Welke smaak?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ik neem ook dagelijks weight gainer
moet van doktertje
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kolere![]()
Al is er bij mijn huwelijk voor ongeveer 900 man gekookt...
hij heb sowieso een rare kopquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:11 schreef Doublepain het volgende:
Ligt het aan mij of heeft de coach van Ajax een rare hoofd-lichaam verhouding?
Je krijgt geld terug.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
Hoe zit dat trouwens met reiskosten aftrek van de overheid?
Stel:
Ik ga met het OV van Deventer naar - Utrecht
Ik krijg GEEN reiskostenvergoeding
Ik verdien 2200 bruto
Ik kan volgens de tabel ¤2073 aftrekken
OV kost mij ¤408 per maand
------
Hoe moet ik dat zien? Ik hoef aan het einde van het jaar over 2073 géén belasting te betalen?
maar dat ben ik nietquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor een Surinamer mist dat gerecht een letter k --> doksa
Eensquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst zingen op tv, moet ie niet doen
Altijdquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:22 schreef Maastoren het volgende:
Stil rond Typhoon laatste tijd. Is hij weer depressief?
quote:
Met zulke tanden zou ik ook m'n bakkes houden.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:22 schreef Maastoren het volgende:
Stil rond Typhoon laatste tijd. Is hij weer depressief?
nichtquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:23 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Maar dit nummer he. Zo sterk. Persoonlijk zoveel herkenning in de tekst van beide heren.
heb jij niet toevallig iemand in je kennissenkring die woningen verhuurt in tilly?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je het ooit hebt gegeten, zal het voor jou ook zo zijn.
Jaquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb jij niet toevallig iemand in je kennissenkring die woningen verhuurt in tilly?
Maar hij is wel lekker blij altijd. Ik ben benieuwd wie de nieuwe knuffel buitenlander wordt op wie Hans en Anneke lekker kunnen swingen. Mathijs van Nieuwkerk is ook benieuwd. Aan tafel.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met zulke tanden zou ik ook m'n bakkes houden.
Als in, over ¤2073 van je totale verdiende loon heb je belasting betaald, maar die betaalde belasting krijg je terug.quote:
Yep, en je kan dus nog de kosten van o.a. OV aftrekken.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als in, over ¤2073 van je totale verdiende loon heb je belasting betaald, maar die betaalde belasting krijg je terug.
Wat zoek je? Een heel huis, appartement? Beetje in het centrum, of dichterbij de Uni?quote:
Stromae is een vreemde knakkerquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:27 schreef DonRaja het volgende:
Ik kwam er gister achter dat Stromae getrouwd is met een vrouw. Ik dacht dat hij homo was.
Dat zegt ook niet allesquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:27 schreef DonRaja het volgende:
Ik kwam er gister achter dat Stromae getrouwd is met een vrouw. Ik dacht dat hij homo was.
Don, welk plein is dit?quote:
dmen wel evenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat zoek je? Een heel huis, appartement? Beetje in het centrum, of dichterbij de Uni?
True, maar als je hem ziet lijkt het mij niet bepaald iemand die zou verbergen dat hij gay is.quote:
Niet echt te lezen op m'n pokkiequote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, dat staat overigens ook in beeld als hij de roltrap afkomt..
Hier is het droogquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens het regent. En niet te zuinig ook.
Waarom noem je nou iedereen weer bruv? Is brah, bro, mate, nigga, mattie, brada weer uit?quote:
Mijn vorige appartement is nog te huur. 740 kaal ofzo. Locatie is super. 5 min van centrum, 5 min van station en dichtbij de snelweg.quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom noem je nou iedereen weer bruv? Is brah, bro, mate, nigga, mattie, brada weer uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |