Kruip nog dieper in zijn kont, smeerpijp.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga jjj lekker op twitch bashen, hier mag het niet en dat geeft hij aan
Kleine kleuters die daar niet tegen kunnen, wel willen bashen maar owee als je daar comemntaar op geeft
Niet ''De Braad'' belachelijk gaan lopen maken hè.quote:
bedankt voor het bewijzen dat je echt een teurige kleuter bentquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Kruip nog dieper in zijn kont, smeerpijp.
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik? Nee gekkie. Heb wel wat anders te doen. Sta al uren te wachten op de bus.
Trolletje pezu mag gerust genegeerd worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Kruip nog dieper in zijn kont, smeerpijp.
ik troll niet, dat brad gebash is gewoon treurig maar hee praat het lekker goed hoor, lekker iemand met psychische problemen treiteren en uitlachen... helden hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:54 schreef Rectum het volgende:
[..]
Trolletje pezu mag gerust genegeerd worden.
Eens.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Braad's oeuvre is veel verrassender dan de grote radiozenders met hun shuffle playlist van top 40 muziek en babyboomers' favorieten. En vergeet ook niet dat voor het broodnodige contrast en afwisseling de deuntjes zo nu en dan worden afgewisseld door scheldkanonnades, gericht op andere verkeersdeelnemers die 0.2 seconden te lang blijven treuzelen.
Ik neem de casus van PeZu op in mijn volgende Wob-verzoek.quote:
Ergens heb je wel gelijk, hoor. De andere kant is wel dat het forum hier zelf ook een bepaalde rol in heeft. Elke user heeft wel het deksel op de neus gekregen. Enfin, braad heeft zo ondertussen half fok verrot gescholden maar bashen mag niet. Tja: 1 & 1 is 2 zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga jjj lekker op twitch bashen, hier mag het niet en dat geeft hij aan
Kleine kleuters die daar niet tegen kunnen, wel willen bashen maar owee als je daar comemntaar op geeft
ik praat zijn gescheld en grdrag ook niet goed, maar sommige mensen moet je nu eenmaal beschermen op een forum, want makkelijke prooi.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:22 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ergens heb je wel gelijk, hoor. De andere kant is wel dat het forum hier zelf ook een bepaalde rol in heeft. Elke user heeft wel het deksel op de neus gekregen. Enfin, braad heeft zo ondertussen half fok verrot gescholden maar bashen mag niet. Tja: 1 & 1 is 2 zou ik zeggen.
Inderdaad. Hopelijk maken fluwelen handschoentjes onderdeel uit van de chauffeurs-outfit.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
Eens.
Alleen dat geram op die toetsen van het keyboard vind ik wel wat overdreven. Beetje liefde voor het materiaal kan geen kwaad.
Dit. Vele in dit topic halen het niveau van de Braad bij lange na niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat ik het uitlachen van een jongen met problemen niet nodig heb voor vermaak.
Pfuh, noem vijf voorbeelden.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:39 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Dit. Vele in dit topic halen het niveau van de Braad bij lange na niet.
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:39 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Dit. Vele in dit topic halen het niveau van de Braad bij lange na niet.
Ik sluit me wel bij je aan. Meer dan dat is het overigens niet, mensen doen alsof ze bevriend met hem zijn. Dit om alleen nog meer informatie uit de Bradge te sleuren en zijn vertrouwen in andere kapot te maken, puur zodat ze een lolletje hebben. Ik verveel me te pletter maar ik moet gewoon weer eens een boek uit de kast trekken, daar heb je meer aan dan een beetje een individu met overgewicht en andere problemen uit te lachen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik troll niet, dat brad gebash is gewoon treurig maar hee praat het lekker goed hoor, lekker iemand met psychische problemen treiteren en uitlachen... helden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |