abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172403621
Marokkanen zijn leuk. Period.
pi_172403672
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 00:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zo 'period' is dat niet hoor. De meningen zijn daarover flink verdeeld namelijk.
pi_172403678
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 00:10 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Zo 'period' is dat niet hoor. De meningen zijn daarover flink verdeeld namelijk.
Hoi!!
pi_172403805
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:34 schreef remlof het volgende:
Gerard Cox is dan ook wel het prototype domme tokkie :')
En jij het prototype kansloze en eenzame linkse nerd :)
pi_172403846
quote:
Sommige wel andere weer niet het zijn net mensen.
pi_172403874
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 00:25 schreef john2406 het volgende:

[..]

Sommige wel andere weer niet het zijn net mensen.
Klopt. :D
pi_172403879
quote:
Ook de Marokkanen die stelen?
pi_172403896
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 00:29 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Iets kunnen stelen is in de Marokkaanse cultuur een teken van slimheid, gewiekstheid, een deugd. Wij zuinige Hollanders kijken daar anders tegen aan.
pi_172403905
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 00:31 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Iets kunnen stelen is in de Marokkaanse cultuur een teken van slimheid, gewiekstheid, een deugd. Wij zuinige Hollanders kijken daar anders tegen aan.
Maar het veroorzaakt wel chaos.
pi_172404121
quote:

[..]

Zuinige of groene?
pi_172404287
cox heeft gelijk. we worden al jaren bedreigt door de islam en criminele mocros.
pi_172404491
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 00:29 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Die ken ik niet. :D
  vrijdag 14 juli 2017 @ 02:09:01 #188
104871 remlof
Europees federalist
pi_172404734
quote:

[..]

Veel xenofober dan jij heb ik ze hier nog niel gezien.

Waar is het misgegaan?
Yankee go home!
  vrijdag 14 juli 2017 @ 02:25:32 #189
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_172404789
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 23:32 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, dat was altijd lachen met dat gekke beest.

De tijd net voor het internet zijn intrede deed vond ik het leukst. Als je van huis weg was, was je gewoon onbereikbaar. En de mensen met wie je was ook. Echte aandacht voor elkaar. Toen was geluk nog heel gewoon.
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Dankzij internet ben ik juist veel verder gaan reizen en ben ik nu veel bij m'n vriendin in Zuid-Korea terwijl ik gewoon door kan werken op m'n laptop als freelancer. Ik denk dat zo'n levensstijl voor het internet toch een stuk lastiger was. M'n klanten zitten overal ter wereld.

Persoonlijk denk ik dat verslavingen en dat gedrag waar jij je aan ergert (is trouwens extreem erg in Zuid-Korea) ook een beetje een overgangsfase is. Ik denk dat de mens tijd nodig heeft om zulke technologie goed in te passen in het leven. Dingen als Facebook raken op een gegeven moment ook wel weer uit de mode. Je ziet nu al dat de jongere generatie juist weer 1 op 1 contact wil (bv snapchat) in plaats van een massale vrienden groep.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 14 juli 2017 @ 03:13:01 #190
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_172404879
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 02:09 schreef remlof het volgende:

[..]

Veel xenofober dan jij heb ik ze hier nog niel gezien.

Waar is het misgegaan?
Het is misgegaan toen boerenpummels als jij je misselijkmakende ideologie opdrongen aan anderen. Zelf heb je er natuurlijk geen last van gehad in dat politieke-correcte gat waar je opgegroeid ben. Heb je dan geen enkele schaamte voor al het leed dat is veroorzaakt dankzij jouw ideologie? Kinderen die wees zijn geworden, ouders die hun kinderen verloren hebben, de aanrandingen, de verkrachtingen, het geweld omdat jij zo nodig steden met mensen met een middeleeuwse cultuur wil volproppen terwijl jezelf nergens last van had in je veilige witte dorpje.

Veel nihilistischer kan het bijna niet.

Waar is het misgegaan?
  vrijdag 14 juli 2017 @ 03:27:28 #191
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_172404885
Voor de grote invasie was Rotterdam inderdaad een schitterende stad om in te leven. Eeuwig zonde dat dat voorgoed kapot is gemaakt dankzij de criminele ideologie van nihilistisch progressief uitschot.

vrijdag 14 juli 2017 @ 08:32:42 #192
3542 Gia
User under construction
pi_172405836
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 02:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Dankzij internet ben ik juist veel verder gaan reizen en ben ik nu veel bij m'n vriendin in Zuid-Korea terwijl ik gewoon door kan werken op m'n laptop als freelancer. Ik denk dat zo'n levensstijl voor het internet toch een stuk lastiger was. M'n klanten zitten overal ter wereld.

Had het hier gisteren nog met mijn zoon over.
Je speelt nu online games met mensen in Amerika en Australië.
Vroeger belde je hooguit op een verjaardag even met je zus in Australië (mijn vader met zijn zus). Dan moest het heel stil zijn en werd van tevoren overlegd wat te zeggen/vragen, want zo'n telefoongesprek was heel duur!
Verder bestond het contact uit af en toe een brief van 4 velletjes. Handgeschreven, uiteraard.

Wij waren tegen de 30 toen internet begon. Was heel wat. Wij zaten er klaar voor!
Onze kinderen weten niet beter.
Onze ouders moeten er in de meeste gevallen niets van hebben.
Mijn moeder heeft nu een tablet, sinds mijn vader overleden is, maar dat is nog een heel gedoe geweest om dat voor elkaar te krijgen. Nu raakt ze in paniek als facebook het even niet doet.
Of whatsapp! Elke morgen het 'goedemorgen' in de familiegroep. Het voorkomt wel vereenzaming!

Mijn schoonmoeder moet er niks van hebben, mijn schoonvader dan weer wel.

Ja vroeger was alles anders, maar of dat per definitie altijd beter was, wil ik niet zeggen.
Sommige dingen wel, andere dingen zijn nu beter.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 08:36:17 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172405875
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 03:13 schreef Braindead2000 het volgende:

Het is misgegaan toen boerenpummels als jij je misselijkmakende ideologie opdrongen aan anderen. Zelf heb je er natuurlijk geen last van gehad in dat politieke-correcte gat waar je opgegroeid ben. Heb je dan geen enkele schaamte voor al het leed dat is veroorzaakt dankzij jouw ideologie? Kinderen die wees zijn geworden, ouders die hun kinderen verloren hebben, de aanrandingen, de verkrachtingen, het geweld omdat jij zo nodig steden met mensen met een middeleeuwse cultuur wil volproppen terwijl jezelf nergens last van had in je veilige witte dorpje.

Waar is het misgegaan?
Hardop gelachen. Nu kan mijn dag pas echt goed beginnen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 14 juli 2017 @ 08:40:34 #194
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172405915
De jaren '90 waren het toppunt van de menselijke beschaving _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Toen waren er al Marokkanen, dus het zal wel meevallen.
Graag op anoniem
pi_172405938
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 08:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Had het hier gisteren nog met mijn zoon over.
Je speelt nu online games met mensen in Amerika en Australië.
Vroeger belde je hooguit op een verjaardag even met je zus in Australië (mijn vader met zijn zus). Dan moest het heel stil zijn en werd van tevoren overlegd wat te zeggen/vragen, want zo'n telefoongesprek was heel duur!
Verder bestond het contact uit af en toe een brief van 4 velletjes. Handgeschreven, uiteraard.

Wij waren tegen de 30 toen internet begon. Was heel wat. Wij zaten er klaar voor!
Onze kinderen weten niet beter.
Onze ouders moeten er in de meeste gevallen niets van hebben.
Mijn moeder heeft nu een tablet, sinds mijn vader overleden is, maar dat is nog een heel gedoe geweest om dat voor elkaar te krijgen. Nu raakt ze in paniek als facebook het even niet doet.
Of whatsapp! Elke morgen het 'goedemorgen' in de familiegroep. Het voorkomt wel vereenzaming!

Mijn schoonmoeder moet er niks van hebben, mijn schoonvader dan weer wel.

Ja vroeger was alles anders, maar of dat per definitie altijd beter was, wil ik niet zeggen.
Sommige dingen wel, andere dingen zijn nu beter.
De prijs: IS heeft door het internet in korte tijd explosief kunnen groeien. En het gaat uiteindelijk ook erger worden. Kijk maar hoe een eenvoudige aanval 2 weken geleden grote bedrijven en containerterminals compleet verlamde.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 08:44:57 #196
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172405966
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 08:42 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De prijs: IS heeft door het internet in korte tijd explosief kunnen groeien. En het gaat uiteindelijk ook erger worden. Kijk maar hoe een eenvoudige aanval 2 weken geleden grote bedrijven en containerterminals compleet verlamde.
Aan de andere kant, ik kan nu moeiteloos cyberen met een meisje uit Australië.
Graag op anoniem
pi_172405975
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 08:44 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Aan de andere kant, ik kan nu moeiteloos cyberen met een meisje uit Australië.
Dat is dan ook wel weer waar.
pi_172406067
quote:
11s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:31 schreef bakfietsmoeder het volgende:

Wat vinden jullie? Heeft Cox een punt als hij zegt dat Nederland een mooier land was zonder Marokkanen? Of mag hij dit niet zeggen omdat het politiek "incorrect" is?

Beide :)
  vrijdag 14 juli 2017 @ 09:04:49 #199
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_172406170
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 08:42 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Internet is inderdaad een zege en een vloek. Heft heeft de wereld in 1 keer een gigantisch stuk kleiner gemaakt en aan de ene kant hebben mensen nu juist meer kennis en begrip voor andere delen van de wereld, maar aan de andere kant zorgt het ook voor meer angst en haat omdat je heel makkelijk geconfronteerd wordt met andersdenkenden (met als resultaat dat iedereen zich nu weer probeert af te scheiden in digitale kamertjes).

Het is niet alleen internet trouwens, ook reizen is een stuk goedkoper geworden en hoe je het ook went of keert de hele aarde mixt steeds meer. Dat gaat ook niet meer stoppen. De techniek vordert gestaag door en traditionele landsgrenzen vervagen steeds meer terwijl nieuwe grenzen tussen andersdenkenden juist opgeworpen worden. Dit gaat uiteraard in een golf bewegen en je zien dan ook stuiptrekkingen zoals Trumps muur.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_172406404
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 03:13 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Waar is het misgegaan?
Nog een eng muziekje eronder en het kan zo op een vage blog. Wat een overtrokken gedoetje weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')