abonnement Unibet Coolblue
  Designer donderdag 12 juli 2018 @ 20:48:52 #226
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_180431957
Dank jullie!

quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 20:23 schreef Goitske het volgende:

[..]

Ooh wauw jij bent wat van plan! *O*
Ja. Dit is alsnog om te oefenen, dat wil zeggen, het heeft straks geen functie buiten mooi zijn. Misschien hang ik het aan de muur als het klaar is.

Maar hierna ga ik toch echt aan een lamp beginnen. Rijstpapier er achter. Lijkt me mooi.
🐙
pi_180432190
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2018 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
Dank jullie!

[..]

Ja. Dit is alsnog om te oefenen, dat wil zeggen, het heeft straks geen functie buiten mooi zijn. Misschien hang ik het aan de muur als het klaar is.

Maar hierna ga ik toch echt aan een lamp beginnen. Rijstpapier er achter. Lijkt me mooi.
als het klaar is online verkopen doen alsof je een kunstenaar bent ;) vind het knap dat je het maakt
pi_180447833
DeZwabber ik vind het echt super gaaf wat je doet met die houtjes _O_

Vanmiddag bij de handletterclub wat simpels maar super leuks gedaan. Zelf stickers gemaakt O+
Eerst verven met 3 kleuren verf op de rand van een pasje, dan met een contrastrerende kleur nog wat strepen en daarna stempelen.
Echt super leuk :D









Lek om als sluitzegel op een envelop te plakken of ergens in mijn bullet journal erbij te plakken :)
pi_180447868
Wat gaaf! Zo tekeer gaan met verf zou ik niet "durven", maar het resultaat is perfect
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180447995
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat gaaf! Zo tekeer gaan met verf zou ik niet "durven", maar het resultaat is perfect
Dankje! En ja dat vond ik ook het moeilijkst hoor :@
Maar het resultaat is echt leuk idd :D
pi_180448048
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:21 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dankje! En ja dat vond ik ook het moeilijkst hoor :@
Maar het resultaat is echt leuk idd :D
Kan ik me voorstellen.
Heb je dan "gewoon" papier met lege stickers?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180448094
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen.
Heb je dan "gewoon" papier met lege stickers?
Nee het zijn echt van die lege zelfklevende stickervellen van de Action. Maar als de verf droog is haal je de "omheining" eraf zodat je makkelijker kunt zien waar je moet stempelen.
pi_180448211
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:26 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Nee het zijn echt van die lege zelfklevende stickervellen van de Action. Maar als de verf droog is haal je de "omheining" eraf zodat je makkelijker kunt zien waar je moet stempelen.
Action O+ Dan trek ik binnenkort even de stoute schoenen aan en ga ik het ook proberen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180448227
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Action O+ Dan trek ik binnenkort even de stoute schoenen aan en ga ik het ook proberen
Leuk, ik ben benieuwd dan ^O^
pi_180448284
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:33 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Leuk, ik ben benieuwd dan ^O^
Geduld hoor ;) en misschien doe ik heel wat anders ermee ;) Niet dat ik niet leuk vind wat jij doet, maar ik ben gewoon een ander mens en zo ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180448295
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Geduld hoor ;) en misschien doe ik heel wat anders ermee ;) Niet dat ik niet leuk vind wat jij doet, maar ik ben gewoon een ander mens en zo ;)
Haha is helemaal goed toch ;)
pi_180448690
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:26 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Nee het zijn echt van die lege zelfklevende stickervellen van de Action. Maar als de verf droog is haal je de "omheining" eraf zodat je makkelijker kunt zien waar je moet stempelen.
oh wauw vertel heb je een foto van de verpakking en waar ligt het :D ik wil ooooook

Heb je trouwens wel eens de scheerschuim techniek gebruikt? Die is ook leuk. Wel lekkere geur (dames) schuim gebruiken want je blijft het ruiken. Ook leuk voor achtergrond bij kaarten maken
pi_180448719
Shit ben vanmorgen bij de action geweest.... Moet ik nog maar een keer er naar toe fietsen maar nu hebben de jongens vakantie

Denk dat zij dit ook leuk vinden stickers maken
pi_180448786
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:58 schreef Goitske het volgende:

[..]

oh wauw vertel heb je een foto van de verpakking en waar ligt het :D ik wil ooooook

Heb je trouwens wel eens de scheerschuim techniek gebruikt? Die is ook leuk. Wel lekkere geur (dames) schuim gebruiken want je blijft het ruiken. Ook leuk voor achtergrond bij kaarten maken
Nee heb geen foto van de verpakking. Maar het ligt gewoon bij de kantoorspullen/enveloppen. Want ik heb zelf kleine vierkante stickertjes voor mijn diamond paintingbakjes daar gehaald en het is van hetzelfde merkt. Er zitten meerdere van die vellen in een verpakking.

De scheerschuim techniek heb ik nog nooit gebruikt. Hoe werkt dat? :)
pi_180448811
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 16:00 schreef Goitske het volgende:
Shit ben vanmorgen bij de action geweest.... Moet ik nog maar een keer er naar toe fietsen maar nu hebben de jongens vakantie

Denk dat zij dit ook leuk vinden stickers maken
Ik wil anders wel ff voor je kijken van het weekend/volgende week en langsbrengen?
pi_180448912
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 16:05 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ik wil anders wel ff voor je kijken van het weekend/volgende week en langsbrengen?
ik ben met vakantie volgende week en dit weekend ook continu weg... Wanneer ik de taszen moet inpakken :X
pi_180448926
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 16:11 schreef Goitske het volgende:

[..]

ik ben met vakantie volgende week en dit weekend ook continu weg... Wanneer ik de taszen moet inpakken :X
Ah oke nouja in Limburg hebben ze vast ook wel een Action anders :+
En heb jij geen zelf inpakkende tassen/koffers? :o
pi_180449051
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 16:12 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ah oke nouja in Limburg hebben ze vast ook wel een Action anders :+
En heb jij geen zelf inpakkende tassen/koffers? :o
vast wel! Ik moet naar binnen _O-

Scheerschuim techniek

Op een groot bord of aluminium folie scheerschuim spuiten, beetje druppels inkt er op en iets er door heen roeren (strepen maken of wat rond roeren niet te veel)
Kaartkarton er in drukken en dan er weer uit halen. Scheerschuim weg halen met bijvoorbeeld een metalen liniaal of doek en laten drogen

Even gezocht op YouTube een erg saai filmpje maar heb je een idee

pi_180449077
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 16:12 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ah oke nouja in Limburg hebben ze vast ook wel een Action anders :+
En heb jij geen zelf inpakkende tassen/koffers? :o
en helaas de inpakker ben ik en doordat we zaterdag de andere auto krijgen weet ik niet hoeveel kofferbakruimte ik heb :@
pi_180449145
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 16:19 schreef Goitske het volgende:

[..]

vast wel! Ik moet naar binnen _O-

Scheerschuim techniek

Op een groot bord of aluminium folie scheerschuim spuiten, beetje druppels inkt er op en iets er door heen roeren (strepen maken of wat rond roeren niet te veel)
Kaartkarton er in drukken en dan er weer uit halen. Scheerschuim weg halen met bijvoorbeeld een metalen liniaal of doek en laten drogen

Even gezocht op YouTube een erg saai filmpje maar heb je een idee

Oh dat ziet er idd cool uit! Ik heb geloof ik nog wel lavendel scheerschuim, zal eens proberen :D

Oh dat is lastig inpakken dan ja als je niet weet hoeveel ruimte je hebt. Scheelt dat het volgende week ook nog mooi weer wordt, kids gewoon de hele week in hun zwembroek laten lopen :+
pi_180449221
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:13 schreef _Hestia_ het volgende:
DeZwabber ik vind het echt super gaaf wat je doet met die houtjes _O_

Vanmiddag bij de handletterclub wat simpels maar super leuks gedaan. Zelf stickers gemaakt O+
Eerst verven met 3 kleuren verf op de rand van een pasje, dan met een contrastrerende kleur nog wat strepen en daarna stempelen.
Echt super leuk :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Lek om als sluitzegel op een envelop te plakken of ergens in mijn bullet journal erbij te plakken :)
Gaaf! Ik vind ze zelfs met alleen de verf nog het tofste.
pi_180449236
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 16:25 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Oh dat ziet er idd cool uit! Ik heb geloof ik nog wel lavendel scheerschuim, zal eens proberen :D

Oh dat is lastig inpakken dan ja als je niet weet hoeveel ruimte je hebt. Scheelt dat het volgende week ook nog mooi weer wordt, kids gewoon de hele week in hun zwembroek laten lopen :+
het verwerkt erg leuk als achtergrond of een baan ofzo op een kaart. Dit komt echt heel ver uit mijn geheugen _O- heb ooit fanatiek kaarten gemaakt en gescrapt
pi_180449347
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 16:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Gaaf! Ik vind ze zelfs met alleen de verf nog het tofste.
Dankje en ja eigenlijk zijn die ook al hardstikke tof :Y

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 16:31 schreef Goitske het volgende:

[..]

het verwerkt erg leuk als achtergrond of een baan ofzo op een kaart. Dit komt echt heel ver uit mijn geheugen _O- heb ooit fanatiek kaarten gemaakt en gescrapt
Wel een leuk idee, dus mooi dat je het nog ergens in je geheugen hebt teruggevonden.
Ik kende wel zelf nog van school vroeger met ecoline en een rietje blazen.
pi_180450056
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 16:37 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dankje en ja eigenlijk zijn die ook al hardstikke tof :Y

[..]

Wel een leuk idee, dus mooi dat je het nog ergens in je geheugen hebt teruggevonden.
Ik kende wel zelf nog van school vroeger met ecoline en een rietje blazen.
ecoline werkt hier ook prima bij als je dat je dat hebt. Ik zit echt te denken waar deed ik dit mee. Denk ecoline en inkt van pergamano want dat lag in huis
pi_180450150
Dit is trouwens ook nog eentje uit mijn geheugen... Heb ooit een site gehad. Op het moment dat ik die opdoekte wegens tijdgebrek heb ik een groot deel van de Tutorials in een Facebook groep gegooid

Een agenda gescrapt






En uit het zelfde archief een memobord



[ Bericht 25% gewijzigd door Goitske op 13-07-2018 17:31:53 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')