Captain Obvious.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:15 schreef chufi het volgende:
Maar dus de vraag aan DDM of zij belangstelling heb
nee, ik wil weten wat, hoe, waardequote:Op woensdag 12 juli 2017 20:15 schreef chufi het volgende:
Maar dus de vraag aan DDM of zij belangstelling heb
Ja door de jaren heen krijg je steeds meer als je niets weggooitquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:26 schreef sacha het volgende:
mijn god, wat kan een mens een troep hebben
te moe om te neuzenquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Neus hier ff rond https://www.etsy.com/nl/market/carstens_tonnieshof
Uit dezelfde serie misschien!??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor mij, ik mis het ook, vandaag was ook weer zo'n trieste dag.quote:
Weer erg triest en nat op weg naar mn werkquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En voor mij, ik mis het ook, vandaag was ook weer zo'n trieste dag.
Als je er op de fiets doorheen moet is een regenpak geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 12 juli 2017 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer erg triest en nat op weg naar mn werk
Heb ikquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je er op de fiets doorheen moet is een regenpak geen overbodige luxe.
das best ingewikkeld als je van tuinieren houdtquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:35 schreef sacha het volgende:
waar mijn huis woont valt bijna geen regen
Kom op, zo heeft je gietertje ook tenminste nog iets te doen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 21:36 schreef sacha het volgende:
[..]
das best ingewikkeld als je van tuinieren houdt
nou, geef daar maar eens antwoord op!quote:Op woensdag 12 juli 2017 21:38 schreef sacha het volgende:
die tuinplanten van mij vragen elke dag waar ik nu eigenlijk mee bezig ben
'hallo grote plathoed, ik zie dat je dorst hebt'...quote:
zonder dollen: ik zie echt verschil na een regenbuitje, na een sproeibeurt denk ik : mwah...quote:
Ja nee ik geloof je .. Maar ook omdat dan alles groener is en mogelijk door de vochtigere omgeving dat het mooier lijktquote:Op woensdag 12 juli 2017 22:28 schreef sacha het volgende:
[..]
zonder dollen: ik zie echt verschil na een regenbuitje, na een sproeibeurt denk ik : mwah...
Oh niet op de Stortemelk?quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:30 schreef sacha het volgende:
aniehoe, maandag op een onverwachte vakantie, de tuin zal mij aan mijn anus oxideren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |