Ik ben een kampioen in hokjesdenken, ik heb meer hokjes dan er sterren in het heelal zijn, maar zelfs ik heb geen hokje voor asociale huurders. Dat lijkt me dus niet echt geloofwaardig.quote:Op donderdag 13 juli 2017 03:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vier mensen hadden toch gehuurd? Vier mensen hadden toch heel veel te laat uitgecheckt, en daarbij blijkbaar een veel te grote bek opgezet? Vier mensen hadden voor geluidsoverlast, wijnvlekken etc. gezorgd?
Dat zijn dus slechte huurders, 'you people'. Anders had hij het wel over 'your race, your continent gehad'.
Het probleem ontstaat alleen maar omdat jullie gelijk abstraheren. Ik kan me best voorstellen dat wanneer die Gijs geconfronteerd wordt met vier huurders from hell die collectief lastig zijn dat hij het dan heeft over 'you people'. Ook al is daar dan geen beeld of geluid van.quote:Op donderdag 13 juli 2017 04:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben een kampioen in hokjesdenken, ik heb meer hokjes dan er sterren in het heelal zijn, maar zelfs ik heb geen hokje voor asociale huurders. Dat lijkt me dus niet echt geloofwaardig.
Niet slecht die Anita.quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:23 schreef Montagui het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus die 'niet handig' zei is de Groen Linkse Anita de Horde?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die heeft heel snel haar racisme betoog omtrent dit onderwerp verwijderd nadat bekend werd dat het een GL aanhanger was
Goed zo Sunny, vertel het de mensen maar! Deze smeerkezen, deze vuige GroenLinksers, zijn natuurlijk hele grote smerige racisten!quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:23 schreef Montagui het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus die 'niet handig' zei is de Groen Linkse Anita de Horde?
[ afbeelding ]
Ze heeft haar reacties nu afgeschermd dus die zijn nu alleen nog voor mensen binnen haar deugbubbel te lezen.quote:
Wat een vies, smerig, misdadig onderkruipsel van een wijf is dat toch ook. Walgelijk.quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die heeft heel snel haar racisme betoog omtrent dit onderwerp verwijderd nadat bekend werd dat het een GL aanhanger was
Lekker circlejerken over hoe gemeen de wereld is.quote:Op donderdag 13 juli 2017 07:02 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ze heeft haar reacties nu afgeschermd dus die zijn nu alleen nog voor mensen binnen haar deugbubbel te lezen.
Link?quote:Op donderdag 13 juli 2017 07:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Lekker circlejerken over hoe gemeen de wereld is.Iemand heeft trouwens een screen gemaakt en haar erop aangesproken.
twitter:seven__ twitterde op woensdag 12-07-2017 om 10:51:08Wat foto's van het AirBNB-pand van trapduwende Groenlinksers Gijs Davelaar (en Anita de Horde). Interieur schreeuwt… https://t.co/OE8tqKBdmm reageer retweet
https://www.facebook.com/sunny.bergman.1/posts/10155549814014853quote:
Ik hoef geen screen, dit is internet, dus doe maar een link.quote:Op donderdag 13 juli 2017 07:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/sunny.bergman.1/posts/10155549814014853
Te lui om een screen te maken, sorry.Het is die Marco, kijk maar in de reacties. Welke FOK!ker is dat?
https://www.facebook.com/(...)6w3G6sqa6s3o&fref=nfquote:Op donderdag 13 juli 2017 07:29 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik hoef geen screen, dit is internet, dus doe maar een link.
Ik denk wel verwijderd hoor. Zo rollen ze nu eenmaal, dat hypocriete tuig van GroenLinks.quote:Op donderdag 13 juli 2017 07:30 schreef raptorix het volgende:
Ze zal hem waarschijnlijk niet verwijderd hebben maar op friends only hebben gezet.
Iemand in de comments zei ook dat het er nog gewoon staat. Maar dat ze wel vaker snel verwijderd is volgens mij wel bekend.quote:Op donderdag 13 juli 2017 07:33 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik denk wel verwijderd hoor. Zo rollen ze nu eenmaal, dat hypocriete tuig van GroenLinks.
Ja, in die link van mij spreekt ene Marco haar erop aan dus.quote:Op donderdag 13 juli 2017 07:29 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik hoef geen screen, dit is internet, dus doe maar een link.
Sunny is niet van GroenLinks toch maar meer van de hoek van Sylvana Simons?quote:Op donderdag 13 juli 2017 07:36 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, in die link van mij spreekt ene Marco haar erop aan dus.Wel typisch GL-gedrag: als het kritisch wordt afschermen van de wereld en lekker circlejerken.
SJW's zijn van hetzelfde laken een pak.quote:Op donderdag 13 juli 2017 07:38 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Sunny is niet van GroenLinks toch maar meer van de hoek van Sylvana Simons?
Heel toepasselijk weer:quote:Op donderdag 13 juli 2017 07:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
SJW's zijn van hetzelfde laken een pak.
Hoe weet je dat eigenlijk zo zeker?quote:Op donderdag 13 juli 2017 07:36 schreef TheJanitor het volgende:
Heeft gewoon geen reet met racisme te maken.
Godver.quote:
Anders had hij om te beginnen zijn woning niet verhuurd aan hen toch?quote:Op donderdag 13 juli 2017 08:23 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Hoe weet je dat eigenlijk zo zeker?
LOLquote:
Dat wijf op 1:54 lijkt me echt verschrikkelijk.quote:
Een sociale huurwoningquote:Op donderdag 13 juli 2017 08:37 schreef raptorix het volgende:
Is het eigenlijk bekend of dit een huurwoning is?
quote:Op donderdag 13 juli 2017 03:13 schreef Morendo het volgende:
Waarom kan 'you people' niet gewoon referen aan huurders die schijt hebben aan normen en waarden?
Dat doet het natuurlijk als het een Groen Links lid is, achteraf...quote:Op donderdag 13 juli 2017 03:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom kan 'you people' niet gewoon referen aan huurders die schijt hebben aan normen en waarden?
Gebeurt anders natuurlijk nooitquote:Op donderdag 13 juli 2017 09:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Prachtig hoe makkelijk er nu van racisme gesproken wordt.
Ja, maar ze is zwart. En een witmang zegt het. Dan zal het wel racisme zijn natuurlijkquote:
Alles wat een witmang een donker persoon voor negatiefs aan doet, is natuurlijk direct racisme. Institutioneel nog welquote:Op donderdag 13 juli 2017 09:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 09:59 schreef fukforce het volgende:
mensen laten we de situatie niet down playen!
Dit is de puurste vorm van racisme die ik de afgelopen 20 jaar heb zien voorbijkomen. Deze mevrouw had dood kunnen zijn door toedoen van nazi Gijs. Groenlinks is de CP86 van de 21ste eeuw!!!
Ik hoop dat die antifa boys binnenkort Groenlinks gaan aanpakken![]()
Die mag je maar zeer beperkt verhuren, benieuwd hoe vaak dat is geweest.quote:
Echt? Nou, als er iets is wat ik niet verwacht van Groenlinks is het dat ze consequent zouden zijn. Die houden zich stil tot de shitstorm over is en volgende maand staan ze een ander weer met opgeheven vingertje, wentelend in het eigen gelijk van de morele verhevenheid een ander vermanend toe te spreken.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er levensgevaarlijk uit. Die vrouw had haar nek kunnen breken.
Je zou op zijn minst verwachten dat GroenLinks die idioten uit de partij knikkert.
Ik denk dat je sowieso beter geen mensen v/d trap kunt duwen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 01:46 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Ik word als Nederlander steeds bewuster van het feit dat je op je passen moet letten, want voordat je het weet wordt je beticht van racisme.
You lot is GB Engels en ik ben opgegroeid in de VS of met Amerikaanse films en you bunch is volgens mij nog wat onpersoonlijker.quote:
Volgens mij was het niet zijn intentie om haar van die trap te donderen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso beter geen mensen v/d trap kunt duwen.
Prachtig om te zien inderdaad. 5 minuten nadat de beelden online opdoken was de hele politiek correcte sjw goegemeente er al opgedoken. Dit was een duidelijk geval van Racisme. Alle usual suspects kwamen voorbij: joop.nl, Arzu Aslan (of zoiets), Sunny Bergman, Clarice Gargard. En ze waren eensgezind, dit was een duidelijk geval van racisme:quote:Op donderdag 13 juli 2017 09:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |