Autist die jongen.quote:
'De tafelgasten - bijna altijd mannen -...'quote:Op woensdag 12 juli 2017 09:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ts-11916051-a1566313
NRC kraakt TdJ
"De analyse gaat dieper dan bij RTL"quote:Op woensdag 12 juli 2017 09:45 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
'De tafelgasten - bijna altijd mannen -...'
'Puck Moonen werd onnodig gekleineerd door wat recente uitslagen te noemen...'
'Filemon is een positieve uitschieter...'
De analyse gaat alleen dieper als Thijsgod aan het woord is, anders nooit.quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:47 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
"De analyse gaat dieper dan bij RTL"
Ze vergeten er wel bij te zeggen dat je er bijna bij in slaap valt en er nooit leuke discussies op gang komen.
Ja, is wel afhankelijk van de gasten inderdaad. Zondag met Dijkstra, Clement en Boogerd vond ik een hele leuke uitzending, ook geholpen door de boeiende etappe. Bij Genee erger ik me soms aan zijn matige wielerkennis, maar hij houdt wel lekker het tempo erin zodat er veel onderwerpen aan bod komen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
Interview met Moonen had inderdaad wel een beetje een denigrerende toon. Had wat mij betreft niet gehoeven. Aan de andere kant kwam ze daar opdraven als meest sexy sportvrouw of zo, niet vanwege haar geweldige uitslagen. Ze zet zich natuurlijk zelf op die manier in de markt.
Maar eerlijk gezegd vind ik TDJ best lekker wegkijken, vooral de uitzendingen met Clement. Heerlijke prater die ook gewoon zijn eigen ploeg durft aan te pakken. Maar als hij er niet zo vaak zou zitten zou ik denk ik al afgehaakt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |