abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 juli 2017 @ 22:32:41 #276
163650 Greys
pi_172493846
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:30 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dan is het wel even afkicken ja :'(

Ik moet eigenlijk weer een nieuwe serie hebben om in te vallen. Ben wel begonnen aan Bloodline, die ik steeds al wilde zien, maar heb na drie afleveringen nog niet veel zin om door te blijven kijken.

Heb nog genoeg te zien met Netflix en HBO, maar soms moet je net even de goede serie uitzoeken.
Heb je Hinterland ooit gezien? Héél iets anders maar zó goed :o

Normaal totaal niet mijn genre maar elke aflevering heeft filmlengte en is - vind ik - belachelijk goed gemaakt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 17 juli 2017 @ 22:33:10 #277
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172493868
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:30 schreef ato het volgende:

[..]

Als zij in het museum zitten.
:Y Dat vind ik nog steeds een hele mooie scene. Ondanks dat ik geen transgender noch homo ben, noch op een andere manier letterlijk mij erin kon verplaatsten, kon ik mij er wel heel goed in verplaatsen.

Dat laatste is natuurlijk ontzettend tegenstrijdig, maar ik heb even geen zin om een andere manier te bedenken om het te beschrijven :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 juli 2017 @ 22:35:22 #278
163650 Greys
pi_172493964
Hinterland trailer, voor geïnteresseerden. En per aflevering anderhalf uur. En dan ook nog wetende dat ze elke aflevering twee keer hebben opgenomen, eentje in het Engels en eentje in het Welsh.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2017 @ 22:36:18 #279
368283 ato
pi_172494007
Ik ga denk ik mij toch nog een keer wagen aan Franki & Grace.
Komt ook wel door Redefine nu :)
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2017 @ 22:37:39 #280
368283 ato
pi_172494055
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:33 schreef Redefine het volgende:

[..]

:Y Dat vind ik nog steeds een hele mooie scene. Ondanks dat ik geen transgender noch homo ben, noch op een andere manier letterlijk mij erin kon verplaatsten, kon ik mij er wel heel goed in verplaatsen.

Dat laatste is natuurlijk ontzettend tegenstrijdig, maar ik heb even geen zin om een andere manier te bedenken om het te beschrijven :+
Vind ik mooi om te horen/lezen van een hetero :)
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 17 juli 2017 @ 22:39:03 #281
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172494117
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:32 schreef Cee het volgende:

[..]

Waar gaat je interesse naar uit? Misschien heb ik nog wel tips. Ik zeg misschien. Pin me d'r niet op vast.
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je Hinterland ooit gezien? Héél iets anders maar zó goed :o

Normaal totaal niet mijn genre maar elke aflevering heeft filmlengte en is - vind ik - belachelijk goed gemaakt.
Het is meer dat ik voor mijzelf even moet bekijken of het een HBO serie wordt. Toch eindelijk maar eens echt beginnen aan Sopranos, terwijl ik True Detective S2, Treme en Veep ook nog wel wil zien.

En op Netflix heb ik nog heel veel in mijn backlog staan om uit te kiezen.

Oftewel het ultieme First World Problem. Zoveel media om uit te kiezen, dat je even niet kunt kiezen _O-
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 juli 2017 @ 22:39:55 #282
163650 Greys
pi_172494145
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:36 schreef ato het volgende:
Ik ga denk ik mij toch nog een keer wagen aan Franki & Grace.
Komt ook wel door Redefine nu :)
Ja pffff wij dwepen er al weken mee maar nu Redefine het zegt is het ineens interessant? :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 17 juli 2017 @ 22:40:04 #283
87554 Cee
Welluk?
pi_172494156
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:35 schreef Greys het volgende:
Hinterland trailer, voor geïnteresseerden. En per aflevering anderhalf uur. En dan ook nog wetende dat ze elke aflevering twee keer hebben opgenomen, eentje in het Engels en eentje in het Welsh.

Ohhh Welsh, dat klinkt zo grappig. O+ *op lijst zet*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 juli 2017 @ 22:40:46 #284
163650 Greys
pi_172494185
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:39 schreef Redefine het volgende:

[..]


[..]

Het is meer dat ik voor mijzelf even moet bekijken of het een HBO serie wordt. Toch eindelijk maar eens echt beginnen aan Sopranos, terwijl ik True Detective S2, Treme en Veep ook nog wel wil zien.

En op Netflix heb ik nog heel veel in mijn backlog staan om uit te kiezen.

Oftewel het ultieme First World Problem. Zoveel media om uit te kiezen, dat je even niet kunt kiezen _O-
Het kan me niet schelen als je ooit Hinterland maar kijkt. :6
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2017 @ 22:41:31 #285
368283 ato
pi_172494217
Ik heb Homeland, House of cards, Black is the orange, pretty little lyers, The broad church, strange little things en nu ook weer Frankie and Grace op mijn lijstje staan.

Er is zoveel te zien. Die Hinterland zet ik ook op mijn lijst.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2017 @ 22:42:41 #286
368283 ato
pi_172494266
quote:
10s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja pffff wij dwepen er al weken mee maar nu Redefine het zegt is het ineens interessant? :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha ja ik weet het.
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 17 juli 2017 @ 22:46:23 #287
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172494417
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:36 schreef ato het volgende:
Ik ga denk ik mij toch nog een keer wagen aan Franki & Grace.
Komt ook wel door Redefine nu :)
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:37 schreef ato het volgende:

[..]

Vind ik mooi om te horen/lezen van een hetero :)
Zeker een aanrader ja Grace and Frankie. De eerste twee/drie afleveringen vond ik nog ietwat tegenvallen (denk te hoge verwachtingen), maar was ik verkocht.

En wat betreft het tweede, ben ik zelf van mening dat liefde (en identiteit), iets universeels is. Dus uiteindelijk hoeft het helemaal geen probleem te zijn om je als hetero met een homo te kunnen identificeren. Het probleem is dat alleen dat heel veel hetero mannen vanuit de opvoeding/cultuur maar erin gestampt krijgen dat die identificatie niet mogelijk is.

Het enige waar ik een beetje een :') gevoel had, was het zicht van Lito in die ballenknijper, dat zag er echt niet uit.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 17 juli 2017 @ 22:47:06 #288
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172494443
quote:
10s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja pffff wij dwepen er al weken mee maar nu Redefine het zegt is het ineens interessant? :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
10s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Het kan me niet schelen als je ooit Hinterland maar kijkt. :6
Hinterland stond al in mijn lijst ;)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter maandag 17 juli 2017 @ 22:47:44 #289
87554 Cee
Welluk?
pi_172494476
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:39 schreef Redefine het volgende:

[..]


[..]

Het is meer dat ik voor mijzelf even moet bekijken of het een HBO serie wordt. Toch eindelijk maar eens echt beginnen aan Sopranos, terwijl ik True Detective S2, Treme en Veep ook nog wel wil zien.

En op Netflix heb ik nog heel veel in mijn backlog staan om uit te kiezen.

Oftewel het ultieme First World Problem. Zoveel media om uit te kiezen, dat je even niet kunt kiezen _O-
Veep is best grappig, beetje hapslikweg en met de huidige staat van de VS misschien vaak eerder wrang dan grappig. Korte afleveringen dus leuk voor tussendoor.
Heb je Westworld al gehad? Dat is zo bizar en goed. Sopranos is een must-see, het is natuurlijk al een stuk ouder dan de meeste series maar je kan daar helemaal in duiken en in meegaan. Beetje het Breaking Bad van de begin-Zeroes.

Black Mirror (Netflix) is ook een aanrader, lange, op zichzelf staande afleveringen die zich in verschillende (toekomstige) tijden afspelen en een weerspiegeling zijn van de maatschappij, met name de invloed van de (social) media op ons gedrag en privacy in het algemeen. Zit geweldig in elkaar, het lijkt soms te raar voor woorden en tegelijkertijd besef je dat dit echt kan gebeuren. Vooral 1 bepaalde aflevering van een aantal jaren terug is bedoeld als 'wtf dat dit kan' en anno 2017 zie je dat meer dan de helft ervan werkelijkheid aan het worden is. Verrassende wendingen. Prachtig gefilmd. Boh.
  maandag 17 juli 2017 @ 22:48:10 #290
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172494491
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:41 schreef ato het volgende:
Ik heb Homeland, House of cards, Black is the orange, pretty little lyers, The broad church, strange little things en nu ook weer Frankie and Grace op mijn lijstje staan.

Er is zoveel te zien. Die Hinterland zet ik ook op mijn lijst.
Genoeg mooie series daartussen. Stranger Things en Broadchurch moet ik ook nog steeds zien.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 juli 2017 @ 22:48:11 #291
163650 Greys
pi_172494492
Ik kijk momenteel door elkaar

- Sense8
- Grace and Frankie (tweede keer)
- Girl Boss

En m'n voorgaande favorieten waren Hinterland, the 4400, OITNB, Stranger Things, House MD (ik heb een enorme maar dan echt enorme crush op House, bite me), en een serie over een dokter en een agent en zombies waarvan eentje z'n eigen dode vrouw was waarvan ik de naam ff kwijt ben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 17 juli 2017 @ 22:49:55 #292
87554 Cee
Welluk?
pi_172494572
House-meneer zit ook in Veep, ik snap 't wel :@ O+
  maandag 17 juli 2017 @ 22:56:54 #293
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172494814
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:47 schreef Cee het volgende:

[..]

Veep is best grappig, beetje hapslikweg en met de huidige staat van de VS misschien vaak eerder wrang dan grappig. Korte afleveringen dus leuk voor tussendoor.
Heb je Westworld al gehad? Dat is zo bizar en goed. Sopranos is een must-see, het is natuurlijk al een stuk ouder dan de meeste series maar je kan daar helemaal in duiken en in meegaan. Beetje het Breaking Bad van de begin-Zeroes.

Black Mirror (Netflix) is ook een aanrader, lange, op zichzelf staande afleveringen die zich in verschillende (toekomstige) tijden afspelen en een weerspiegeling zijn van de maatschappij, met name de invloed van de (social) media op ons gedrag en privacy in het algemeen. Zit geweldig in elkaar, het lijkt soms te raar voor woorden en tegelijkertijd besef je dat dit echt kan gebeuren. Vooral 1 bepaalde aflevering van een aantal jaren terug is bedoeld als 'wtf dat dit kan' en anno 2017 zie je dat meer dan de helft ervan werkelijkheid aan het worden is. Verrassende wendingen. Prachtig gefilmd. Boh.
Veep lijkt mij inderdaad juist voor het lekkere wegkijken. En zeker nu wel passend. Moet zeggen dat ik het door de huidige realiteit ook wel wat moeizamer vond om afgelopen seizoen van House of Cards te kijken. Het is toch net even wat vervelender om fictief narcisme etc te zien als het door de realiteit wordt achterhaald.

Westworld heb ik ook gezien en vond ik ook heel erg goed. Vooral hoe ingenieus het verhaal in elkaar zit.

Sopranos staat al heel lang op mijn to watch list. Heb ooit de eerste aflevering gezien, maar op de een of andere manier is het lastig om aan een serie te beginnen die nog zoveel afleveringen heeft (wat zodra je het leuk gaat vinden juist geweldig is). En ik ken Sopranos nog wel vanuit de tijd dat het werd uitgezonden. Plus dat ik veel van de kwaliteitseries uit die tijd wel gezien heb (The Wire). Plus dat ik mij gezien mijn (oorspronkelijke) vakgebied mij eigenlijk moet schamen de serie nog niet gezien te hebben _O-

Black Mirror heb ik ook gezien en vind ik ook geweldig (dit jaar als het goed is een nieuw seizoen). Het is inderdaad deels wel wat absurdistisch, maar veel is toch wel gestoeld op wat er al kan, of binnen een bepaalde tijd zou kunnen. Ik vind het een mooi dat de serie een spiegel voorhoudt en ook vragen oproept over nieuwe techniek. Maar vooral vind ik de gelaagdheid van de serie heel sterk.

Zo gaat bijvoorbeeld Nosedive (niet de allerbeste aflevering, maar toch) in eerste instantie vooral over de Facebook/Instagram cultuur, maar eigenlijk is het toch ook vooral een afspiegeling van hoe klassenwerking in de maatschappij in elkaar steekt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 juli 2017 @ 22:57:01 #294
163650 Greys
pi_172494822
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:49 schreef Cee het volgende:
House-meneer zit ook in Veep, ik snap 't wel :@ O+
Weet niet precies waarom maar ik vind hem echt KNETTERSEXY als House :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 17 juli 2017 @ 23:00:25 #295
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172494934
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik kijk momenteel door elkaar

- Sense8
- Grace and Frankie (tweede keer)
- Girl Boss

En m'n voorgaande favorieten waren Hinterland, the 4400, OITNB, Stranger Things, House MD (ik heb een enorme maar dan echt enorme crush op House, bite me), en een serie over een dokter en een agent en zombies waarvan eentje z'n eigen dode vrouw was waarvan ik de naam ff kwijt ben.
Waarom zou iemand erover vallen dat je een crush hebt op Hugh Laurie (en dan vooral in House). Er zijn toch wel heel veel onverklaarbare namen/mensen om dat erbij te hebben. Denk dat er genoeg zich daar wel wat bij voor kunnen stellen.

Vond House meestal ook wel leuk. Maar toch net wat te case of the week om echt te blijven kijken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter maandag 17 juli 2017 @ 23:04:53 #296
87554 Cee
Welluk?
pi_172495077
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Weet niet precies waarom maar ik vind hem echt KNETTERSEXY als House :D

[ afbeelding ]
Hou op met me. :9~
Ik heb nog nooit een aflevering van House gezien. :@

Oh ik zie dat ik Redefine allemaal series heb voorgelegd die al gekeken zijn. Nu moet ik opnieuw nadenken. Sherlock ongetwijfeld al gehad? En The Americans? Laatste speelt zich af in het Amerika van de jaren '80 en gaat over een op het eerste gezicht doorsnee all American gezin maar mom and dad zijn van de KGB. En dan blijkt hun nieuwe buurman een FBI agent. Heel spannend, en je weet nooit of je nou wil juichen voor de Russen. :D Oh en de kids weten van niks.
  maandag 17 juli 2017 @ 23:06:11 #297
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172495127
Bij Black Mirror had ik overigens alleen bij The National Anthem dat het buiten mijn suspension of disbelief kwam. En dat terwijl:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 17 juli 2017 @ 23:12:33 #298
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172495352
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:04 schreef Cee het volgende:

[..]

Hou op met me. :9~
Ik heb nog nooit een aflevering van House gezien. :@

Oh ik zie dat ik Redefine allemaal series heb voorgelegd die al gekeken zijn. Nu moet ik opnieuw nadenken. Sherlock ongetwijfeld al gehad? En The Americans? Laatste speelt zich af in het Amerika van de jaren '80 en gaat over een op het eerste gezicht doorsnee all American gezin maar mom and dad zijn van de KGB. En dan blijkt hun nieuwe buurman een FBI agent. Heel spannend, en je weet nooit of je nou wil juichen voor de Russen. :D Oh en de kids weten van niks.
Heel erg bedankt voor de suggesties :) Maar ik zal voor de zekerheid een lijst plaatsen van wat ik al gezien heb, voordat je teveel onnodig werk ervan maakt :D

Want The Americans volg ik al en heb alles er van gezien. Sherlock een enkele aflevering, maar staat voorlopig nog niet op mijn lijst.

Orange is the New Black, House of Cards, Sense8, Love, Grace and Frankie, alle Marvel series, Arrow, The Flash, White Collar, Homeland, Breaking Bad, How I Met Your Mother, Breaking Bad, Orphan Black, Better Call Saul, Fringe, Spaced, Luther, The Office (US en UK), Fargo, Black Mirror, Walking Dead, How to Get Away With Murder, Suit, The Wire, The Shield, Band of Brothers, 24, GLOW, Newsradio, The Newsroom en nog veel meer. Allemaal over al die jaren gezien.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 17 juli 2017 @ 23:14:22 #299
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_172495416
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:04 schreef Cee het volgende:

[..]

Hou op met me. :9~
Ik heb nog nooit een aflevering van House gezien. :@

Oh ik zie dat ik Redefine allemaal series heb voorgelegd die al gekeken zijn. Nu moet ik opnieuw nadenken. Sherlock ongetwijfeld al gehad? En The Americans? Laatste speelt zich af in het Amerika van de jaren '80 en gaat over een op het eerste gezicht doorsnee all American gezin maar mom and dad zijn van de KGB. En dan blijkt hun nieuwe buurman een FBI agent. Heel spannend, en je weet nooit of je nou wil juichen voor de Russen. :D Oh en de kids weten van niks.
Het mooie van The Americans is het laten zien dat veel dingen niet zo zwart/wit zijn. Dat beide partijen destijds gelijk en ongelijk hadden. En dat elkaars daden ervoor zorgden dat er andere daden volgden etc. En vooral mooi om eens een wat uitgebreidere blik te krijgen op het spionnengenre.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter maandag 17 juli 2017 @ 23:15:30 #300
87554 Cee
Welluk?
pi_172495457
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:06 schreef Redefine het volgende:
Bij Black Mirror had ik overigens alleen bij The National Anthem dat het buiten mijn suspension of disbelief kwam. En dat terwijl:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ja, dat samen in de pub naar het scherm staren doen ze alleen bij voetbal en rugby. Dat massale zie ik ook niet snel gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')