quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als ik eenmaal zo'n fokpener binnen heb dan laat ik m niet meer losGewoon aanspannen and im set for life.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:06 schreef Elvi het volgende:
Ja dag ik blijf gewoon mn kegel oefeningen door hoor. Dan pis ik tenminste niet in mn broek als ik nies
[..]
Als ik eenmaal zo'n fokpener binnen heb dan laat ik m niet meer losGewoon aanspannen and im set for life.
Zelfs jij hebt dat niet vol kunnen houden.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:16 schreef Allures het volgende:
Elvi heeft de fokkers afgezworen?
Heb ik ook jaren vol gehouden
[..]
nee maar heb wel gewacht op de hoofdprijsquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Zelfs jij hebt dat niet vol kunnen houden.
*kuch*quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:18 schreef Allures het volgende:
[..]
nee maar heb wel gewacht op de hoofdprijs
Je kan een playlist downloaden zodat je deze zonder internetverbinding kan luisteren. Tenminste, bij de betaalde Spotify. Niet bij de gratis variant.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Als je Spotify hebt kan je dan ook liedjes downloaden of echt alleen stream? Dus zeg maar zoals Netflix waarbij je sommige series mag downloaden?
Maar dus niet een nummer zodat je die met iemand anders kan delen als mp3 ofzo?quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan een playlist downloaden zodat je deze zonder internetverbinding kan luisteren.
[..]
Gratis is enkel stream + reclame, premium is stream zonder reclame of voor offline gebruik 'downloaden'. Als in: je hebt geen dataverbinding nodig om ze te beluisteren.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Als je Spotify hebt kan je dan ook liedjes downloaden of echt alleen stream? Dus zeg maar zoals Netflix waarbij je sommige series mag downloaden?
Niet dat ik weet nee.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar dus niet een nummer zodat je die met iemand anders kan delen als mp3 ofzo?
Nee, dat is natuurlijk qua rechten ook niet mogelijk.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar dus niet een nummer zodat je die met iemand anders kan delen als mp3 ofzo?
[..]
Dat heb ik overigens nooit beweerdquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:16 schreef Allures het volgende:
Elvi heeft de fokkers afgezworen?
Heb ik ook jaren vol gehouden
Ja dat dacht ik al, maar ik vraag het toch maar even.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat is natuurlijk qua rechten ook niet mogelijk.
Welk nummer?quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, maar ik vraag het toch maar even.
Zoek een nummer, waar ik ook best wel voor wil betalen maar niet in abonnementsvorm dus ik weet niet zo goed waar ik dan het beste kan zijn aangezien ik hem qua torent niet kan vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |