SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg![]()
Die studie heb ik gelukkig afgebrokenquote:Maar heb het van dichtbij, meerdere malen meegemaakt, helaas.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ben benieuwd naar de toestand van Nouri. Er lijkt snel en adequaat gehandeld te zijn, en de eerste berichten zijn voorzichtig positief. Laten we hopen dat hij snel weer op het veld kan staan (hoewel 2017 mij uitgesloten lijkt).2000 light years from home![]()
Ben benieuwd hoelang hij nog in het ziekenhuis moet blijven danquote:Op zondag 9 juli 2017 18:45 schreef Merkie het volgende:
Ben benieuwd naar de toestand van Nouri. Er lijkt snel en adequaat gehandeld te zijn, en de eerste berichten zijn voorzichtig positief. Laten we hopen dat hij snel weer op het veld kan staan (hoewel 2017 mij uitgesloten lijkt).Oh.![]()
Denk wel dat er nu nog een middenvelder zal worden aangekocht om Nouri zoveel mogelijk tijd te geven te herstellen en om de backup op peil te houdenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ja is wel lastig om er meteen zo zakelijk naar te kijken, maar dat moet eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 9 juli 2017 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Denk wel dat er nu nog een middenvelder zal worden aangekocht om Nouri zoveel mogelijk tijd te geven te herstellen en om de backup op peil te houdenOh.![]()
Toch zeker paar dagen minstens. Wat ik begrijp is dat na 24u koelingsproces gestopt kan worden, daarna nog slaapmiddelen afbouwen en dan kan je evt checks uitvoeren.quote:Op zondag 9 juli 2017 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang hij nog in het ziekenhuis moet blijven dan
Maar laten we de berichten van Ajax afwachten. Vandaag zal er sowieso geen update zijn![]()
Ja lijkt me ook, maar dacht misschien nog wel een aantal weken. Ligt er ook aan wat voor complicaties er nog zijn zeker.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toch zeker paar dagen minstens. Wat ik begrijp is dat na 24u koelingsproces gestopt kan worden, daarna nog slaapmiddelen afbouwen en dan kan je evt checks uitvoeren.
Maar laten we de berichten van Ajax afwachten. Vandaag zal er sowieso geen update zijnOh.![]()
http://www.ajax.nl/stream(...)ys-ajax-afgelast.htmquote:Oefenduel Rijnsburgse Boys - Ajax afgelast
Het oefenduel Rijnsburgse Boys - Ajax gaat komende dinsdagavond (11 juli) niet door. De spelersgroep van Ajax acht zichzelf niet in staat te spelen vanwege de situatie rondom Abdelhak Nouri. Om die reden heeft Ajax de amateurclub uit Rijnsburg zondag laten weten af te zien van het treffen op sportpark Middelmors.
Nouri werd zaterdag op de afsluitende dag van het trainingskamp in Oostenrijk tijdens het oefenduel met Werder Bremen getroffen door hartritmestoornissen. Na een geslaagde reanimatie werd hij met een helikopter naar het ziekenhuis vervoerd.
Update over situatie Nouri
Zondagavond rond 19.00 uur was Nouri's situatie zeer stabiel. Na een relatief goede nacht en dag heeft hij minder medicatie nodig. De middenvelder wordt nog wel in slaap gehouden op de Intensive Care. Tot maandagavond worden er geen updates vanuit Oostenrijk verwacht.Oh.![]()
Bedankt Hansquote:Op zondag 9 juli 2017 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/stream(...)ys-ajax-afgelast.htm![]()
Niet meer dan begrijpelijk, en in ieder geval geen slecht nieuws over Appiequote:Op zondag 9 juli 2017 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/stream(...)ys-ajax-afgelast.htmMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je gebruikt die quote verkeerd.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bedankt Hans
Je bent toch niet doof blind?Is wel tricky wanneer ze weer vol gaan beginnen met trainen en wedstrijden spelen dan.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet meer dan begrijpelijk, en in ieder geval geen slecht nieuws over AppieOh.![]()
Tja, er zijn belangrijker dingen in het levenquote:Op zondag 9 juli 2017 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is wel tricky wanneer ze weer vol gaan beginnen met trainen en wedstrijden spelen dan.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat snap ik, maar er komt toch altijd een moment dat je weer over moet gaan tot de orde van de dag.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, er zijn belangrijker dingen in het levenOh.![]()
Tuurlijk. Ik denk ook dat het hier wel bij blijftquote:Op zondag 9 juli 2017 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar er komt toch altijd een moment dat je weer over moet gaan tot de orde van de dag.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
https://www.vi.nl/pro/overig/stay-strong-appie-geweldig-ventje#twitter:FreekJansenVI twitterde op zondag 09-07-2017 om 20:21:40Gevoelens omzetten in woorden. In tien jaar VI nog nooit zoveel moeite mee gehad. Toch geprobeerd. Stay strong Appiehttps://t.co/ECdQykS3Au reageer retweet
Mooi stukje imoMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Of verhuur aan een andere club geen betere optie was? Nouri wilde er niets van weten. 'Ik begrijp dat u het vraagt', zelfs tutoyeren kwam bij de beleefde jongen niet in hem op. 'Maar ik kan niet voor een andere club in Nederland spelen. Dat voelt niet goed. Dat ik dan tegen Ajax moet spelen, daar kan en wil ik me niets bij voorstellen. Ik wil slagen bij Ajax, dat ben ik ook aan zoveel mensen verplicht. De trainers binnen Ajax, mijn medespelers, maar ook de fans. Kippenvel, telkens weer, als ze me toezingen. Zo vaak denk ik: trainer, alstublieft, mag ik spelen? Mag ik minuten maken? Maar ik zeur niet hoor, zeker niet. De trainer beslist en ik moet het zelf voetballend afdwingen. Dat wil ik volgend seizoen gaan doen.![]()
![]()
Man man die Freek doet alsof hij al dood is.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:41 schreef Tagliano het volgende:
https://www.vi.nl/pro/overig/stay-strong-appie-geweldig-ventje#twitter:FreekJansenVI twitterde op zondag 09-07-2017 om 20:21:40Gevoelens omzetten in woorden. In tien jaar VI nog nooit zoveel moeite mee gehad. Toch geprobeerd. Stay strong Appiehttps://t.co/ECdQykS3Au reageer retweet
Mooi stukje imo![]()
Mijn hemelquote:Op zondag 9 juli 2017 20:41 schreef Tagliano het volgende:
Mooi stukje imoVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Valt wel mee. Nouja da's mijn beleving, ieder zijn dingquote:Op zondag 9 juli 2017 20:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Man man die Freek doet alsof hij al dood is.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hoe triest het ook is van Nouri, maar oefenpotje van dinsdagavond had toch wel door kunnen gaan?
Of ben ik nu vreemd![]()
![]()
Spelers zitten met hun hoofd er niet bij. Dan is het ook gewoon zinloos om te gaan spelen...quote:Op zondag 9 juli 2017 22:40 schreef Wicky15 het volgende:
Hoe triest het ook is van Nouri, maar oefenpotje van dinsdagavond had toch wel door kunnen gaan?
Of ben ik nu vreemd![]()
Rot op man.quote:Op zondag 9 juli 2017 23:00 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Had beter de derde keeper kunnen zijn ofzo inderdaad
Nouri is gewoon een leuk jochie. Zijn genoeg mensen waarbij ik het minder erg zou vinden.
Groot fan van User Wotte![]()
Hm ja misschien. Maar het is ook alweer 3-4 dagen geleden dan, en gelukkig is hij niet overleden. Dan kan je zo'n oefenpotje toch wel spelen. Maar dat is mijn meningquote:Op zondag 9 juli 2017 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spelers zitten met hun hoofd er niet bij. Dan is het ook gewoon zinloos om te gaan spelen...
Okéquote:Op zondag 9 juli 2017 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rot op man.
Nouri is gewoon een leuk jochie. Zijn genoeg mensen waarbij ik het minder erg zou vinden.![]()
Maak gewoon zulke walgelijke opmerkingen in feyenoord-topic. Hoeft niet hierquote:Op zondag 9 juli 2017 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij een zwak hart heeft.![]()
Walgelijk? Lijkt me een vrij accurate constatering.quote:Op zondag 9 juli 2017 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maak gewoon zulke walgelijke opmerkingen in feyenoord-topic. Hoeft niet hierVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Als het een wedstrijd was waar iets op het spel stond (o.a. grotere commerciële belangen) hadden ze wel gespeeld. Zo'n oefenpot boeit niemand en cancel je vrij easy.quote:Op zondag 9 juli 2017 23:09 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hm ja misschien. Maar het is ook alweer 3-4 dagen geleden dan, en gelukkig is hij niet overleden. Dan kan je zo'n oefenpotje toch wel spelen. Maar dat is mijn mening![]()
Stellen dat het beter bij de derde keeper had kunnen gebeuren, dat is pas walgelijk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Niet zo overdrijvenquote:Op zondag 9 juli 2017 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maak gewoon zulke walgelijke opmerkingen in feyenoord-topic. Hoeft niet hier
Wat Caland zegt, stellen dat het bij de derde keeper had kunnen gebeuren (in ieder geval een andere speler) is walgelijker. Al heeft natuurlijk iedereen zo voorkeuren voor personen maar toch![]()
![]()
Wel vrij debiel dat een journalist doet alsof hij wekelijks met hem heeft geknikkerd. Aanstellerij van de bovenste plank om een artikeltje te verkopen. Vrij walgelijk als je het mij vraagt.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:41 schreef Tagliano het volgende:
Mooi stukje imo2000 light years from home![]()
Ik kan me best voorstellen dat (zeker als je daar bent) je wel een dergelijke indruk hebt. Verder, je weet van te voren als je het leest dat je een dergelijk stukje kunt verwachten dus als je het niet zint koop je het toch lekker niet. Zie ik het walgelijke niet zo van inquote:Op zondag 9 juli 2017 23:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel vrij debiel dat een journalist doet alsof hij wekelijks met hem heeft geknikkerd. Aanstellerij van de bovenste plank om een artikeltje te verkopen. Vrij walgelijk als je het mij vraagt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb het stukje niet gelezen, maar hij verkoopt nu zichzelf over de rug van de medische situatie van Nouri. Dat staat mij niet aan. Vind ik egotripperij.quote:Op zondag 9 juli 2017 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat (zeker als je daar bent) je wel een dergelijke indruk hebt. Verder, je weet van te voren als je het leest dat je een dergelijk stukje kunt verwachten dus als je het niet zint koop je het toch lekker niet. Zie ik het walgelijke niet zo van in2000 light years from home![]()
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 9 juli 2017 23:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb het stukje niet gelezen, maar hij verkoopt nu zichzelf over de rug van de medische situatie van Nouri. Dat staat mij niet aan. Vind ik egotripperij.![]()
Ik kreeg plaatsvervangende schaamte bij dat stukje, zo slecht vond ik het.quote:Op zondag 9 juli 2017 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat (zeker als je daar bent) je wel een dergelijke indruk hebt. Verder, je weet van te voren als je het leest dat je een dergelijk stukje kunt verwachten dus als je het niet zint koop je het toch lekker niet. Zie ik het walgelijke niet zo van in
Trouwens ook niet gekocht, gewoon gratis.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik zie niet zo waar hij zichzelf verkoopt als hij gewoon zegt dat het schrijven van zo'n stuk een van de moeilijkere dingen is, sterker nog dat geloof ik directquote:Op zondag 9 juli 2017 23:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb het stukje niet gelezen, maar hij verkoopt nu zichzelf over de rug van de medische situatie van Nouri. Dat staat mij niet aan. Vind ik egotripperij.
Maargoed verder heb ik eigenlijk helemaal geen zin in deze discussieMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tja dat mag natuurlijkquote:Op zondag 9 juli 2017 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kreeg plaatsvervangende schaamte bij dat stukje, zo slecht vond ik het.
Trouwens ook niet gekocht, gewoon gratis.Hij beschrijft Nouri best aardig en ik denk de situatie daar ook wel
Maargoed ik ben in de minderheid geloof ikMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Uiteindelijk is er toch niks aan de hand? Snap die ophef ook niet zo. Die speelster van Den Haag is dood. Dat is sneu. Nouri leeft gewoon verder mensen.![]()
Niks aan de hand zeg jequote:Op zondag 9 juli 2017 23:28 schreef hafcfan het volgende:
Uiteindelijk is er toch niks aan de hand? Snap die ophef ook niet zo. Die speelster van Den Haag is dood. Dat is sneu. Nouri leeft gewoon verder mensen.
Kan best zijn dat het einde carrière is (en ja natuurlijk is dat nog veel minder erg dan die speelster van Den Haag). Overigens is dit pure speculatie, ik weet het ook nietMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Voorlopig ligt dat jochie gewoon nog in coma
Niks aan de handMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ib4 Was zijn carriere al begonnen dan?quote:Op zondag 9 juli 2017 23:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niks aan de hand zeg je
Kan best zijn dat het einde carrière is (en ja natuurlijk is dat nog veel minder erg dan die speelster van Den Haag)![]()
Gedeeltelijk mee eens. Er is wel wat aan de hand natuurlijk. Maar dinsdag had gewoon gespeeld kunnen worden. Ik snap dat het een oefenpotje is en niet belangrijk blablala. Maar inderdaad, hij leeft nog 'gewoon'.quote:Op zondag 9 juli 2017 23:28 schreef hafcfan het volgende:
Uiteindelijk is er toch niks aan de hand? Snap die ophef ook niet zo. Die speelster van Den Haag is dood. Dat is sneu. Nouri leeft gewoon verder mensen.![]()
Had gekund, aan de andere kant zit je met een spelersgroep die daar totaal geen trek in heeft. Vraag is wie je er dan nog een plezier mee doet behalve de mensen die naar dat potje zouden willen kijkenquote:Op zondag 9 juli 2017 23:30 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens. Er is wel wat aan de hand natuurlijk. Maar dinsdag had gewoon gespeeld kunnen worden. Ik snap dat het een oefenpotje is en niet belangrijk blablala. Maar inderdaad, hij leeft nog 'gewoon'.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat dus. En hij wordt echt wel weer wakker. Is toch buiten levensgevaar.quote:Op zondag 9 juli 2017 23:30 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens. Er is wel wat aan de hand natuurlijk. Maar dinsdag had gewoon gespeeld kunnen worden. Ik snap dat het een oefenpotje is en niet belangrijk blablala. Maar inderdaad, hij leeft nog 'gewoon'.![]()
Heb je ook helemaal gelijk inquote:Op zondag 9 juli 2017 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Had gekund, aan de andere kant zit je met een spelersgroep die daar totaal geen trek in heeft. Vraag is wie je er dan nog een plezier mee doet behalve de mensen die naar dat potje zouden willen kijken![]()
![]()
Je ziet iemand zowat doodgaan op een veld waar je al jaren mee speelt en dan ga je 2 dagen later doodleuk een oefenwedstrijd spelen.
Hou toch op joh, op dat moment kan voetbal je wellicht helemaal niks schelen. En terecht.![]()
Dat is echt totaal iets anders dan niks aan de handquote:Op zondag 9 juli 2017 23:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat dus. En hij wordt echt wel weer wakker. Is toch buiten levensgevaar.
Ja tuurlijk had het erger gekund maar kom op zegMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Waardeloos geschreven, feit dat hij doet alsof het over zijn eigen broertje gaat maakt de inhoud totaal ongeloofwaardig.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:41 schreef Tagliano het volgende:
Mooi stukje imoblablablabla![]()
En jij doet het de andere kant op. Heel erg voor Nouri, maar dat gehuil van die journalist bijvoorbeeld gaat echt nergens over.quote:Op zondag 9 juli 2017 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is echt totaal iets anders dan niks aan de hand
Ja tuurlijk had het erger gekund maar kom op zeg![]()
Hoe dat relevant is voor mijn punt snap ik niet zo maargoed. Klassieke jijbakquote:Op zondag 9 juli 2017 23:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En jij doet het de andere kant op. Heel erg voor Nouri, maar dat gehuil van die journalist bijvoorbeeld gaat echt nergens over.
mag je niet zeggen hierquote:Op zondag 9 juli 2017 23:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Waardeloos geschreven, feit dat hij doet alsof het over zijn eigen broertje gaat maakt de inhoud totaal ongeloofwaardig.2000 light years from home![]()
Tuurlijk mag dat. Dit soort teksten als je een beetje tegengas krijgt, we zitten op een discussieforumquote:
Uhhh oke.quote:Op zondag 9 juli 2017 23:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe dat relevant is voor mijn punt snap ik niet zo maargoed. Klassieke jijbak![]()
Hoop trouwens dat we rigoni gaan halen.
Kan links/rechts buiten spelen, maar ook nog als aanvallende middenvelder.![]()
Ben vooral benieuwd naar wat er nog gaan halen.
- linksback
- middenvelder
- buitenspeler
Eventueel nog een centrale verdediger erbij.![]()
Marcel Keizer belast zijn spelers te veel. Nu wil hij de spelers nog zwaarder laten trainen en dan krijg je dit. Overigens zet ik wel vraagtekens of als dit bij een andere club gebeurt in Nederland of Ajax supporters net zo sympathie geven aan de tegenstander zoals andere clubs dit wel doen. Ajax supporters staan er om bekend nogal vrij arrogant te zijn. Ik weet het niet.
Frontpage____________
![]()
Houd dat op de frontpage danquote:Op maandag 10 juli 2017 08:34 schreef Toto69 het volgende:
Marcel Keizer belast zijn spelers te veel. Nu wil hij de spelers nog zwaarder laten trainen en dan krijg je dit. Overigens zet ik wel vraagtekens of als dit bij een andere club gebeurt in Nederland of Ajax supporters net zo sympathie geven aan de tegenstander zoals andere clubs dit wel doen. Ajax supporters staan er om bekend nogal vrij arrogant te zijn. Ik weet het niet.
Frontpage____________
![]()
de familie krijgt vandaag nieuws over de toestand van zijn hersenen.
neem dus aan dat hij vandaag dan ook gewekt zal worden?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dat heeft niets met elkaar te maken.quote:Op maandag 10 juli 2017 09:34 schreef mokkiemok het volgende:
de familie krijgt vandaag nieuws over de toestand van zijn hersenen.
neem dus aan dat hij vandaag dan ook gewekt zal worden?![]()
Zelden zo'n aids gelezen.quote:Op maandag 10 juli 2017 08:34 schreef Toto69 het volgende:
Frontpage____________
![]()
lijkt mij toch de beste manier om te zien hoe hij is.quote:Op maandag 10 juli 2017 09:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat heeft niets met elkaar te maken.
of zouden ze dan alleen de data erop naslaan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
is (hopelijk) een trol op FP, laten we er geen aandacht aan geven svp....quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Even los van Nouri,
wat doet Ajax als Onana na het komend seizoen vertrekt? Ik denk dat die kans behoorlijk is.
Gaat ze dan voor een ervaren 2de keeper, zoals Velthuizen?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
van Leer.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even los van Nouri,
wat doet Ajax als Onana na het komend seizoen vertrekt? Ik denk dat die kans behoorlijk is.
Gaat ze dan voor een ervaren 2de keeper, zoals Velthuizen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax heeft op dit moment iets van acht keepers.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even los van Nouri,
Gaat ze dan voor een ervaren 2de keeper, zoals Velthuizen?
Van Leer zal doorschuiven en daarachter komt de beste optie.![]()
En daarachter?quote:Maar dat hadden ze dit seizoen toch ook kunnen doen zonder van Leer aan te kopen?quote:Op maandag 10 juli 2017 10:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax heeft op dit moment iets van acht keepers.
Van Leer zal doorschuiven en daarachter komt de beste optie.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dat hadden ze dit seizoen toch ook kunnen doen zonder van Leer aan te kopen?
Ze achten de huidige keepers van Jong en de A1 niet goed genoeg om door te schuiven en hopen dat een van die keepers zich komend seizoen goed ontwikkelt om het volgende zomer wel te kunnen. Mocht dat niet zo zijn, kun je altijd nog een ervaren keeper halen.![]()
Even iets wat totaal niet belangrijk is, maar waar ik toch wel "blij" om ben.
Zeker voor die jonge jongens (en daar hebben we er nogal wat van) is het verhaal Nouri natuurlijk heel erg zwaar.
Dat ze geen oefenpotje willen spelen kan ik dan best begrijpen.
Maar ik ben dan wel blij dat het voor het seizoen gebeurd en niet midden in het seizoen als het echt ergens om gaat.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Waarvan een vrij groot deel er niet zoveel van kanquote:Op maandag 10 juli 2017 10:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax heeft op dit moment iets van acht keepers.
Van Leer zal doorschuiven en daarachter komt de beste optie.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op maandag 10 juli 2017 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En daarachter?
[..]
Maar dat hadden ze dit seizoen toch ook kunnen doen zonder van Leer aan te kopen?Ik denk dat jullie het wel goed kunnen vinden met elkaar. Begrijpen beide weinig van keepers en tweede keepers en transfers die daar bij komen kijken.quote:![]()
Ter mijn verdediging, ik zag gelijk dat Vermeer er geen klote van kon.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat jullie het wel goed kunnen vinden met elkaar. Begrijpen beide weinig van keepers en tweede keepers en transfers die daar bij komen kijken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kenny Tete zet zijn loopbaan voort bij Olympique Lyon, zo heeft Ajax maandagochtend laten weten via de officiële kanalen. Les Gones betalen de Amsterdammers naar verluidt vijf miljoen euro om het nog tot volgend jaar doorlopende contract van de rechtsback af te kopen. Tete heeft zijn krabbel gezet onder een meerjarig contract in het Parc Olympique Lyonnais.
Tete had meerder opties, waaronder Internazionale, Galatasaray en het Crystal Palace van Frank de Boer. De oud-trainer van Ajax nam volgens De Telegraaf zelf contact op met de verdediger, maar kon hem er niet van overtuigen voor the Eagles te kiezen. Dat er zoveel interesse was in Tete levert Ajax overigens wel een hogere transfersom op, aangezien de Amsterdammers in eerste instantie een bedrag van vier miljoen euro in gedachten hadden.
Voor Tete komt er zodoende na twaalf jaar een einde aan zijn periode bij Ajax. De geboren Amsterdammer maakte in februari 2015 zijn debuut in de hoofdmacht en leek daarop uit te gaan groeien tot de vaste rechtsback. Peter Bosz besloot vorig seizoen echter anders door aan Joël Veltman de voorkeur te geven, waarna Tete zijn conclusies trok en aanstuurde op een vertrek.
Tete wordt na Mariano Díaz, Ferland Mendy, Marçal en Bertrand Traoré de vijfde nieuwe aanwinst voor Lyon. De Fransen werden vorig seizoen door Ajax uitgeschakeld in de halve finale van de Europa League en lijken hun ogen toen goed de kost te hebben gegeven, aangezien Tete na de van Chelsea afkomstige Traoré al de tweede speler die toen voor Ajax op het veld stond is die de overstap maakt. De Oranje-international treft in Oost-Frankrijk eveneens Memphis Depay.
Lees meer op www.voetbalzone.nl![]()
Klopt idd, geloof ook dat die toen niet in Ajax 1 speelde (?). Maar dat zou niet uit moeten maken natuurlijk.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:35 schreef JanCees het volgende:
Over Evander Sno werd een stuk minder geschreven![]()
Jong Ajax, maar het zal hem meer zitten in het feit dat Nouri een heel stuk geliefder is en echt de knuffelbeer van Ajax is.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt idd, geloof ook dat die toen niet in Ajax 1 speelde (?). Maar dat zou niet uit moeten maken natuurlijk.
Niet dat het van Sno dan minder erg is maar dat lijkt me een logische verklaring![]()
En dat dit gewoon live op tv wasquote:Op maandag 10 juli 2017 10:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jong Ajax, maar het zal hem meer zitten in het feit dat Nouri een heel stuk geliefder is en echt de knuffelbeer van Ajax is.
Niet dat het van Sno dan minder erg is maar dat lijkt me een logische verklaringMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Waar maar een handjevol naar keek. Denk niet dat dat er per se mee te maken had, maar meer dat het de knuffel Marokkaan van jullie opleiding is.quote:![]()
Het zal inderdaad niet half Nederland zijn geweest wat ernaar keek, dat is ook zoquote:Op maandag 10 juli 2017 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar maar een handjevol naar keek. Denk niet dat dat er per se mee te maken had, maar meer dat het de knuffel Marokkaan van jullie opleiding is.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
zelfs het reanimeren was te zien, mijn maag draaide omquote:
kon ook gewoon niet wegkijken.....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ergens vond ik het niet zo erg dat Ziggo uiteindelijk voor mij wegschakelde jaquote:Op maandag 10 juli 2017 11:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zelfs het reanimeren was te zien, mijn maag draaide om
kon ook gewoon niet wegkijken.....Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ik vond dat ze toch wel erg lang bleven hangen, en uiteindelijk misschien iets te veel hebben laten zien.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ergens vond ik het niet zo erg dat Ziggo uiteindelijk voor mij wegschakelde jaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 10 juli 2017 11:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik vond dat ze toch wel erg lang bleven hangen, en uiteindelijk misschien iets te veel hebben laten zien.
Om dan vervolgens zelf te blijven kijken..![]()
makkelijk scoren dit, dit geef ik toch al aan.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Om dan vervolgens zelf te blijven kijken..
ik kon niet wegkijken, maar vind dat ze toch wel eerder gewoon naar de studio hadden moeten gaan. Zijn twee totaal verschillende dingen, flapdrop
snap dat je lekker populair probeert te doen, maar doe dat lekker ergens anders.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik probeer helemaal niet populair te doen, ik vind dat ze best uit mogen zenden.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
makkelijk scoren dit, dit geef ik toch al aan.
ik kon niet wegkijken, maar vind dat ze toch wel eerder gewoon naar de studio hadden moeten gaan. Zijn twee totaal verschillende dingen, flapdrop
snap dat je lekker populair probeert te doen, maar doe dat lekker ergens anders.![]()
Mijn opa werd ook een stuk minder over geschreven, schande!quote:Op maandag 10 juli 2017 10:35 schreef JanCees het volgende:
Over Evander Sno werd een stuk minder geschreven![]()
![]()
is je opa ook profvoetballer?quote:Op maandag 10 juli 2017 11:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mijn opa werd ook een stuk minder over geschreven, schande!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mooie stap voor Tete. Wie weet over een paar jaar als begeerde back naar een absolute topclub.wooblabalurg![]()
Ik hoop dat je snapt dat dat sarcastisch was. Die eeuwige verontwaardiging over wat hoeveel media-aandacht krijgt irriteert mij enigszins.quote:![]()
misschien een beetje kip of ei vraag.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:20 schreef Baconbus het volgende:
Mooie stap voor Tete. Wie weet over een paar jaar als begeerde back naar een absolute topclub.
maar vraag mija f wat er eerder was.
het vertrek van Tete, of de contractverlenging van Veltman.
ofwel
zouden ze het contract verlengt hebben omdat Tete vertrok (en Veltman best nog wilde blijven)
of
zou Tete vertrokken zijn omdat Veltman verlengde. (en Tete alleen zou blijven als hij basis kon staan)
wellicht data Tete uberhaupt wel vertrokken was.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat snapte ik, maar twee voetballers met elkaar vergelijken kan in deze best.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snapt dat dat sarcastisch was. Die eeuwige verontwaardiging over wat hoeveel media-aandacht krijgt irriteert mij enigszins.
de discussie zelf vind ik totaal onzinnig.
toendertijd hoorde je ook veel over Sno, als Nouri weer rond rent hoor je hier ook nog weinig meer over.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
lekker duidelijke post, goed werkquote:Op maandag 10 juli 2017 11:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
misschien een beetje kip of ei vraag.
ofwel
zouden ze het contract verlengt hebben omdat Tete vertrok (en Veltman best nog wilde blijven)
of
zou Tete vertrokken zijn omdat Veltman verlengde. (en Tete alleen zou blijven als hij basis kon staan)
wellicht data Tete uberhaupt wel vertrokken was.![]()
op de verkeerde geplaatste spatie in het begin na, toch best een duidelijke vraag lijkt mij. Wat snap je niet?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tete was sowieso vertrokken. Daar was een jaar geleden al niks meer aan te doen denk ik.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ofwel
of
wellicht data Tete uberhaupt wel vertrokken was.
Verlenging van die try-hard omdat ze toch een vaste rechtsback willen en hem goed genoeg vinden. Wat mij blijft verbazen. Maar goed meerdere trainers zien t in hem dus ik zal t wel niet door hebben.wooblabalurg![]()
speelde die ook bij ajax?quote:Op maandag 10 juli 2017 11:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mijn opa werd ook een stuk minder over geschreven, schande!![]()
![]()
Hey Klaas.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ofwel
of
wellicht data Tete uberhaupt wel vertrokken was.![]()
quote:De geruchten over een Amsterdams bod voor Rigoni worden sterker. Diario Crónica, een van de grootste sportkranten van Argentinië, meldt maandag op de voorpagina dat Ajax inderdaad concreet geïnteresseerd is in de middenvelder en een formeel bod gaat neerleggen.
[ Bericht 3% gewijzigd door mokkiemok op 10-07-2017 12:23:05 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We hebben net 3 miljoen gekregen voor Tete, nog 7 miljoen te gaan. Misschien krijgen we dat voor Riedewald.quote:Op maandag 10 juli 2017 12:01 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Op twitter zag ik langskomen dat hij 10 miljoen euro zou moeten kosten.![]()
We moeten ook nog winst maken, hequote:Op maandag 10 juli 2017 12:37 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Er licht toch nog een zak geld van Klaassen?![]()
![]()
*ligtquote:Op maandag 10 juli 2017 12:37 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Er licht toch nog een zak geld van Klaassen?
Die zak is best zwaar.![]()
Vijf miljoen, toch?quote:Op maandag 10 juli 2017 12:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
We hebben net 3 miljoen gekregen voor Tete, nog 7 miljoen te gaan. Misschien krijgen we dat voor Riedewald.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
De NOS meldt 3 miljoen.quote:
Misschien 3 miljoen vast en 2 miljoen bonussen, en het propaganda orgaan van Ajax maakt daar van 5 miljoen van.![]()
Ze wilden 4 miljoen, dankzij interesse zijn ze op 5 uitgekomen.quote:Op maandag 10 juli 2017 12:40 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De NOS meldt 3 miljoen.
Misschien 3 miljoen vast en 2 miljoen bonussen, en het propaganda orgaan van Ajax maakt daar van 5 miljoen van.wooblabalurg![]()
Oh, ik las net in dit topic vijf, maar nu zie ik dat het een bericht van Voetbalzone was.quote:Op maandag 10 juli 2017 12:40 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De NOS meldt 3 miljoen.
Misschien 3 miljoen vast en 2 miljoen bonussen, en het propaganda orgaan van Ajax maakt daar van 5 miljoen van.
Laten we het inderdaad maar houden op drie, in dat geval.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Ondanks 1-jarig contract is 3 miljoen wel erg weinig voor zo'n speler. Maar dan is ie natuurlijk wel zo weg en opgeruimd staat netjes.wooblabalurg![]()
8miljoen zie ikoveral voorbij komen, geen onaardig bedrag voor een 24 jarige speler, minder risico.quote:Op maandag 10 juli 2017 12:01 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Op twitter zag ik langskomen dat hij 10 miljoen euro zou moeten kosten.![]()
Dan zal hij wel niet zo'n hoog plafond hebben als hij op die leeftijd nog daar speeltquote:Op maandag 10 juli 2017 13:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
8miljoen zie ikoveral voorbij komen, geen onaardig bedrag voor een 24 jarige speler, minder risico.Oh.![]()
Hmmmz, weet niet. Op twitter vinden ze het iig allemaal een prima speler die zeker wel een meerwaarde is. Er is wel eerde rinteresse geweest van andere clubs voor hem iig, maar misschien wou hij gewoon nog niet naar het andere continent toe.quote:Op maandag 10 juli 2017 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zal hij wel niet zo'n hoog plafond hebben als hij op die leeftijd nog daar speelt
Volgens een andere journalist gaat ajax ook bieden op die zeca, tavares scheen ook echt in de belangstleling te staan, maar vond 10,5 miljoen teveel, gaan 6 miljoen bieden op zeca, waar 8 miljoen voor wordt gevraagd.![]()
En rigoni kan ook als middenvelder spelen en sorry voor deze opmerking maar.... wellicht valt er voor de komende maanden eentje weg....![]()
Ik denk zeker dat je als Ajax zijnde hier rekening mee moet houden, je wilt Nouri ook gewoon de tijd kunnen geven.quote:Op maandag 10 juli 2017 13:35 schreef skysherrif het volgende:
En rigoni kan ook als middenvelder spelen en sorry voor deze opmerking maar.... wellicht valt er voor de komende maanden eentje weg....
wat de uitkomst (vandaag) ook zal zijn, die staat niet op de spelerslijst tegen Lyon ofzo.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Staat ook bekend om zijn goeie vrije trappen, voorzetten en schoten en daarmee ook wel een welkome aanvulling op younes en neresquote:Op maandag 10 juli 2017 13:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik denk zeker dat je als Ajax zijnde hier rekening mee moet houden, je wilt Nouri ook gewoon de tijd kunnen geven.
wat de uitkomst (vandaag) ook zal zijn, die staat niet op de spelerslijst tegen Lyon ofzo.![]()
Het zal me verbazen als ze nog iemand gaan halen na die teksten dat ze het met de huidige selectie ook wel aandurvenquote:Op maandag 10 juli 2017 13:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmmz, weet niet. Op twitter vinden ze het iig allemaal een prima speler die zeker wel een meerwaarde is. Er is wel eerde rinteresse geweest van andere clubs voor hem iig, maar misschien wou hij gewoon nog niet naar het andere continent toe.
Volgens een andere journalist gaat ajax ook bieden op die zeca, tavares scheen ook echt in de belangstleling te staan, maar vond 10,5 miljoen teveel, gaan 6 miljoen bieden op zeca, waar 8 miljoen voor wordt gevraagd.Oh.![]()
buitenkansje, kanon dit dat.quote:Op maandag 10 juli 2017 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal me verbazen als ze nog iemand gaan halen na die teksten dat ze het met de huidige selectie ook wel aandurven
en Nouri veranderd de zaak ook wel op het middenveld nu.
reële kans dat die pas weer in de winterstop of volgend seizoen mee kan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 10 juli 2017 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal me verbazen als ze nog iemand gaan halen na die teksten dat ze het met de huidige selectie ook wel aandurvenNiet zo veel aannemen van wat er gezegd wordtquote:"Sinkgraven, De Jong en Nouri hebben creativiteit. Als je een jongen als Ziyech haalt, leg je hem voor vier jaar vast. Dan weet je zeker dat je een of twee jonge jongens kunt afschrijven, dus kiezen we voor beleid. Dat is ook het moeilijk in het vak en voor een trainer, want we moeten nu presteren. Ziyech is een fantastische speler, maar wij zullen hem niet halen."![]()
![]()
Daar is echt zowel qua binnenkomende als uitgaande transfers nooit iets van waar geweest dus daar hecht ik totaal geen waarde aan, sowieso zei keizer dat en die gaat daar niet over die looft gewoon zijn huidige selectie daarmee.quote:Op maandag 10 juli 2017 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal me verbazen als ze nog iemand gaan halen na die teksten dat ze het met de huidige selectie ook wel aandurven
Overmars of vd sar heeft gewoon al aangegeven dat ze voor de verdediging versterkingen gaan halen en zeiden ook dat ze voorin nog wel wat konden verwachten (neem aan dat dat niet over die 18 jarige braziliaan ging)![]()
Qua namen straks wel een porno elftal
David Neres Campos, Massimiliano Rigoni, Jose Carlos Cracco, Matteo Cassiera en Danilo Pereira da Silva genot![]()
En Andre OnanaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vind ik wel iets minder, net als onana, maar vooruitquote:
Hoop wel echt dat we hem halen, zit wat op youtube te kijken en ziet er echt uit als een gruwelijke speler en ook veel minder onstuimig dan de gemiddelde dribbelaar.
24 jaar is ook wel een prima leeftijd![]()
http://www.soccernews.nl/(...)e_vrijetrappenkoning
Kijk even in dit filmpje (tweet van yaya) naar zijn vrije trappen/tweebenigheid.![]()
Wat daar staat klopt wel trouwens, denk dat De Jong of Nouri een stuk verder was geweest als Ziyech niet gehaald was. Keerzijde van die aankoop.quote:Op maandag 10 juli 2017 13:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Niet zo veel aannemen van wat er gezegd wordt![]()
Die jongens waren wrs niet zo ontzettend bepalend geweest als Ziyech.quote:Op maandag 10 juli 2017 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat daar staat klopt wel trouwens, denk dat De Jong of Nouri een stuk verder was geweest als Ziyech niet gehaald was. Keerzijde van die aankoop.wooblabalurg![]()
die jongens wel, Ajax niet.quote:Op maandag 10 juli 2017 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat daar staat klopt wel trouwens, denk dat De Jong of Nouri een stuk verder was geweest als Ziyech niet gehaald was. Keerzijde van die aankoop.
zonder ziyech had je niet zo ver gekomen in de EL.
dat weet je natuurlijk nooit echt...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 10 juli 2017 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat daar staat klopt wel trouwens, denk dat De Jong of Nouri een stuk verder was geweest als Ziyech niet gehaald was. Keerzijde van die aankoop.Ziyech is de beste middenvelder van de competitie en dan heb jij het over De Jong of Nouri
![]()
Toen was het vooral om de supporters te pleasen.quote:Op maandag 10 juli 2017 13:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Niet zo veel aannemen van wat er gezegd wordtOh.![]()
Misschien dat ze pas iemand halen als Dijks en Riedewald ook definitief weg zijn ja. Maar voorin zie ik het ze wel aandurven met Cerny en Kluivert als backupquote:Op maandag 10 juli 2017 13:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar is echt zowel qua binnenkomende als uitgaande transfers nooit iets van waar geweest dus daar hecht ik totaal geen waarde aan, sowieso zei keizer dat en die gaat daar niet over die looft gewoon zijn huidige selectie daarmee.
Overmars of vd sar heeft gewoon al aangegeven dat ze voor de verdediging versterkingen gaan halen en zeiden ook dat ze voorin nog wel wat konden verwachten (neem aan dat dat niet over die 18 jarige braziliaan ging)Oh.![]()
Vind ik ook, ik ben fan van hem, maar ik ben ook liefhebber van het ontwikkelen van min of meer eigen talent.quote:Op maandag 10 juli 2017 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]Ziyech is de beste middenvelder van de competitie en dan heb jij het over De Jong of Nouri
![]()
Gaat lastig worden met de komende a1quote:Op maandag 10 juli 2017 14:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik ben fan van hem, maar ik ben ook liefhebber van het ontwikkelen van min of meer eigen talent.![]()
Wat is het nut van een nieuwe dure middenvelder? Dat donny weer naar de bank gaat? Extra middenvelder zou fijn zijn, zodat Nouri rustig kan herstellen. Maar dat hoeft niet iemand van +5 miljoen te zijn.![]()
Is meer een buitenspeler dan midden he.quote:Op maandag 10 juli 2017 14:51 schreef Pinuts het volgende:
Wat is het nut van een nieuwe dure middenvelder? Dat donny weer naar de bank gaat? Extra middenvelder zou fijn zijn, zodat Nouri rustig kan herstellen. Maar dat hoeft niet iemand van +5 miljoen te zijn.![]()
Aan de ene kant prima als er niks is gevonden, maar voor jezelf en voor je omgeving lijkt het me aan de andere kant ook wel een geruststelling als er wel een verklaring is... anders blijf je in die onzekerheid hangen dat het zomaar weer kan gebeuren.quote:Op maandag 10 juli 2017 14:44 schreef skysherrif het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)en-bij-hartonderzoek
!!
Come on nouriOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Donny hoort op 6. Ziyech linksmid. Dan kun je prima nog een goede middenvelder voor rechtsmid halen. Eiting, De Jong en Schöne als reserves.quote:Op maandag 10 juli 2017 14:51 schreef Pinuts het volgende:
ik vind De Jong te goed om wissel te staan eigenlijkquote:Op maandag 10 juli 2017 15:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Donny hoort op 6. Ziyech linksmid. Dan kun je prima nog een goede middenvelder voor rechtsmid halen. Eiting, De Jong en Schöne als reserves.![]()
![]()
Ajax speelt 50 wedstrijden, je moet ook een goede bank hebben.quote:Op maandag 10 juli 2017 15:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik vind De Jong te goed om wissel te staan eigenlijk![]()
Dat wel, maar met eiting schone en nouri heb je die nu wel.quote:Op maandag 10 juli 2017 15:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax speelt 50 wedstrijden, je moet ook een goede bank hebben.![]()
Schöne zal wel langzaam uit de basis verdwijnen lijkt me.quote:Op maandag 10 juli 2017 15:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik vind De Jong te goed om wissel te staan eigenlijkOh.![]()
Eerst maar eens zien of Nouri überhaupt ooit nog op niveau gaat voetballenquote:Op maandag 10 juli 2017 15:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat wel, maar met eiting schone en nouri heb je die nu wel.![]()
Ben ergens ook wel benieuwd wat voor extra band dit kan scheppen tussen de spelersgroep, toch een proces waar je samen doorheen moet.![]()
Dat vond Cocu ook.quote:Op maandag 10 juli 2017 15:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik vind De Jong te goed om wissel te staan eigenlijk![]()
Mijn gevoel op basis van de ontwikkelingen bij Ajax en de visies van de mensen die de touwtjes bij Ajax stevig in handen hebben, is dat we van deze jaren moeten genieten omdat er wel eens donkere tijden aan kunnen komen.quote:Op maandag 10 juli 2017 14:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaat lastig worden met de komende a1![]()
Zijn zat geluiden dat de opleiding weer van voor de tijd Cruijff was , dus inderdaad weer pure armoede ja en maar weer hopen op supertalenten die geen opleiding nodig hebbenquote:Op maandag 10 juli 2017 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mijn gevoel op basis van de ontwikkelingen bij Ajax en de visies van de mensen die de touwtjes bij Ajax stevig in handen hebben, is dat we van deze jaren moeten genieten omdat er wel eens donkere tijden aan kunnen komen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Lekker belangrijk, we hebben nu een half miljard op de bank. We gaan gewoon heel Zuid-Amerika leegkopen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Lijkt erop dat wat er nu rondloopt in A1 minder getalenteerd is dan de lichting ervoor. Maar laten we eerlijk zijn, van de lichtingen die onder Cruijff / Jonk zijn 'groot gebracht' is het ook nog maar afwachten wat er echt doorbreekt (denk overigens dat vd Beek en zeker De Ligt het wel gaan redden). Frenky de Jong en Dolberg zijn mss wel de grootste talenten en die zijn beide aangetrokken.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mijn gevoel op basis van de ontwikkelingen bij Ajax en de visies van de mensen die de touwtjes bij Ajax stevig in handen hebben, is dat we van deze jaren moeten genieten omdat er wel eens donkere tijden aan kunnen komen.
Dat er zaken beter kunnen in de jeugdopleiding is zeker waar maar het is ook weer niet zo dat het onder Jonk allemaal geweldig was en dat het na hem niets meer voorstelt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als je een revolutie begint in jeugdopleiding zie je daar pas over 6 jaar de vruchten van. De spelers die toen in A/B/C junioren zaten zijn dan al grotendeels gevormd. Toen Cruijff/Jonk veranderingen wilden doorvoeren was al bekend dat generatie Nouri/VDB beste generatie was die er rondliep op De Toekomst.![]()
een goed gevulde bank hebben ze zekerquote:Op maandag 10 juli 2017 15:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax speelt 50 wedstrijden, je moet ook een goede bank hebben.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
niets mis meequote:Op maandag 10 juli 2017 19:21 schreef Mani89 het volgende:
Lekker belangrijk, we hebben nu een half miljard op de bank. We gaan gewoon heel Zuid-Amerika leegkopen.graag op anoniem![]()
We weten überhaupt nog niet wat de (totale) schade is. Alleen dat zijn hart niet beschadigd is.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:22 schreef Henrys het volgende:
Is het al zeker dat Nouri profvoetballer kan blijven? Sno was nooit meer hetzelfdeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sno was toen al een matige voetballer, speelde niet voor niets op oudere leeftijd nog bij Jong Ajax. Is daarna toch nog best wel op een redelijk niveau terug gekomen. Maar het maakt het er allemaal niet beter op, ook een kopende club is niet happig om een speler te kopen die in het verleden hartproblemen heeft gehad.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:22 schreef Henrys het volgende:
Is het al zeker dat Nouri profvoetballer kan blijven? Sno was nooit meer hetzelfdeAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nouri terug op zijn niveau en zijn hele carrière bij Ajax spelen dan.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sno was toen al een matige voetballer, speelde niet voor niets op oudere leeftijd nog bij Jong Ajax. Is daarna toch nog best wel op een redelijk niveau terug gekomen. Maar het maakt het er allemaal niet beter op, ook een kopende club is niet happig om een speler te kopen die in het verleden hartproblemen heeft gehad.Oh.![]()
En dan samen met Fresia AjaxTV doenquote:Op maandag 10 juli 2017 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nouri terug op zijn niveau en zijn hele carrière bij Ajax spelen dan.![]()
![]()
Las net dat Michael Jansen bij Vitesse ook iets dergelijks had en niet meer op niveau terug gekomen is. Maar elk individu is een geval apart, zeker bij zoiets. Maar ik zou het een wonder vinden als hij ooit weer in een Ajax shirt komt te spelen.![]()
Teken ik voor ! Moet ie wel weer op niveau terugkomen natuurlijk.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nouri terug op zijn niveau en zijn hele carrière bij Ajax spelen dan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nouri moet nog een keer spelers gaan interviewen bij een kampioenschapquote:Op maandag 10 juli 2017 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan samen met Fresia AjaxTV doen
Oh.![]()
Ja dat zei ik er wel expliciet bij ja. Maar denk dat hij wel vrij depressief zal worden als hij nu ineens geen profvoetballer meer kan zijnquote:Op maandag 10 juli 2017 21:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Teken ik voor ! Moet ie wel weer op niveau terugkomen natuurlijk.
Oh.![]()
Ik verwacht wel dat ie wel weer 100% zal gaan herstellen maar zeker de eerste periode zal het wel angstig voor 'm zijn om zware inspanningen te leveren. Toch altijd de angst dat het weer zal gaan gebeuren.quote:Op maandag 10 juli 2017 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zei ik er wel expliciet bij ja. Maar denk dat hij wel vrij depressief zal worden als hij nu ineens geen profvoetballer meer kan zijnAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja dat lijkt me ook wel lastig, moet je dan langzaam weer opbouwen.quote:Op maandag 10 juli 2017 21:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat ie wel weer 100% zal gaan herstellen maar zeker de eerste periode zal het wel angstig voor 'm zijn om zware inspanningen te leveren. Toch altijd de angst dat het weer zal gaan gebeuren.Oh.![]()
Op basis van welke medische gronden denk je dit?quote:Op maandag 10 juli 2017 21:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat ie wel weer 100% zal gaan herstellen
Wat was de uitslag van de hersenscan?![]()
Lijkt me inderdaad dat je dat moet afwachten voordat je uberhaupt een uitspraak kan doen.quote:Op maandag 10 juli 2017 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op basis van welke medische gronden denk je dit?
Wat was de uitslag van de hersenscan?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Heeft niet zonder zuurstof gezeten en de voorlopige berichten zijn positief. Maar het is ook geen zekerheid natuurlijk maar in vergelijkbare gevallen is het herstel vaak goed. Al is dit wat anders dan terugkomen op topniveau.quote:Op maandag 10 juli 2017 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op basis van welke medische gronden denk je dit?
Wat was de uitslag van de hersenscan?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Oh, de uitslag van de hersenscan is nog niet eens bekendquote:Op maandag 10 juli 2017 21:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad dat je dat moet afwachten voordat je uberhaupt een uitspraak kan doen.![]()
Wat een domme uitspraak dan.![]()
Hoe zijn de berichten positief als je langer kunstmatig in coma gehouden wordt omdat de hersenscan nog niet volledig is afgerondquote:Op maandag 10 juli 2017 21:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft niet zonder zuurstof gezeten en de voorlopige berichten zijn positief. Maar het is ook geen zekerheid natuurlijk maar in vergelijkbare gevallen is het herstel vaak goed. Al is dit wat anders dan terugkomen op topniveau.![]()
![]()
Dat kunnen ze ook pas testen als hij bij is toch?quote:Op maandag 10 juli 2017 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zijn de berichten positief als je langer kunstmatig in coma gehouden wordt omdat de hersenscan nog niet volledig is afgerondCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Beniewd wat daar de reden van is. Zijn dat standaard procedures in dat soort gevallen?quote:Hart Nouri functioneert, hersenfuncties later onderzocht
Het hart van Abdelhak 'Appie' Nouri functioneert normaal en is onbeschadigd, zo heeft Ajax vanavond laten weten. De hersenfuncties van de middenvelder kunnen evenwel nog niet worden onderzocht.![]()
Wat ik zeg; dat kan (als ik het goed heb) pas als hij bij is.quote:Op maandag 10 juli 2017 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beniewd wat daar de reden van is. Zijn dat standaard procedures in dat soort gevallen?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Geen idee, maar volgens mij kan je prima hersenfuncties controleren als iemand nog niet bij kennis is. Maar ben geen dokter. Hopelijk kan iemand met verstand van zaken duidelijkheid verschaffenquote:Op maandag 10 juli 2017 21:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook pas testen als hij bij is toch?![]()
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2017 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij kan je prima hersenfuncties controleren als iemand nog niet bij kennis is. Maar ben geen dokter. Hopelijk kan iemand met verstand van zaken duidelijkheid verschaffenquote:In een later stadium zal onderzocht worden hoe het zit met eventuele hersenschade en de kans op volledig herstel. Zolang Nouri nog in slaap wordt gehouden, kunnen de hersenfuncties niet nader onderzocht worden.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zou ik ook niet weten maar dat zal ongetwijfeld de procedure zijn. Denk dat je dat pas kan doen als iemand weer bij is.quote:Op maandag 10 juli 2017 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beniewd wat daar de reden van is. Zijn dat standaard procedures in dat soort gevallen?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:![]()
Duidelijk. Hopelijk hebben ze morgen goed nieuws. Hoe zat dat met Sno destijds? Werd die ook zo lang in coma gehouden?![]()
Die kwam op het veld alweer bij kennis.quote:Op maandag 10 juli 2017 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]![]()
Duidelijk. Hopelijk hebben ze morgen goed nieuws. Hoe zat dat met Sno destijds? Werd die ook zo lang in coma gehouden?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat was dan ook een neger, sterker ras.quote:Op maandag 10 juli 2017 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kwam op het veld alweer bij kennis.
Lange Lans is het hier mee eens.![]()
Zit tegenwoordig in de criminaliteit. Ook dat is een beetje inherent daaraan. Vraag maar aan lange_lans en Patrick Kluivert.quote:Op maandag 10 juli 2017 21:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat was dan ook een neger, sterker ras.
Lange Lans is het hier mee eens.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op maandag 10 juli 2017 21:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat was dan ook een neger, sterker ras.
Lange Lans is het hier mee eens.
wooblabalurg![]()
Nog even beetje gevraagd naar die rigoni, zeer stabiele speler waar van je weet dat je waar krijgt voor je geld. Plafond misschien iets minder hoog dan een pavon, neres en lozano, maar op dit moment minstens even goed zo niet beter, maar minder duur en volwassener. Speelt rechtsbuiten, maar kan ook als aanvallende middenvelder of linksbuiten worden gebruikt.
Fiorentina en ajax zijn de voornaamste namen die achter hem aanzitten, waarvan het lijkt dat ajax morgen een formeel bod op tafel gaat leggen, transfersom zal voor 50 procent naar 2 clubs gaan die schijnbaar vandaag rond tafel hebben gezeten bij welk bod hij verkocht kan worden, maar voor 10 miljoen heb je hem wel.![]()
Is wel een dure back up in dat geval, maar willen veel mensen neres ook niet op links zien?quote:Op maandag 10 juli 2017 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je Rigoni haalt heb je wel weinig vertrouwen in Neresgod![]()
Ik vind het jammer dat de prioriteit bij een middenvelder blijkt te liggen.
De hele as is voor mij prima. Het zijn juist de buitenkanten die tekort komen.wooblabalurg![]()
Dat lijkt me niet, anders had Neres wel een helftje gespeeld op links tegen Werderquote:Op maandag 10 juli 2017 23:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is wel een dure back up in dat geval, maar willen veel mensen neres ook niet op links zien?![]()
Hmja inderdaad, zullen zien.quote:Op maandag 10 juli 2017 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, anders had Neres wel een helftje gespeeld op links tegen Werder
Prioriteit ligt denk ik trouwens nog altijd bij een linksback.![]()
Prioriteit ligt dan ook juist niet op het middenveldquote:Op maandag 10 juli 2017 23:43 schreef Baconbus het volgende:
Ik vind het jammer dat de prioriteit bij een middenvelder blijkt te liggen.
De hele as is voor mij prima. Het zijn juist de buitenkanten die tekort komen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bericht over Rigoni is fake news?quote:Op maandag 10 juli 2017 23:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prioriteit ligt dan ook juist niet op het middenveldwooblabalurg![]()
Ik zie mijn grote vriend skysherrif toch posten dat het een buitenspeler is die eventueel ook op het middenveld kan oidquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mijn fout.quote:Op maandag 10 juli 2017 23:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie mijn grote vriend skysherrif toch posten dat het een buitenspeler is die eventueel ook op het middenveld kan oid
Rechtsbuiten lijkt mij toch juist de uitzondering op de zijkanten.
Vind dat het daar goed staat met Neres en Kluivert daarachter.
Links, rechtsback en linksbuiten zijn juist de pijnpunten denk ik.wooblabalurg![]()
Ik hoop dat ze Kluivert toch meer zien als linksbuiten, daar heb ik hem zijn beste potjes zien spelenquote:Op maandag 10 juli 2017 23:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mijn fout.
Links, rechtsback en linksbuiten zijn juist de pijnpunten denk ik.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Rechtsback heb je veltman, oke daarover verschillen onze meningen, maar daar hoef je wat mij betreft dus echt niemand meer voor te halen, zeefuik als back up, prima om wat jeugd te gebruiken.quote:Op maandag 10 juli 2017 23:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mijn fout.
Links, rechtsback en linksbuiten zijn juist de pijnpunten denk ik.
Linksback is ajax nog op zoek, las dat ajax deze week nog bod uit gaat brengen op die Zeca, verder nog geruchten over tavares daar (te duur) en malcom en palmer brown (??)
Rechtsbuiten dus die Rigoni, wel interessant want de andere naam die me te binnen schiet als je iemand aan ajax linkt is het Pavon die ook rechtsbuiten is.![]()
Kluivert op links en Neres op rechts zou mijn zegen hebben.quote:Op maandag 10 juli 2017 23:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Kluivert toch meer zien als linksbuiten, daar heb ik hem zijn beste potjes zien spelen
In zo'n situatie heb je idd geen linksbuiten nodig met Younes als back-up, en zou een rechtsbuiten niet misstaan.
Daarna hoop ik wel dat ze snel doorschakelen naar de backs, of daar tegelijkertijd mee bezig zijn.wooblabalurg![]()
Ik vind kluivert op basis van afgelopen seizoen nog niet goed genoeg als basisspeler voor ajax 1, maar dat vind ik van younes ook niet. Neres kan ik moeilijk beoordelen, blijft een pijnpunt die positie.![]()
In Nederland kan Veltman prima mee. In Europa was hij vorig seizoen constant een pijnpunt voor Ajax. Eigenlijk een speler die het team naar beneden trekt. Zeefuik heb ik weinig van gezien maar als die beter blijft worden kan die uiteindelijk concurreren.quote:Op maandag 10 juli 2017 23:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Rechtsback heb je veltman, oke daarover verschillen onze meningen, maar daar hoef je wat mij betreft dus echt niemand meer voor te halen, zeefuik als back up, prima om wat jeugd te gebruiken.
Linksback is ajax nog op zoek, las dat ajax deze week nog bod uit gaat brengen op die Zeca, verder nog geruchten over tavares daar (te duur) en malcom en palmer brown (??)
Rechtsbuiten dus die Rigoni, wel interessant want de andere naam die me te binnen schiet als je iemand aan ajax linkt is het Pavon die ook rechtsbuiten is.
Ik hoor wel meerdere namen op linksback dus dat geeft hoop. Mocht je een middenvelder tekort komen kun je bijv Sinkgraven weer op zijn echte plek zetten. Heb je gelijk back-up voor Ziyech tot Nouri klaar is.wooblabalurg![]()
Quote van Bergkampquote:Op maandag 10 juli 2017 23:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Kluivert toch meer zien als linksbuiten, daar heb ik hem zijn beste potjes zien spelenquote:Over 'die kleine Kluivert': "Justin is op zijn jonge leeftijd al heel veelzijdig. Neem alleen al het feit dat hij op beide flanken net zo goed uit de voeten kan. Justin heeft het avontuur en de branie in zijn spel zoals we dat graag zien. Omdat hij een goede actie buitenom heeft, denk ik dat zijn toekomst aan de rechterkant ligt. Dat type speler is zeldzaam.Oh.![]()
Ik ben wel onder de indruk van Neres. In die paar wedstrijden heeft hij laten zien zoveel meer te kunnen toevoegen aan het spel van anderen dan een Traore of Younes.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 00:01 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind kluivert op basis van afgelopen seizoen nog niet goed genoeg als basisspeler voor ajax 1, maar dat vind ik van younes ook niet. Neres kan ik moeilijk beoordelen, blijft een pijnpunt die positie.wooblabalurg![]()
Zijn talent was wel zichtbaar en heeft best goed oog voor andere speler, niet moeilijk om meer te hebben dan younes o ftraore. Was ook wel te zien dat hij nog geen ritme had met de rest van het team dus ik heb best hoge verwachtingen van hem ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 00:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben wel onder de indruk van Neres. In die paar wedstrijden heeft hij laten zien zoveel meer te kunnen toevoegen aan het spel van anderen dan een Traore of Younes.![]()
In de komende uren zou een formele offerta bereiken tegen het stuurwiel: rood is eigendom van de helft van zijn pass en onderhandelt met belgrano de resterende kopenquote:![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 00:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
In de komende uren zou een formele offerta bereiken tegen het stuurwiel: rood is eigendom van de helft van zijn pass en onderhandelt met belgrano de resterende kopenAndere reporter, lijkt dus meer dan een gerucht te zijnquote:Sebastián Abib Neman
More
Mañana o pasado llegará la oferta formal, de club a club, por parte del #Ajax queriéndose llevar a Emiliano Rigoni. #Independiente![]()
Fiorentina schijnt volgens hem ook interesse te hebbenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 00:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Andere reporter, lijkt dus meer dan een gerucht te zijn![]()
Allee interesse ja, ajax komt met een bod.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 00:56 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Fiorentina schijnt volgens hem ook interesse te hebben![]()
traore was in de voorbereiding ook genotquote:Op dinsdag 11 juli 2017 00:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben wel onder de indruk van Neres. In die paar wedstrijden heeft hij laten zien zoveel meer te kunnen toevoegen aan het spel van anderen dan een Traore of Younes.![]()
bij chelsea jaquote:Op dinsdag 11 juli 2017 02:38 schreef Adames het volgende:
[..]
traore was in de voorbereiding ook genot![]()
ben bang dat we Sanchez kwijt zijn jongons......FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het is een gevecht dat je niet kan winnen. Weer 40 miljoen erbij op de bank.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:00 schreef mokkiemok het volgende:
ben bang dat we Sanchez kwijt zijn jongons......![]()
heb je iets meer info dan dat?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:00 schreef mokkiemok het volgende:
ben bang dat we Sanchez kwijt zijn jongons......![]()
goed verhaal gr grquote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:00 schreef mokkiemok het volgende:
ben bang dat we Sanchez kwijt zijn jongons......Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:de geruchten rond Inter lijken mij meer dan geruchten.quote:
enige hoop dat ik nog heb, is dat Overmars zich bedenkt en gewoon zegt "niet te koop" zoals met Younes.
Ik denk niet dat Sanchez nee gaat zeggen tegen Inter, laat staan Barca of RealFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wanneer een TD zegt dat iemand niet te koop is en een vast bedrag in de media roept kan je er vergif op innemen dat die voetballer zijn laatste wedstrijd voor de club heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
de geruchten rond Inter lijken mij meer dan geruchten.
enige hoop dat ik nog heb, is dat Overmars zich bedenkt en gewoon zegt "niet te koop" zoals met Younes.
Ik denk niet dat Sanchez nee gaat zeggen tegen Inter, laat staan Barca of Real
Die voetbalt volgend seizoen gewoon in Italië of Spanje.![]()
Denk dat Ajax moeilijk 40-45 miljoen kan neeverkopenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
de geruchten rond Inter lijken mij meer dan geruchten.
Ik denk niet dat Sanchez nee gaat zeggen tegen Inter, laat staan Barca of Real![]()
makkelijk scoren, leuk man haha hihiquote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben bang dat Ziyech komende jaren Ajax gaat verlaten.
Geen bron
Gr grFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Exact. En die kan mooi bovenop die 120 miljoen die ze al op de bank hebben staan.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denk dat Ajax moeilijk 40-45 miljoen kan neeverkopen![]()
We sparen voor Ronaldo.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Exact. En die kan mooi bovenop die 120 miljoen die ze al op de bank hebben staan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zonde van Sanchez, maar zakelijk natuurlijk een goede deal. 5 miljoen voor neertikken, jaartje lekker van genoten en dan voor 8 keer zoveel verkopen
Kun je voorlopig weer 3 a 5 shotjes mee doen op nieuwe spelers
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Veltman weer centraalquote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:15 schreef raptorix het volgende:
Zonde van Sanchez, maar zakelijk natuurlijk een goede deal. 5 miljoen voor neertikken, jaartje lekker van genoten en dan voor 8 keer zoveel verkopen
Kun je voorlopig weer 3 a 5 shotjes mee doen op nieuwe spelers![]()
![]()
Als Ajax slim is investeren ze gewoon 50 miljoen in de jeugdopleiding en/of trainingscomplexen. Spelers van formaat komen niet meer naar de Eredivisie. Hooguit wanneer er een salaris van 6 miljoen of meer per jaar tegenover staat. Dat betaalt Ajax, meer dan terecht, niet.quote:
Dan kan je een paar dingen doen. Geld potten en dividend uitkeren aan je aandeelhouders, exotische b of c garnituur (ik noem een Neres) aanschaffen voor 10 miljoen+ of verstandig zijn en verder uitbouwen waar je in Europa zo om geroemd wordt, de eigen jeugd.
Feitelijk wordt Ajax er wel een beetje toe gedwongen iets te doen met al dat geld. De supporters verwachten wel ieder jaar een kampioenschap. Het uitbouwen en verder investeren in je jeugdcomplex/faciliteiten is dan het beste wat je kunt doen naar mijn idee.![]()
Zouquote:Zou gewoon een goede routinier kopen, ik ben trouwens niet onder indruk van de Ligt, vind hem gewoon te onbetrouwbaar als verdediger.quote:🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
ik weet niet of dat echt veel zin heeftquote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als Ajax slim is investeren ze gewoon 50 miljoen in de jeugdopleiding en/of trainingscomplexen. Spelers van formaat komen niet meer naar de Eredivisie. Hooguit wanneer er een salaris van 6 miljoen of meer per jaar tegenover staat. Dat betaalt Ajax, meer dan terecht, niet.
Dan kan je een paar dingen doen. Geld potten en dividend uitkeren aan je aandeelhouders, exotische b of c garnituur (ik noem een Neres) aanschaffen voor 10 miljoen+ of verstandig zijn en verder uitbouwen waar je in Europa zo om geroemd wordt, de eigen jeugd.
Feitelijk wordt Ajax er wel een beetje toe gedwongen iets te doen met al dat geld. De supporters verwachten wel ieder jaar een kampioenschap. Het uitbouwen en verder investeren in je jeugdcomplex/faciliteiten is dan het beste wat je kunt doen naar mijn idee.![]()
Nieuw stadion bouwen in Ajax CITY.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als Ajax slim is investeren ze gewoon 50 miljoen in de jeugdopleiding en/of trainingscomplexen. Spelers van formaat komen niet meer naar de Eredivisie. Hooguit wanneer er een salaris van 6 miljoen of meer per jaar tegenover staat. Dat betaalt Ajax, meer dan terecht, niet.
Het probleem met zelf opleiden is dat die jongens tegenwoordig ook op hun 16e de deur uit lopen, ik zou vooral investeren in jongens met potentie die Ajax als springplank willen gebruiken, dan kun je ook financieel vaak gedeelde deals met verkopende partij maken, en dan zou ik vooral richten op Scandinavië en Oostblok.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
maar die komt na zijn vakantie wel terug hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:19 schreef TheJanitor het volgende:
Echt kut dit, Onana is zeker weg. Moeten we nog een keeper halen
Bron: mijn droom
gr gr
eind van de week toch al?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax zou wellicht eens kunnen informeren of Vermeer openstaat voor terugkeer.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Als derde keeper?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:23 schreef raptorix het volgende:
Ajax zou wellicht eens kunnen informeren of Vermeer openstaat voor terugkeer.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
alsjeblieft niet zeg, mijn hart kan een seizoen vermeer niet meer aan.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:23 schreef raptorix het volgende:
Ajax zou wellicht eens kunnen informeren of Vermeer openstaat voor terugkeer.
die corners...the horror.......FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of dat echt veel zin heeft
De eigen jeugd heeft de toekomst. Natuurlijk spelen ze niet altijd meer zoals 20 jaar geleden tot hun 24ste bij een club en gaan ze wat vroeger weg. Hoewel de captain van Ajax wel weer tot zijn 24ste bleef![]()
Je ontkomt niet aan het gegeven dat grote competities haast liggende gelden hebben en 'zomaar' 30 miljoen trekken voor een speler. Je bent dan een dief van je eigen portemonnee wanneer je er dan aan vasthoudt. Accepteer de situatie en investeer in datgene waar je nog wel zelf invloed op uit kan oefenen, namelijk de jeugd![]()
![]()
Met Menzo moest je ook geen corners weggevenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
alsjeblieft niet zeg, mijn hart kan een seizoen vermeer niet meer aan.
die corners...the horror.......
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met Menzo moest je ook geen corners weggevenquote:Negers kunnen niet keepen.
~Caland 2015![]()
ik zie meer hier inquote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom niet?
De eigen jeugd heeft de toekomst. Natuurlijk spelen ze niet altijd meer zoals 20 jaar geleden tot hun 24ste bij een club en gaan ze wat vroeger weg. Hoewel de captain van Ajax wel weer tot zijn 24ste bleef![]()
Je ontkomt niet aan het gegeven dat grote competities haast liggende gelden hebben en 'zomaar' 30 miljoen trekken voor een speler. Je bent dan een dief van je eigen portemonnee wanneer je er dan aan vasthoudt. Accepteer de situatie en investeer in datgene waar je nog wel zelf invloed op uit kan oefenen, namelijk de jeugdwaar ze dan vandaan komen maakt me dan minder uitquote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:21 schreef raptorix het volgende:
Het probleem met zelf opleiden is dat die jongens tegenwoordig ook op hun 16e de deur uit lopen, ik zou vooral investeren in jongens met potentie die Ajax als springplank willen gebruiken, dan kun je ook financieel vaak gedeelde deals met verkopende partij maken, en dan zou ik vooral richten op Scandinavië en Oostblok.![]()
Vraag is natuurlijk wel hoe rendabel het is om zoveel miljoenen in een opleiding te pompen die al bovenmatig goed werkt. Wordt het dan niet lullen in de marge?-nee-![]()
Ik ben van mening dat stilstand achteruitgang is. Wanneer je de beste wilt zijn zal je moeten blijven investeren om die positie vast te houden.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:31 schreef Marsenal het volgende:
Vraag is natuurlijk wel hoe rendabel het is om zoveel miljoenen in een opleiding te pompen die al bovenmatig goed werkt. Wordt het dan niet lullen in de marge?![]()
Het is allemaal leuk en aardig, maar misschien moet er gewoon geaccepteerd worden dat het huidige niveau van Ajax gewoon de max is. Zeg maar om het jaar kampioen, af en toe eens een mazzeltje in Europa, maar die top 16 van Europa ga je gewoon niet halen onder het huidige systeem. Als je ziet wat andere clubs aan budgetten hebben, dan is dat bijna niet te doen. De nummer laatst van de PL krijgt al 120 miljoen en dan hebben we het nog niet over de merchandise inkomsten.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
dat heb ik al lang geaccepteerd wat Europa betreftquote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:35 schreef raptorix het volgende:
Het is allemaal leuk en aardig, maar misschien moet er gewoon geaccepteerd worden dat het huidige niveau van Ajax gewoon de max is. Zeg maar om het jaar kampioen, af en toe eens een mazzeltje in Europa, maar die top 16 van Europa ga je gewoon niet halen onder het huidige systeem. Als je ziet wat andere clubs aan budgetten hebben, dan is dat bijna niet te doen. De nummer laatst van de PL krijgt al 120 miljoen en dan hebben we het nog niet over de merchandise inkomsten.in NL moet je toch wel 4-6 keer in de 10 jaar kampioen worden en dat wordt niet gehaald
![]()
Tjah het probleem is dat enerzijds de verwachting is dat er met jonge eigen spelers gespeeld moet worden, EN attractief voetbal, dan glippen er soms wel eens wat foutjes in, en dat is meestal waar je de competitie verliest. Ajax heeft maar weinig recente kampioenschappen verloren omdat ze structureel slecht hebben gespeeld, anderzijds had PSV vaak kampioenschappen die niet om aan te gluren waren.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heb ik al lang geaccepteerd wat Europa betreftin NL moet je toch wel 4-6 keer in de 10 jaar kampioen worden en dat wordt niet gehaald
Afgelopen periode van tien jaar wel (net aanquote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heb ik al lang geaccepteerd wat Europa betreftin NL moet je toch wel 4-6 keer in de 10 jaar kampioen worden en dat wordt niet gehaald
)
![]()
Ik vind Dolberg een beetje een kleurloze spits, veel meer type PSVquote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dolberg lijkt zeker weg. Geruchten rond PSG zijn meer dan geruchten
Gr gr d'n mok
Humor om te lachenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dolberg lijkt zeker weg. Geruchten rond PSG zijn meer dan geruchten
Gr gr d'n mokFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
nou, het laatste kampioenschap van Frank was al niet best qua kijkplezier, het jaar erop was zonodig nog minderquote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tjah het probleem is dat enerzijds de verwachting is dat er met jonge eigen spelers gespeeld moet worden, EN attractief voetbal, dan glippen er soms wel eens wat foutjes in, en dat is meestal waar je de competitie verliest. Ajax heeft maar weinig recente kampioenschappen verloren omdat ze structureel slecht hebben gespeeld, anderzijds had PSV vaak kampioenschappen die niet om aan te gluren waren.![]()
Laatste twee seizoenen onder Frank en de seizoenen voor Martin Jol waren wel echt slecht. Met Ten Cate was het ook nog wel oké, was best zuur om PSV kampioen te zien worden nadat je er 1-5 wintquote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tjah het probleem is dat enerzijds de verwachting is dat er met jonge eigen spelers gespeeld moet worden, EN attractief voetbal, dan glippen er soms wel eens wat foutjes in, en dat is meestal waar je de competitie verliest. Ajax heeft maar weinig recente kampioenschappen verloren omdat ze structureel slecht hebben gespeeld, anderzijds had PSV vaak kampioenschappen die niet om aan te gluren waren.![]()
![]()
Ik ken bepaalde supporters die 1 keer per generatie kampioen worden en dan al in een fontein springenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Afgelopen periode van tien jaar wel (net aan)
geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Als je jezelf niet constant voor lul zet zou je zelf misschien om je onzin kunnen lachenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hiermee bevestig je dus wat ik aangeef. Investeer in de dingen waar je nog wel zelf invloed op uit kan oefenen. Je professionaliseert en maximaliseert je faciliteiten en zet vol in op de jeugd. Tegen de PL is niet op te boxen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:35 schreef raptorix het volgende:
Het is allemaal leuk en aardig, maar misschien moet er gewoon geaccepteerd worden dat het huidige niveau van Ajax gewoon de max is. Zeg maar om het jaar kampioen, af en toe eens een mazzeltje in Europa, maar die top 16 van Europa ga je gewoon niet halen onder het huidige systeem. Als je ziet wat andere clubs aan budgetten hebben, dan is dat bijna niet te doen. De nummer laatst van de PL krijgt al 120 miljoen en dan hebben we het nog niet over de merchandise inkomsten.
Hierboven las ik ook dat er maar in gezet moet worden op talenten die ajax als een springplank willen gebruiken. Hoeveel zijn er daarvan met succes geweest?
Eriksen
Suarez
Milik
Ibrahimovic
Chivu
Vertonghen
Alderweireld
Soit, niet de minste. Maar zet dat eens af tegen eigen jeugd
Sneijder
vd Vaart
Bergkamp
Kluivert
van Basten
De Boertjes
Klaassen
Blind
Rijkaard
Babel
Heitinga
Roy
vd Sar![]()
Lekker gewerkt pik.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hiermee bevestig je dus wat ik aangeef. Investeer in de dingen waar je nog wel zelf invloed op uit kan oefenen. Je professionaliseert en maximaliseert je faciliteiten en zet vol in op de jeugd. Tegen de PL is niet op te boxen.
Hierboven las ik ook dat er maar in gezet moet worden op talenten die ajax als een springplank willen gebruiken. Hoeveel zijn er daarvan met succes geweest?
Eriksen
Suarez
Milik
Ibrahimovic
Chivu
Vertonghen
Alderweireld
Sneijder
vd Vaart
Bergkamp
Kluivert
van Basten
De Boertjes
Klaassen
Blind
Babel
Heitinga
Roy
vd Sar![]()
een mening van iemand anders als onzin bestempelen is natuurlijk vrij normaal.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd als ik jouw onzin leesFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En als je naar eigen jeugd kijkt, hoeveel zijn dat van de laatste 10 jaar?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hiermee bevestig je dus wat ik aangeef. Investeer in de dingen waar je nog wel zelf invloed op uit kan oefenen. Je professionaliseert en maximaliseert je faciliteiten en zet vol in op de jeugd. Tegen de PL is niet op te boxen.
Eriksen
Suarez
Milik
Ibrahimovic
Chivu
Vertonghen
Alderweireld
Sneijder
vd Vaart
Bergkamp
Kluivert
van Basten
De Boertjes
Klaassen
Blind
Rijkaard
Babel
Heitinga
Roy
vd Sar
Klaasen en Blind, we leven in andere tijden nu.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
het is maar net wanneer je begint te tellen, neem voor het gemak vanaf 2000 zijn het er 6, dus om aan het minimum te komen moet je de komende 3 seizoenen 2 keer kampioen wordenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Afgelopen periode van tien jaar wel (net aan)
![]()
Volgens mij gingen Sneijder & vd Vaart 10 jaar geleden naar Realquote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
En als je naar eigen jeugd kijkt, hoeveel zijn dat van de laatste 10 jaar?
Klaasen en Blind, we leven in andere tijden nu.![]()
![]()
"geruchten lijken mij meer dan geruchten" als iemand vraagt om een bron is natuurlijk een mening, juistquote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
een mening van iemand anders als onzin bestempelen is natuurlijk vrij normaal.ga maar weer lekker vanaf je zolderkamer op een forumpje scoops proberen te scoren
![]()
dat zijn de succesverhalen, er zijn ook nog zat opgeleide spelers die niet internationaal maar op een minder niveau echt wel doorgebroken zijn, uiteindelijk is het rendement best wel hoog denk ik maar de vraag is of je met een giga investering dat rendement enorm omhoog krijgtquote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij gingen Sneijder & vd Vaart 10 jaar geleden naar Real![]()
de bronnen/ verhalen worden hier constant gepost omtrent Sanchez, ik reageer daarop met de gedachte dat ik hem zie vertrekken.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
"geruchten lijken mij meer dan geruchten" als iemand vraagt om een bron is natuurlijk een mening, juistga maar weer lekker vanaf je zolderkamer op een forumpje scoops proberen te scoren
Ik zie niet in waarom ik dat hier niet kan zeggen.
ook zie ik niet in waar jij je nou zo druk over maakt, reageer inhoudelijk op iemand anders zijn post of doe het niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Pin niet vast op dat bedrag wat ik noem. Maar een forse investering in de jeugd betaalt zich zeker uit. Ook al zijn je faciliteiten goed op het moment. Stilstand is achteruitgang. Je moet blijven innoveren.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zijn de succesverhalen, er zijn ook nog zat opgeleide spelers die niet internationaal maar op een minder niveau echt wel doorgebroken zijn, uiteindelijk is het rendement best wel hoog denk ik maar de vraag is of je met een giga investering dat rendement enorm omhoog krijgt![]()
Als je dat nu nog niet gedaan hebt ben je een jaar of 15 te laatquote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:35 schreef raptorix het volgende:
Het is allemaal leuk en aardig, maar misschien moet er gewoon geaccepteerd worden dat het huidige niveau van Ajax gewoon de max is. Zeg maar om het jaar kampioen, af en toe eens een mazzeltje in Europa, maar die top 16 van Europa ga je gewoon niet halen onder het huidige systeem. Als je ziet wat andere clubs aan budgetten hebben, dan is dat bijna niet te doen. De nummer laatst van de PL krijgt al 120 miljoen en dan hebben we het nog niet over de merchandise inkomsten.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Neem aan dat er gewoon geïnvesteerd wordt in de opleiding?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pin niet vast op dat bedrag wat ik noem. Maar een forse investering in de jeugd betaalt zich zeker uit. Ook al zijn je faciliteiten goed op het moment. Stilstand is achteruitgang. Je moet blijven innoveren.![]()
Ik ben meer benieuwd in het aantal niet-succes verhalen van spelers die je binnen haalt en die weinig opleveren. Prachtig lijstje van spelers, maar als het 7 spelers zijn van de 100 is het rendement natuurlijk niet best.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
En als je naar eigen jeugd kijkt, hoeveel zijn dat van de laatste 10 jaar?
Klaasen en Blind, we leven in andere tijden nu.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Dat zal ongetwijfeld. Maar de discussie ontstond een beetje omdat Ajax straks met de verkoop van Sanchez wéér 40/45 miljoen kan bijschrijven. Wat moet je daarmee doen aangezien je er geen A-spelers voor terug kan halen. Moet je dan c garnituur ala Neres ervoor terug halen? Of kan je het beter investeren in je jeugd? Ik zou kiezen voor het laatste.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Neem aan dat er gewoon geïnvesteerd wordt in de opleiding?![]()
Als je 100 jeugdspelers binnenhaalt en denkt er meer dan 10 naar absolute topclubs gaan dan ben ik bang dat je een beetje in een fantasiewereld leeft.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 09:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd in het aantal niet-succes verhalen van spelers die je binnen haalt en die weinig opleveren. Prachtig lijstje van spelers, maar als het 7 spelers zijn van de 100 is het rendement natuurlijk niet best.![]()
Waarom is Neres C-garnituur?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld. Maar de discussie ontstond een beetje omdat Ajax straks met de verkoop van Sanchez wéér 40/45 miljoen kan bijschrijven. Wat moet je daarmee doen aangezien je er geen A-spelers voor terug kan halen. Moet je dan c garnituur ala Neres ervoor terug halen? Of kan je het beter investeren in je jeugd? Ik zou kiezen voor het laatste.wooblabalurg![]()
Sánchez zelf is nota bene vorig jaar nog gehaald.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld. Maar de discussie ontstond een beetje omdat Ajax straks met de verkoop van Sanchez wéér 40/45 miljoen kan bijschrijven. Wat moet je daarmee doen aangezien je er geen A-spelers voor terug kan halen. Moet je dan c garnituur ala Neres ervoor terug halen? Of kan je het beter investeren in je jeugd? Ik zou kiezen voor het laatste.
Overigens wordt ook het inzetten op eigen jeugd steeds lastiger. (Nog even buiten het reuzenvraagteken of Ajax dat momenteel goed aan het aanpakken is.) Zoals ik wel vaker aanhaal, een Manchester United heeft gewoon twee fulltime scouts alleen al op de Toekomst rondlopen. Andere Engelse topclubs ook. Je 16-jarige talenten behouden blijkt erg lastig te zijn, Ajax is er de afgelopen jaren al legio kwijtgeraakt. Dus ja, oudere aankopen doe je in de c-garnituur, maar bij jongere aankopen is het ook al vissen in de b-garnituur. Spelers die mislukken bij Chelsea kunnen voor veel meer geld aan de slag bij matige PL-teams en zelfs topteams een divisie lager zullen de top van Nederland financieel ontstijgen of iig evenaren.![]()
Het is mijn club niet, dus over die echte jeugd weet ik het natuurlijk niet. Dat weet jij oneindig veel beter dan ik. Maar zijn er dan echt zoveel weg gehaald bij Ajax op 16 jarige leeftijd? Zoals bij ons Aké Bruma Kongolo Chong zijn weggehaald?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 09:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sánchez zelf is nota bene vorig jaar nog gehaald.
Overigens wordt ook het inzetten op eigen jeugd steeds lastiger. (Nog even buiten het reuzenvraagteken of Ajax dat momenteel goed aan het aanpakken is.) Zoals ik wel vaker aanhaal, een Manchester United heeft gewoon twee fulltime scouts alleen al op de Toekomst rondlopen. Andere Engelse topclubs ook. Je 16-jarige talenten behouden blijkt erg lastig te zijn, Ajax is er de afgelopen jaren al legio kwijtgeraakt. Dus ja, oudere aankopen doe je in de c-garnituur, maar bij jongere aankopen is het ook al vissen in de b-garnituur. Spelers die mislukken bij Chelsea kunnen voor veel meer geld aan de slag bij matige PL-teams en zelfs topteams een divisie lager zullen de top van Nederland financieel ontstijgen of iig evenaren.![]()
het komt geregeld voorbij inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is mijn club niet, dus over die echte jeugd weet ik het natuurlijk niet. Dat weet jij oneindig veel beter dan ik. Maar zijn er dan echt zoveel weg gehaald bij Ajax op 16 jarige leeftijd? Zoals bij ons Aké Bruma Kongolo Chong zijn weggehaald?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als het eigen jeugd is ben ik het er mee eens dat die natuurlijk niet allemaal top talenten zijn. Als er af en toe 1 tussen zit die je opleid en die bij de absolute top terecht komt doe je het al goed. Jongens als Eriksen, Ibrahimovic, Suarez, Milik zijn binnen gehaald toen ze tussen de 16 en de 20 waren.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 09:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je 100 jeugdspelers binnenhaalt en denkt er meer dan 10 naar absolute topclubs gaan dan ben ik bang dat je een beetje in een fantasiewereld leeft.
Naar mijn mening moet je dan meer dan 7% hebben die bij grote clubs terecht komen.
Bij de eigen jeugd staan trouwens ook wel een paar twijfelachtige namen. Klaassen moet het nog maar laten zien in het buitenland, Bryan Roy heeft in het buitenland nooit bij aansprekende clubs gespeeld en buiten een niet heel erg geslaagd avontuur bij Liverpool is Babel ook geen grote geworden.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
het is ook een beetje de competitie structuur die in de weg zit om die jeugdopleiding uit te breidenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pin niet vast op dat bedrag wat ik noem. Maar een forse investering in de jeugd betaalt zich zeker uit. Ook al zijn je faciliteiten goed op het moment. Stilstand is achteruitgang. Je moet blijven innoveren.![]()
Dit slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eriksen
Suarez
Milik
Ibrahimovic
Chivu
Vertonghen
Alderweireld
Sneijder
vd Vaart
Bergkamp
Kluivert
van Basten
De Boertjes
Klaassen
Blind
Rijkaard
Babel
Heitinga
Roy
vd Sar![]()
Peeters, Dilrosun, Fosu-Mensah, Redan alleen al afgelopen jaar/twee jaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is mijn club niet, dus over die echte jeugd weet ik het natuurlijk niet. Dat weet jij oneindig veel beter dan ik. Maar zijn er dan echt zoveel weg gehaald bij Ajax op 16 jarige leeftijd? Zoals bij ons Aké Bruma Kongolo Chong zijn weggehaald?![]()
Je noemt spelers van meer dan 20 jaar geleden op als eigen jeugd, maar doet dat niet bij de scouting. Daarnaast noem je bij de eigen jeugd ook middelmaat op. Goed scouten is waardevoller dan een goede opleiding.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok.
Bedankt voor je heldere en uitgekristalliseerde tegenargument.![]()
Plus Familia Castilla en Malen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 09:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Peeters, Dilrosun, Fosu-Mensah, Redan alleen al afgelopen jaar/twee jaar.Ja, zelfde problemen. Bij Ajax speelde ook mee dat er een enorme blunder is gemaakt door spelers op 16-jarige leeftijd geen contract aan te bieden, maar te wachten tot ze 17 waren, want "je moest bij Ajax willen spelen"quote:Op dinsdag 11 juli 2017 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is mijn club niet, dus over die echte jeugd weet ik het natuurlijk niet. Dat weet jij oneindig veel beter dan ik. Maar zijn er dan echt zoveel weg gehaald bij Ajax op 16 jarige leeftijd? Zoals bij ons Aké Bruma Kongolo Chong zijn weggehaald?. Maar toen dat beleid veranderde is het gewoon door gegaan.
![]()
Of omdat het jou het beste uitkomt? 94-99 werd Ajax ook vier keer kampioen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is maar net wanneer je begint te tellen, neem voor het gemak vanaf 2000 zijn het er 6, dus om aan het minimum te komen moet je de komende 3 seizoenen 2 keer kampioen worden
Als je per decennium kijkt, dan wordt het door jou genoemde aantal niet gehaald in de jaren 40 en 50, en de jaren 0 van deze eeuw. Dit decennium weer wel.![]()
Onzin. Goed scouten is één. Maar een goede opleiding is veel belangrijker.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 09:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je noemt spelers van meer dan 20 jaar geleden op als eigen jeugd, maar doet dat niet bij de scouting. Daarnaast noem je bij de eigen jeugd ook middelmaat op. Goed scouten is waardevoller dan een goede opleiding.
Je talent ontplooien doe je door jaren en jaren te oefenen totdat je er uiteindelijk meester in wordt. Dat doe je niet door even een talentje te spotten en 'm daarna in een middelmatige opleiding te zetten. Nu zeg ik niet dat het opleidingsinstituut van ajax middelmatig is. Maar, en dat geldt voor alle Nederlandse clubs, wanneer je toch nog enige vorm van stem hebben in het grote boze Europa, dan zul je veel meer in moeten gaan zetten op eigen jeugd.
Dus haal de volledige potentie uit zo'n persoon en zorg ervoor dat zo'n persoon alle mogelijkheden heeft om zijn talent volledig te benutten.![]()
Het werkt natuurlijk niet zo simpel dat meer geld in de opleiding stoppen er opeens voor zorgt dat die jongens opeens hun maximale potentie benutten, en zelfs als dat al zo zou zijn, dan moet je alsnog zorgen dat er wel jongens met potentie instromen. Dat betekent ook gewoon spelers uit kleinere competities weghalen op vijftien- of zestienjarige leeftijd, en dan hebben ze al een groot deel van hun opleiding gehad.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 10:06 schreef onlogisch het volgende:
Dus haal de volledige potentie uit zo'n persoon en zorg ervoor dat zo'n persoon alle mogelijkheden heeft om zijn talent volledig te benutten.
Er kan altijd meer geld naar de jeugdopleiding, en daar zijn hele interessante ontwikkelingen bezig (bijvoorbeeld trainen in VR), maar doen alsof je daardoor ook opeens significant meer topspelers gaat afleveren is wensdenken. Dat ligt aan veel meer factoren dan alleen het niveau van de jeugdopleiding.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Meer geld betekent meer mogelijkheden. Meer geld betekent betere voorzieningen.Je kan betere scouts aan trekken. Je kan digitalisering verder invoeren. Je geeft zelf al een mooi voorbeeld van VR trainen. Het zal in de komende jaren alleen maar verder uiteen gezet gaan worden. En dat hoeft 'm niet alleen in digitalisering te zitten.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 10:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het werkt natuurlijk niet zo simpel dat meer geld in de opleiding stoppen er opeens voor zorgt dat die jongens opeens hun maximale potentie benutten, en zelfs als dat al zo zou zijn, dan moet je alsnog zorgen dat er wel jongens met potentie instromen. Dat betekent ook gewoon spelers uit kleinere competities weghalen op vijftien- of zestienjarige leeftijd, en dan hebben ze al een groot deel van hun opleiding gehad.
Er kan altijd meer geld naar de jeugdopleiding, en daar zijn hele interessante ontwikkelingen bezig (bijvoorbeeld trainen in VR), maar doen alsof je daardoor ook opeens significant meer topspelers gaat afleveren is wensdenken. Dat ligt aan veel meer factoren dan alleen het niveau van de jeugdopleiding.
Het gaat er om dat je als club de ideale omstandigheden gaat creëren waarin spelers het maximale uit zichzelf kunnen halen. Denk bijvoorbeeld aan om 3 keer per jaar op trainingskamp te gaan i.p.v. 1 keer per jaar. Je kan een legertje ondersteunende diensten aannemen. Denk aan fulltime sportpsychologen, masseurs, personal coaches, meer internationale scouts etc. Daar kan je om lachen en het ala Rini Stoutjesdijk wegzetten, maar je kan er ook even serieus over nadenken.
Het is ook gewoon een stuk professionalisering. (Waar ze bij Ajax overigens mijlenver voorlopen t.o.v. Feyenoord). Koeman merkte het al op met de prullenbakjes die geleegd moesten worden. Super klein detail maar daar begint het wel.
Uiteindelijk gaat het erom dat het op het veld moet gebeuren. Wie zegt dat er niet geluld maar voetbal gespeeld moet worden (Hoi Ernst Happel) had 40/45 jaar geleden gelijk. Maar het voetbal van toen is niet meer te vergelijken met nu. Vandaag de dag gaat het veel meer om de details, de details die het verschil maken. Ik ben van mening dat bovengenoemde facetten daar een positieve bijdrage aan zullen leveren.
Een hypermodern complex met alle faciliteiten die daarbij horen is naar mijn idee een uitstekend tool om je liquide middelen te gebruiken i.p.v. het op te potten op de bank of louter dividend uit te keren aan je aandeelhouders of spelers als Neres aan te trekken. Bijkomend voordeel met meer geld naar scouts is dat ze waarschijnlijk verder zullen kijken dat de Neresjes van deze wereld.
Dat laatste zal sowieso wel gebeuren daar Ajax natuurlijk gewoon een bedrijf is. En een bedrijf heeft naar mijn idee de beste kansen wanneer het flink investeert in reseach & development. Hiermee is natuurlijk niet gezegd dat ze niet alsnog op jonge leeftijd worden weggehaald door topclubs maar hoe vaak is niet het gehoorde argument van extreem jonge spelers of van eventuele ouders :
Ja maar bij club X zijn de faciliteiten veel beter en krijgt hij veel meer ruimte zich verder te ontwikkelen.![]()
OPROEP: Stuur kaartje naar Nouri![]()
![]()
Maandag werd bekend dat het hart van Abdelhak Nouri onbeschadigd is, echter zeg dat nog niets over zijn verdere herstel. Ajax meldde gister dat het op dit moment nog niet mogelijk is om de hersenfuncties te onderzoeken.
Wel kunnen wij als Ajacieden Nouri en zijn familie een hart onder de riem te steken. Dit kunnen we doen door onder meer kaarten te sturen. Ajax heeft aangegeven dat de kaarten naar het onderstaande adres gestuurd kunnen worden.
Ajax Fancare,
Arena Boulevard 29
1101 AX Amsterdam
http://www.ajax1.nl/oproep-stuur-kaartje-naar-nouri/
Ik zeg doen![]()
![]()
![]()
Ja, maar de opleiding bij Ajax is al vrij professioneel, zaken als scouts, psychologen en dergelijke lopen er gewoon al rond. Als je de investeringen op peil houdt blijf je gewoon op dat niveau meedraaien, en dat levert momenteel een redelijk stabiele aanwas van spelers voor het eerste op. Ik betwijfel ten zeerste of nog eens vijftig miljoen extra aan investeringen ervoor zorgt dat je substantieel meer topspelers gaat afleveren, aangezien je organisatie al op een dusdanig niveau is dat spelers zich zeer behoorlijk ontwikkelen.quote:
Ik zou dat geld lekker wegstoppen, rendement erop pakken en zorgen dat je een buffer hebt voor de magere jaren die op een gegeven moment wel weer gaan komen. Het hypermoderne investeren in jeugdopleidingen mogen de Chelsea's en City's van deze wereld van mij dan gaan doen.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Dat is dan een verschil van inzicht dat we hebbenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 11:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het hypermoderne investeren in jeugdopleidingen mogen de Chelsea's en City's van deze wereld van mij dan gaan doen.![]()
![]()
Tja, die jongens hebben genoeg geld om allerlei verschillende methoden van trainen te testen. Als Ajax kan je mijns inziens voorlopig prima teren op de bestaande structuren, die al meer dan prima geregeld zijn, om die vervolgens stapsgewijs te moderniseren met methodes en technieken die werken.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is dan een verschil van inzicht dat we hebben
Voorlopen met een hypermodern jeugdcomplex klinkt hartstikke leuk natuurlijk, maar ik ben bang dat je daardoor én te veel geld kwijt bent voor een marginale verbetering ten opzichte van de huidige situatie, én als na drie of vijf jaar blijkt dat je hypermoderne nieuwe complex toch minder goed werkt dan een andere methode je door die enorme investering minder geneigd bent om over te stappen.
Ik denk niet dat je op je lauweren moet rusten als Ajax zijnde hoor, zeker niet. Er zijn genoeg trainingsgebieden waar volop verbeterd kan worden, maar daar heb je echt geen enorme investeringen voor nodig. Vier of vijf miljoen per jaar extra uitgeven aan je opleiding kan op dat vlak al prima resultaten opleveren, waarbij je bewezen methodes van andere clubs gewoon kan overnemen zonder dat je daar zelf de volledige R&D-kosten van hoeft te gaan dragen.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
7,5 miljoen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 12:36 schreef PicoMMP het volgende:
Wat zou Ajax in per jaar zijn aan investeringen in de jeugdopleiding?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: