Dat heet nostalgie. Ik moet er echt niet aan denken om in de jaren 50 te wonen. De meeste hobbies die ik vandaag de dag beoefen bestonden toen nog geen eens.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:21 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Niet iedereen is materialistisch ingesteld..en het had ook z'n charme dat niet alles te koop was. Daarnaast was er meer gezelligheid samen dan het huidige mobieltjes-tijdperk waar je nu alleen nog maar zombie's over straat ziet lopen, totaal geen idee hoe ze 5 minuten een gesprek in stand kunnen houden omdat hun telefoon belangrijker is
Dood gaan we allemaal, het is niet altijd beter om iemand tot in den treure in leven te houden, omdat het kan.
De kwaliteit van voedsel is in mijn herinnering toch zeker ook beter geweest dan nu met al die plofkippen, hormonen, gif en weet ik het allemaal.
Tsja..ik vond het vroeger ook leuker.
En voor die tijd wel dan? Er sowieso geen sprake van monocultuur, die term an sich is vrij onzinnig.quote:Op donderdag 13 juli 2017 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
N
[..]
Zeker sinds 1580 is NL al geen monocultuur meer geweest.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:14 schreef Igen het volgende:
Ik vind het wel een interessante kwestie.
Mag je zeggen dat spruitjes vies zijn?
Mag je zeggen dat hutspot met spek vies is?
Mag je zeggen dat de Hollandse keuken niet veel voorstelt?
Mag je zeggen dat couscous vies is?
Mag je zeggen dat je niet van Marokkaans eten houdt?
Mag je zeggen dat Braziliaanse vrouwen mooi zijn?
Mag je zeggen dat Nigeriaanse vrouwen lelijk zijn?
Mag je zeggen dat Sinterklaas leuk is?
Mag je zeggen dat je niet zo veel met Keti Koti op hebt?
Mag je zeggen dat Valentijnsdag een commercieel kutfeest is?
Mag je zeggen dat de Ramadan dom is?
Ik zie opeens Mart Smeets voor me.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:14 schreef Igen het volgende:
Ik vind het wel een interessante kwestie.
Mag je zeggen dat spruitjes vies zijn?
Mag je zeggen dat hutspot met spek vies is?
Mag je zeggen dat de Hollandse keuken niet veel voorstelt?
Mag je zeggen dat couscous vies is?
Mag je zeggen dat je niet van Marokkaans eten houdt?
Mag je zeggen dat Braziliaanse vrouwen mooi zijn?
Mag je zeggen dat Nigeriaanse vrouwen lelijk zijn?
Mag je zeggen dat Sinterklaas leuk is?
Mag je zeggen dat je niet zo veel met Keti Koti op hebt?
Mag je zeggen dat Valentijnsdag een commercieel kutfeest is?
Mag je zeggen dat de Ramadan dom is?
Ga eens praten met de ontwerper van je avatar over ongewenstheid en discriminatie die indo's ervaarden in Nederland.quote:
Hahahahahahaaquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit daar ook wel eens over te fantaseren. Hoe fijn bijvoorbeeld zwemmen in het Tikibad zou zijn zonder Marokkanen. Dat zijn vervlogen tijden.
hummmm je fantaseert eerder over hoe niet fijn het is.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit daar ook wel eens over te fantaseren. Hoe fijn bijvoorbeeld zwemmen in het Tikibad zou zijn zonder Marokkanen. Dat zijn vervlogen tijden.
Wollah ik zweer dat het kut is vriend.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
hummmm je fantaseert eerder over hoe niet fijn het is.
Vroeger waren wij de jongens die meisjes lastigvielen in het zwembad, gouden tijden waren dat. Nu hebben Marokkanen dat allemaal overgenomen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Wat heeft mijn avater te doen met dit topic? Of probeer je gewoon reacties uit te lokken? En waarom precies bij mij? Vragen vragen..quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ga eens praten met de ontwerper van je avatar over ongewenstheid en discriminatie die indo's ervaarden in Nederland.
[ afbeelding ]
http://kritischekatjang.blogspot.nl/2014/04/wat-is-een-indo.html
Zo begon Breivik ookquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:32 schreef DrDentz het volgende:
nav van je avatar Ik wijs je erop dat indo's jouw soort agressie ook meemaakten en nog steeds.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:37 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Wat heeft mijn avater te doen met dit topic? Of probeer je gewoon reacties uit te lokken? En waarom precies bij mij? Vragen vragen..
Toekomstige generaties zullen ons vervloeken omdat we dit allemaal lieten gebeuren. In slechts 40 jaar tijd is Nederland onherkenbaar veranderd in een nietszeggende multicultuur, waarin elke samenhang ontbreekt. De klok kunnen we ook nooit meer terugdraaien, dat is juist het erge.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Hier ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:40 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Toekomstige generaties zullen ons vervloeken omdat we dit allemaal lieten gebeuren. In slechts 40 jaar tijd is Nederland onherkenbaar veranderd in een nietzeggende multicultuur, waarin elke samenhang ontbreekt. De klok kunnen we ook nooit meer terugdraaien, dat is juist het erge.
Nooit wat van gemerkt als indo zijnde..quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nav van je avatar Ik wijs je erop dat indo's jouw soort agressie ook meemaakten en nog steeds.
nou nou.....je overdrijft alweer : ' Nederland is nietszeggend en mensen hangen niet samen.'quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:40 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Toekomstige generaties zullen ons vervloeken omdat we dit allemaal lieten gebeuren. In slechts 40 jaar tijd is Nederland onherkenbaar veranderd in een nietszeggende multicultuur, waarin elke samenhang ontbreekt. De klok kunnen we ook nooit meer terugdraaien, dat is juist het erge.
Dat heeft meer met liberalisme te maken.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:40 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Toekomstige generaties zullen ons vervloeken omdat we dit allemaal lieten gebeuren. In slechts 40 jaar tijd is Nederland onherkenbaar veranderd in een nietszeggende multicultuur, waarin elke samenhang ontbreekt. De klok kunnen we ook nooit meer terugdraaien, dat is juist het erge.
Eerder had ik de hoop dat de volgende generatie zou verNederlandsen en netjes zou zijn, maar die kleine Marokkaantjes zijn net monstertjes, wollah dit je kankermoeder dat, die groeien op voor galg en rad.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:40 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Idem; moet soms even weg van NWS en gewoon weer naar buiten gaan om te zien dat afgezien van een paar doemdenkers op internet het gros van Nederland gewoon z'n leventje leidt... Dramatisch gedoe allemaal.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nou nou..... Nederland is nietszeggend en mensen hangen niet samen.
Ga dan weg als je Nederland zo haat
Mij zegt Nederland erg veel. Het is mijn land en ik zie massa's mensen die samenhangen.
johhh jij bent toch zelf die galg en rad ?quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eerder had ik de hoop dat de volgende generatie zou verNederlandsen en netjes zou zijn, maar die kleine Marokkaantjes zijn net monstertjes, wollah dit je kankermoeder dat, die groeien op voor galg en rad.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
johhh jij bent toch zelf die galg en rad ?
Is dat typisch iets van de randstad dan?quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vroeger waren wij de jongens die meisjes lastigvielen in het zwembad, gouden tijden waren dat. Nu hebben Marokkanen dat allemaal overgenomen.
Ik voel me ook minder verbonden met Nederland. Het is inderdaad onherkenbaar veranderd door alle culturen die erbij gekomen zijn. Nooit een burger over geraadpleegd overigens. Terwijl alles is veranderd. En nog steeds wordt er voor mij beslist dat er weer een half miljoen asielzoekers/vluchtelingen bij moeten. Ik had dik NEE!!! gestemd.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nou nou.....je overdrijft alweer : ' Nederland is nietszeggend en mensen hangen niet samen.'
Ga dan weg als je Nederland zo haat
Yup, Nederland is flink aan het veranderen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik voel me ook minder verbonden met Nederland. Het is inderdaad onherkenbaar veranderd door alle culturen die erbij gekomen zijn. Nooit een burger over geraadpleegd overigens. Terwijl alles is veranderd. En nog steeds wordt er voor mij beslist dat er weer een half miljoen asielzoekers/vluchtelingen bij moeten. Ik had dik NEE!!! gestemd.
Dit land is te klein en heeft zijn portie gehad.
Heb meer last van de liberalen en hun flexibiseringsfetisj en privatiseringsdrang dan één of andere Mo.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup, Nederland is flink aan het veranderen.
Vroeger had je minder zeurders die zaten te liegen van : "alles is veranderd , weer een half miljoen"quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik voel me ook minder verbonden met Nederland. Het is inderdaad onherkenbaar veranderd door alle culturen die erbij gekomen zijn. Nooit een burger over geraadpleegd overigens. Terwijl alles is veranderd. En nog steeds wordt er voor mij beslist dat er weer een half miljoen asielzoekers/vluchtelingen bij moeten. Ik had dik NEE!!! gestemd.
Dit land is te klein en heeft zijn portie gehad.
Nou vooruit dan. Maar nu weer ontopicquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, doe mij maar een neger.. Lightnin' Hopkins.
Leefde jij al in de jaren 60 in Nederland?quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Vroeger had je minder zeurders die zaten te liegen van : "alles is veranderd , weer een half miljoen"
Die intolerante leugentjes van toen waren anders.
Achhhh wat was het vroeger beter zonder die etnische haat van nu .
Zo, DAT is pas echte muziekquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:54 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Maar nu weer ontopic
Wat ik niet begrijp is dat je je het niet kunt voorstellen wat voor een druk het op een land legt als er in zo'n 40 jaar 2 miloen? (geen idee, maar mensenmassa's) het land instromen. Ik snap niet dat je dat niet ergens begrijpt.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Vroeger had je minder zeurders die zaten te liegen van : "alles is veranderd , weer een half miljoen"
Die intolerante leugentjes van toen waren anders.
Achhhh wat was het vroeger beter zonder die etnische haat van nu .
oh die druk begrijpen doe ik wel, maar hoe sommigen ermee omgaan en haatzaaien naar andere bevolkingsgroepen, dat is niet de weg om een vreedzame samenleving te maken.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat je je het niet kunt voorstellen wat voor een druk het op een land legt als er in zo'n 40 jaar 2 miloen? (geen idee, maar mensenmassa's) het land instromen. Ik snap niet dat je dat niet ergens begrijpt.
Dat zeggen mensen in alle tijden. Als Cox 50 jaar geleden zijn uitspraken had gedaan, had hij geklaagd over hippies die van de verzuiling af willen. Had hij 500 jaar geleden geleefd, dan had hij geklaagd over die vermaledijde protestanten.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup, Nederland is flink aan het veranderen.
oh die druk begrijpen doe ik wel, maar hoe sommigen ermee omgaan en haatzaaien naar andere bevolkingsgroepen, dat is niet de weg om een vreedzame samenleving te maken.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat je je het niet kunt voorstellen wat voor een druk het op een land legt als er in zo'n 40 jaar 2 miloen? (geen idee, maar mensenmassa's) het land instromen. Ik snap niet dat je dat niet ergens begrijpt.
40/50 jaar geleden werd er veel geklaagd 'over de jeugd van tegenwoordig' en de communisten ver weg in het buitenland waren ook een permanente steen des aanstootquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen in alle tijden. Als Cox 50 jaar geleden zijn uitspraken had gedaan, had hij geklaagd over hippies die van de verzuiling af willen. Had hij 500 jaar geleden geleefd, dan had hij geklaagd over die vermaledijde protestanten.
Ik denk het zeker wel. Als het niet méér is.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
1977 is 40 jaar geleden en sindsdien zijn er geen 2 miljoen mensen zonder Nederlandse achtergrond komen wonen in Nederland.
Het is minderquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk het zeker wel. Als het niet méér is.
Dit dus^ ^quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sowieso... 'Ik ken mijn Nederland niet meer terug, boehoe'... Het gros is geeneens het eigen dorp uit geweest.
oei wat politiekcorrect ben je ......quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:08 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat politieke correcte gedoe altijd. Lekker boeiend dat we haat zaaien, het is terecht. We moeten dat ongedierte zelfs het land uit zetten.
In het eigen dorp is de islamisering ook te merken.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sowieso... 'Ik ken mijn Nederland niet meer terug, boehoe'... Het gros is geeneens het eigen dorp uit geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |