Ik mag je wel, maar eten is toch een beetje speciaal.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:52 schreef LurkJeRot het volgende:
Stel je niet zo onmeunig aan anders. Wat vind je van dat idee?
Fair enough.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik mag je wel, maar eten is toch een beetje speciaal.
Voorover moeten bukken om de weegschaal af te kunnen lezen, is ook heel speciaal.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik mag je wel, maar eten is toch een beetje speciaal.
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Voorover moeten bukken om de weegschaal af te kunnen lezen, is ook heel speciaal.
Dan hap je een gekookt eitje.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 16:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik bedoel ben niet de enige die hiermee stroggled.
Ik denk niet dat je daar genoeg doorzettingsvermogen voor hebt.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 16:00 schreef Argo het volgende:
[..]Dan zou ik elke dag om de 2 uur frituur mogen eten en misschien ben ik dan wel op dat stadium over een maand of 2-3
Als je doelt op onze goedlachse vriend uit het midden van het land... die stroggled er helemaal niet mee, want die eet wat hij wil.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 16:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik bedoel ben niet de enige die hiermee stroggled.
Fuck hij heeft meer ballen dan mij.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 16:03 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Als je doelt op onze goedlachse vriend uit het midden van het land... die stroggled er helemaal niet mee, want die eet wat hij wil.
Ja is klote man maar al 5 kilo eraf! Nog 10 te gaan.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 16:27 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben ook aan het afvallen. Drink nu ook meer water, maar heb nu al dikke honger
ik weeg nu 78,5 ong wat ik wel mag wegen met mijn lengte, maarja het vet gaat bij mij gewoon snel naar mijn buik enzo.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 16:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja is klote man maar al 5 kilo eraf! Nog 10 te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |