Een open ruggetje?quote:
quote:
Alles is beter dan Oranje Mussolini.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Amerika kennende zou t me niets verbazen als ie ver komt. Of t wordt.
Volgend jaar ben je als eerste aan de beurt.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde de klantenservice bellen om te kijken of ze een track&trace code voor me hebben, blijken ze niet bereikbaar ivm een cursus
quote:
ik niet.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Zal er vast wel weer 1 komen die het te mager vindt.
Dan heb ik mijn pakketje alquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgend jaar ben je als eerste aan de beurt.
Jezus wat een mager ruggetje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus wat een mager ruggetje!zoek es een leuke mannenrug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
compact en kleverig.
Ik ben nooit zo van de ruggen. Ik lig meestal op de mijne.quote:
Godsamme.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van de ruggen. Ik lig meestal op de mijne.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
een leuke borst dan, ben niet zo kieskeurigquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van de ruggen. Ik lig meestal op de mijne.
Ja dan plaats ik gewoon de mijnequote:Op donderdag 13 juli 2017 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een leuke borst dan, ben niet zo kieskeurig![]()
Of trouwens, niet te gespierd en met wat haar graag
quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]nee, minder hard graag. En lelijk slipje ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
compact en kleverig.
Ja, zoek zelf danquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, minder hard graag. En lelijk slipje dit
Eerst zeggen dat je niet zo kieskeurig bent en vervolgens met een eisenpakket komen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een leuke borst dan, ben niet zo kieskeurig![]()
Of trouwens, niet te gespierd en met wat haar graag
*shake shake*quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is goedVolgens mij heb jij wel n mooie borst
Ohaiquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:33 schreef Fripsel het volgende:
Doe mij maar een rug zonder haar waar je wel wat lijnen van spieren ziet lopen. Leuk om te masseren.
ja, ik bedacht me ineens dat ik dat wel benquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat je niet zo kieskeurig bent en vervolgens met een eisenpakket komen.
ja. Dat zijn mooie spieren.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij gaat het wel naar je zin hebben in de klimhal.
Ja hallo, ik heb de mijne net in M S&G gezet voor je!quote:
Complimenten voor je zelfinzicht dan maar.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ik bedacht me ineens dat ik dat wel ben
Waarom verbaast het me dan ook weer niets dat Lot ook in dat topic hangtquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb de mijne net in M S&G gezet voor je!
O. ik heb verder eigenlijk niet gekeken daarquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me dan ook weer niets dat Lot ook in dat topic hangt
Btw, sexy hoorquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. ik heb verder eigenlijk niet gekeken daar
Vroegah. Maar was altijd dezelfde lillike gast in steeds een andere boxer. NIET sexy.
Ruse hangt er ook. En nu?quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me dan ook weer niets dat Lot ook in dat topic hangt
Meh. Kippenborstjequote:
Oh je moest gewoon even sneren omdat het kanquote:
Wat is daar sneren aan? Bedoel er helemaal niets mee. Stel je de fuck aan, kind.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh je moest gewoon even sneren omdat het kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |