Ik mis de blauwe pixel(s)boven arnhemquote:
meeste kans maakt nu juist het westen en noordenquote:Op zondag 16 juli 2017 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal wel weer niks worden in het westen.
misschien heb je deze keer gelukquote:Op zondag 16 juli 2017 20:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik mis de blauwe pixel(s)boven arnhem
ik las: 'bovenarmen'quote:Op zondag 16 juli 2017 20:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik mis de blauwe pixel(s)boven arnhem
Een gele zon met een witte G en een wolkje.quote:
Iddquote:Op zondag 16 juli 2017 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Een gele zon met een witte G en een wolkje.Sorry ik ben een leek. Is dat gewoon de weer-app van Google?
![]()
Vond het opvallend dat ie al een tijdje onweer gilt voor woensdag en nu er hier over onweer voor woensdag wordt gesproken haalt die app het juist helemaal weg. Prutser app
Laten we het hopen. Dit is maar een run natuurlijk, maar die ziet er wel heel goed uit.quote:
Ziet er hoopvol uit voor stevig onweer, meerdere modellen laten het zien. (EC, GFS, ICON).quote:Op zondag 16 juli 2017 21:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Dit is maar een run natuurlijk, maar die ziet er wel heel goed uit.
http://janvissersweer.nlquote:Woensdag hebben we te maken met warme, maar vochtige subtropenlucht. Daarin loopt het kwik op naar waarden omstreeks 30 graden. De dag begint waarschijnlijk met geregeld zonneschijn. Tijdens de late middag of avond ontstaan (onder invloed van een thermische storing) regionaal mogelijk flinke donderbuien.
Met de lifted index zit het ook wel snorquote:Op maandag 17 juli 2017 07:07 schreef aloa het volgende:
Wat een cape voor woensdag...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juli 2017 07:07 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb echt de perfecte dag uitgekozen om naar het oosten des lands te gaanquote:Op maandag 17 juli 2017 07:07 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |