Waar denk je dat we de hele dag mee bezig zijnquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Iedereen die pils of pilsies of pils lekker roept zou mininaal een pils moeten klappen imo.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bij powerliften werk je wel erg naar een wedstrijd toe, en ben je dan ook met trainingschema's en voedingschema's bezig om bij die wedstrijd te pieken qua kracht en om net nog in een gewichtsklasse mee te mogen doen.
Hiernaast heb je ook nog bodybuilden zoals je zei, en hierin zie je er bij de meeste wedstrijden ook geen mensen die eruit zien als "michelin mannetjes"; die michelin mannetjes zoals je ze omschrijft zie je alleen bij de top van de hogere gewichtsklassen, je hebt bijvoorbeeld ook physique contests etc.
Waarvan ik denk dat het nog het meest op fitness slaat is crossfit, hiervan zijn ook wedstrijden waar je naartoe kan leven.
Dus als er behoefte is om jezelf te meten met anderen, of om er een competatief element in te krijgen zijn er zeker wel opties ook al doet de gemiddelde sportschoolbezoeker dit niet.
Dan is het goed hè, zolang je maar niet nuchter pils loopt te roepen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:00 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Waar denk je dat we de hele dag mee bezig zijn
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:32 schreef _--_ het volgende:
Als ik een selectie maak op paint.net en daarna op een andere tool druk gaat die selectie weg. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het een vaste selectie blijft?
quote:
Goede citaat mijn beste.quote:
Kan je die gast waarop ik reageerde niet quoten, die lul heeft nooit meer gerageerd zie ik...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |