Captain Obvious.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:15 schreef chufi het volgende:
Maar dus de vraag aan DDM of zij belangstelling heb
nee, ik wil weten wat, hoe, waardequote:Op woensdag 12 juli 2017 20:15 schreef chufi het volgende:
Maar dus de vraag aan DDM of zij belangstelling heb
Ja door de jaren heen krijg je steeds meer als je niets weggooitquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:26 schreef sacha het volgende:
mijn god, wat kan een mens een troep hebben
te moe om te neuzenquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Neus hier ff rond https://www.etsy.com/nl/market/carstens_tonnieshof
Uit dezelfde serie misschien!??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor mij, ik mis het ook, vandaag was ook weer zo'n trieste dag.quote:
Weer erg triest en nat op weg naar mn werkquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En voor mij, ik mis het ook, vandaag was ook weer zo'n trieste dag.
Als je er op de fiets doorheen moet is een regenpak geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 12 juli 2017 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer erg triest en nat op weg naar mn werk
Heb ikquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je er op de fiets doorheen moet is een regenpak geen overbodige luxe.
das best ingewikkeld als je van tuinieren houdtquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:35 schreef sacha het volgende:
waar mijn huis woont valt bijna geen regen
Kom op, zo heeft je gietertje ook tenminste nog iets te doen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 21:36 schreef sacha het volgende:
[..]
das best ingewikkeld als je van tuinieren houdt
nou, geef daar maar eens antwoord op!quote:Op woensdag 12 juli 2017 21:38 schreef sacha het volgende:
die tuinplanten van mij vragen elke dag waar ik nu eigenlijk mee bezig ben
'hallo grote plathoed, ik zie dat je dorst hebt'...quote:
zonder dollen: ik zie echt verschil na een regenbuitje, na een sproeibeurt denk ik : mwah...quote:
Ja nee ik geloof je .. Maar ook omdat dan alles groener is en mogelijk door de vochtigere omgeving dat het mooier lijktquote:Op woensdag 12 juli 2017 22:28 schreef sacha het volgende:
[..]
zonder dollen: ik zie echt verschil na een regenbuitje, na een sproeibeurt denk ik : mwah...
Oh niet op de Stortemelk?quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:30 schreef sacha het volgende:
aniehoe, maandag op een onverwachte vakantie, de tuin zal mij aan mijn anus oxideren
altijd honten uitlaten, dieren eten geven én werken vanuit je vakantieadres is geen vakantiequote:
OK .. Dan neem je ze toch meequote:Op woensdag 12 juli 2017 22:39 schreef sacha het volgende:
[..]
altijd honten uitlaten, dieren eten geven én werken vanuit je vakantieadres is geen vakantie
quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent toch ingezetene , dan heb je privileges, en daarnaast zorg je voor verse eitjes
Het nemen van een hont is toch echt een eigen keuze, tenzij het beest van Aap is, maar dan liet ik hem ook zelf ermee lopen.....quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:39 schreef sacha het volgende:
[..]
altijd honten uitlaten, dieren eten geven én werken vanuit je vakantieadres is geen vakantie
quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het nemen van een hont is toch echt een eigen keuze, tenzij het beest van Aap is, maar dan liet ik hem ook zelf ermee lopen.....
Mijn dochters wilden er vroeger ook wel een, maar ik heb er echt een hekel aan, leuk bij anderen maar niet in mijn huis, ben nu eenmaal een poezenman.quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:59 schreef sacha het volgende:
[..]hahaha, iedereen wilde hier honten, puntje paaltje dus niet dus jij zorgt er maar voor
En klopt dat ? Heb je er voor mogen dokken?quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:09 schreef sacha het volgende:
Aap zegt doodleuk: 'het zijn mijn dieren niet, jij hebt ze gekocht...'
Ze wilden ook een konijn, en op een dag hadden ze eentje bij zich, met kooi en al, van hun nichtje van 4 jaar ouder die wilde het beest niet meer.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:09 schreef sacha het volgende:
Aap zegt doodleuk: 'het zijn mijn dieren niet, jij hebt ze gekocht...'
Ik had mijn poezen, en tja die beesten trokken nu eenmaal wat meer naar mij.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:19 schreef chufi het volgende:
2 hamsters ooit hier verder niets gelukkig.. Later in Spanje een hondje en de laatste jaren een konijn, die ze nu ivm met dr werk aan iemand heeft gegegeven
Ja tuuurlijkquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had mijn poezen, en tja die beesten trokken nu eenmaal wat meer naar mij.
Vinfd ik ook om eerlijk te zijnquote:
Doe ik hier ook altijd. Ik vind het helemaal niets die zomer.quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Vinfd ik ook om eerlijk te zijn
In Spanje loop ik ook altijd aan de schaduw zijde ipv van wat Hollanders doen..
quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:48 schreef chufi het volgende:
Hoi, jij bent een nachtwijffie of niet echt?
Het is hier gewoon niet aangenaam die hitte. Het is een te vochtig klimaat.quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:49 schreef chufi het volgende:
Die zon is fijn maar ie oet niet te veel branden
No worries. De poes Loes moet aandacht en laat zich niet afschepen met het muisje op mijn tabletquote:Op donderdag 13 juli 2017 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ik je nu wel teleurstellen in deze.. Ik doe zo niet eer mee .. Maar ik ga ook zo slapen
Jij zit i een voor achter doorzon woning?quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is hier gewoon niet aangenaam die hitte. Het is een te vochtig klimaat.
Een en suite woning op het oosten en westen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij zit i een voor achter doorzon woning?
In BL tochquote:Op donderdag 13 juli 2017 00:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Een en suite woning op het oosten en westen.
Yep Admiraal de Ruijterweg.quote:
Op zich spannend maa r het houdt je wel wakkerquote:Op donderdag 13 juli 2017 00:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep Admiraal de Ruijterweg.
Waar ze schieten, politie auto's in de fik steken. Lijken in het park dumpen en winkels overvallen
Nou, het is dat ik lid ben op fb van de buurtgroep, anders waren die zaken grotendeels aan me voorbij gegaanquote:Op donderdag 13 juli 2017 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Op ich spannend maa r het houdt je wel wakker
Beesten zijn beesten.. Loes is een poes neem ik aanquote:Op donderdag 13 juli 2017 00:55 schreef tonja het volgende:
Loes is gek. Ik ben gisteren met haar bij de dierenarts geweest en sindsdien gaat ze met enige regelmaat in de reiskooi zitten
Yepquote:Op donderdag 13 juli 2017 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Beesten zijn beesten.. Loes is een poes neem ik aan
Jah klopt. Is er niet van gekomen toen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij zouden ooit een keer een borrel doen.. volgens mij,, maar OK forgive me if I am wrong
Nieuwe poging of ?quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah klopt. Is er niet van gekomen toen.
quote:
Beestjes ..quote:Op donderdag 13 juli 2017 01:01 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Ik was gisteren bang dat ze weer ziek was. Ik ben t weekend een nachtje niet thuis geweest en ze wilde niet meer eten. Omdat ze deze maand toch voor controle moest voor haar nieren nadat ze vorig jaar kerst heel erg ziek werd gisteren maar gegaan. Maar ze doet het weer prima. Nierwaarden perfect, 3 ons aangekomen..
Jah. De stress als er iets met ze is... En het geld dat het kostquote:
Gezellig.quote:Op donderdag 13 juli 2017 01:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen van beideIk kwam hier jaaaaaren geleden ook weleens en kom weer even buurten.
Altijd gezellig mensen uit de buurtquote:Op donderdag 13 juli 2017 01:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen van beideIk kwam hier jaaaaaren geleden ook weleens en kom weer even buurten.
Krijg ik het morgen via briefpost.quote:
Krijg nog regelmatig post hoor, ik leef nog.quote:
Zolang je geen verjaardagskaart van Henk Krol ontvangt zit je goedquote:Op donderdag 13 juli 2017 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Krijg nog regelmatig post hoor, ik leef nog.
Juist.quote:Op donderdag 13 juli 2017 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je geen verjaardagskaart van Henk Krol ontvangt zit je goed
Wilde je hem binnenkort gaan feliciteren?quote:Op donderdag 13 juli 2017 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ie eerder de pijp uitgaat dan ons
Nee dat niet.. Weet niet eens waar ie woontquote:Op donderdag 13 juli 2017 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wilde je hem binnenkort gaan feliciteren?
Ergens in Brabant, Roosendaal of zo.quote:Op donderdag 13 juli 2017 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat niet.. Weet niet eens waar ie woont
Daar kom ik van mn leven nietquote:Op donderdag 13 juli 2017 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ergens in Brabant, Roosendaal of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er gingen donkere wolken en een bui over.quote:
Ik heb het droog gehouden vandaag, maar wel 2x wind tegen zoals bijna altijdquote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er gingen donkere wolken en een bui over.
Inmiddels in Amsterstdam AMC gearriveerd las ik ergensquote:Op vrijdag 14 juli 2017 00:18 schreef chufi het volgende:
En oh ja arme Appie.. Woonde hier om de hoek.. Mag hopen voor hem dat ie ooit nog thuiskomt
In 'jouw' buurt dus?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:18 schreef chufi het volgende:
Jemig wat een herrie buiten.. Vuurwerk rook en duizenden mensen
echt een triest verhaal...quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Inmiddels in Amsterstdam AMC gearriveerd las ik ergens
Dat wordt een verkorte Friso procedure denk ikquote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In 'jouw' buurt dus?
Zover ik gelezen heb gaat die knul het overigens niet halen.![]()
Hoe lang moet Ajax nog dokken?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt een verkorte Friso procedure denk ik
Geen idee of voetballers als werknemer gezien worden?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Max. 2 jaar ziektewet, net als bij elke andere werknemer...
ja daar vraag je wat..quote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:39 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Geen idee of voetballers als werknemer gezien worden?
Contracten daar zijn vaak langer dan wettelijk toegestaan, dan zouden ze dus in vaste dienst zijn na afloop daarvan.quote:
Ik denk de echte profs een soort ZZPers zijn.. Appie zal wel een soort standaard contractje hebben gehad.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:43 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Contracten daar zijn vaak langer dan wettelijk toegestaan, dan zouden ze dus in vaste dienst zijn na afloop daarvan.
Absoluut, arbeidsverhouding is van kracht, contract is getekend...quote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:39 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Geen idee of voetballers als werknemer gezien worden?
Dan nog is het 2 jaar maximaal.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:43 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Contracten daar zijn vaak langer dan wettelijk toegestaan, dan zouden ze dus in vaste dienst zijn na afloop daarvan.
Vanaf zijn 18e begint het tijdelijke contract te tellen, 20 was hij toch inmiddels?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk de echte profs een soort ZZPers zijn.. Appie zal wel een soort standaard contractje hebben gehad.
Welnee, waarom denk je dat er transfersommen zijn?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk de echte profs een soort ZZPers zijn.. Appie zal wel een soort standaard contractje hebben gehad.
3 jaar was het zelfs volgens mij.. (een paar jaar terug in mijn geval dan)quote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan nog is het 2 jaar maximaal.
Maar ik ben er van overtuigd dat Ajax daar wel een verzekering voor heeft afgesloten, met eventueel 'normaal' geblesseerde spelers heb je ook al snel een ziektegevaltje en dan de maandkosten 24 keer op moeten hoesten is wat kostbaar dan...
Na einde contract van bijv 4 jaar zijn ze transfervrij en werkeloos zonder nieuwe club.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, waarom denk je dat er transfersommen zijn?
Omdat ze onder contract, dus in dienst, zijn...
Drie jaar ziektewet? Alleen als het verwijtbaar is, kan er een uitzondering gemaakt worden via rechterlijke uitspraak.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
3 jaar was het zelfs volgens mij.. (een paar jaar terug in mijn geval dan)
Is inmiddels 2 jaar dacht ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
3 jaar was het zelfs volgens mij.. (een paar jaar terug in mijn geval dan)
Nee neee ik doelde op contactduurquote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drie jaar ziektewet? Alleen als het verwijtbaar is, kan er een uitzondering gemaakt worden via rechterlijke uitspraak.
Was jij zo lang ziek dan?
Correct, maar dan is het dus een tijdelijke arbeidsovereenkomst die normaal afloopt en dat heeft niets met de ziektewet te maken. Ook niet met de WW, want je contract is afgelopen en dan mag je nieuw werk zoeken.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Na einde contract van bijv 4 jaar zijn ze transfervrij en werkeloos zonder nieuwe club.
Die tijdelijke contractduur is langer dan wettelijk toegestaan, hoe zit dat dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct, maar dan is het dus een tijdelijke arbeidsovereenkomst die normaal afloopt en dat heeft niets met de ziektewet te maken. Ook niet met de WW, want je contract is afgelopen en dan mag je nieuw werk zoeken.
Er zal wel wat geregeld worden..quote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:04 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Maakt voor Appie zijn familie best veel uit denk ik.
Daarom ben ik benieuwd hoe zijn club Ajax hiermee omgaat, geld hebben ze genoeg op de bank.quote:
JA dat weet ik niet.. Denk dat Mad daar meer over zou kunnen vertellen als oud fanquote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Daarom ben ik benieuwd hoe zijn club Ajax hiermee omgaat, geld hebben ze genoeg op de bank.
Volgens mij was het in MM zijn tijd nog een gewone club en geen bedrijf met beursnotering.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
JA dat weet ik niet.. Denk dat Mad daar meer over zou kunnen vertellen als oud fan
Geen idee wanneer Mad gestopt isquote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Volgens mij was het in MM zijn tijd nog een gewone club en geen bedrijf met beursnotering.
Er wordt geen tijdelijk contract verlengd. Er wordt eventueel steeds weer een nieuw dienstverband aangegaan, voor zover ik weet. Gezien de aard van het werk is dat een uitzondering op 'normale' dienstverbanden. Maar ze zijn altijd eindig...quote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:03 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die tijdelijke contractduur is langer dan wettelijk toegestaan, hoe zit dat dan?
Wettelijk gezien is dat een uitzonderingspositie dan.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt geen tijdelijk contract verlengd. Er wordt eventueel steeds weer een nieuw dienstverband aangegaan, voor zover ik weet. Gezien de aard van het werk is dat een uitzondering op 'normale' dienstverbanden. Maar ze zijn altijd eindig...
Ik heb nog steeds een seizoenkaart, sinds 1978.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Volgens mij was het in MM zijn tijd nog een gewone club en geen bedrijf met beursnotering.
Ja, je wil een voetballer ook geen vast dienstverband aan moeten bieden tot z'n 67e...quote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wettelijk gezien is dat een uitzonderingspositie dan.
Das best wel zonde van de kaart.. of laat je er iemand anders op gaan.. Geen idee hoe dat tegenwoordig gaat ?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een seizoenkaart, sinds 1978.
Toen was het nog geen NV inderdaad, dat werd het pas in 1998.
Ik ga nu alleen niet meer naar de wedstrijden...
Sinds 4 jaar ga ik niet meer naar de wedstrijden.quote:
Don't worry, dat is wel geregeld.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Das best wel zonde van de kaart.. of laat je er iemand anders op gaan.. Geen idee hoe dat tegenwoordig gaat ?
Door dit gebeuren vroeg ik me af hoe het in voetbal geregeld is.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, je wil een voetballer ook geen vast dienstverband aan moeten bieden tot z'n 67e...
Nee idd.. Maar Er zullen vast wel wat administratieve/commerciele of terreinknechten in vast dienstverband zijnquote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, je wil een voetballer ook geen vast dienstverband aan moeten bieden tot z'n 67e...
Dat vermoeden had ik al.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds 4 jaar ga ik niet meer naar de wedstrijden.
De Arena is van 1996 en is een waardeloos stadion, één van de redenen dat ik er niet meer kom...
OK Ik werkte bij Getronics toen ze daar bezig waren met de clubkaart.. daarna weet ik niet meer hoe het gaat met de toegangsbewijzenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Don't worry, dat is wel geregeld.
Maar die kaart blijft op mijn naam staan...
Ja dat weten we inmiddelsquote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:34 schreef Stien_Struis het volgende:
In Tilburg telde voetbal niet, ijshockey was het daar.
Nou veel plezier daarquote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:35 schreef Stien_Struis het volgende:
Woon nu al jaren vlakbij de Wageningse berg.
Ik ga elektrisch Piet dat weet je tochquote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:44 schreef Stien_Struis het volgende:
Met de fiets kun je gelijk bergop trainen.
Vertel mij wat over de E-bike accu..quote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:45 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De accu is na paar keer wel leeg.
Dat kan hier overal.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:44 schreef Stien_Struis het volgende:
Met de fiets kun je gelijk bergop trainen.
En dan heb je daar nog geen heuvels.quote:
Nee maar wel altijd tegenwindquote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
En dat heb je daar nog geen heuvels.
De snelheid hoger dan de wind geeft altijd tegenwind.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Rafael zit momenteel in Denmark Esjberg
Bij 25+ gaat de motor uit in mijn geval dan.. Maar meestalkan ik gewoon freewheelenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:53 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De snelheid hoger dan de wind geeft altijd tegenwind.
Het went, en na de bergop is er altijd weer een af.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:57 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Da's kut, zowat geen vlak stuk te vinden.
Bij die Wageningse berg kun je ook onderlangsquote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het went, en na de bergop is er altijd weer een af.
Ik heb vlakbij station Ede Wageningen in mil. dienst gezeten, die directe omgeving heb ik toen gedurende 4 mndn een beetje verkend, vond het wel meevallen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:00 schreef Stien_Struis het volgende:
Bij die Wageni
[..]
Bij die Wageningse berg kun je ook onderlangs
De heuvels in Limburg zijn hoger en langer.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb vlakbij station Ede Wageningen in mil. dienst gezeten, die directe omgeving heb ik toen gedurende 4 mndn een beetje verkend, vond het wel meevallen.
Hoe staat het met je fiets Stien?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:03 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De heuvels in Limburg zijn hoger en langer.
Goed tekenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb de banden laatst opgepompt, zijn nog steeds vol.
Regelmatig blijven pompen als je gaat fetsen, maar fiets je wel eens?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:13 schreef Stien_Struis het volgende:
Lopen langzaam leeg maar profiel is nog in orde.
Niet vaak.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Regelmatig blijven pompen als je gaat fetsen, maar fiets je wel eens?
Ach doe gewoon waar je goed in bentquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:31 schreef Stien_Struis het volgende:
Wanneer je er niets van kunt dan krijg je dat ja.
Ik moet langs voor een onderhoudsbeurt zegt mn fietsquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb met deze fiets nog nooit een lekke band of anderszins pech gehad, ding is 7 jaar oud, pomp alleen om de zoveel tijd de banden een beetje bij.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet langs voor een onderhoudsbeurt zegt mn fiets
Heb er nog nooit een gehad, bij de Aldi geven ze die ook niet gratis bij een fiets.quote:
Hoeveel cijfers achter de komma?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook.. ben al 5000 km te laat of zo
29quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoeveel cijfers achter de komma?
Ik kan altijd wel een extra handje gebruiken..quote:
quote:
Niet gezien, ik had Wilhelmina op 2.quote:
Onze Vorstinquote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet gezien, ik had Wilhelmina op 2.
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:21 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Het juiste antwoord
Welk Nederlandstalig plaatje vond jij mooi in de jaren 60 t/m 90? #4
Ok reggae dus zo te horen maar dat zei je alquote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wat ik thuis opzet gaat gelijk daarheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |