De user kan niet meer inloggenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 12:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Normaal gesproken krijgt de user een banmelding.
Op het moment van de ban dacht ik. Maar ik ben zelf nooit geband, dus ik weet het niet precies. Je/Hij kan het best even mailen naar forum@fok.nl met vragen over bans.quote:
Mijn broertje had overigens inderdaad de smaak meloen van die crapquote:Op dinsdag 11 juli 2017 12:45 schreef Doublepain het volgende:
Haal soms nog Gold Standard Smoof, die is wel prima met double chocolate als die niet uitverkocht is
Ik ben al jaren dymatize fanboy.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 12:45 schreef Doublepain het volgende:
Haal soms nog Gold Standard Smoof, die is wel prima met double chocolate als die niet uitverkocht is
Raszuiver.bahquote:Op dinsdag 11 juli 2017 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Middag boys.
Mijn geweten is zuiver, dus kies maar een ander
Wel rare gewichten, zeker rechtstreeks uit US?quote:
Meloen is altijd net te zoet naar mijn mening, wel lekker voor pre workout.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 12:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn broertje had overigens inderdaad de smaak meloen van die crap
Als je een geweten had was je hier niet geweestquote:Op dinsdag 11 juli 2017 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Middag boys.
Mijn geweten is zuiver, dus kies maar een ander
Niks mis mee.quote:
Uiteraard. Is gold standard niet van ON?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 12:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel rare gewichten, zeker rechtstreeks uit US?
[..]
Meloen is altijd net te zoet naar mijn mening, wel lekker voor pre workout.
Maar je broer is zo te zien verstandig bezig Don, be like him
In zijn snoepwinkel?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 12:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn broertje had overigens inderdaad de smaak meloen van die crap
yepquote:Op dinsdag 11 juli 2017 12:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uiteraard. Is gold standard niet van ON?
Ik zit al jaren op hetzelfde gewicht, eet geen gekke dingen/hoeveelheden en ik sport nog regelmatig. Dan heb je die shakes en stuff toch niet nodig?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 12:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel rare gewichten, zeker rechtstreeks uit US?
[..]
Meloen is altijd net te zoet naar mijn mening, wel lekker voor pre workout.
Maar je broer is zo te zien verstandig bezig Don, be like him
Shakes zijn gezondquote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit al jaren op hetzelfde gewicht, eet geen gekke dingen/hoeveelheden en ik sport nog regelmatig. Dan heb je die shakes en stuff toch niet nodig?
Ik maakte een grapje, maar die shakes heb je niet nodig neequote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit al jaren op hetzelfde gewicht, eet geen gekke dingen/hoeveelheden en ik sport nog regelmatig. Dan heb je die shakes en stuff toch niet nodig?
Ik dacht dat het misschien nog aanvullend nut had, maar dus niet echt als je niet aan fitness doet?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje, maar die shakes heb je niet nodig nee
Kun je niet wat voor jezelf doen?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
Mag vrijdag op een tweede sollicitatie gesprek komen
Fake it till you make it.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Niet echt. Ik denk niet dat iemand een zzp consultant aanneemt zonder ervaring
ik heb al 2 (kleine) opdrachten binnen en moet me nog inschrijvenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Maak van de nood een deugd en begin een freelance sollicitatie advies bureautje.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Niks afgeroomd?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
bedrag van 5 nullen down de laatste dagen
Nou, na 70+ sollicitaties en 25 gesprekken snap ik best dat die mensen die bij het UWV lopen en verplicht moeten solliciteren manisch depressief worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maak van de nood een deugd en begin een freelance sollicitatie advies bureautje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |