Is srs de ambulance gekomenquote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:09 schreef Monopoly het volgende: Hij had een tijdje terug hartkloppingen. Hij heeft toen 112 gebeld, maar de ambulance wilde niet komen. Toen hij daarna zijn huisarts belde, heeft de huisarts wel een ambulance laten komen. In het ziekenhuis werd verder niets gevonden, maar de arts had gezegd dat Braad moest afvallen.
Dan verkoop je het toch door? Hij moet gewoon wat oefenen met het illegale.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:25 schreef Geelman het volgende:
Brad houdt toch niet van gyros? Of was het Ad die dat niet lustte?
en dat word niet op zijn rekening gezet?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:09 schreef Monopoly het volgende:
Hij had een tijdje terug hartkloppingen. Hij heeft toen 112 gebeld, maar de ambulance wilde niet komen. Toen hij daarna zijn huisarts belde, heeft de huisarts wel een ambulance laten komen. In het ziekenhuis werd verder niets gevonden, maar de arts had gezegd dat Braad moest afvallen.
Kan wel een paar maanden duren voor hij de rekening krijgt. Denk alleen niet dat hij daar rekening mee houdtquote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:26 schreef isax het volgende:
[..]
en dat word niet op zijn rekening gezet?
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Daarvoor moet je een goudvis kopen. Doet niks, kan niks, kost je alleen maar geld en blijft altijd zwemmen in dezelfde rondjes.
Bedoel je de figuurlijke rekening rond zijn 35e?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kan wel een paar maanden duren voor hij de rekening krijgt. Denk alleen niet dat hij daar rekening mee houdt
Alleen eigen risico toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kan wel een paar maanden duren voor hij de rekening krijgt. Denk alleen niet dat hij daar rekening mee houdt
Gyroshandeltje?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan verkoop je het toch door? Hij moet gewoon wat oefenen met het illegale.
Kunnen we Braddie niet op een spinfiets zetten terwijl hij tour de france moet kijken en dan afvalt? Want nu hij de brolo niet meer heeft moet hij echt wat kilo's kwijt voor als zoiets weer gebeurd.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik begreep dat 'ie alsnog was opgehaald. Maar als ie zelf is gereden kan dat net zo. Zo kreeg ik het iig mee vorige week.
Als je doneert voor zulke dingen doet hij het zo zei die gisteren. Doneren voor wandelstreams etc.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Kunnen we Braddie niet op een spinfiets zetten terwijl hij tour de france moet kijken en dan afvalt? Want nu hij de brolo niet meer heeft moet hij echt wat kilo's kwijt voor als zoiets weer gebeurd.
Als je eigen gezondheid verbeteren iets is waar je geld voor wil vangen ben ik bang dat de insteek verkeerd is. Hetzelfde geld dat je doneert om hem te laten bewegen gaat daarna naar een thuisbezorgd pizza...quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je doneert voor zulke dingen doet hij het zo zei die gisteren. Doneren voor wandelstreams etc.
Nee gaat van eigen risico af meer niet. Ambulance is net als huisarts, behalve dan dat huisarts niet van eigen risico afgaat.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:32 schreef Protoplanet het volgende:
Moet hij betalen voor die ambulance?
Oke, hopelijk heeft hij niet een al te hoog eigen risico danquote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee gaat van eigen risico af meer niet. Ambulance is net als huisarts, behalve dan dat huisarts niet van eigen risico afgaat.
Nee Braad heeft woensdag een eyeopener gehad. Een rock-bottom. Een schop in z'n kruis. Een trap onder z'n hol. Die jongen verandert als een malle!quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Als je eigen gezondheid verbeteren iets is waar je geld voor wil vangen ben ik bang dat de insteek verkeerd is. Hetzelfde geld dat je doneert om hem te laten bewegen gaat daarna naar een thuisbezorgd pizza...
Standaard eigen risico gekoppeld met die boete is al hoog genoeg... Maar ik was zonet mijn eigen zorgkosten aan het bekijken. Amahoela de apotheek die nog geen 10 seconden met je praat brengt 12 euro 50 in rekening voor 'gesprek,' hoe je die medicatie moet gebruiken. Ze zeggen niet veel meer dan een kruidvat medewerker je verteld wanneer je neusdruppels of een paracetamol koopt.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:33 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Oke, hopelijk heeft hij niet een al te hoog eigen risico dan
Toch een 385 pleurie.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee gaat van eigen risico af meer niet. Ambulance is net als huisarts, behalve dan dat huisarts niet van eigen risico afgaat.
Standaardisatie in Nederland hè.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Standaard eigen risico gekoppeld met die boete is al hoog genoeg... Maar ik was zonet mijn eigen zorgkosten aan het bekijken. Amahoela de apotheek die nog geen 10 seconden met je praat brengt 12 euro 50 in rekening voor 'gesprek,' hoe je die medicatie moet gebruiken. Ze zeggen niet veel meer dan een kruidvat medewerker je verteld wanneer je neusdruppels of een paracetamol koopt.
En jij bent voorzitter van een anti-bier lobby die vindt dat bier illegaal moet worden.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee Braad heeft woensdag een eyeopener gehad. Een rock-bottom. Een schop in z'n kruis. Een trap onder z'n hol. Die jongen verandert als een malle!
Ga je nog met hem wandelen of is dat van de baan?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Toch een 385 pleurie.
Ah joh, komt goed, geld zat.
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:35 schreef Argo het volgende:
[..]
En jij bent voorzitter van een anti-bier lobby die vindt dat bier illegaal moet worden.
Serieus? Kun je dat gesprek ook weigeren?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Standaard eigen risico gekoppeld met die boete is al hoog genoeg... Maar ik was zonet mijn eigen zorgkosten aan het bekijken. Amahoela de apotheek die nog geen 10 seconden met je praat brengt 12 euro 50 in rekening voor 'gesprek,' hoe je die medicatie moet gebruiken. Ze zeggen niet veel meer dan een kruidvat medewerker je verteld wanneer je neusdruppels of een paracetamol koopt.
Niks meer gehoord.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Ga je nog met hem wandelen of is dat van de baan?
Geen idee je betaald voor dat gesprekje+ een of ander informatie velletje dat ze daar printen. De laserprinter zal daar wel op goud werken...quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:38 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Serieus? Kun je dat gesprek ook weigeren?
Awh ik wil anders wel met je wandelen.quote:
Nope. Als het je eerste gebruik is of na langer dan 12 maanden mag je weer betalen.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:38 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Serieus? Kun je dat gesprek ook weigeren?
Apothekers verdienen anders ook geen kut meerquote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Geen idee je betaald voor dat gesprekje+ een of ander informatie velletje dat ze daar printen. De laserprinter zal daar wel op goud werken...
[..]
Awh ik wil anders wel met je wandelen.
Klopt.... En dan vragen ze zich af waarom de zorgkosten de pan uit stijgen. En de informatie die je krijgt is ook echt bagger. Zo heb ik een zalf gekregen waar als je er teveel van gebruikt je flinke complicaties kan krijgen. Niemand daar die je de informatie geeft die je nodig hebt.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nope. Als het je eerste gebruik is of na langer dan 12 maanden mag je weer betalen.
Mods van AW haten Braddie blijkbaar.quote:
Alweer weg.quote:
Braad maakte een topic over het overlijden van de Polo, maar het liep al snel (wederom) uit de hand door toedoen van een of andere troll die ongetwijfeld van hier komt en de boel heel goed volgt.quote:
Zegt ook veel dat hij zich na 60 kansen nog niet gedraagt op zo'n forumquote:
Braddie / Bradge / Bradly zijn nu ook verboden woorden geworden aldaar. Mijn bericht in het topic van Bobdelafrance werd meteen verwijderd...quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Braad maakte een topic over het overlijden van de Polo, maar het liep al snel (wederom) uit de hand door toedoen van een of andere troll die ongetwijfeld van hier komt en de boel heel goed volgt.
Hij deed weinig verkeerd deze keer.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:50 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zegt ook veel dat hij zich na 60 kansen nog niet gedraagt op zo'n forum
Haha, zelfs de reacties in andere topics die zijdelings Braadgerelateerd zijn verdwijnen spoorloos. Stalin-praktijken!quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mods van AW haten Braddie blijkbaar.
[..]
Alweer weg.
Ja, ik weet het.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:52 schreef Geelman het volgende:
[..]
Braddie / Bradge / Bradly zijn nu ook verboden woorden geworden aldaar. Mijn bericht in het topic van Bobdelafrance werd meteen verwijderd...
Vind dit ook wel weer een beetje doorslaan...quote:
Zouden ze een Disappeared-plaatje laten staan? Let's find out.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vind dit ook wel weer een beetje doorslaan...
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zouden ze een Disappeared-plaatje laten staan? Let's find out.
Hij heeft een zwaar leven.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:57 schreef Argo het volgende:
BRADLEY DE HELD DIE IEDEREEN TEGEN ZICH HEEFT MAAR TOCH BLIJFT DOORSTRIJDEN!
Hij is de Jean D'arc van deze tijd.
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij moet heel wat lasten meezeulen onze Atlas.
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar hij gaat niet rijden.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Door rood rijden en te snel rijden tegelijk meen ik.
Nee, hij zit alleen maar in de Ka, hij rijdt niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:07 schreef Argo het volgende:
Nu alweer onzin ritjes in de Ka? De Brolo nog geen dag kapot en hij gaat onzin ritjes doen?
Hij mag zo lang als ie wil in de KA rijden en betaald alleen de brandstof.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:07 schreef Argo het volgende:
Nu alweer onzin ritjes in de Ka? De Brolo nog geen dag kapot en hij gaat onzin ritjes doen?
Nee hoor. brad heeft een wake up call gehad en gaat nu echt veranderen.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:09 schreef mtchel112 het volgende:
Waarom is dit topic weer open? Binnen no time weer gekanker omdat braad weer eens iets half geretardeerds uitspookt en dan is het weer bonje hier.
Hij heeft het zelf geopend toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:10 schreef nostra het volgende:
"Ik vind het niet erg dat er een topic over mij geopend is op zich."
Precies dat.quote:
Dat wilde ik net gaan zeggen. Nu klagen in zijn stream dat alles wordt besproken en overal commentaar op komt maar wel heel je hebben en houden op internet zetten.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
Erg vinden dat elke stap onder een vergrootglas wordt gezet.
Je post zelf alles, dan kun je het verwachten ook. Dit is echt zo'n achterlijke redenering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
Dat verhaal hebben we al een stuk of 20 keer gehoord.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:14 schreef koemleit het volgende:
2 weken niet meer posten volledig.
place your bets here...
ik zet in op vandaag nog.
Lompehork heeft het hem ook al vaker gezegd bijna iedereen eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:14 schreef nostra het volgende:
En dit alles is ingefluisterd door Mono. Wat een baas.
Tja, en dan wordt hij morgen om een uur of 11 wakker zonder iets te doen, zonder enige aanspraak, zonder auto, maar wél met een Fok!account.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Lompehork heeft het hem ook al vaker gezegd bijna iedereen eigenlijk.
Wat geef je voor odds?quote:
Als Brad daadwerkelijk twee weken weg blijft kan je miljonair worden.quote:
Dat zal inderdaad over het algemeen de zelfde groep mensen zijn denk ik.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:16 schreef Stompzinnig het volgende:
Bradge denkt serieus dat op Twitch niet alleen maar FOK!'ers naar zijn kanaal kijken en dat mensen daar serieus geïnteresseerd zijn in zijn muziek. Hij snapt niet dat dat dezelfde mensen zijn als hier en op Youtube. Raap me op.
Alle joetoep-kanalen en twitch samen heeft Brad echt wel 1000 abonnees hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:16 schreef Stompzinnig het volgende:
Bradge denkt serieus dat op Twitch niet alleen maar FOK!'ers naar zijn kanaal kijken en dat mensen daar serieus geïnteresseerd zijn in zijn muziek. Hij snapt niet dat dat dezelfde mensen zijn als hier en op Youtube. Raap me op.
Fylax heeft niet zoveel centjes.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:18 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Als Brad daadwerkelijk twee wekn weg blijft kan je miljonair worden.
Hij rijdt hem zo weg in z'n 5.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:18 schreef poker4lifee het volgende:
hoop niet dat ie nu elke dag de auto van z'n moeder gaat lopen gebruiken
OK, dan bet ik 100 miljoenmiljard op < 2 weken en 100 miljoenmiljard op > 2 weken.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:21 schreef VisGeenOptie het volgende:
Bradge zou een hele andere carrieremove moeten maken: goochelaar/illusionist!
Meestal kan ik er wel achter komen hoe die gasten hun trucs doen, maar hoe Brad hier zijn nek heeft weggetoverd (zonder photoshop!) is bijzonder knap gedaan.
Braad, ik voorspel je een grote toekomst in dit vak!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:20 schreef nostra het volgende:
[..]
OK, dan bet ik 100 miljoenmiljard op < 2 weken en 100 miljoenmiljard op > 2 weken.
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:21 schreef VisGeenOptie het volgende:
Bradge zou een hele andere carrieremove moeten maken: goochelaar/illusionist!
Meestal kan ik er wel achter komen hoe die gasten hun trucs doen, maar hoe Brad hier zijn nek heeft weggetoverd (zonder photoshop!) is bijzonder knap gedaan.
Braad, ik voorspel je een grote toekomst in dit vak!
[ afbeelding ]
Het aantal kilo's wat ie weegt geeft aan hoevaak ie gestopt met FOK! is.quote:
Daar ging hij zich toch juist op focussen?quote:
Carrière keuzes!quote:Op zaterdag 15 juli 2017 19:55 schreef nostra het volgende:
[..]
Daar ging hij zich toch juist op focussen?
alleen checked de apotheek je hele medicijngeschiedenis en controleert of de voorgeschreven medicijnen wel samen kunnen met eventuele andere medicatie. Dat doet die kruitvanmiep niet. Die geeft er geen neuk om als asperine met bloedverdunners neemtquote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij kwam er dezelfde stream nog op terug. Hij blijft wel filmpjes promoten.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 19:52 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Het aantal kilo's wat ie weegt geeft aan hoevaak ie gestopt met FOK! is.
Aha. Zo'n beetje wat hij hier sowieso alleen maar hier zou doen na de laatste heropeningquote:Op zaterdag 15 juli 2017 19:58 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Hij kwam er dezelfde stream nog op terug. Hij blijft wel filmpjes promoten.
En voor- en nabespreken uiteraard. Dus eigenlijk blijft hij gewoon volop posten.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 19:59 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Aha. Zo'n beetje wat hij hier sowieso alleen maar hier zou doen na de laatste heropening
Braddie kan niet langer dan 20 seconden weg blijven van fok zonder ban.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:12 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
En voor- en nabespreken uiteraard. Dus eigenlijk blijft hij gewoon volop posten.
Hij moet wel. Anders heeft hij straks nog minder views per video dan Omniradius.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 19:58 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Hij kwam er dezelfde stream nog op terug. Hij blijft wel filmpjes promoten.
Het heeft hem 0 gekost net als alles in het levenquote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:30 schreef Vliegbaard het volgende:
Ook lekker stug vol blijven houden dat de polo ¤150 koste. Vergeet er ff bij te zeggen dat hij er een auto op inruilde.
Is dit echt gebeurd???quote:Hij had een tijdje terug hartkloppingen. Hij heeft toen 112 gebeld, maar de ambulance wilde niet komen. Toen hij daarna zijn huisarts belde, heeft de huisarts wel een ambulance laten komen. In het ziekenhuis werd verder niets gevonden, maar de arts had gezegd dat Braad moest afvallen.
Dat is echt gebeurd jaquote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:42 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Is dit echt gebeurd???
Ik volg af en toe wat hij uitspookt, maar dit heb ik gemist.
En pas na die assesment-dag (sollicatie) waar hij te horen krijgt dat hij het conditioneel niet aan zou kunnen..... dat ie dan pas gemotiveerd is om af te vallen???????????
(als dat trouwens echt de reden is dat ie niet is aangenomen...)
Klopt dit?
w...t....f...quote:
Op twitch?quote:
jaquote:
Hoe krijgt ie nou geld via twitch?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:15 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ja
http://twitch.tv/keyboardmaestro
Een tyros ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:48 schreef Elan het volgende:
Keyboard jatten is nog niet eens zo'n gek idee, maar dan wel gelijk een goede
De yamaha was wel echt een koopje!quote:
En dan van die lach wekende voor geprogrameerde kermis melodietjes eruit ktijgenquote:
Afgewezen vanwege fysieke toestand van Breddiequote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:35 schreef DieselTank het volgende:
Zo dat peus manusje van de zaak gebeuren ging niet door? Of moet dat gesprek nog komen?
(Sorry voor offtopic)
Verder praat streampje jeuj, ik ga de kroeg in doei.
Volgens de officiële lezing dan.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:39 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Afgewezen vanwege fysieke toestand van Breddie
Hij is goed gevorderd op het pad der ellende. Dat hij gewoon rustig blijft eronder...quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:47 schreef Monopoly het volgende:
Parkeerboete in Amsterdam met aanmaning. Hoop geld hoor.
Tja, en komt er nog een aanmaning, of betaalt ie met een toetsenbordquote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:47 schreef Monopoly het volgende:
Parkeerboete in Amsterdam met aanmaning. Hoop geld hoor.
Walgelijk Toto, jij maakt jezelf echt gehaat hier.... Irritant misbaksel. Laat Braddie met rust... Je had laatst zelf geen eens geld voor een ... wat was het ook al weer? Matras was het?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:57 schreef Toto69 het volgende:
Mooi man, weer een boete. Maar maakt hem niks uit toch. Hij heeft immers geld zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |