Onzinquote:Op donderdag 13 juli 2017 00:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die heeft heel snel haar racisme betoog omtrent dit onderwerp verwijderd nadat bekend werd dat het een GL aanhanger was
Goh, we hebben een Facebookkenner in huis! Kijk dan godverdomme allemaal ook eens goed naar dat vriendentekentje!quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:47 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Onzin
Check het originele screenshot dat gemaakt was 1ur na plaatsing. zie bv Jan Roos zn twitter of post #101 of #18 in dit topic.
Op dat screenshot staat al dat de post alleen voor vrienden zichtbaar is, check het vrienden-tekentje achter "1hr".
Dat is de post nog steeds.
Nee. Ze zijn wel voor meer regulering dan bijvoorbeeld de VVD die handenwrijvend toekijkt bij de positieve invloed die het heeft op de winsten van vastgoedspeculanten. Maar ja, om de link met GL te kunnen leggen als Telegraaf en GS kun je nuance natuurlijk niet gebruiken.quote:Op donderdag 13 juli 2017 07:14 schreef wolkentoetje het volgende:
Was GroenLinks trouwens niet tegen dat hele airbnb gebeuren?
Head first van de trap af?quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee. Ze zijn wel voor meer regulering dan bijvoorbeeld de VVD die handenwrijvend toekijkt bij de positieve invloed die het heeft op de winsten van vastgoedspeculanten. Maar ja, om de link met GL te kunnen leggen als Telegraaf en GS kun je nuance natuurlijk niet gebruiken.
Wat vanuit die hoek ook totaal onderbelicht blijft is dat mevrouw uitgebreid is gevorderd te vertrekken en door zich te verzetten dus huisvredebreuk/lokaalvredebreuk pleeft afhankelijk van de status van het pand. Als eigenaar/beheerder ben je gewoon gerechtigd om iemand fysiek je pand uit te zetten.
Dat is een ongelukje doordat ze zich onrechtmatig verzet.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Head first van de trap af?
Maar de gooier had het over "you people". Dat is hoe racisten praten, heb jij het interview niet gezien met het slachtoffer?quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is een ongelukje doordat ze zich onrechtmatig verzet.
Prachtig hoe hele verhalen over racisme verwijdert worden nu blijkt om wie het gaat en aan welke partij deze gelieerd is.quote:Op donderdag 13 juli 2017 09:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Prachtig hoe makkelijk er nu van racisme gesproken wordt.
Nee, maar uit de eerste berichten was al duidelijk dat ze het probeerde te framen als racisme. "You people" kan in een Amerikaanse context geuit door Amerikaanse native speakers richting negers racistisch zijn. Maar net als bij bijvoorbeeld Zwarte Piet als blackface aanduiden is dat Amerikaans cultureel imperialisme, we moeten allemaal wereldwijd hun racismeprobleem overnemen en hoe Amerikanen woorden en beelden ervaren is daarbij beslissend voor iedereen. Daar doe ik niet aan mee.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Maar de gooier had het over "you people". Dat is hoe racisten praten, heb jij het interview niet gezien met het slachtoffer?
Ik ben het volledig met je eens hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, maar uit de eerste berichten was al duidelijk dat ze het probeerde te framen als racisme. "You people" kan in een Amerikaanse context geuit door Amerikaanse native speakers richting negers racistisch zijn. Maar net als bij bijvoorbeeld Zwarte Piet als blackface aanduiden is dat Amerikaans cultureel imperialisme, we moeten allemaal wereldwijd hun racismeprobleem overnemen en hoe Amerikanen woorden en beelden ervaren is daarbij beslissend voor iedereen. Daar doe ik niet aan mee.
Hahaha nog het lef hebben dit aperte racistische gedrag te verdedigen ook!quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee. Ze zijn wel voor meer regulering dan bijvoorbeeld de VVD die handenwrijvend toekijkt bij de positieve invloed die het heeft op de winsten van vastgoedspeculanten. Maar ja, om de link met GL te kunnen leggen als Telegraaf en GS kun je nuance natuurlijk niet gebruiken.
Wat vanuit die hoek ook totaal onderbelicht blijft is dat mevrouw uitgebreid is gevorderd te vertrekken en door zich te verzetten dus huisvredebreuk/lokaalvredebreuk pleeft afhankelijk van de status van het pand. Als eigenaar/beheerder ben je gewoon gerechtigd om iemand fysiek je pand uit te zetten.
Nee, de connectie met GL is er gewoon niet, daarvoor moest een GL-standpunt over airbnb worden verzonnen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens hoor.
Ik wil alleen een beetje in de vlek wrijven die Groenlinks voor zichzelf gecreeerd heeft door jarenlang hun benepen politieke moraal aan iedereen op te dringen op straffe van karaktermoord wie er niet in mee gaat. En worden ze zelf slachtoffer van het overgevoelige racismeklimaat dat groenlinks ZELF heeft veroorzaakt.
Gelul, je zult van mij geen tegenstrijdige posts op dit punt vinden.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:52 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Hahaha nog het lef hebben dit aperte racistische gedrag te verdedigen ook!
Als het een PVV-er was geweest had je vooraan gestaan om de eerste steen te werpen, hypocriete linkse kwezel dat je bent.
Waarom reageer je niet op mijn post?quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:52 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Hahaha nog het lef hebben dit aperte racistische gedrag te verdedigen ook!
Als het een PVV-er was geweest had je vooraan gestaan om de eerste steen te werpen, hypocriete linkse kwezel dat je bent.
Amerikanen en trappen...quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso beter geen mensen v/d trap kunt duwen.
Er is een groenlinks prominent bij betrokken. Die is zelfs te horen op het filmpje.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, de connectie met GL is er gewoon niet, daarvoor moest een GL-standpunt over airbnb worden verzonnen.
Dit inderdaad.!quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Er is een groenlinks prominent bij betrokken. Die is zelfs te horen op het filmpje.
Er werd eerst weer op de hele "het is racisme bandwagon" gesprongen door alle usual suspects. Als dit een prominent FvD lid zou zijn zouden de kranten vol staan, Joop.nl voorop, samen met de groenlinks activisten.
Nu is het zo akelig stil dat het gewoon potsierlijk is.
Nee natuurlijk is het geen racisme. Het is een ongeluk. Maar het toont haarfijn de hypocrisie aan van dergelijke clubs. RACISME, RACISME! tot het iemand uit de linkse sjw kliek blijkt te zijn, dan is het stil.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:07 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dit inderdaad.!
Maar toch ik heb dat filmpje nog eens bekeken maar ik kan er geen racisme in zien.
Wat verwacht jij dat gebeurt wanneer je iemand vlak voor een trap een duw geeft?quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet zijn intentie om haar van die trap te donderen.
Als het een inbreker was geweest die van de trap geduwt was had jij moord en brand geroepenquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is een ongelukje doordat ze zich onrechtmatig verzet.
Ja, en?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Er is een groenlinks prominent bij betrokken. Die is zelfs te horen op het filmpje.
Rechts heeft niet het goddelijke recht om als enige spin te gebruiken, dat klopt. Maar hier gaat het om de rechtse media die een loopje nemen met de feiten om GL er aan de haren bij te slepen.quote:Er werd eerst weer op de hele "het is racisme bandwagon" gesprongen door alle usual suspects. Als dit een prominent FvD lid zou zijn zouden de kranten vol staan, Joop.nl voorop, samen met de groenlinks activisten.
Nu is het zo akelig stil dat het gewoon potsierlijk is.
Hear hear. Het is echt hilarisch hoe hypocriet dat linkse goedvolk is. Hun zogenaamde idealen zijn ineens niet zo belangrijk meer nu inderdaad blijkt dat het om iemand uit de eigen gelederen gaat.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Prachtig om te zien inderdaad. 5 minuten nadat de beelden online opdoken was de hele politiek correcte sjw goegemeente er al opgedoken. Dit was een duidelijk geval van Racisme. Alle usual suspects kwamen voorbij: joop.nl, Arzu Aslan (of zoiets), Sunny Bergman, Clarice Gargard. En ze waren eensgezind, dit was een duidelijk geval van racisme:
[ afbeelding ]
En toen bleek het iemand uit eigen gelederen te zijn....oeps.
Dit is nu wat men noemt: "in het eigen zwaard vallen"
quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:41 schreef ems. het volgende:
Wel treurig om te zien dat je tegenwoordig geeneens meer een negerin van de trap kan sodemieteren zonder dat je beschuldigt wordt van racisme.
En is dus Groenlinks er ook bij betrokken. Niet direct, maar indirect wel.quote:
Ik ook niet. Daar gaat het ook niet om. Het gaat om de getoonde hypocrisie: moord en brand schreeuwen, tot het iemand uit eigen hoek blijkt te zijn. Dat is hypocriet, daar kots ik van. Vooral omdat ze zélf dat verstikkende politiek correcte klimaat hebben veroorzaakt.quote:Rechts heeft niet het goddelijke recht om als enige spin te gebruiken, dat klopt. Maar hier gaat het om de rechtse media die een loopje nemen met de feiten om GL er aan de haren bij te slepen.
In een discussie van het niveau 'maar hullie doen het ook' heb ik geen trek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |