Geen idee. Ik ben een paar jaar geleden compleet gestopt met pc gamen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
Je hebt echt zoveeeeeeel mods voor Assetto.
Je kan auto's en tracks los downloaden.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben een paar jaar geleden compleet gestopt met pc gamen.
Heb je wellicht een goeie site voor een overzicht van beschikbare mods? Zitten daar alleen auto's bij of ook andere circuits en alles?
Uiteraard.quote:
Hoi,quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:51 schreef Sjemmert het volgende:
@:vosss er nog aan toe gekomen deze week ?
Haha lekker bezig geweest dus. Wel vaag van die drivers hoor, dat heb jij weerquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoi,
Nee, was er niet meer aan toegekomen. Had wel nog een vraag gesteld over linkjes die je eerder gaf in het F1 topic, maar die heb ik inmiddels gevonden, dus daar hoef je geen antwoord meer op te geven
Gisteravond "even" mijn stuurtje (T300 Ferrari 599xx Alcantara) willen installeren.
Dat ging lekker. Not. Blijkt dat mijn nieuwe bureau te diep is (100cm) om de kabel van de pedalen naar mn stuur te krijgen. Ofja, het kan net, maar dan staat er superveel spanning op de kabel wat niet gezond lijkt. Dus maar gewoon langs het bureau over de grond. Niet optimaal, maar soit.
Vervolgens kom ik erachter dat mijn bureau tegen de muur staat waar een verwarming hangt. Voorheen zetten ik mijn pedalen altijd gewoon tegen de achterwand aan, maar als ik dat nu doe dan kan ik de pedalen niet indrukken omdat ze tegen de verwarming komen
Plus ze staan dan te ver weg. Dus daar moet ik even kijken hoe ik dat oplos, pedalen vastzetten op een houten plankje of iets erachter leggen ofzo, dat komt wel goed.
Vervolgens de drivers installeren. Dat ging prima tot de software aangaf dat ik een firmware update moest doen. Die halverwege vastliep. Waarna heel mn stuur niks meer deed, geen power, geen kalibreren, helemaal niks, werd niet herkend etc etc. Ik dacht dat ie stuk was. Had me nog niks verbaasd ook, want sinds ik mn pc van zolder gehaald heb (waar ik hem niet gebruikte) zijn inmiddels 2 harde schijven en mijn versterker kapot
Ook met een handmatig geforceerde firmware upgrade werkte het niet.
Uiteindelijk na uren klooien het stuur aan de laptop gehangen, installeren, werd niet herkend, maar daar werkte de handmatige firmware update wel. En toen was het inmiddels 1 uur 's nachts, dus nog niet kunnen testen verder. Maar het stuur doet het![]()
Ik heb nog een setup voor Spa die je kan proberen als je wil. Hiermee reed ik 1:41.7 met ambient temperature 14°Cquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
TVP
Hier ook de RSS Formua Hybrid. Pak 1:12 op Zandvoort en 1:45 nogwat op Spa.
Ah thanks. Zo even proberen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:01 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb nog een setup voor Spa die je kan proberen als je wil. Hiermee reed ik 1:41.7 met ambient temperature 14°C
https://gofile.io/?c=ljbfLJ
Is al weer wat sneller. Gebruik je de ERS systemen ook ? Met volle batterij je rondje starten en dan MGU-K deployment op hotlap en MGU-H mode op Motor zetten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
1:44.3 Nu op spa met die set up![]()
Maar we blijven proberen.
Helaas wel hehe. MGU-K staat standaard in Hotlap op die set up.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 19:35 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Is al weer wat sneller. Gebruik je de ERS systemen ook ? Met volle batterij je rondje starten en dan MGU-K deployment op hotlap en MGU-H mode op Motor zetten.
De snelste tijd die ik ooit gezien heb op RSR en YouTube is een 1:41.1
Vind het motorgeluid van dat ding zo zwaar voor zo’n soort auto. Maar rijdt lekker ja.quote:Op zondag 17 november 2019 15:42 schreef Sjemmert het volgende:
Ik vind in Assetto Corsa de Tatuus FA01 echt een fijne auto om mee online te racen. Er is ook bijna altijd wel een FA01 lobby online. Helaas is het niveau vaak niet zo hoog in die lobby's, wat ik dan meestal doe is achteraan starten en zien hoe ver ik naar voren kan komen. Dat levert soms leuke en chaotische races op. Zoals deze: van P23 naar P1 in 7 rondjes.
Leuke tip bedankt!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:19 schreef Starflyer het volgende:
Max gaat dit weekend de 24 uur van Daytona rijden voor Team Redline. De race is vanaf 14.00 uur te zien op iRacing.com
[ afbeelding ]
Zou er wel met F1 wagen doorheen willen rossen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |