Eerst zeggen dat je niet zo kieskeurig bent en vervolgens met een eisenpakket komen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een leuke borst dan, ben niet zo kieskeurig![]()
Of trouwens, niet te gespierd en met wat haar graag
*shake shake*quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is goedVolgens mij heb jij wel n mooie borst
Ohaiquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:33 schreef Fripsel het volgende:
Doe mij maar een rug zonder haar waar je wel wat lijnen van spieren ziet lopen. Leuk om te masseren.
ja, ik bedacht me ineens dat ik dat wel benquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat je niet zo kieskeurig bent en vervolgens met een eisenpakket komen.
ja. Dat zijn mooie spieren.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij gaat het wel naar je zin hebben in de klimhal.
Ja hallo, ik heb de mijne net in M S&G gezet voor je!quote:
Complimenten voor je zelfinzicht dan maar.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ik bedacht me ineens dat ik dat wel ben
Waarom verbaast het me dan ook weer niets dat Lot ook in dat topic hangtquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb de mijne net in M S&G gezet voor je!
O. ik heb verder eigenlijk niet gekeken daarquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me dan ook weer niets dat Lot ook in dat topic hangt
Btw, sexy hoorquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. ik heb verder eigenlijk niet gekeken daar
Vroegah. Maar was altijd dezelfde lillike gast in steeds een andere boxer. NIET sexy.
Ruse hangt er ook. En nu?quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me dan ook weer niets dat Lot ook in dat topic hangt
Meh. Kippenborstjequote:
Oh je moest gewoon even sneren omdat het kanquote:
Wat is daar sneren aan? Bedoel er helemaal niets mee. Stel je de fuck aan, kind.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh je moest gewoon even sneren omdat het kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |