Hij houdt het flesje laag. Als je het over je hoofd giet hou je het boven je hoofd.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:59 schreef marcodej het volgende:
Ik zie Bardet nergens drinken. Goeie beslissing van de jury.
Kunnen dit soort regels per wedstrijd verschillen? Lees ook dat het bij de Tour daadwerkelijk om het drinken gaat.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens om. Je mag volgens de regels geen drinken aannemen en dat deed hij zichtbaar wel. Of hij drinkt maakt geen reet uit.
Ik vind het alsnog een beetje bullshit die regel. Maargoed er zal wel iets achterzitten.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kunnen dit soort regels per wedstrijd verschillen? Lees ook dat het bij de Tour daadwerkelijk om het drinken gaat.
Heroīsche zege was dat.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:06 schreef komrad het volgende:
Die foto van Dumoulin in dat hondenweer is fantastisch
Nouja op een vlakke etappe kan ik het me nog voorstellenquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vind het alsnog een beetje bullshit die regel. Maargoed er zal wel iets achterzitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |