Vandaar dat Brad niet ge-unband isquote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
Mensen die hier komen om De Braad belachelijk te maken mogen wegblijven. Zo niet... Helpen we daar graag een handje aan mee.
Zolang hij van de pitch knop afblijft en al die glissandos achterwege laat, klinkt het inderdaad best goed.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:56 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat hij best leuk kan keyboardspelen
quote:
Maar natuurlijk. Braad's oeuvre is veel verrassender dan de grote radiozenders met hun shuffle playlist van top 40 muziek en babyboomers' favorieten. En vergeet ook niet dat voor het broodnodige contrast en afwisseling de deuntjes zo nu en dan worden afgewisseld door scheldkanonnades, gericht op andere verkeersdeelnemers die 0.2 seconden te lang blijven treuzelen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:45 schreef Geelman het volgende:
Maar de grote vraag is: zou jij pingelende Brad verkiezen boven de autoradio?
Je hebt wel eens een live stream van hem bekeken?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 05:14 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Zijn we nou allemaal achterlijk geworden ofzo?
Je kan toch gewoon normaal doen of is dat nou echt zo moeilijk voor je?
Stel je niet zo aan man, kleuter.
welneequote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:22 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je hebt wel eens een live stream van hem bekeken?
dat heeft niks te maken dat je je hier moet gedragen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:22 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Is BradgeTV serieus definitief afgekeurd door YouTube om inkomsten mee te genereren? Zo ja, dan voorspel ik een spoedige sluiting van het kanaal, want ondanks dat hij blijft beweren dat hij het allemaal zo leuk vindt, zit hij er alleen in voor het potentiële geld en de potentiële roem.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:20 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik denk omdat zijn YouTube kanaal afgekeurd is voor het partnerprogramma en hij er dus geen geld meer mee kan verdienen.
Nee.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Is BradgeTV serieus definitief afgekeurd door YouTube om inkomsten mee te genereren?
Ja. En ik zeik hem niet af. Dus dan moet dat bij jullie ook wel lukken denk ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:22 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Deze logicaquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:32 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Ja. En ik zeik hem niet af. Dus dan moet dat bij jullie ook wel lukken denk ik.
Joh ga lekker op twitch de moraalridder uithangen, die jongen maakt zich zelf keer op keer belachelijk, mooier kunnen we het niet maken..quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:32 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Waar kan ik eventueel een Wob-verzoek indienen m.b.t. het vraagstuk wat wel en wat niet onder ''afzeiken'' valt?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:32 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Die jongen is een parodie op zichzelf, en dat weet en zegt hij zelf ook gewoon.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:32 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
ga jjj lekker op twitch bashen, hier mag het niet en dat geeft hij aanquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Joh ga lekker op twitch de moraalridder uithangen, die jongen maakt zich zelf keer op keer belachelijk, mooier kunnen we het niet maken..
Kruip nog dieper in zijn kont, smeerpijp.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga jjj lekker op twitch bashen, hier mag het niet en dat geeft hij aan
Kleine kleuters die daar niet tegen kunnen, wel willen bashen maar owee als je daar comemntaar op geeft
Niet ''De Braad'' belachelijk gaan lopen maken hè.quote:
bedankt voor het bewijzen dat je echt een teurige kleuter bentquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Kruip nog dieper in zijn kont, smeerpijp.
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik? Nee gekkie. Heb wel wat anders te doen. Sta al uren te wachten op de bus.
Trolletje pezu mag gerust genegeerd worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Kruip nog dieper in zijn kont, smeerpijp.
ik troll niet, dat brad gebash is gewoon treurig maar hee praat het lekker goed hoor, lekker iemand met psychische problemen treiteren en uitlachen... helden hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:54 schreef Rectum het volgende:
[..]
Trolletje pezu mag gerust genegeerd worden.
Eens.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Braad's oeuvre is veel verrassender dan de grote radiozenders met hun shuffle playlist van top 40 muziek en babyboomers' favorieten. En vergeet ook niet dat voor het broodnodige contrast en afwisseling de deuntjes zo nu en dan worden afgewisseld door scheldkanonnades, gericht op andere verkeersdeelnemers die 0.2 seconden te lang blijven treuzelen.
Ik neem de casus van PeZu op in mijn volgende Wob-verzoek.quote:
Ergens heb je wel gelijk, hoor. De andere kant is wel dat het forum hier zelf ook een bepaalde rol in heeft. Elke user heeft wel het deksel op de neus gekregen. Enfin, braad heeft zo ondertussen half fok verrot gescholden maar bashen mag niet. Tja: 1 & 1 is 2 zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga jjj lekker op twitch bashen, hier mag het niet en dat geeft hij aan
Kleine kleuters die daar niet tegen kunnen, wel willen bashen maar owee als je daar comemntaar op geeft
ik praat zijn gescheld en grdrag ook niet goed, maar sommige mensen moet je nu eenmaal beschermen op een forum, want makkelijke prooi.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:22 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ergens heb je wel gelijk, hoor. De andere kant is wel dat het forum hier zelf ook een bepaalde rol in heeft. Elke user heeft wel het deksel op de neus gekregen. Enfin, braad heeft zo ondertussen half fok verrot gescholden maar bashen mag niet. Tja: 1 & 1 is 2 zou ik zeggen.
Inderdaad. Hopelijk maken fluwelen handschoentjes onderdeel uit van de chauffeurs-outfit.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
Eens.
Alleen dat geram op die toetsen van het keyboard vind ik wel wat overdreven. Beetje liefde voor het materiaal kan geen kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |