Ze hebben het er zelfs al over dat hij begin augustus mogelijk alweer op de fiets zitquote:Op zondag 9 juli 2017 21:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
4 tot 6 weken voor een breuk in de heup?
Mooi toch..quote:Op zondag 9 juli 2017 18:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet toch een beste poging om van Aru een toeschouwer te maken.
quote:Op zondag 9 juli 2017 21:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar goed. Na een rit als vandaag is mijn toch al grote respect voor wielrenners weer toegenomen. Het is toch de sport aller sporten, waar je urenlang met zoveel intensiteit en drama naar kan kijken. Geen sport die ook maar enigszins in de buurt komt.
Och wat. Ik stel voor dat als Dapfne Schippers een losse veter heeft dat de rest ook even stopt. Of als de klapschaats van Sven Kramer hapert dat de tegenstander even een dansje doet. Of als bij tennis iemand struikelt de scheids een let geeft. Veel eerlijker.quote:Op maandag 10 juli 2017 00:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mooi toch..
Aru flikte ook een klotestreek. Daarom durft hij ook niet te protesteren, want dan krijgt hij backfire over zn demarrage actie toen Froome problemen had..
De klimmer met de beste tijdrit pakt de tourzege.quote:Op maandag 10 juli 2017 08:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Blijft toch wel lelijk dat Froome zo de Tourwinst in de schoot geworpen krijgt. Beetje net als Armstrong in 2003. Porte had het echt heel spannend kunnen maken, daar ben ik van overtuigd.
Ik heb lang niet meer zo'n hekel aan Froome als eerst, maar voor de spanning had je echt een Porte nodig.
Porte is geen mindere tijdrijder, alleen een heel zwakke regenrijder.quote:Op maandag 10 juli 2017 08:53 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De klimmer met de beste tijdrit pakt de tourzege.
Ook Froome zou het zich kunnen veroorloven om even een behoeftestop in de berm te doen.
Tenzij dat een paar uitdagers gezamenlijk een berg eerder beginnen aan te vallen, en men zich wil opofferen voor elkaar. Bijvoorbeeld Contador en Quintana ontsnappen met Aru, en de eerste twee rijden zich leeg tijdens een Pyreneeënrit
Tja, het blijft een combinatie van factoren. Froome is momenteel natuurlijk al de betere ronderenner, een hoop van zijn tegenstanders slagen er zelf niet in om op het juiste moment in topvorm te zijn, Froome heeft dan ook nog eens de sterkste ploeg en daarnaast ook nog eens de sterkste omkadering/begeleiding. Ook als we de doping-insinuaties even opzij schuiven, is het met voorsprong de rijkste ploeg, die gewoon hun succes bij elkaar kan kopen. Als dan ook nog eens een hoop tegenstanders op hun bek gaan en de rest weigert om te profiteren van een probleem bij Froome, dan lijkt het erop dat alles in functie staat van een zo saai mogelijke koers.quote:Op maandag 10 juli 2017 08:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Blijft toch wel lelijk dat Froome zo de Tourwinst in de schoot geworpen krijgt. Beetje net als Armstrong in 2003. Porte had het echt heel spannend kunnen maken, daar ben ik van overtuigd.
Ik heb lang niet meer zo'n hekel aan Froome als eerst, maar voor de spanning had je echt een Porte nodig.
Kwiattwitter:GazetteDesSport twitterde op zondag 09-07-2017 om 17:43:23#TDF2017 l Oh @majkaformal qui en termine !! Le maillot tout déchiré. Accompagné de son ami polonais Kwiatkowski https://t.co/yEpr7wEqZ1 reageer retweet
Yaidsquote:Yates: "We moeten respect tonen voor elkaar"
Chris Froome wou na de etappe geen woorden vuilmaken aan het opvallende tafereel, witte trui Simon Yates deed dat wel.
"Ik vond het een vuile zet. Ik houd niet van zo'n actie, maar dit is koers en Fabio mag doen wat hij wil", reageerde de kopman van Orica-Scott.
"Ik vind het niet correct om zoiets te doen. We moeten respect tonen voor elkaar. Chris had een mechanisch defect, hij werd niet gelost. Dat Aru niets gezien had? Dat is absolute onzin."
Dit deed denken aan het contador vs A. Schleck incident, al was het toen aannemelijker dat contador het daadwerkelijk niet door had (ik heb m'n twijfels), en leek dat ook een fout van Mandy zelf. Ik vind het altijd erg lame als een grote ronde daardoor beslist wordt, dus een stuk prettiger als ze wachten (moet niet in het belachelijke getrokken worden natuurlijk).quote:
Het is misschien wat vals om precies op dat moment aan te vallen, maar stilleggen en wachten is echt het andere uiterste. Er zijn zoveel situaties waarbij er niet gewacht wordt, waarom dan wel bij een materiaalprobleem (hoort gewoon bij de sport)?quote:Op maandag 10 juli 2017 11:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit deed denken aan het contador vs A. Schleck incident, al was het toen aannemelijker dat contador het daadwerkelijk niet door had (ik heb m'n twijfels), en leek dat ook een fout van Mandy zelf. Ik vind het altijd erg lame als een grote ronde daardoor beslist wordt, dus een stuk prettiger als ze wachten (moet niet in het belachelijke getrokken worden natuurlijk).
Eens, dit was voor Aru een stuk duidelijker dan toen met Contador. Wat mij betreft hoeven ze niet te wachten, gewoon doorrijden is prima. Maar precies op dat moment aanvallen is het andere uiterste en heb ik wat meer moeite mee.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit deed denken aan het contador vs A. Schleck incident, al was het toen aannemelijker dat contador het daadwerkelijk niet door had (ik heb m'n twijfels), en leek dat ook een fout van Mandy zelf. Ik vind het altijd erg lame als een grote ronde daardoor beslist wordt, dus een stuk prettiger als ze wachten (moet niet in het belachelijke getrokken worden natuurlijk).
Was Porte ook sowieso al een zwakke daler? Of lag dit echt aan het weer?quote:Op maandag 10 juli 2017 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Porte is geen mindere tijdrijder, alleen een heel zwakke regenrijder.
Dat heeft gewoon met je positie in de pikorde te maken. Froome is een grote meneer, Dumoulin is (of was) dat nog niet. Daarbij heeft Froome de ploeg om iemand die zoiets uithaalt keihard tot de orde te roepen, al is het maar in een volgende etappe.quote:Op maandag 10 juli 2017 12:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Nog iets wat steekt: als Dumoulin moet schijten rijden ze wel vol door, maar op Froome wacht altijd iedereen. Het is alsof het al afgesproken is dat hij moet winnen.
Wat dat betreft snap ik Aru ook wel, die is die façade gewoon zat, al was zijn actie niet erg netjes, tegenover Froome is het te begrijpen.
Ze zijn toen niet vol doorgereden. Pas veel later op de laatste cole gebeurde dat en dat was bijna een half uur na het 'incident'?quote:Op maandag 10 juli 2017 12:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Nog iets wat steekt: als Dumoulin moet schijten rijden ze wel vol door, maar op Froome wacht altijd iedereen. Het is alsof het al afgesproken is dat hij moet winnen.
knip
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |