Mooie ogen.quote:
Hahaha.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:53 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
ik las: Heb je haar al gebruikt?
Great poem, 5/7, remarkable.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:57 schreef CarltonBanks het volgende:
Ze zei: kom naar boven Ibba man kom maar
Ik draaide hem hier en ik zette hem daar
ze zei: nu raak je mijn gevoelige snaar
Plotseling deed ze vreemd en ook een beetje raar
ze zei: sla op mijn billen trek aan me haar
harder, harder, want ik kom bijna 'whuuuuuuuhuuuuuuu'
Toen ik thuis kwam uit wassenaar
Achter de deur stonden me vrienden al klaar
ze zeiden waar was je zeg het maar
ik zei ik moest nog een optreden in Alkmaar
Ze zeiden je bent een grote leugenaar
want ik weet waar je was je was in wassenaar
1400 toerem?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:39 schreef Stien_Struis het volgende:
Zo de wasmachine beurt is weer geregeld voor deze week.
Oh best vroeg, drukke dag gehad?quote:
Dat is zeker waar.quote:
Dat is ook wel een talent dat benoemd mag worden inderdaad.quote:
Nouwja, zal het minder zin hebben dan een bal over een net slaan, of een bal in een net schoppen?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:02 schreef Stien_Struis het volgende:
Meest zinloze energieverspilling zo'n sportschool.
Sport in het geheel niet?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:04 schreef Stien_Struis het volgende:
Daar houd ik me ook niet met bezig.
In alle redelijkheid, is dat meer zinvol dan een andere sport?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:06 schreef Stien_Struis het volgende:
Jawel, ik ga op knol zitten en dan vol gas over de hei.
Ja oké, maar andere sporten ervaren mensen ook als prettig. XDquote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:08 schreef Stien_Struis het volgende:
Het is wel prettig, onderweg stop ik 1x om paar biertjes te nuttigen.
Nee, maar wel een drukke week.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh best vroeg, drukke dag gehad?
Ah oké, wel lekker dan een goede nachtrust.quote:
Dat zekerquote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, wel lekker dan een goede nachtrust.
Je kunt ze niet van het pad af kegelen dat gaat te ver.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Met een groot paard gallopeer je die toch wel even in het gareel.
Ach... voor een keertje.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je kunt ze niet van het pad af kegelen dat gaat te ver.
Achter in de 50.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:30 schreef Pg_up het volgende:
Ik wist al dat Stien_Struis rond de 60 is ofzo. CarltonBanks en FlippingCoin schat ik begin 30. aloa ook zoiets
Begin 20.quote:
Ik gok op 26quote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Wie durft het aan om Pg op leeftijd te schatten?
Rond de 40.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Wie durft het aan om Pg op leeftijd te schatten?
Ik zat ook aan halverwege de twintig te denken inderdaad.quote:
Ja inderdaad.quote:
Nahquote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:39 schreef Stien_Struis het volgende:
Ban voor dit topic totdat ie 18 is.
Ik nu al niet meer.quote:
iddquote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:40 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Is op een forum eigenlijk ook niet echt in te schatten.
True. Maar is niet gebruikelijk (alhoewel, in sommige kringen wel)quote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Op je tweeëntwintigste had je ook al kinderen kunnen hebben.
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik niet, ben voorlopig nog aan het studeren.
Nee klopt, mensen krijgen ook steeds later kinderen volgens mij; alhoewel veel klasgenoten van de basisschool wel al hele gezinnen hebben.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:45 schreef Pg_up het volgende:
[..]
True. Maar is niet gebruikelijk (alhoewel, in sommige kringen wel)
Haha dat is ook weer zo, maar om nou in je eigen ouderlijk huis of op een kamer aan kinderen te beginnen, dat gun ik ze ook weer niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:48 schreef Stien_Struis het volgende:
Je bent er ook eerder vanaf wanneer je al jong kinderen krijgt.
Ja echt bizar, en best sneu.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:48 schreef aloa het volgende:
Ik ken er een, die was op haar 14e al zwanger![]()
Dat is echt raar...als je dan een jaar of 16 bent dan is je moeder 30
Het is eigenlijk ook wel gewoon gebruikelijk om op die leeftijd kinderen te hebben volgens mij, alleen niet onder studenten.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee klopt, mensen krijgen ook steeds later kinderen volgens mij; alhoewel veel klasgenoten van de basisschool wel al hele gezinnen hebben.
Haha, ik zat meer aan groene vingers te denken of zo.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:51 schreef Stien_Struis het volgende:
Veel degelijker ga je niet vinden, het slaat 1 generatie over, kleinzoon is ongeleid projectiel.
Ja dat is ook weer zo, maar je ziet het niet in je omgeving dan.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:51 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook wel gewoon gebruikelijk om op die leeftijd kinderen te hebben volgens mij, alleen niet onder studenten.
Een geboren rebel.quote:
Software Engineering nu, komend jaar artificial intelligence; en jij?quote:
Cool, wil ik ook eens proberen; mooie sport.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:55 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Opa is 'm boksen aan het leren nu.
Oke, cool. Ik doe Psychologiequote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Software Engineering nu, komend jaar artificial intelligence; en jij?
Ah dat is ook wel vet ja, ik heb alleen wel een beetje een stereotype beeld bij het uiterlijk van psychologen.quote:
Wat dan? Een stoffige oude man met pijp?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah dat is ook wel vet ja, ik heb alleen wel een beetje een stereotype beeld bij het uiterlijk van psychologen.
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:59 schreef Stien_Struis het volgende:
Spychologen worden altijd erg zenuwachtig van mij.
Lastig te omschrijven, maar een warrig kapsel en een trui.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:00 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Wat dan? Een stoffige oude man met pijp?
Oh, ik heb een warrig kapsel en draag soms een trui. Dus je zit er niet ver naastquote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lastig te omschrijven, maar een warrig kapsel en een trui.
Door het vele praten?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:03 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wanneer ik ga vertellen raken ze onderweg de draad kwijt.
Met veel praten en weinig zeggen kan je men de weg wel kwijt laten raken, vraag het de politici maar.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:06 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Veel praten zegt weinig, het gaat om de inhoud.
Weltrusten.quote:
Bedrijfsleven verdient normaliter aanzienlijk leuker dan de onderzoeksrichting dacht ik.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:17 schreef Stien_Struis het volgende:
Is dat zo? Volgens mij valt dat tegen als broekie.
Waarom?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:18 schreef Stien_Struis het volgende:
Zo'n therapeut moet niks verkeerd tegen me zeggen.
dat is het altijdquote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb er zelf weinig last van. Het is lastiger voor anderen.
Nee met pinda.quote:
Ah, je bent echt friet eten.quote:
Jaja, bijna 2018.quote:
Boh. Trek in.quote:
Hoe dat zo?quote:
Dat het 2018 is of omdat 2017 over is?quote:
ja dat 2017 over isquote:Op zondag 16 juli 2017 00:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat het 2018 is of omdat 2017 over is?
Jij?quote:
Ja, maar goed, als dat niet zo was zou er nks gebeuren.quote:Op zondag 16 juli 2017 00:06 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja dat 2017 over isen dat het 2018 is
tijd gaat voorbij
quote:Op zondag 16 juli 2017 00:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, maar goed, als dat niet zo was zou er nks gebeuren.
Misschien?quote:
Wij niet gelukkig.quote:
Ah oké, zat te twijfelen tussen misscien en mis vandaar.quote:
Nog op apeland?quote:
Oh, ik dacht nu.quote:
ja ik weet het nietquote:Op zondag 16 juli 2017 00:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, zat te twijfelen tussen misscien en mis vandaar.Maar als de tijd stil zou staan zou er weinig gebeuren vrees is.
Ja daarom.quote:
we hebben nog evenquote:Op zondag 16 juli 2017 00:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja daarom.Maar oud en nieuw is wel leuk, dus 2018 mag wel komen.
Ja, en zomer is eigenlijk nog beter, dus dat is maar goed ook.quote:
Ben je op een feestje dan?quote:Op zondag 16 juli 2017 00:15 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
het wordt wel zo'n nacht ben ik bang
Zitten ze daar op te wachten? Oooh voor schaatsen zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |