Noob.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:02 schreef Rabieluh het volgende:
Had weer eens een bug waardoor ik een raidboss niet kon vangen, nu door het rejoinen van een battle omdat al mijn pokemon dood waren.
Een Alakazam met z'n 2e ging NET niet in één keer.
Oh well, ik kreeg een Fast TM als goedmaker, niks mis mee.
Dit was niet mijn sterkste optreden nee, had moeten afsluiten met een Lick Snorlax om de raid uit te zitten (of gewoon niet de verkeerde pinsir in de linup hebben...).quote:
0:00.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:24 schreef VisGeenOptie het volgende:
Weet iemand hoe laat een "nieuwe dag" begint en ik dus iets kan vangen voor mijn first pokemon of the dat count?
Gewoon Nederlandse tijd? Checkt hij dat automatisch met de tijdzone waar je in zit ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:25 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Gewoon Nederlandse tijd? Checkt hij dat automatisch met de tijdzone waar je in zit ofzo?
Ik zit nu op 296 en heb er 3050 gevangen in totaal.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:14 schreef SiGNe het volgende:
Yes, eindelijk 50 tiny Rattata en dus een zilveren medaille..
op naar de 300, daat zal ik dan vast nog iets van 2500 pokemon voor moeten vangen want ik heb er nu totaal ook al meer dan 500 gevangen.
Big magicarp zit ik ook pas op 39 van de 279quote:Op zaterdag 15 juli 2017 00:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zit nu op 296 en heb er 3050 gevangen in totaal.
Ter vergelijk: voor de big Magikarp zit ik sinds vandaag op 299, met 2011 gevangen.
Ik bedoelde aan te geven dat je goed zat met je schatting. De verhouding met Magikarp is dus anders.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 00:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Big magicarp zit ik ook pas op 39 van de 379
oh, was typefout zie ik, moest 279 zijn.. dus ook die is redelijk hetzelfde qua verhouding.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 00:27 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik bedoelde aan te geven dat je goed zat met je schatting. De verhouding met Magikarp is dus anders.
Heb toevallig net m'n eerste Dodrio binnen, zelf geëvolueerd na eerst lang wachten op een met goede IV en daarna nog wat kilometers lopen voor wat candy.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 00:30 schreef Rocco.Caine het volgende:
Alleen nog een Dodrio nodig en gen1 is compleet![]()
Op de regionals, legendaries en Mew/Mew2 na dan
Jah, ik kon er ook niet opquote:
Die snappen heel goed hoe het systeem werkt. Daarom krijg jij niets.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:23 schreef Lothiriel het volgende:
Kutfransozen gooien me er uit na 20 minuten.
Die snappen duidelijk ook niet hoe het muntjesysteem werkt.
Je verliest er zelf niks aan als je tegenstander muntjes krijgt hoor?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die snappen heel goed hoe het systeem werkt. Daarom krijg jij niets.
Ik gun mijn tegenstanders niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |