abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172429062
Mijn buurman is Marokkaans en die kerel is echt een kluizenaar. Spreek hem eens in de 2 maanden en dan is ie heel kortaf. Heb wel eens aan hem gevraagd of ie het naar zijn zin had in deze flat en toen begon hij over racisme door andere bewoners. We hebben hem vaak uitgenodigd om op de koffie te komen dat wil hij niet. Het moet wel van 2 kanten komen.
pi_172429356
Ik ben al wat ouder..... (lees ouwe zak..)

En ik ben van mening dat mijn leven beter was zonder bontkraagjes.

Mocht dit racistisch zijn nou dan hebben de medelanders dat voor 100 % aan zichzelf! te danken!

Zij veroorzaken veel leed, angst, onbehagen en roepen bij alles racisme!!!! zodat men monddood wordt gemaakt.

Je mag geeneens je ongenoegen uiten over de medelanders want dan ben je RACIST en dat is wat mij zo tegenstaat!!

Ik ben geen racist!! maar ik weet dat het veel beter was ZONDER de massa import van het vuil wat ene koning in een zandbak maar wat graag kwijt wilde.
pi_172429425
quote:
4s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 01:07 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
zodat men monddood wordt gemaakt.
Je vindt dat je monddood bent gemaakt? Wat bedoel je daarmee?
pi_172429470
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 01:15 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Je vindt dat je monddood bent gemaakt? Wat bedoel je daarmee?
Elke discussie waarbij men aankaart dat het niet helemaal goed gaat met bepaalde groepen wordt direct monddood gemaakt met het argument dat de persoon die een probleem aankaart om TOT een verbetering / oplossing te komen!!!!!! voor Adolf Hitler wordt uitgemaakt!
pi_172429487
quote:
4s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 01:19 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Elke discussie waarbij men aankaart dat het niet helemaal goed gaat met bepaalde groepen wordt direct monddood gemaakt met het argument dat de persoon die een probleem aankaart om TOT een verbetering / oplossing te komen!!!!!! voor Adolf Hitler wordt uitgemaakt!
Je bedoelt dat je bepaalde opvattingen graag zou kunnen uiten, maar dat niet kunt omdat die uitingen strafbaar zijn?
pi_172429506
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 01:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je bepaalde opvattingen graag zou kunnen uiten, maar dat niet kunt omdat die uitingen strafbaar zijn?
Alles wordt aangegrepen om vooral het probleem niet te benoemen ja.

Dat weet jij donders goed! doe niet alsof dit niet het geval is...
pi_172429516
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 01:23 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Alles wordt aangegrepen om vooral het probleem niet te benoemen ja.

Dat weet jij donders goed! doe niet alsof dit niet het geval is...
Nou ja, laten we het eens proberen dan. Roep maar. Kijken wat er gebeurt.
pi_172429533
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 01:24 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou ja, laten we het eens proberen dan. Roep maar. Kijken wat er gebeurt.
Roepen kan je een strafblad opleveren dus dat doe ik maar niet...

Ik zie het aan en denk er het mijne van....
pi_172429541
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 01:26 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Roepen kan je een strafblad opleveren dus dat doe ik maar niet...

Ik zie het aan en denk er het mijne van....
Je snoert dus zelf je eigen mond?

Ja, dan is het je eigen schuld hè...
pi_172429558
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 01:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Je snoert dus zelf je eigen mond?

Ja, dan is het je eigen schuld hè...
Ben jij nou zo dom of.....

pi_172429574
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 01:29 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Ben jij nou zo dom of.....
Nee, dat idee heb ik niet.

Maar je mag dat gewoon zeggen als je dat graag wil, dus je bent wat dat betreft niet monddood gemaakt. Wat andere dingen betreft ook niet trouwens, dus je kunt weer rustig ademhalen.
pi_172429609
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 01:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, dat idee heb ik niet.

Maar je mag dat gewoon zeggen als je dat graag wil, dus je bent wat dat betreft niet monddood gemaakt. Wat andere dingen betreft ook niet trouwens, dus je kunt weer rustig ademhalen.
Laat ik het zo zeggen dom ben je niet maar misschien wat naïef.
Of je probeert te sturen naar een reactie waar je ZIE JE WEL op kan reageren..
pi_172429628
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 01:35 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen dom ben je niet maar misschien wat naïef.
Of je probeert te sturen naar een reactie waar je ZIE JE WEL op kan reageren..
De reactie waar ik 'zie je wel' op kan zeggen is de reactie waaruit blijkt dat je alles kunt zeggen wat je wil. Dat is dan ook mijn stelling: jij bent niet monddood gemaakt.
pi_172429739
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 01:37 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

De reactie waar ik 'zie je wel' op kan zeggen is de reactie waaruit blijkt dat je alles kunt zeggen wat je wil. Dat is dan ook mijn stelling: jij bent niet monddood gemaakt.
Zeker 1 rechter in Nederland denkt daar anders over.

Dus houd ik mijn mening voor mijzelf omdat ik geen juridisch gezeik wil hebben.
Er is GEEN vrijheid van meningsuiting in Nederland.

En dat is een FEIT.
pi_172429800
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 01:47 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Zeker 1 rechter in Nederland denkt daar anders over.

Dus houd ik mijn mening voor mijzelf omdat ik geen juridisch gezeik wil hebben.
Er is GEEN vrijheid van meningsuiting in Nederland.

En dat is een FEIT.
Gek dat je dat dan blijkbaar wel mag zeggen.
pi_172429868
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 01:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Gek dat je dat dan blijkbaar wel mag zeggen.
Nee ik zeg dat niet...

Lezen graag ..

Ik zeg dat ik moet oppassen met wat ik of ieder ander zegt.

Dus in feite is Nederland monddood gemaakt.

Zeker in de richting van het benoemen van een oorzaak van heel veel!!!!! leed/kwaad/criminaliteit.

Je mag geen causaal verband trekken met de feiten en realiteit.

Want de werkelijkheid die bewezen is mag kosten wat het kost niet benoemd worden.

Dan maar het hele land naar de tering geen 1 rechter in Nederland die zich daar om kan bekommeren.
pi_172430162
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 01:58 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Hoe doe je dat, oppassen met wat ieder ander zegt?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_172430171
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 02:31 schreef OllieA het volgende:

[..]

Hoe doe je dat, oppassen met wat ieder ander zegt?
Zie de uitspraken van uw voorbeeld!

"Als je begrijpt wat ik bedoel."
"Zoals mijn goede vader zei."
(als vervolg daarop:) "En daar houd ik mij aan."
"Geld speelt geen rol."
"Hoe vreselijk is dit alles."
"Een heer moet ook alles alleen doen."
"Verzin toch eens een list, jonge vriend!"
"Hier ligt een mooie taak."
"Een heer van stand."
pi_172430243
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 02:32 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Zie de uitspraken van uw voorbeeld!

"Als je begrijpt wat ik bedoel."
"Zoals mijn goede vader zei."
(als vervolg daarop:) "En daar houd ik mij aan."
"Geld speelt geen rol."
"Hoe vreselijk is dit alles."
"Een heer moet ook alles alleen doen."
"Verzin toch eens een list, jonge vriend!"
"Hier ligt een mooie taak."
"Een heer van stand."
Dat zijn leuke citaten, maar geen antwoord op mijn vraag.

Lees:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Het_monster_Trotteldrom
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_172430275
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 02:45 schreef OllieA het volgende:

[..]

Dat zijn leuke citaten, maar geen antwoord op mijn vraag.

Lees:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Het_monster_Trotteldrom
Antwoord geven kan in mijn nadeel uitgelegd worden.

Dus geen commentaar.
pi_172430665
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 23:28 schreef SpaceOddity het volgende:

Een vijf jarig oude docu alweer;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

De studente filmt hoe zij op straat wordt nagefloten, uitgescholden en lastiggevallen door voornamelijk allochtone mannen. De moslimradicalen van Sharia4Belgium verwijten haar dat zij deze intimidatie over zichzelf heeft afgeroepen.

En nu, 5 jaar later, deze maatregelen op een on-westerse vorm van intimidatie, wat heeft dit opgeleverd?

Niets.

Terror aanslagen en continu dreiging vanuit de islam hoek, waar toen ook lacherig over werd gedaan.

En voor vrouwen is er niks veranderd. Maghrebijnse ziet dat niet omdat ze zelf islamitisch is, met haar hoofddoek op en haar islamistische overtuigingen, hier in het ''vrij gevochten westen'', waar vrouwen worden nagefloten, uitgescholden en lastig worden gevallen, omdat zij zich ''te westers kleden'', door voornamelijk allochtone mannen.
Om over de mening van de '' moslimradicalen'' nog maar te zwijgen.

De nodige Fokkers hier ook trouwens, want ''als het hier in NWS teveel word ga ik even naar buiten (in zijn eigen belevingswereld waar alles prima is) en merk ik dat iedereen gewoon zijn/haar gangetje gaat''. Ja.
En tot zover de belevingswereld en de empathie van de ''nodige fokker''.

In de oude wereld van Cox waren dit soort taferelen non-existent.

Van dramatische overacting is weinig sprake hoor. Sla de cijfers er eens maar op na. Het zijn feiten.
Ongeacht hoe iemand het brengt.
Vroeger hadden we een dikke huid en ruggengraat.
Natuurlijk werden toen ook vrouwen benaderd, alleen wellicht niet op zo een onbeschofte manier als in deze korte docu te zien is.
De vraag die in mij opkomt, hoeveel mannen reageerden normaal of helemaal niet?
Maar helaas er zijn helaas nogal geschifte figuren te midden van ons in de samenleving, dat bleek vorige maand nog maar eens, Romy en Savannah.
In Engeland is het sinds een aantal jaren nog geschifter, daar word nogal met zuur rond gegooid, dan is uitgescholden worden toch iets minder erg.

Denk niet dat ik het bagatelliseer, we moeten gewoon niet over ons heen laten lopen en zielig doen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_172430667
Je moet het allemaal zien als cultuurverrijking.
pi_172431050
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 01:58 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Nee ik zeg dat niet...

Lezen graag ..

Dus in feite is Nederland monddood gemaakt.

Zeker in de richting van het benoemen van een oorzaak van heel veel!!!!! leed/kwaad/criminaliteit.