abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zondag 16 juli 2017 @ 11:44:06 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_172454169
SANTA CLARA - Een kattenhater verdwijnt zestien jaar achter de tralies voor het doden en seksueel misbruiken van 21 katten, melden Amerikaanse media. De dader, Robert Farmer (26) begon twee jaar geleden in Santa Clara met zijn serie gruweldaden. De meeste dieren werden in de buurt van een parkje ontvoerd en vervolgens dood teruggevonden.



In september 2015 begonnen de mysterieuze verdwijningen. Al snel gingen
geruchten door de buurt van een kattenlokker. De aanwijzingen dat er een mens aan het werk was, werden sterker toen een bloedende kat werd aangetroffen met een niet-dierlijke beet. Een andere kat die het niet overleefde werd kilometers verderop gewikkeld in plastic in een schoenendoos aangetroffen.

Farmer ontkende in een verklaring dat hij iets met de zaak te maken heeft. „Ik was het niet. Voor mij voelt het of een andere man deze misdaden heeft begaan”, aldus zijn advocaat die de verklaring in de rechtbank voorlas. Framer zou op het moment van zijn daden verward zijn geweest. De rechter kwam tot de hoge celstraf omdat de kattenhater een gevaar voor de samenleving zou vormen.

Bewakingsbeelden
Een van de buurtbewoners betrapte Farmer toen ze bewakingsbeelden bekeek waarop de dader de 17-jarige kat GoGo te grazen probeerde te nemen. Ze herkende Farmer op de beelden. Van GoGo werd echter nooit meer iets vernomen.

De kattenhater werd een maand later opgepakt. Hij werd slapend in zijn auto aangetroffen, met een dode kat op de bijrijdersstoel. Het interieur van de auto zat onder het bloed. In de wagen werden een mes en handschoenen gevonden. Familie en bekenden van de dader verklaarden dat ze zich vaak onveilig voelden in zijn bijzijn.

De rechter oordeelde dat Farmer na zijn vrijlating gedurende tien jaar niet in de buurt van katten mag komen. Ook in het park waar hij zich aan de beestjes vergreep, mag hij zich niet meer vertonen.



Bij de rechtszaak waren veel kattenbaasjes aanwezig. Enkele van hen waren in tranen. „Ik heb nooit normaal afscheid van GoGo kunnen nemen. Het was zo’n lief beest. Ze deed nooit een vlieg kwaad.”

Filmpje in de link.

http://www.telegraaf.nl/b(...)aar_de_cel_in__.html

'Het was zo'n lief beest.' Denken de muizen anders over.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_172454256
Potentiële seriemoordenaar hè.
I´m back.
  zondag 16 juli 2017 @ 11:49:53 #3
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172454278
quote:
De rechter oordeelde dat Farmer na zijn vrijlating gedurende tien jaar niet in de buurt van katten mag komen.
Vreemde eis waar iemand onmogelijk aan kan voldoen lijkt me.
pi_172454321
Ach better een kattenneuker dan een kippenneuker nietwaar.
pi_172454475
quote:
'Het was zo'n lief beest.' Denken de muizen anders over.

:P
Wat een simpele ziel. :')
pi_172454551
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 11:59 schreef DominusVobiscum het volgende:

[..]

Wat een simpele ziel. :')
Ben jij de chagrijnigste user van FOK!?
pi_172454687
Triest en ranzig geval.

Katten zijn zulke lieve en mooie dieren.

Althans naar mijn mening da.
  zondag 16 juli 2017 @ 12:10:21 #8
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_172454692
Wat een idiote straf.
Morgen krijg je 10 jaar omdat je een mug doodgemept hebt.
pi_172454726
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:10 schreef fjs het volgende:
Wat een idiote straf.
Morgen krijg je 10 jaar omdat je een mug doodgemept hebt.
Een psychopaat die 16 katten mishandeld en vermoord is inderdaad te vergelijken met een mug doodslaan :')

De enige idioot hier ben jij.
pi_172454751
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:10 schreef fjs het volgende:
Wat een idiote straf.
Morgen krijg je 10 jaar omdat je een mug doodgemept hebt.
Katten seksueel misbruiken , doden en kapot snijden is vergelijkbaar met het doodslaan van een mug?
pi_172454775
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:02 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ben jij de chagrijnigste user van FOK!?
Wel één van de slimste.
pi_172454797
Gevaar voor de samenleving dus 16 jaar in een cel? Dat gaat helpen..
pi_172454804
Eigenlijk gewoon een seriemoordenaar dus.
16 jaar de bak in. Opgeruimd staat netjes.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172454836
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:14 schreef DominusVobiscum het volgende:

[..]

Wel één van de slimste.
Kijk, toch nog een grapje.
  zondag 16 juli 2017 @ 12:27:26 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172455017
Tsja. Eigenlijk een stukje menselijke moraliteit die lastig gelijk te trekken is aan rationaliteit.

Je mag wel miljarden koeien, kippen en varkens op de meest gruwelijke manier houden en slachten en naarna bijna elk lichaamsdeel (al dan niet gepureerd) opeten.

Maar 14 katten neuken en doodmaken... dat is 16 jaar cel.

Als ik moest kiezen tussen het leven van een varken in de bioindustrie of het leven van 1 van de katten die deze man heeft vermoord dan zou ik kiezen voor het kattenleven.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172455147
quote:
7s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:27 schreef SpecialK het volgende:
Tsja. Eigenlijk een stukje menselijke moraliteit die lastig gelijk te trekken is aan rationaliteit.

Je mag wel miljarden koeien, kippen en varkens op de meest gruwelijke manier houden en slachten en naarna bijna elk lichaamsdeel (al dan niet gepureerd) opeten.

Maar 14 katten neuken en doodmaken... dat is 16 jaar cel.

Als ik moest kiezen tussen het leven van een varken in de bioindustrie of het leven van 1 van de katten die deze man heeft vermoord dan zou ik kiezen voor het kattenleven.
Om te sparen? Goede keus.
pi_172455149
quote:
7s.gif Op zondag 16 juli 2017 11:49 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Vreemde eis waar iemand onmogelijk aan kan voldoen lijkt me.
Dan blijft die nog maar tien jaar in de cel, wat een psycho.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 16 juli 2017 @ 12:59:20 #18
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172455626
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:35 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Om te sparen? Goede keus.
Om te leiden
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172455660
quote:
7s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:59 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Om te leiden
Een kat zou een betere leider zijn, ben ik ook direct met je eens.
pi_172455712
Volkert zat minder lang vast :')
  zondag 16 juli 2017 @ 13:05:16 #21
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172455756
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:00 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Een kat zou een betere leider zijn, ben ik ook direct met je eens.
Jij bent hier vooral om de mongool uit te hangen, toch?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172455783
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 11:48 schreef Ryan3 het volgende:
Potentiële seriemoordenaar hè.
Je moet toch ergens beginnen? :)
pi_172455824
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:06 schreef Elzies het volgende:

[..]

Je moet toch ergens beginnen? :)
Gelukkig zijn er genoeg Amerikaanse Real Crime series die tot in de puntjes uitleggen hoe die seriemoordenaars beginnen idd. Deze knaap heeft goed opgelet wrs.
I´m back.
  Trouwste user 2022 zondag 16 juli 2017 @ 13:10:33 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_172455872
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:14 schreef DominusVobiscum het volgende:

[..]

Wel één van de slimste.
Had al het vermoeden dat er vrijwel geen FOK!kers meer actief posten.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 16 juli 2017 @ 13:59:14 #25
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_172457001
quote:
7s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:27 schreef SpecialK het volgende:
Tsja. Eigenlijk een stukje menselijke moraliteit die lastig gelijk te trekken is aan rationaliteit.

Je mag wel miljarden koeien, kippen en varkens op de meest gruwelijke manier houden en slachten en naarna bijna elk lichaamsdeel (al dan niet gepureerd) opeten.

Maar 14 katten neuken en doodmaken... dat is 16 jaar cel.

Als ik moest kiezen tussen het leven van een varken in de bioindustrie of het leven van 1 van de katten die deze man heeft vermoord dan zou ik kiezen voor het kattenleven.
Er wordt nu eenmaal verschil gemaakt tussen huisdieren en voedseldieren. Net zoals er verschil wordt gemaakt tussen doden als werk of doden als hobby. Een soldaat in oorlogstijd wordt ook niet gezien als moordenaar. Het is juist onlogisch om dat soort lijnen niet te trekken, omdat dat onwerkbaar zou zijn in onze samenleving.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_172457023
quote:
7s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:05 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jij bent hier vooral om de mongool uit te hangen, toch?
Nee dat laat ik graag over aan je moeder.
  zondag 16 juli 2017 @ 14:14:43 #27
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172457611
quote:
7s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Er wordt nu eenmaal verschil gemaakt tussen huisdieren en voedseldieren.
Vrij arbitrair.

quote:
Net zoals er verschil wordt gemaakt tussen doden als werk of doden als hobby.
Dus als we deze man gewoon een salaris geven voor zijn werk dan is het ok.

quote:
Een soldaat in oorlogstijd wordt ook niet gezien als moordenaar. Het is juist onlogisch om dat soort lijnen niet te trekken, omdat dat onwerkbaar zou zijn in onze samenleving.
In oorlog is het argument van zelfverdediging naar voren te schuiven. Welk moreel verzachtend concept had jij in gedachten voor een werknemer bij een slachthuis?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  User die overal opduikt 2022 zondag 16 juli 2017 @ 14:15:44 #28
186611 Haags
pi_172457648
Goed zo
Zonder wrijving geen glans
  zondag 16 juli 2017 @ 14:30:49 #29
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_172458129
Veel te kort, hij had de stoel of levenslang moeten krijgen .
Zoiets wil je toch niet weer loslaten in de maatschappij.

Moge Bastet hem vervloeken!
Praise Bastet _O_

:(
There is only one religion
pi_172458237
quote:
7s.gif Op zondag 16 juli 2017 14:14 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Vrij arbitrair.

[..]

Dus als we deze man gewoon een salaris geven voor zijn werk dan is het ok.

[..]

In oorlog is het argument van zelfverdediging naar voren te schuiven. Welk moreel verzachtend concept had jij in gedachten voor een werknemer bij een slachthuis?
Het is toch niet zo moeilijk onderscheid te maken tussen het martelen en misbruiken van dieren met als doel het genieten van het leed, en het doden van dieren met als doel het op te eten?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 16 juli 2017 @ 14:37:50 #31
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172458376
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 14:34 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Het is toch niet zo moeilijk onderscheid te maken tussen het martelen en misbruiken van dieren met als doel het genieten van het leed, en het doden van dieren met als doel het op te eten?
Het enige verschil zit 'em in iemands hoofd. Iemand die bij een slachtfabriek werkt kan wellicht ook intens genieten van dat droevige klusje waar anderen minder zin in hebben. Maarja dat is dan vrij goed te verbergen dus dan is het ineens geen probleem?

Daarnaast is het opeten van dieren natuurlijk niet per se nobeler. Ik ben geen vegetarier oid maar ik denk wel dat een gemiddeld persoon te veel vlees eet en dat het op zo'n niveau vooral gaat over plezier. Deze man beleeft echter een type plezier aan dierenleed wat niet sociaal goedgekeurd is dus dan is dat 16 jaar cel waard?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172458568
quote:
7s.gif Op zondag 16 juli 2017 14:37 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het enige verschil zit 'em in iemands hoofd. Iemand die bij een slachtfabriek werkt kan wellicht ook intens genieten van dat droevige klusje waar anderen minder zin in hebben. Maarja dat is dan vrij goed te verbergen dus dan is het ineens geen probleem?

Daarnaast is het opeten van dieren natuurlijk niet per se nobeler. Ik ben geen vegetarier oid maar ik denk wel dat een gemiddeld persoon te veel vlees eet en dat het op zo'n niveau vooral gaat over plezier. Deze man beleeft echter een type plezier aan dierenleed wat niet sociaal goedgekeurd is dus dan is dat 16 jaar cel waard?
Al het verschil zit in ons hoofd. ;) Dat iemand kan genieten van het slachten van dieren moge zo zijn, maar het doel is niet het dier pijn toe te brengen, maar om deze eetklaar te maken. Verder is het niet zo dat alle wetten voortkomen uit dingen die mensen sociaal onwenselijk hebben verklaard?

Verder zou het te veel vlees eten serieus gelijk staan aan het doodneuken van een kat volgens jou?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 16 juli 2017 @ 14:49:14 #33
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172458776
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 14:42 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Al het verschil zit in ons hoofd. ;)
Stel jij DENKT dat je iemand hebt vermoord (terwijl dat niet zo was, het was zelfs niet een poging tot). Ben je dan een moordenaar? Is de overheid dan gerechtvaardigd in het jou veroordelen van een moord? In je hoofd is het namelijk allemaal gebeurd. Het verschil zit em in de uitkomst. Er is geen slachtoffer. In dit geval is het slachtoffer een dier maar zoals al is vastgesteld kennen we dieren vrij weinig rechten toe. Het enige echte verschil is wellicht dat dit dier een object van liefde is voor 1 of meerdere mensen. Maargoed. Mijn sabbeldekentje was dat vroeger ook. Ik snap het sentiment dus.. en ik snap dat een rechter denkt een duidelijke morele situatie te herkennen waarin iemand ziek is en gestraft moet worden... maar ik vraag me af of dit te rechtvaardigen is. Ik denk stiekem dat je niet verder zou moeten komen dan eigendoms-schade. Treurig maar of we doen dit of we geven ALLE dieren een bepaalde vorm van rechten.

quote:
Dat iemand kan genieten van het slachten van dieren moge zo zijn, maar het doel is niet het dier pijn toe te brengen, maar om deze eetklaar te maken. Verder is het niet zo dat alle wetten voortkomen uit dingen die mensen sociaal onwenselijk hebben verklaard?
Dat klopt. Maar het illustreert wel mooi dat het menselijke dier bizar irrationeel is dat die morele wetten die voortkomen uit onze kronkels zelfs intern inconsistent zijn.

quote:
Verder zou het te veel vlees eten serieus gelijk staan aan het doodneuken van een kat volgens jou?
Hoewel de mechaniek ervan anders is heb ik moeite met het vinden van een waterdicht moreel verschil.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172459468
In Amerika weten ze nog wat een echte celstraf inhoudt. Ik kan hier wel mee leven.
  zondag 16 juli 2017 @ 15:24:08 #35
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_172459757
quote:
7s.gif Op zondag 16 juli 2017 14:14 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Vrij arbitrair.
Niet voor de eigenaar. De wetgeving in Nederland is dan ook met name daarop gericht.
quote:
[..]

Dus als we deze man gewoon een salaris geven voor zijn werk dan is het ok.
Het gaat om de motivatie, en daarmee het risico dat iemand vormt voor de samenleving. Begreep je echt niet dat ik daarop doelde?
quote:
[..]

In oorlog is het argument van zelfverdediging naar voren te schuiven. Welk moreel verzachtend concept had jij in gedachten voor een werknemer bij een slachthuis?
In oorlogen wordt anders regelmatig heel pro-actief gehandeld, dus dat argument gaat niet op.

Maar vertel eens, hoe vindt jij dat het moet zijn? Mensen gelijk aan alle andere dieren? Alle dieren gelijk? Of een grens, of glijdende schaal, maar volgens welke criteria?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 16 juli 2017 @ 15:34:23 #36
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_172460183
Hoe de fuck neuk je een kat dan?
Sisco Certified
pi_172460308
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 15:34 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hoe de fuck neuk je een kat dan?
Geen idee. Ik heb alleen ervaring met poes.
  zondag 16 juli 2017 @ 15:40:33 #38
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_172460373
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 15:34 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hoe de fuck neuk je een kat dan?
Uit de bron van het artikel:

quote:
A San Jose man was sentenced to 16 years in jail today for killing 21 cats and sexually abusing a dead one,
Weer naar de bekende Telegraaf quality maatstaven door hen overgenomen :')
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 16 juli 2017 @ 16:27:25 #39
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172461584
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 15:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Niet voor de eigenaar. De wetgeving in Nederland is dan ook met name daarop gericht.

[..]

Het gaat om de motivatie, en daarmee het risico dat iemand vormt voor de samenleving. Begreep je echt niet dat ik daarop doelde?
Dus als ik jou 100 euro geef met als motivatie dat ik hoop dat je het aan heroïne uitgeeft en jezelf daarmee van kant maakt... dan.. wat.. dan ben ik schuldig aan poging tot moord? In de situatie waarin ik zelfs niet eens weet of je een geschiedenis met drugs hebt.

quote:
[..]

In oorlogen wordt anders regelmatig heel pro-actief gehandeld, dus dat argument gaat niet op.

Maar vertel eens, hoe vindt jij dat het moet zijn? Mensen gelijk aan alle andere dieren? Alle dieren gelijk? Of een grens, of glijdende schaal, maar volgens welke criteria?
Ik ben geen voorvechter van dierenwelzijn en ik ben ook niet zo'n edgelord die vind dat alle dieren de pan in moeten.
Ik bemerk alleen dubbele en intern inconsistente standaarden. Een probleem wat mij betreft waar nog geen bevredigend antwoord op is te vinden. Als ik op mijn gevoel af zou gaan dan zou ik deze persoon ook liever achter de tralies zien maar ik kan het op rationeel niveau niet zo goed verdedigen. Dat fascineert mij.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172461893
16 jaar???

DOODSTRAF!!!!!!

Kapot slaan, wurgen, verdrinken; het interesseert me niet hoe de klus geklaard wordt zolang dit walgelijke stuk stront maar voorgoed verdelgt wordt!!!

Ik bied me graag aan als vrijwilliger om het leven uit deze smeerpijp te halen!

:r :r :r :r :r
  zondag 16 juli 2017 @ 16:55:33 #41
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172462486
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:40 schreef Moofasah het volgende:
16 jaar???

DOODSTRAF!!!!!!

Kapot slaan, wurgen, verdrinken; het interesseert me niet hoe de klus geklaard wordt zolang dit walgelijke stuk stront maar voorgoed verdelgt wordt!!!

Ik bied me graag aan als vrijwilliger om het leven uit deze smeerpijp te halen!

:r :r :r :r :r
The lady doth protest too much, methinks.

De grootste pedojagers waren zelf ook pedo's.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 16 juli 2017 @ 17:24:36 #42
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_172463543
quote:
7s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:27 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dus als ik jou 100 euro geef met als motivatie dat ik hoop dat je het aan heroïne uitgeeft en jezelf daarmee van kant maakt... dan.. wat.. dan ben ik schuldig aan poging tot moord? In de situatie waarin ik zelfs niet eens weet of je een geschiedenis met drugs hebt.
Met alle respect, maar dat is een idiote vergelijking.
quote:
[..]

Ik ben geen voorvechter van dierenwelzijn en ik ben ook niet zo'n edgelord die vind dat alle dieren de pan in moeten.
Ik bemerk alleen dubbele en intern inconsistente standaarden. Een probleem wat mij betreft waar nog geen bevredigend antwoord op is te vinden. Als ik op mijn gevoel af zou gaan dan zou ik deze persoon ook liever achter de tralies zien maar ik kan het op rationeel niveau niet zo goed verdedigen. Dat fascineert mij.
Dus je hebt net zomin een antwoord als degenen die je bekritiseert. Waarom voel je dan steeds de behoefte om in dit soort topics het huidige morele systeem aan te kaarten? Ik denk dat de meeste mensen wel weten dat het niet perfect is, verre van, maar je moet wat.

Het is simpel: we hebben besloten dat wij als soort het belangrijkst zijn. En daarna dieren die wij tof vinden, want wij vinden die tof. En daarna komt de rest. Op zich is dat inherent wel logisch, als je het onlogische standpunt aanneemt dat mensen per definitie meer waard zijn dan andere soorten. Dat standpunt is wel redelijk te verklaren met behulp van de gedragsbiologie, en in die zin op een ander niveau misschien toch wel rationeel van oorsprong.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 16 juli 2017 @ 18:24:36 #43
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_172465381
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:40 schreef Moofasah het volgende:
16 jaar???

DOODSTRAF!!!!!!

Kapot slaan, wurgen, verdrinken; het interesseert me niet hoe de klus geklaard wordt zolang dit walgelijke stuk stront maar voorgoed verdelgt wordt!!!

Ik bied me graag aan als vrijwilliger om het leven uit deze smeerpijp te halen!

:r :r :r :r :r
Ja joh een mens gelijk stellen met een dier...
Wat is er gebeurt in deze wereld?
pi_172486470
Klinkt als een populistische Amerikaanse rechter die herkozen wil worden bij de komende verkiezingen.

Verder een prima straf. Katten zijn lief.
pi_172486566
Waaruit blijkt dat de man een kattenhater is? Gezien zijn daden zou ik zijn gevoelens richting katten op zijn minst ambigu noemen.
  maandag 17 juli 2017 @ 17:13:29 #46
168739 Red_85
'echt wel'
pi_172486645
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:10 schreef DrMabuse het volgende:
Triest en ranzig geval.

Katten zijn zulke lieve en mooie dieren.

Althans naar mijn mening da.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 17 juli 2017 @ 17:39:58 #47
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_172487146
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 17:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wij houden beiden van katten maar toch haat jij mij omdat ik moslim ben.
Sisco Certified
  dinsdag 18 juli 2017 @ 12:20:20 #48
168739 Red_85
'echt wel'
pi_172501792
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 17:39 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Wij houden beiden van katten maar toch haat jij mij omdat ik moslim ben.
Huh? Ik haat geen moslim bij voorbaat hoor...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 18 juli 2017 @ 17:32:26 #49
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_172508231
quote:
10s.gif Op maandag 17 juli 2017 17:09 schreef AnanYaw het volgende:
Waaruit blijkt dat de man een kattenhater is? Gezien zijn daden zou ik zijn gevoelens richting katten op zijn minst ambigu noemen.
Jij ziet vermoorden en postuum misbruiken als een teken van liefde?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  dinsdag 18 juli 2017 @ 17:34:09 #50
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_172508262
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 17:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Jij ziet vermoorden en postuum misbruiken als een teken van liefde?
Ben jij een psychiater? Wie weet hoe die man zijn liefde uit... Je hoort ook vaak genoeg van vrouwen die hun kinderen vermoorden zodat ze bij God kunnen zijn.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 17:42:32 #51
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_172508439
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 17:34 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ben jij een psychiater? Wie weet hoe die man zijn liefde uit... Je hoort ook vaak genoeg van vrouwen die hun kinderen vermoorden zodat ze bij God kunnen zijn.
Dat maakt de actie op zichzelf nog geen teken van liefde. Over het algemeen zijn de motieven namelijk anders.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_172508573
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 17:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Jij ziet vermoorden en postuum misbruiken als een teken van liefde?
Liefde zou ik het niet noemen, maar er is duidelijk sprake van een vorm van aantrekkingskracht en verwarde gevoelens.

Ik zie het vooral niet als bewijs dat hij ze haat. Dat heeft hij verder ook niet gezegd of zo.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 18:08:14 #53
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_172508985
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 17:48 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Liefde zou ik het niet noemen, maar er is duidelijk sprake van een vorm van aantrekkingskracht en verwarde gevoelens.

Ik zie het vooral niet als bewijs dat hij ze haat. Dat heeft hij verder ook niet gezegd of zo.
Voor seksueel misbruik is aantrekkingskracht ook niet noodzakelijk. Hij heeft het ook maar bij één kat gedaan hè (presumably). Het ging hem met name om het doden.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_172509067
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 12:11 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Een psychopaat die 16 katten mishandeld en vermoord is inderdaad te vergelijken met een mug doodslaan :')

De enige idioot hier ben jij.
Het is een troll. Niet erop ingaan.
pi_172509802
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 18:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Voor seksueel misbruik is aantrekkingskracht ook niet noodzakelijk. Hij heeft het ook maar bij één kat gedaan hè (presumably). Het ging hem met name om het doden.
Dat is een assumptie. Hij doodde ze, dat weten we. Misschien was het wel vanwege de frustratie voor zijn gevoelens en kon hij zich bij eentje echt niet meer inhouden. Of misschien was het wel voorbereiding op seriemoord, kan net zo makkelijk.

Ik wil maar zeggen dat katten doden je geen kattenhater maakt. Als je verklaring dan is dat het voelt alsof iemand anders het was en niet dat die tyfusbeesten altijd je tuin onderschijten, dan sterkt dat het idee dat het helemaal geen kattenhaat is.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 19:24:54 #56
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_172510664
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 18:48 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dat is een assumptie. Hij doodde ze, dat weten we. Misschien was het wel vanwege de frustratie voor zijn gevoelens en kon hij zich bij eentje echt niet meer inhouden.
Beetje vergezocht, vind je niet?
quote:
Of misschien was het wel voorbereiding op seriemoord, kan net zo makkelijk.

Ik wil maar zeggen dat katten doden je geen kattenhater maakt. Als je verklaring dan is dat het voelt alsof iemand anders het was en niet dat die tyfusbeesten altijd je tuin onderschijten, dan sterkt dat het idee dat het helemaal geen kattenhaat is.
Ik zeg helemaal nergens dat 'kattenhater' de terechte term is.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_172510703
Dit zijn wel prima straffen.

Wat zou je hiervoor krijgen in Nederland?
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_172510785
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 19:26 schreef Rockefellow het volgende:
Dit zijn wel prima straffen.

Wat zou je hiervoor krijgen in Nederland?
Als ik mag gokken 6 maanden voorwaardelijk en 150 euro boete. En niet eens verbod op dierenbezit. :') Waardoor je vrolijk bijna ongestoord je gang mag gaan, en ditmaal nog oplettender en verfijnder te werk gaande omdat je van je fouten geleerd hebt.
pi_172510814
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 19:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Beetje vergezocht, vind je niet?

[..]

Ik zeg helemaal nergens dat 'kattenhater' de terechte term is.
Vind ik niet zo ver gezocht. Postuum misbruik past niet bij typische kattenhaat. Wel bij verwarde gevoelens.

Ik ben blij dat je mijn visie dat de term 'kattenhater' niet zomaar passend is onderschrijft.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 19:48:47 #60
262 Re
Kiss & Swallow
pi_172511227
Als kattenbezitter vind ik dit wel aan de hoge kant, tbs zou beter zijn maar dat heb je daar niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 18 juli 2017 @ 19:52:01 #61
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_172511301
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 19:31 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Vind ik niet zo ver gezocht. Postuum misbruik past niet bij typische kattenhaat. Wel bij verwarde gevoelens.

Ik ben blij dat je mijn visie dat de term 'kattenhater' niet zomaar passend is onderschrijft.
Ik was het alleen niet eens met het idee dat het tegenovergestelde moest zijn, dus liefde. Haat lijkt me trouwens wel logischer. Maar als hij daadwerkelijk niet wist wat hij deed valt er iets op af te dingen.

En ja, verwarde gevoelens moet je wel hebben als je massaal katten gaat lopen doden. Dan zijn je grenzen sowieso al vervaagd en heb je niet dezelfde impulsbeheersing als een ander. Aangezien dit maar maar één kat is aangetoond zou ik zeggen dat het weer gaat om een impuls, nieuwsgierigheid, en gebrek aan beheersing ervan. De gedachte kwam gewoon een keer bij hem op.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')