De user kan niet meer inloggenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 12:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Normaal gesproken krijgt de user een banmelding.
Op het moment van de ban dacht ik. Maar ik ben zelf nooit geband, dus ik weet het niet precies. Je/Hij kan het best even mailen naar forum@fok.nl met vragen over bans.quote:
Mijn broertje had overigens inderdaad de smaak meloen van die crapquote:Op dinsdag 11 juli 2017 12:45 schreef Doublepain het volgende:
Haal soms nog Gold Standard Smoof, die is wel prima met double chocolate als die niet uitverkocht is
Ik ben al jaren dymatize fanboy.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 12:45 schreef Doublepain het volgende:
Haal soms nog Gold Standard Smoof, die is wel prima met double chocolate als die niet uitverkocht is
Raszuiver.bahquote:Op dinsdag 11 juli 2017 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Middag boys.
Mijn geweten is zuiver, dus kies maar een ander
Wel rare gewichten, zeker rechtstreeks uit US?quote:
Meloen is altijd net te zoet naar mijn mening, wel lekker voor pre workout.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 12:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn broertje had overigens inderdaad de smaak meloen van die crap
Als je een geweten had was je hier niet geweestquote:Op dinsdag 11 juli 2017 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Middag boys.
Mijn geweten is zuiver, dus kies maar een ander
Niks mis mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |