Meer dat je net voor Pino drinken heb gehaald.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Frustratie van thuis? Ik niet hoor. Alleen dat commentaar op "vrouwensport" steeds. Ik ben niet feministisch aangelegd ofzo maar het wordt wel een keer flauw.
Jij zit dus gewoon appels met peren te vergelijken.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Elke gezonde man overtreft het niveau van een 'topsportster' ruimschoots met dezelfde trainingsarbeid als het aankomt op conditie. Zelfs met de helft van de trainingsuren.
Mee eens ja, al blijf ik erbij dat vrouwenvoetbal en in mindere mate vrouwenwielrennen niet zo gemakkelijk is om te kijken voor mij.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Frustratie van thuis? Ik niet hoor. Alleen dat commentaar op "vrouwensport" steeds. Ik ben niet feministisch aangelegd ofzo maar het wordt wel een keer flauw.
Atletiek vind ik zelf ook het leukst qua vrouwen ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken atletiek het beste van allemaal.
Sporten waarin het tactisch aspect groter is zijn in de mannenversie vaak mooier.
Fiets 'm d'r inquote:
Vrouwentennis vind ik vaak leuker dan mannentennis omdat het voor mijn gevoel juist meer open isquote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Atletiek vind ik zelf ook het leukst qua vrouwen ja.
Misschien is het ook wel dat bij atletiek het verschil puur fysiek is, terwijl als ik tennis of voetbal kijk ook de technische verschillen enorm zijn.
Vrouwenwielrennen heeft dan weer als probleem dat de top nog niet breed genoeg is, in potentie wel prima kijksport wmb.
Mwah, ook niet per definitie. Ik ken geen sport beter dan biatlon en daar zijn de vrouwenwedstrijden vaak beter te pruimen dan die van de mannen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe minder goed je een sport kent, hoe beter de vrouwenversie te pruimen is. Je hebt nog steeds ontzag voor de klasse en ziet het verschil met de mannen minder.
Bij de mannen doet tenslotte Dahlmeier niet mee.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, ook niet per definitie. Ik ken geen sport beter dan biatlon en daar zijn de vrouwenwedstrijden vaak beter te pruimen dan die van de mannen.
Zit wel weer op de hometrainer, al een tijdje, goede tekenenquote:
KOM AAN!quote:
Ik weet 100% zeker dat dit niet het geval isquote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Elke gezonde man overtreft het niveau van een 'topsportster' ruimschoots met dezelfde trainingsarbeid als het aankomt op conditie. Zelfs met de helft van de trainingsuren.
Vrouwenvolleybal ook beter te zien dan de mannen. Dat is/lijkt vaak lomp rammen, bij de vrouwen gaat het meer om tactiek en techniek lijkt het.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrouwentennis vind ik vaak leuker dan mannentennis omdat het voor mijn gevoel juist meer open is
En daar domineert één persoon veel harder.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de mannen doet tenslotte Dahlmeier niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |