Die vind ik dan weer iets minder. Maar smaken verschillenquote:Op donderdag 13 juli 2017 19:14 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
dit beeld trekt me sterk aan geen idee waarom
Absoluut. Er is technisch geen betere voetballer dan hij bij Ajax. Na al die jaren zaten we te wachten op trio Nouri, Van de Beek en Frenkie de Jong.quote:Op donderdag 13 juli 2017 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werd ook beschouwd als groot talent toch?
Zonde!quote:Op donderdag 13 juli 2017 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Absoluut. Er is technisch geen betere voetballer dan hij bij Ajax. Na al die jaren zaten we te wachten op trio Nouri, Van de Beek en Frenkie de Jong.
Mij ook, zie ik ook eens tieten in het echt.quote:Op donderdag 13 juli 2017 19:17 schreef zeer het volgende:
lijkt me echt vet om zulke foto's te schieten
ja zou ik ook fijn vinden als je dat eens meemaaktquote:Op donderdag 13 juli 2017 19:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mij ook, zie ik ook eens tieten in het echt.
Dan ga jequote:Op donderdag 13 juli 2017 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil wel een keer naar huis
Tjonge jonge ..
Staat je vriendin daar voor open denk je?quote:Op donderdag 13 juli 2017 19:28 schreef zeer het volgende:
[..]
ja zou ik ook fijn vinden als je dat eens meemaakt
kweenie spreek dr nooit meerquote:Op donderdag 13 juli 2017 19:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Staat je vriendin daar voor open denk je?
ook gaafquote:Op donderdag 13 juli 2017 19:23 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jovana Mladenovic's series Monumental Fear.
Wel lekker rustigquote:
geile mix hoorquote:Op donderdag 13 juli 2017 19:06 schreef zeer het volgende:
[..]
net lekker 200 gram tempeh en zeker 850 gram rode bieten, ui, wortel, pastinaak, aardappel en rode biet gegeten
hehequote:Op donderdag 13 juli 2017 19:38 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh. My. God. Performing surgery on cats was WAY easier.
Beantwoorden 116
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:24 schreef zeer het volgende:
[..]
hee had gelijk ff fleshlight gekocht toen je er naar vroeg laatst
moet eerst goed uitgerust zijn voor deze shit, en een pincet nodigquote:
zou ik wel doen, vaak is stap 1 carb the fuck up óf go fruit 'nd root yourselfquote:Op donderdag 13 juli 2017 19:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moet eerst goed uitgerust zijn voor deze shit, en een pincet nodig
hell misschien moet ik eerst ff carb loaden zelfs
deze shit is best wel dopequote:Op donderdag 13 juli 2017 19:43 schreef zeer het volgende:
Радость Моя wordt echt de soundtrack van mn thru hike
quote:
zie je, denk heus wel aan jequote:Op donderdag 13 juli 2017 18:47 schreef Le_Professeur het volgende:
chloortje ben je al klaar of heb je de kast in elkaar getrapt uit frustratie
Ahwquote:Op donderdag 13 juli 2017 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
zie je, denk heus wel aan je
moet echt grappig zijn om zo'n perzische midget dit te zien doenquote:Op donderdag 13 juli 2017 19:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
AhwHeb bijna heel die kutkast in elkaar getrapt omdat er aan de onder- en bovenkant een plank vastgeschroefd moet worden maar die PLANK HEEFR GEEN GAATJES OM DE SCHROEF ERIN TE DRAAIEN DUS JE MOET EERST GATEN TIMMEREN TERWIJL JE DIE PLANK TEGELIJKERTIJD VAST MOET HOUDEN GVD TYFUSDING
Maar hij staat.
Zal pic sturen als ie ingedeeld isquote:
Wat noem je me midget gvd kom dan ik breek jequote:Op donderdag 13 juli 2017 19:52 schreef zeer het volgende:
[..]
moet echt grappig zijn om zo'n perzische midget dit te zien doen
zoom in op je ondergoed plsquote:Op donderdag 13 juli 2017 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal pic sturen als ie ingedeeld is
srry was autocorrect typte 9,5/10 super modelquote:Op donderdag 13 juli 2017 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat noem je me midget gvd kom dan ik breek je
quote:
Zeer plsquote:Op donderdag 13 juli 2017 19:53 schreef zeer het volgende:
[..]
srry was autocorrect typte 9,5/10 super model
dat klopt. wat vind jij daarvan?quote:Op donderdag 13 juli 2017 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb gehoord dat jij echt heftig kan zijn
bedoel je achterplaat? gaten timmeren ook echtquote:Op donderdag 13 juli 2017 19:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
AhwHeb bijna heel die kutkast in elkaar getrapt omdat er aan de onder- en bovenkant een plank vastgeschroefd moet worden maar die PLANK HEEFR GEEN GAATJES OM DE SCHROEF ERIN TE DRAAIEN DUS JE MOET EERST GATEN TIMMEREN TERWIJL JE DIE PLANK TEGELIJKERTIJD VAST MOET HOUDEN GVD TYFUSDING
Maar hij staat.
goed nmmrquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
goed nmmr
sample fromSymphony of Voices by Spectrasonics
Moet nog toetjequote:
vind geen echte witch house als het niet russich isquote:
Doe 's rustig eddiequote:Op donderdag 13 juli 2017 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat noem je me midget gvd kom dan ik breek je
Nee, gewoon onderste en bovenste plank. Haha ja serieus, werd echt woest. Maar het is me gelukt.quote:Op donderdag 13 juli 2017 20:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
bedoel je achterplaat? gaten timmeren ook echtmaar netjes, is echt verrot als je geen derde hand hebt soms. heb alleen derde been maar daar kan je alleen mee slaan
geldt beetje voor alle ikea meubels of niequote:Op donderdag 13 juli 2017 20:31 schreef Chloroform het volgende:
Heb nu ook eindelijk die lelijke kallax-kast weg uit de woonkamer. Lelijk ding bah
Jongeee mn nieuwe kast is toch van Ikea dus neequote:Op donderdag 13 juli 2017 20:32 schreef zeer het volgende:
[..]
geldt beetje voor alle ikea meubels of nie
whehe was grapjequote:Op donderdag 13 juli 2017 20:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jongeee mn nieuwe kast is toch van Ikea dus nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |