Je fans in de steek laten op de rustdag door geen persconferentie te geven is pas onbeschaafd en minachting naar je supporters en tourvolgersquote:
Alles is beter dan Dijkshoorn.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Dit is een poor man's Nico Dijkshoorn. En Dijkshoorn zelf is al geen feest.
Nee daar ben ik het niet mee eens hoor.quote:
Even if. Kluun veel harderquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Aardig verhaal.
Maar volgens mij geilt Laurens stiekem enorm op zichzelf.
Dat mag.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee daar ben ik het niet mee eens hoor.
Te veel doping gepakt? Of te weinig?quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme godver godver ik krijg ineens een gigantische krampaanval in mijn rechterkuit. Hoerenkots. Deze pijn is onmenselijk.
Gelukkig kun je nog typen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme godver godver ik krijg ineens een gigantische krampaanval in mijn rechterkuit. Hoerenkots. Deze pijn is onmenselijk.
alsof jij je inspantquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |