twitter:StormsNine twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 17:34:15Omg!!!! Dylan 3e in de FOCKING TOUR DE FRANCE! Tranen van geluk https://t.co/qufgolCZNH reageer retweet
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:18 schreef Chiappucci het volgende:
twitter:StormsNine twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 17:34:15Omg!!!! Dylan 3e in de FOCKING TOUR DE FRANCE! Tranen van geluk https://t.co/qufgolCZNH reageer retweet
Wat een domme lelijke snolquote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:18 schreef Chiappucci het volgende:
en een bekeuring van 200 Zwitserse Frankquote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bouhanni heeft een tijdstraf van 1 minuut in het klassement gekregen?
Dus, hij geeft echt geen neuk.
wat een nonstraf.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
en een bekeuring van 200 Zwitserse Frank
1 Nederlandse Frank is al veel meer waardquote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:21 schreef franklop het volgende:
[..]
1 Nederlandse Frank is al veel meer waard
Mexicanobakker heeft geen humorquote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Minions zijn walgelijk niet grappig.
Broodje jam, sapje, kopje thee; meer hoef ik 's ochtends ook niet hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ontbijt van Porte zag er slechter uit.
[ afbeelding ]
quote:
Een hele ploeg die geen varkensvlees mag eten omdat de kopman moslim is is ook wel walgelijke onzin. Laat Nacer lekker geen varkensvlees eten en de rest wel.quote:
De Morrissey van het wielerpeloton.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een hele ploeg die geen varkensvlees mag eten omdat de kopman moslim is is ook wel walgelijke onzin. Laat Nacer lekker geen varkensvlees eten en de rest wel.
Wanneer groeit hij een haatbaard?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:30 schreef heywoodu het volgende:
Niemand mag varkensvlees eten en vrouwen mogen niet masseren bij Cofidis, want Bouhanni, WTF
Ik ervaar ook hoe een sprint is door hier in mijn eentje op de bank te liggen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:36 schreef heywoodu het volgende:
Ervaren hoe het is om in een sprint te zitten door de laatste kilometer van de etappe in je eentje te rijden.
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:39 schreef Tagliano het volgende:
Een postbode op de fiets, zegt u
[ afbeelding ]
Hier wachtte ik al op.quote:
Hij bevalt mij tot nu toe ook het meest wel, al heb ik de eerste week weinig gezien. Jammer dat het niet zo goed bekeken wordt want op zich verdient het programma dat welquote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Staf is wel de MVP van de drie Tour-talkshows dit jaar.
Wat is een MVP eigenlijk precies?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Staf is wel de MVP van de drie Tour-talkshows dit jaar.
Man van de Vieze Praatjes.quote:
hij rekende er op dat Bouhanni werd teruggezet natuurlijk.quote:
De Teun mocht kiezen he.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, Naesen, die kent U niet.
Kom op zeg.
de shahswank redemption, die kent u ook niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, Naesen, die kent U niet.
Kom op zeg.
Jup, maar ze zag er eigenlijk prima uitquote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:07 schreef Karina het volgende:
Hij fietst nu hard om haar heen, beetje raar wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |