SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
[ Bericht 1% gewijzigd door Melting op 15-07-2017 08:18:14 ]Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
God ja.... die had je ook nogquote:
Klopt.... wordt al naar gekeken.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 00:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
God ja.... die had je ook nog
Gelukkig heeft Melting zelf dit topic geopend, anders was de titel geweest: De toybox van Melting
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 00:57 schreef Rafeiro het volgende:
Wisten jullie dat je als je per ongeluk op melting zijn hoofd hoest, het vervolgens heel goed poetst en een wens doet, dat deze dan meestal niet uit komt
Sowwy, moest net hoesten en even wat posten daarnaquote:
Had ze maar even opgeslagenquote:Op zaterdag 15 juli 2017 00:57 schreef CindieY het volgende:
In het vorige topic werkten de plaatjes bij mij nog
Zitten ze niet nog in de cache? Of zeg ik dan iets stoms?quote:
Als je ze ergens kunt vinden, zijn ze zeker welkomquote:Op zaterdag 15 juli 2017 01:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zitten ze niet nog in de cache? Of zeg ik dan iets stoms?
Ik roep iets wat ik wel eens voorbij zie komen, maar ik heb geen idee hoe dat werkt verderquote:Op zaterdag 15 juli 2017 01:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je ze ergens kunt vinden, zijn ze zeker welkom
Kloptquote:
Ik werk ongeveer eens in de 4 weken op zaterdag. Andere weken heb ik op vrijdag ook weekendquote:
En maar 4 uurtjes tegen bonus tarief, wil ik ook welquote:Op zaterdag 15 juli 2017 01:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik werk ongeveer eens in de 4 weken op zaterdag. Andere weken heb ik op vrijdag ook weekend
Hmmmja, op zich wel relaxt, maar belastingtechnisch is het niet altijd even handig. Ik heb namelijk ook nog daadwerkelijk overwerkuren staan deze week.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 01:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En maar 4 uurtjes tegen bonus tarief, wil ik ook wel
Die wil ik wel overnemen hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2017 01:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmmmja, op zich wel relaxt, maar belastingtechnisch is het niet altijd even handig. Ik heb namelijk ook nog daadwerkelijk overwerkuren staan deze week.
Helaas geen auto, en via OV duurt dat anderhalf uur ofzo, NET iets teveel.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Morgenochtend ergens om 10 uur in Zwolle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |