in de Torro Rosso zit in Hongarije ? Niet is zeker maar in principe wel, aldus Marko.quote:
Broekje alweer uit?quote:Op zondag 16 juli 2017 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind Rosberg echt super chill nu die niet meer racet
Tsja, daar kun je weinig mee..quote:Op zondag 16 juli 2017 13:24 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Mol zei dat Marko zei dat het onzin was dat hij per direct zou vetrekken. Op de vraag of Sainz te koop was zei die misschien voor het juiste bedrag. Of hij zeker in de Torro Rosso zit in Hongarije ? Niet is zeker maar in principe wel, aldus Marko.
Moeilijk héquote:
quote:Op zondag 16 juli 2017 13:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee das alleen voor Ricciardo en misschien Button
http://en.f1i.com/news/27(...)-well-superstar.htmlquote:Williams on Stroll: 'We may well have a superstar'
Claire Williams praised Lance Stroll for the Canadian's impressive turn around, but insists the 18-year-old rookie is just coming of age.
Stroll endured a difficult start to his F1 campaign, not only on the race track with mistakes and crashes but also away from it where the teenager was the target of criticism from those who questioned his ability to perform at the highest level.
Claire Williams conceded that Stroll's task has been monumental this season, but the Williams driver has put his head down and gone to work on improving his skills and learning the ropes of his new trade.
"I think it is all about hard work and determination," the Grove-based outfit's deputy team principal told Formula1.com.
Villeneuve: Stroll criticism was warranted
"I know that is easily said, but if you really want to achieve something you have to put in the hard work and the effort. And Lance, so far, has done everything that we wanted him to do.
"We said that all we want to see from him this year was progress. And when you look at the first couple of races it was all about familiarisation and all of that came through.
"He has demonstrated his strength of character and personality in the light of huge pressure.
"He has got a lot more pressure than most rookies do receive and he has just kept his head down and managed – and frankly I don’t know quite how with this amount of pressure – to stay focused and has been able to improve weekend by weekend.
"That finally translated into that incredible turnaround. We knew all along that we had a good talent with Lance – now everybody knows it."
Claire Williams
As Stroll was lambasted by critics in the early part of the season, Williams insists she never lost faith in her driver's ability to deliver the goods.
"When he got that massive criticism in his first six races then I always said, ‘Look at Vettel, Ricciardo or Raikkonen’ – they did not do much better in their first half season.
"They all had similar results. Canada was already a good taste of the things to come, but his Baku result was just phenomenal. And he has earned that result on his own merits.
"It was a bit of a shame that it was not P2, but in the end I think nobody really cares that much about it, least of all him. It was his first podium – that was all that mattered.
"And to be honest, none of us really expected that to happen in his rookie season – but it happened. We may well have a superstar of the future."
bij mij is geluid alleen wat zachter dan normaalquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juli 2017 13:31 schreef CrashO het volgende:
[..]Ga eens weg met je baggerstreamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar een hele stabiele in FHD, die kan je niet overtreffen.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Een hele stabiele FHD die niet werkt heb je toch ook niks aanquote:Op zondag 16 juli 2017 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga eens weg met je baggerstreams
Ik keek naar een hele stabiele in FHD, die kan je niet overtreffen.
Daarom gewoon lekker op TV en Sky stream er naastquote:
de ouderwetse manier van volgenquote:Op zondag 16 juli 2017 13:35 schreef Nattekat het volgende:
Heb nu een stream met enkel geluid gevonden
Niet een stabiele FHD stream hebbenquote:Op zondag 16 juli 2017 13:35 schreef Nattekat het volgende:
Die uit de voordat je reageert werkt ook nog wel, alleen brakke kwaliteitquote:Op zondag 16 juli 2017 13:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind Plooij niet zo erg hoor. Mulder vind ik echt een enorme lul ja.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:36 schreef Klummie het volgende:
Niet èn Plooij èn Mulder, een mens kan maar zoveel verdragen.
quote:Op zondag 16 juli 2017 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem wel, maar hij doet het niet.
Iddquote:Op zondag 16 juli 2017 13:36 schreef Sjemmert het volgende:
Ow ja Jack goed idee even vragen wat de strategie is
Hele waslijst staat 20 posts hierboven. Die lijst die kat bashte, diequote:
Dat zou dik zijnquote:Op zondag 16 juli 2017 13:39 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Doet Button ook de podium interviews ?
Toch is die ene in "voor je reageert" de enige Engelse die het wel doet.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hele waslijst staat 20 posts hierboven. Die lijst die kat bashte, die
Ja, met die Owen figuur.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:39 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Doet Button ook de podium interviews ?
Zelfde probleem hier jaquote:Op zondag 16 juli 2017 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch is die ene in "voor je reageert" de enige Engelse die het wel doet.
Samen met Button op podium straksquote:
Als de top 2 de pits net voorbij is, maar Max wel op tijd naar binnen kanquote:
Nee, Button doet het, Owen Wilson gaat met hem podium op.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:41 schreef F1gamer het volgende:
podiuminterview wordt door owen wilson gedaan volgens Olav (dan heb ik liever dat Kamplul de podiuminterview doet)
Great weather, thank you UK. Greetings from the USA.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Samen met Button op podium straks
En die waren?quote:Op zondag 16 juli 2017 13:40 schreef SnowOokami het volgende:
Standaard vraag van Jack, standaard antwoord van Max...
dat Lewis is zijn tekst, maar dan met crowd en die ander blablablaquote:Op zondag 16 juli 2017 13:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Great weather, thank you UK. Greetings from the USA.
Tja na 5x uitvallen snap ik dat wel... Kans dat hij deze race uit rijdt is ook weer maar 50%quote:Op zondag 16 juli 2017 13:40 schreef ReplaR het volgende:
Ik vind max een uitstraling hebben van, wat maakt het nog uit, volgend jaar toch Ferrari...
Wat is de strategie?quote:
En dat duurde een hele bocht.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:43 schreef Gezicht het volgende:
Uhhh P4 z'n beste startpositie ooit Kamphues? Spa 2016??
Dat eerste wel (is ook niet raar), dat laatste geloof ik vooralsnog niet in.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:40 schreef ReplaR het volgende:
Ik vind max een uitstraling hebben van, wat maakt het nog uit, volgend jaar toch Ferrari...
quote:Op zondag 16 juli 2017 13:43 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Wat is je strategie? En als antwoord: we zien wel
Dank!quote:
Vorig jaar in GB als 3e gestart ook en in Kuala Lumpur, Mexico en Japan ookquote:Op zondag 16 juli 2017 13:43 schreef Gezicht het volgende:
Uhhh P4 z'n beste startpositie ooit Kamphues? Spa 2016??
Heb de tv al op Ziggogenot gezet.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:45 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
5481a38010958d9f08bdbc844edc6ba047325adb
Die was ik al vergetenquote:Op zondag 16 juli 2017 13:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Vorig jaar in GB als 3e gestart ook en in Kuala Lumpur, Mexico en Japan ook
4e rondequote:
voor dat hij op de grid staatquote:
Arme Perezquote:Op zondag 16 juli 2017 13:49 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wss hebben ze de bak verkeerd om gemonteerd en schiet ie met de start achteruit.
Ach, Hamilton is drievoudig wc en Verstappen probeert dat te zijn.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:48 schreef habitue het volgende:
Max is iemand en hamilton probeert het te zijn
Manmanman, ik haat ziggo
Olav vind ik opzich nog wel prima, maar die pre-show met kampheus vind ik echt om te janken. Dat alleen al is genoeg reden om ziggo te boycotten.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:50 schreef raptorix het volgende:
Altijd dat gezeur op Olaf en Sjek, ik vermaak me er prima mee, en ja ze maken foutjes, nou bigdeal.
Ik kijk ook gewoon iedere keer weer naar hen hoorquote:Op zondag 16 juli 2017 13:50 schreef raptorix het volgende:
Altijd dat gezeur op Olaf en Sjek, ik vermaak me er prima mee, en ja ze maken foutjes, nou bigdeal.
De 720 uit de post doet het prima andersquote:Op zondag 16 juli 2017 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch is die ene in "voor je reageert" de enige Engelse die het wel doet.
De enige persoon waarover je mag zeuren is Kamphuesquote:Op zondag 16 juli 2017 13:50 schreef raptorix het volgende:
Echt hè.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:48 schreef habitue het volgende:
Manmanman, ik haat ziggo
Ik vind het ook niet erg hoor, gewoon ene oor in, andere oor uit.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:50 schreef raptorix het volgende:
Dan doet ie het inmiddels weer.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:52 schreef Armani XL het volgende:
[..]
De 720 uit de post doet het prima anders
ik voel me dan echt superieur als ik hem ziequote:Op zondag 16 juli 2017 13:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Olav vind ik opzich nog wel prima, maar die pre-show met kampheus vind ik echt om te janken. Dat alleen al is genoeg reden om ziggo te boycotten.
quote:Op zondag 16 juli 2017 13:52 schreef F1gamer het volgende:
[..]
De enige persoon waarover je mag zeuren is Kamphues
en jack.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:52 schreef F1gamer het volgende:
[..]
De enige persoon waarover je mag zeuren is Kamphues
Gaat alleen om Jack in dit geval. Jack maakt geen fouten, maar is gewoon incompetentquote:Op zondag 16 juli 2017 13:50 schreef raptorix het volgende:
heb eerder het idee dat het andersom isquote:Op zondag 16 juli 2017 13:48 schreef habitue het volgende:
Manmanman, ik haat ziggo
als tandarts schijnt ie ook niet best te zijn.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaat alleen om Jack in dit geval. Jack maakt geen fouten, maar is gewoon incompetent
Nah, daar is turn 1 niet krap genoeg voor.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:54 schreef potjecreme het volgende:
Max weer eraf getikt bij de start. U las het hier voor het eerst.
Echt héquote:Op zondag 16 juli 2017 13:55 schreef Justevo het volgende:
Ik hou m'n hart echt vast. Je bent nu eerder zenuwachtig of dat ie door de eerste ronde komt dan voor de race an sich.
Ik ben altijd wel een beetje zenuwachtig met een startquote:Op zondag 16 juli 2017 13:55 schreef Justevo het volgende:
Ik hou m'n hart echt vast. Je bent nu eerder zenuwachtig of dat ie door de eerste ronde komt dan voor de race an sich.
Beterquote:Op zondag 16 juli 2017 13:55 schreef franklop het volgende:
Zal hier over 10 minuten wel weer stil stuk rustiger zijn
start vind ik sowieso meestal het spannendste deel vd race.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:55 schreef Justevo het volgende:
quote:Op zondag 16 juli 2017 13:55 schreef Geralt het volgende:
Present, net op tijd, met chocola uiteraard.
vuile jinxer! Als max uitvalt is het jouw schuld!!!quote:Op zondag 16 juli 2017 13:55 schreef franklop het volgende:
Zal hier over 10 minuten wel weer stil stuk rustiger zijn
quote:Op zondag 16 juli 2017 13:56 schreef zoem het volgende:
Zo, Sky heeft de Hamilton adoratie weer achter de rug. Tijd voor de start.
Kamphues is wil dikke cringe ja.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Olav vind ik opzich nog wel prima, maar die pre-show met kampheus vind ik echt om te janken. Dat alleen al is genoeg reden om ziggo te boycotten.
kan er eens een zender neutraal zijn? al dat nationalistische gegeil van al die zendersquote:Op zondag 16 juli 2017 13:56 schreef zoem het volgende:
Zo, Sky heeft de Hamilton adoratie weer achter de rug. Tijd voor de start.
Ziek geworden en naar het medical center gegaanquote:
Volgens mij niet, maar is wel behoorlijk bewolkt daar zo te zien.quote:
Volgens mij is er wel wat meer aan de hand dan een (buik)griepje ofzo, wordt iets teveel (zijdelings) aandacht aan besteed. Hartproblemen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |