Was dat echt door de show, of draaide Gup dat voor / na de show?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 19:43 schreef CindieY het volgende:
Nou heb ik door de show van Melting van gisteravond Shania Twain - That don't impress me much in m'n hoofd
quote:
Echt door de showquote:Op zaterdag 15 juli 2017 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Was dat echt door de show, of draaide Gup dat voor / na de show?
Ken je dat? Dat er een nummer in je hoofd zit en dat de enige manier om er weer uit te krijgen is door dat nummer te draaien? Liefst een keer of 10? Nou, dat dusquote:Op zaterdag 15 juli 2017 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar was zijn show wel indrukwekkend?
Jaquote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ken je dat? Dat er een nummer in je hoofd zit en dat de enige manier om er weer uit te krijgen is door dat nummer te draaien? Liefst een keer of 10? Nou, dat dus
Ik heb geprobeerd om andere nummers te luisteren, maar niks kwam echt binnen, ik zat steeds na 10 seconden alweer verder te klikken.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd om andere nummers te luisteren, maar niks kwam echt binnen, ik zat steeds na 10 seconden alweer verder te klikken.
* CindieY zingt That don't impress me much keihard mee.
Ik ga niet eens klikkenquote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien dat hij te ruilen is voor iets anders slechts
Ga op een bureaustoel zitten en draai met je headphones opquote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:25 schreef tailfox het volgende:
Jammer dat ik geen dj set bij mij heb.
Wil draaien met mijn nieuwe headphoness
horen jullie niet hequote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga op een bureaustoel zitten en draai met je headphones op
tsja....quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien dat hij te ruilen is voor iets anders slechts
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:39 schreef Dj_Vout het volgende:
Over ruim 20 minuten is het weer zover.
Zin in.... is alweer te lang geleden.
Ben je tot 23.00 uur onderweg?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Nog steeds onderweg. Kan helaas niet meeluisteren.
waar ga je heen?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Nog steeds onderweg. Kan helaas niet meeluisteren.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |