Ik dacht dat ik mijzelf prima kon uitdrukken. Ik snap dat jij mij liever woorden in de mond legt bij gebrek aan argumenten tegen de standpunten die ik zelf kies, maar laat mij er buiten als je tegen fictieve standpunten van leer wil trekken.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als het een inbreker was geweest die van de trap geduwt was had jij moord en brand geroepen
Als het een PVV'er was geweest had jij vooraan gestaan om te roepen dat tegenwoordig voor elk wissewasje de racismekaart wordt getrokken.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:52 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Hahaha nog het lef hebben dit aperte racistische gedrag te verdedigen ook!
Als het een PVV-er was geweest had je vooraan gestaan om de eerste steen te werpen, hypocriete linkse kwezel dat je bent.
Maar dat is toch ook zo?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het een PVV'er was geweest had jij vooraan gestaan om te roepen dat tegenwoordig voor elk wissewasje de racismekaart wordt getrokken.
Over hypocriet gesproken, de tering.
twitter:seven__ twitterde op woensdag 12-07-2017 om 10:51:08Wat foto's van het AirBNB-pand van trapduwende Groenlinksers Gijs Davelaar (en Anita de Horde). Interieur schreeuwt… https://t.co/OE8tqKBdmm reageer retweet
ik vond de racisme kaart onzin toen dit filmpje uitkwam en nog steeds nu blijkt dat een moreel superieure groenlinkser de dader was. Heb ik nu koospunten verdiend?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het een PVV'er was geweest had jij vooraan gestaan om te roepen dat tegenwoordig voor elk wissewasje de racismekaart wordt getrokken.
Maar andersom is het toch ook zo?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:23 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook zo?
Alle SJWers the usual suspects schreeuwden moord en brand op social media over dit vreselijke racistische gebeuren tót het een Groenlinkser bleek te zijn toen werd het oorverdovend stil.
Volgens mij is het een grapje over de houding van 'links' en niet zozeer iets wat serieus en hypocriet is.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar andersom is toch ook zo?
Hele topics worden volgebaggerd met gejank over dat veel te snel de racismekaart wordt getrokken. En diezelfde figuren staan nu vooral om 'racisme' te roepen.
Je herkent geen sarcasme?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar andersom is het toch ook zo?
Hele topics worden volgebaggerd met gejank over dat veel te snel de racismekaart wordt getrokken. En diezelfde figuren staan nu vooral om 'racisme' te roepen.
Maar goed, is dit nu racisme of niet?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar andersom is het toch ook zo?
Rare spiegel, want ik trek nooit de racismekaart.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je herkent geen sarcasme?
Er word je een spiegel voorgehouden.
Als de GL'er dat wijf de trap af heeft geduwd omdat ze zwart is, dan is het racisme. Zo niet, dan niet.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:27 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maar goed, is dit nu racisme of niet?
In de context van dit topic is het vooral een stropop.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Volgens mij is het een grapje over de houding van 'links' en niet zozeer iets wat serieus en hypocriet is.
Als die persoon echt racistisch was had hij de kamer sowieso niet verhuurd aan een donker iemand lijkt me.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als de GL'er dat wijf de trap af heeft geduwd omdat ze zwart is, dan is het racisme. Zo niet, dan niet.
Het is allemaal niet zo moeilijk.
"je" als in de bekende "sjw-gemeenschap"quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rare spiegel, want ik trek nooit de racismekaart.
Dan heb je toch je antwoord?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als die persoon echt racistisch was had hij de kamer sowieso niet verhuurd aan een donker iemand lijkt me.
Kunnen jullie elkaar de hand schudden.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens het slachtoffer, Sunny Bergman, Clarice Gargard, Joop.nl, was dat inderdaad het gevalquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als de GL'er dat wijf de trap af heeft geduwd omdat ze zwart is, dan is het racisme. Zo niet, dan niet.
Het is allemaal niet zo moeilijk.
Heb geen idee. Dit hele voorval interesseert mij werkelijk geen ene reet en ik voel ook niet de behoefte om mij erin te verdiepen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:31 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat is mijn mening, wilde even de jouwe weten.
Sjezusquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:24 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:seven__ twitterde op woensdag 12-07-2017 om 10:51:08Wat foto's van het AirBNB-pand van trapduwende Groenlinksers Gijs Davelaar (en Anita de Horde). Interieur schreeuwt… https://t.co/OE8tqKBdmm reageer retweet
Lesbische mishandelde negerin zelfs.quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Links lullen en de zakken met de hard verdiende centen van mishandelde negerinnen vullen.
Nee, ook niet. Airbnb verhuur is puur een prive-aangelegenheid. Daarom moest het GL standpunt over airbnb ook verdraaid worden.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En is dus Groenlinks er ook bij betrokken. Niet direct, maar indirect wel.
Wie schreeuwde er precies moord en brand en wie hield daarmee op zodra het een pand van een GL-lid bleek te betreffen?quote:Ik ook niet. Daar gaat het ook niet om. Het gaat om de getoonde hypocrisie: moord en brand schreeuwen, tot het iemand uit eigen hoek blijkt te zijn. Dat is hypocriet, daar kots ik van. Vooral omdat ze zélf dat verstikkende politiek correcte klimaat hebben veroorzaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |