ga wat zwart erbij beunen danquote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:36 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nou, na 70+ sollicitaties en 25 gesprekken snap ik best dat die mensen die bij het UWV lopen en verplicht moeten solliciteren manisch depressief worden.
oeiquote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
bedrag van 5 nullen down de laatste dagen
Als je in deze tijd geen baan kan vinden doe je of iets verkeerd of zit je in een hele moeilijke branche.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:36 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nou, na 70+ sollicitaties en 25 gesprekken snap ik best dat die mensen die bij het UWV lopen en verplicht moeten solliciteren manisch depressief worden.
Moeilijke branche waar ze op dit moment vooral zoeken naar ervaren personeel in verband met de WMO, participatiewet etc.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Als je in deze tijd geen baan kan vinden doe je of iets verkeerd of zit je in een hele moeilijke branche.
Welke is het
laat je omscholen tot ICT'erquote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Moeilijke branche waar ze op dit moment vooral zoeken naar ervaren personeel in verband met de WMO, participatiewet etc.
Ja ik weet het, zijn zat traineeships die dit mogelijk maken. Het is wel mijn laatste optie, nja, naast fulltime mediamarktquote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
laat je omscholen tot ICT'er
Don is het er mee eens
zou niet in een winkel willen werken met consumentenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja ik weet het, zijn zat traineeships die dit mogelijk maken. Het is wel mijn laatste optie, nja, naast fulltime mediamarkt
nog nooit bewust werkloos geweestquote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:42 schreef JanCees het volgende:
ohja het familiebedrijf
ik hoef nooit werkloos te zijn LOL
Je hoeft je niet eens om te scholen, bij de meeste consultancy bedrijven zijn ze al blij als je een pc kunt aanzetten. Al het andere leren ze je zelf.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
laat je omscholen tot ICT'er
Don is het er mee eens
ligt aan de definitiequote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
nog nooit bewust werkloos geweest
ja training danquote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hoeft je niet eens om te scholen, bij de meeste consultancy bedrijven zijn ze al blij als je een pc kunt aanzetten. Al het andere leren ze je zelf.
Dalquote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet ook nog wat leuks, vegetarisch, bedenken
een curryquote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet ook nog wat leuks, vegetarisch, bedenken
Nou als ik eerlijk ben. Ik vind het werken bij de MediaMarkt best leuk. Ik kan mn eigen ding doen, sta op de afdeling waar de producten staan waar ik interesse in heb en heb en kan goed door een deur met mn baas. Het is niet wat ik heel mijn leven wil doen, helemaal niet met mn master opleiding, maar het is ook geen hel.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
zou niet in een winkel willen werken met consumenten
daarom werk ik ook niet onsite bij familiebedrijf
zwakke geslacht hequote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
ik zou uit eten gaan voor mn vrouw dr verjaardag
maar ze heeft rugpijn
matig slecht waardeloos
ik eet bij mijn oudersquote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:48 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga vanavond naar Brussel, geen idee nog wat ik ga eten.
graag eenvoudigerquote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:48 schreef Saind het volgende:
[..]
palak en paneer samenvoegen met kruiden
hoe lekker is dat op een schaal 1 tot 10quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:49 schreef Saind het volgende:
Ingredients:
Spinach : 600-700 gms
Paneer / Cottage Cheese : 300-350 gms
Sunflower Oil : 4-5 tbsp
Garam Masala : 1/2 tbsp
Cumin : 1 tbsp
Onions : 2 (large size)
Dry Fenugreek Leaves : 1/2 tbsp
Cumin and Coriander Powder : 1/2 tbsp
Chopped Green Chilli : 2 tbsp
Red Chilli Powder : 1/2 tbsp
Turmeric Powder : 1/2 tbsp
Garlic and Ginger Paste - 1 tbsp
Tomatoes : 2 (large size)
Salt as per taste
Directions:
Rinse the spinach thoroughly in water
Put the washed spinach in hot water for 2-3 mins
Remove the spinach and put it in a blender and make a puree
In a preheated pan, add 4-5 tbsp sunflower oil
Add 1 tbsp cumin, 1 tbsp ginger and garlic paste and let it cook for 1 min
Add finely chopped green chillies depending on how spicy you want it
Add 2 chopped onions and 2 chopped tomatoes. Cook it for 5-6 mins
Once the onion and tomatoes are cooked, add 1/2 tbsp turmeric powder, 1/2 tbsp red chilli powder, 1/2 tbsp fenugreek leaves, and salt as per taste. Mix well and cook for 1 min
Add the spinach puree and turn the gas on low heat. Mix well and add 1/2 tbsp of cumin + coriander powder, 1/2 tbsp garam masala. Cook for 2-3 mins
Add paneer/cottage cheese and mix well. Cover with lid for 2-3 mins and you're done! optional: if you'd like to, you can add fried paneer cubes instead
recipe for disasterquote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:49 schreef Saind het volgende:
Ingredients:
Spinach : 600-700 gms
Paneer / Cottage Cheese : 300-350 gms
Sunflower Oil : 4-5 tbsp
Garam Masala : 1/2 tbsp
Cumin : 1 tbsp
Onions : 2 (large size)
Dry Fenugreek Leaves : 1/2 tbsp
Cumin and Coriander Powder : 1/2 tbsp
Chopped Green Chilli : 2 tbsp
Red Chilli Powder : 1/2 tbsp
Turmeric Powder : 1/2 tbsp
Garlic and Ginger Paste - 1 tbsp
Tomatoes : 2 (large size)
Salt as per taste
Directions:
Rinse the spinach thoroughly in water
Put the washed spinach in hot water for 2-3 mins
Remove the spinach and put it in a blender and make a puree
In a preheated pan, add 4-5 tbsp sunflower oil
Add 1 tbsp cumin, 1 tbsp ginger and garlic paste and let it cook for 1 min
Add finely chopped green chillies depending on how spicy you want it
Add 2 chopped onions and 2 chopped tomatoes. Cook it for 5-6 mins
Once the onion and tomatoes are cooked, add 1/2 tbsp turmeric powder, 1/2 tbsp red chilli powder, 1/2 tbsp fenugreek leaves, and salt as per taste. Mix well and cook for 1 min
Add the spinach puree and turn the gas on low heat. Mix well and add 1/2 tbsp of cumin + coriander powder, 1/2 tbsp garam masala. Cook for 2-3 mins
Add paneer/cottage cheese and mix well. Cover with lid for 2-3 mins and you're done! optional: if you'd like to, you can add fried paneer cubes instead
6 ofzoquote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
hoe lekker is dat op een schaal 1 tot 10
Mwah, ik ken iemand die bijna niet aankomt en dagelijks weight gainer neemt om niet op een skelet te lijken, daar kan het wel handig voor zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht dat het misschien nog aanvullend nut had, maar dus niet echt als je niet aan fitness doet?
ik neem ook dagelijks weight gainerquote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mwah, ik ken iemand die bijna niet aankomt en dagelijks weight gainer neemt om niet op een skelet te lijken, daar kan het wel handig voor zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |