Leuk gedaan!quote:Op zondag 3 december 2017 19:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Yes (duizend moeilijk gedaan), zo moeten ze worden
[ afbeelding ]
Gewone magneten, in iedere hoek zitten er twee. Werkt echt super.quote:Op woensdag 6 december 2017 09:02 schreef Saisai het volgende:
beauty & the beast
met magneetstrips gemaakt?
leuk!quote:Op woensdag 6 december 2017 09:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewone magneten, in iedere hoek zitten er twee. Werkt echt super.
Vind ik ook. Makkelijk wisselen ook, als ik eens wat anders wil.quote:
Super schattig!quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:07 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een kerstboompje gehaakt en mijn oom vond het een leuk ding, dus hij heeft een standaardje gemaakt
Inmiddels heeft hij nog 6 pootjes neergezet, zodat ij er nog een paar kan maken
Het duurde even voor ik snapte wat ik zag, maar respect! Mooi gedaan. Welke techniek heb je toegepast?quote:Op donderdag 14 december 2017 00:31 schreef 010P het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vliegen gordijn
In mijn telefoon stonden de foto's wel recht![]()
Ja beetje onduidelijke foto's zag ik achterafquote:Op donderdag 14 december 2017 05:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het duurde even voor ik snapte wat ik zag, maar respect! Mooi gedaan. Welke techniek heb je toegepast?
Leuk!quote:Op donderdag 14 december 2017 11:26 schreef 010P het volgende:
[..]
Ja beetje onduidelijke foto's zag ik achteraf![]()
Maar de strengen zijn gehaakt en vast geknoopt aan een bamboe stok, aan de onderkant metalen kraaltjes voor het gewicht en afwerking
Wauwquote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:08 schreef Puntenjager het volgende:
[ afbeelding ]
Wat het is!? Ja, kunst
Het is een vingeroefening (huehue) in het maken van een 3D-object met 2D-materiaal. En een keer niet recht en hoekig (lekker makkelijk), maar leuk rond.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw! Is dat een lampenkap
? Like
.
Hier, aan dit heb je tenminste helemaal niksquote:
Twintigzijdige dobbelsteen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hier, aan dit heb je tenminste helemaal niks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |