abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172415639
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 15:44 schreef OllieA het volgende:

[..]

Tja, ik snap wel dat je wat sip doet, want nu moet je de rest van je leven iets anders gaan roepen.
Verklaar je nader?
Hey
pi_172417601
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 15:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ook daar valt over te praten, maar dan krijg je niveau en als ik de quote van de beste man zo lees ontbreekt het hem daar bij hem juist aan.
Oké jij maakt je blijkbaar meer druk over de toon dan de onderliggende problematiek.
pi_172418603
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 14:59 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik had vier zinnen geschreven. Kun je even uitleggen waar dat 'echt niet' van je op slaat?

Dat het een kutserie was?
Niet om aan te zien?
Cox als joviale dombo?

Of mag ik Cox in die serie geen humorloze Archie Bunker noemen?
Jij mag Cox noemen hoe je wilt. Mag ik daar op reageren zonder dat je meteen zo aangebrand over moet doen?
  vrijdag 14 juli 2017 @ 18:59:54 #34
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172419735
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 17:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Oké jij maakt je blijkbaar meer druk over de toon dan de onderliggende problematiek.
De toon is de problematiek.
Dit, dus.
pi_172419928
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 18:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

De toon is de problematiek.
Hyperagressieve klootzakjes die stelselmatig allerlei mensen terroriseren is de problematiek.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 19:10:29 #36
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172420087
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Hyperagressieve klootzakjes die stelselmatig allerlei mensen terroriseren is de problematiek.
Ik ben niet gevoelig voor die dramatische overacting van je. Als je het zo brengt neemt geen hond je serieus.
Dit, dus.
pi_172420381
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik ben niet gevoelig voor die dramatische overacting van je. Als je het zo brengt neemt geen hond je serieus.
Mensen die alleen maar moraliseren worden ook niet serieus genomen.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 19:29:18 #38
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_172420569
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Precies, beter noem je het gewoon allemaal 'rifapen' en 'berber ratten'... Dat is véél effectiever.

:') :r
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 14 juli 2017 @ 19:36:49 #39
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172420774
quote:

[..]

Dus als je ze niet per definitie als groep uitscheldt moraliseer je? Dikke prima dan.
Dit, dus.
pi_172425905
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Precies, beter noem je het gewoon allemaal 'rifapen' en 'berber ratten'... Dat is véél effectiever.

:') :r
Je moet die tokkie niet serieus nemen, joh.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 23:03:58 #41
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172426268
Hij heeft wel gelijk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_172427065
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:51 schreef Maghrebijnse het volgende:

Een vijf jarig oude docu alweer;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

De studente filmt hoe zij op straat wordt nagefloten, uitgescholden en lastiggevallen door voornamelijk allochtone mannen. De moslimradicalen van Sharia4Belgium verwijten haar dat zij deze intimidatie over zichzelf heeft afgeroepen.

En nu, 5 jaar later, deze maatregelen op een on-westerse vorm van intimidatie, wat heeft dit opgeleverd?

Niets.

Terror aanslagen en continu dreiging vanuit de islam hoek, waar toen ook lacherig over werd gedaan.

En voor vrouwen is er niks veranderd. Maghrebijnse ziet dat niet omdat ze zelf islamitisch is, met haar hoofddoek op en haar islamistische overtuigingen, hier in het ''vrij gevochten westen'', waar vrouwen worden nagefloten, uitgescholden en lastig worden gevallen, omdat zij zich ''te westers kleden'', door voornamelijk allochtone mannen.
Om over de mening van de '' moslimradicalen'' nog maar te zwijgen.

De nodige Fokkers hier ook trouwens, want ''als het hier in NWS teveel word ga ik even naar buiten (in zijn eigen belevingswereld waar alles prima is) en merk ik dat iedereen gewoon zijn/haar gangetje gaat''. Ja.
En tot zover de belevingswereld en de empathie van de ''nodige fokker''.

In de oude wereld van Cox waren dit soort taferelen non-existent.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:10 schreef Buitendam het volgende:

Van dramatische overacting is weinig sprake hoor. Sla de cijfers er eens maar op na. Het zijn feiten.
Ongeacht hoe iemand het brengt.
pi_172427665
quote:

[..]

Juist wel. Hoe ga je zaken die draaien om goed en kwaad oplossen zonder goed en kwaad te benoemen, in welke bewoordingen dan ook?
  vrijdag 14 juli 2017 @ 23:55:53 #44
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_172427794
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 23:28 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

[..]

Een vijf jarig oude docu alweer;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

De studente filmt hoe zij op straat wordt nagefloten, uitgescholden en lastiggevallen door voornamelijk allochtone mannen. De moslimradicalen van Sharia4Belgium verwijten haar dat zij deze intimidatie over zichzelf heeft afgeroepen.

En nu, 5 jaar later, deze maatregelen op een on-westerse vorm van intimidatie, wat heeft dit opgeleverd?

Niets.

Terror aanslagen en continu dreiging vanuit de islam hoek, waar toen ook lacherig over werd gedaan.

En voor vrouwen is er niks veranderd. Maghrebijnse ziet dat niet omdat ze zelf islamitisch is, met haar hoofddoek op en haar islamistische overtuigingen, hier in het ''vrij gevochten westen'', waar vrouwen worden nagefloten, uitgescholden en lastig worden gevallen, omdat zij zich ''te westers kleden'', door voornamelijk allochtone mannen.
Om over de mening van de '' moslimradicalen'' nog maar te zwijgen.

De nodige Fokkers hier ook trouwens, want ''als het hier in NWS teveel word ga ik even naar buiten (in zijn eigen belevingswereld waar alles prima is) en merk ik dat iedereen gewoon zijn/haar gangetje gaat''. Ja.
En tot zover de belevingswereld en de empathie van de ''nodige fokker''.

In de oude wereld van Cox waren dit soort taferelen non-existent.

[..]

[..]

Van dramatische overacting is weinig sprake hoor. Sla de cijfers er eens maar op na. Het zijn feiten.
Ongeacht hoe iemand het brengt.
Jup, en daarom moeten we alle Marokkanen maar over één kam scheren... :W

Wil er maar niet in bij sommigen hier; ik beoordeel mensen op individueel karakter. En ja, gelukkig doet men dat in de buitenwereld grotendeels ook nog steeds.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 15 juli 2017 @ 00:00:31 #45
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_172427903
Moet je eens uitleggen SpaceOddity...

Die fijne docu van je, wat moet ik daar precies mee? En nog beter: wat moet mijn beste vriendin - Marokkaans, ongelovig (ze zegt altijd "ik heb geen boek nodig om in mezelf te geloven"), getrouwd met een Nederlander en kids ermee - daarmee?

Vanuit jouw hoek mag ze zich verantwoorden als afgevaardigde van de kut-Marokkanen, en kennelijk dient zij bij elke muggenscheet een mea culpa te doen voor het feit dat zij een achtergrond deelt met Marokkanen.

Vanuit de hoek van bepaalde Mocro's mag ze zich verantwoorden als afgevaardigde van de afvalligen die het - o gruwel - presteert met een heiden samen te zijn.

Ofwel: mensen als haar doen het nooit goed. Tenzij, natuurlijk, je niet blindstaart op vaststaande onveranderlijke eigenschappen van mensen maar kijkt naar karakter en gedrag. Dan hoeft zij zich namelijk voor niemand te verantwoorden omdat een paar NWS'ers en wahabieten het empathisch vermogen van een vlo hebben en de denkvermogens van een amoebe door hun absurde generaliserende visie op alles en iedereen.

Houdoe he.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_172427921
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Jup, en daarom moeten we alle Marokkanen maar over één kam scheren... :W

Wil er maar niet in bij sommigen hier; ik beoordeel mensen op individueel karakter. En ja, gelukkig doet men dat in de buitenwereld grotendeels ook nog steeds.
Ik zeg niet dat je alle Marokkanen over 1 kam moet scheren.
Maar jij beoordeeld mensen individueel? Daar geloof ik natuurlijk niets van.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 00:02:33 #47
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_172427977
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 00:01 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je alle Marokkanen over 1 kam moet scheren.
Maar jij beoordeeld mensen individueel? Daar geloof ik natuurlijk niets van.
Oh nee?

Try me.

En het is beoordeelT... Allemachtig, kunnen die cultuurbeschermende bewakers van het Nederlanderschap in ieder geval de NEDERLANDSE TAAL beheersen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_172428246
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Moet je eens uitleggen SpaceOddity...

Die fijne docu van je, wat moet ik daar precies mee? En nog beter: wat moet mijn beste vriendin - Marokkaans, ongelovig (ze zegt altijd "ik heb geen boek nodig om in mezelf te geloven"), getrouwd met een Nederlander en kids ermee - daarmee?

Vanuit jouw hoek mag ze zich verantwoorden als afgevaardigde van de kut-Marokkanen, en kennelijk dient zij bij elke muggenscheet een mea culpa te doen voor het feit dat zij een achtergrond deelt met Marokkanen.

Vanuit de hoek van bepaalde Mocro's mag ze zich verantwoorden als afgevaardigde van de afvallige die het presteert met een heiden samen te zijn.

Ofwel: mensen als haar doen het nooit goed. Tenzij, natuurlijk, je niet blindstaart op vaststaande onveranderlijke eigenschappen van mensen maar kijkt naar karakter en gedrag. Dan hoeft zij zich namelijk voor niemand te verantwoorden omdat een paar NWS'ers en wahabieten het empathisch vermogen van een vlo hebben en de denkvermogens van een amoebe.

Hoedou he.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh nee?

Try me.

En het is beoordeelT... Allemachtig, kunnen die cultuurbeschermende bewakers van het Nederlanderschap in ieder geval de NEDERLANDSE TAAL beheersen
Hier kom ik nog op terug.

Voor nu, weltrusten, he. Liefs Spaceoditty.

Trouwens even een mededeling; Ik ben licht dilecticsh en kleurenblind, en heb altijd al moeilijkheden gehad met de d en de t, en de rood en bruintinten.

Voor veel mensen blijkbaar onbegrijpelijk.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 00:24:49 #49
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172428603
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 00:12 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

[..]

Hier kom ik nog op terug.

:')

Oh, de ironie.
Dit, dus.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 00:29:19 #50
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_172428712
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 00:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

:')

Oh, de ironie.
Ik denk, ik zeg niets.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_172429062
Mijn buurman is Marokkaans en die kerel is echt een kluizenaar. Spreek hem eens in de 2 maanden en dan is ie heel kortaf. Heb wel eens aan hem gevraagd of ie het naar zijn zin had in deze flat en toen begon hij over racisme door andere bewoners. We hebben hem vaak uitgenodigd om op de koffie te komen dat wil hij niet. Het moet wel van 2 kanten komen.
pi_172429356
Ik ben al wat ouder..... (lees ouwe zak..)

En ik ben van mening dat mijn leven beter was zonder bontkraagjes.

Mocht dit racistisch zijn nou dan hebben de medelanders dat voor 100 % aan zichzelf! te danken!

Zij veroorzaken veel leed, angst, onbehagen en roepen bij alles racisme!!!! zodat men monddood wordt gemaakt.