SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlAin't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit gaat Melting de rest van de avond horen hè?Al zou -ie nu Bohemian Rhapsody instarten
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb Symph in het vorige topic achtergelaten
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Arme Symph....quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook een manier om van je man af te komen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Arme Symph.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Vond oorlog niet zo'n mooie.quote:
No worries, hij heeft ons al gevonden!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Arme Symph.Nu zit hij daar in z'n eentje, te wachten tot iemand nog reageert....
en dat kunnen enkel nog mensen in het blauw...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Arme Symph.Nu zit hij daar in z'n eentje, te wachten tot iemand nog reageert....
ben al een kwartier bezig om jou te quotenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
shit dan hebben we ons niet goed verstopt..quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
No worries, hij heeft ons al gevonden!
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben al een kwartier bezig om jou te quoten
Is ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:19 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt alsof Bono mee is aan het zingen
Dat is niet alsof, het is zo.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:19 schreef livelink het volgende:
doet hij ookquote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:19 schreef livelink het volgende:
Vrouwenquote:
Ik ook!! Maar peaceman speelde gemeen... hij noemde de titel niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:20 schreef DJ11 het volgende:
In dezelfde seconde gepost als Peaceman, maar nét eerder
Het eiland van Sacha?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij zitten wij op het eiland van sacha
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook!! Maar peaceman speelde gemeen... hij noemde de titel niet.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij zitten wij op het eiland van sacha
de titel leek me wel duidelijk!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook!! Maar peaceman speelde gemeen... hij noemde de titel niet.
Ik heb nergens een aankondiging gezien van een spelletje... laat staan dat ik spelregels heb gezienquote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja maar zo werkt het spelletje niet...
trustenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:23 schreef sacha het volgende:
ik ga slapen, op voorhand, voor straks in de toekomst enzo, met mijn achterlopende stream!
Neil!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:23 schreef sacha het volgende:
ik ga slapen, op voorhand, voor straks in de toekomst enzo, met mijn achterlopende stream!
Neil!
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb nergens een aankondiging gezien van een spelletje... laat staan dat ik spelregels heb gezien
de laatste boot gaat morgenochtendquote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:23 schreef sacha het volgende:
Neil!
bij afwezigheid van MadMaster denkt ze punten te kunnen halenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb nergens een aankondiging gezien van een spelletje... laat staan dat ik spelregels heb gezien
Slaap lekker sacha.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:23 schreef sacha het volgende:
Neil!
Ik zou jullie toch ernstig aanraden om je krachten te bundelen in plaats van te bekvechten.quote:
dat zal het zijn.. een strevertje is het!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij afwezigheid van MadMaster denkt ze punten te kunnen halen
Dit is toch veel leuker.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou jullie toch ernstig aanraden om je krachten te bundelen in plaats van te bekvechten.
en dan zij een beetje pronken met mijn kennis zekerquote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou jullie toch ernstig aanraden om je krachten te bundelen in plaats van te bekvechten.
Welterustenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:23 schreef sacha het volgende:
Neil!
en dan boos zijn als hij te langzaam typt zeker.quote:
We spelen hier altijd spelletjesquote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee we zitten tegenover elkaar te luisteren en kijken wie het het eerste weet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
TeamDiaanquote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan zij een beetje pronken met mijn kennis zeker
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee we zitten tegenover elkaar te luisteren en kijken wie het het eerste weet.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waar Melting is, is Vout nooit ver weg...
Hawaii 5-0quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:28 schreef DJ11 het volgende:
Waar is de instrumentale versie van dit nummer voor gebruikt? Ik moet aan iets van hitparades denken. Jingle in de Top 40 of zo?
hawai five o en het zat in de mastermix van Jive bunnyquote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:28 schreef DJ11 het volgende:
Waar is de instrumentale versie van dit nummer voor gebruikt? Ik moet aan iets van hitparades denken. Jingle in de Top 40 of zo?
Dat laatste zal het zijn danquote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hawai five o en het zat in de mastermix van Jive bunny
Gelukkig maar.....quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:29 schreef peaceman het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)vensgevaar~a7badbe8/
pfoequote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:29 schreef peaceman het volgende:
Gelukkig. De voetbalcarrière is even niet belangrijk meer. Zijn leven staat voorop. Gelukkig ligt hij nu op een plek waar hij heel goed wordt gemonitord.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:29 schreef peaceman het volgende:
ja damn.... dat is nie goe niequote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:29 schreef peaceman het volgende:
precies!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig. De voetbalcarrière is even niet belangrijk meer. Zijn leven staat voorop. Gelukkig ligt hij nu op een plek waar hij heel goed wordt gemonitord.
Slaap lekker, Symph.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting.. de lichtjes gaan hier uit....
ik zie geen titel...quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Mijn dochter kwam ook net binnen. Lekker op tijd gelukkig.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:34 schreef Diaan73 het volgende:
Sorry was even afgeleid, Twan kwam thuis.
Welterustenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Fijn is dat. Twan was ook op tijd. Vannacht was hij er pas om 2:10 uur. Ik lag al te slapen, bij uitzondering.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter kwam ook net binnen. Lekker op tijd gelukkig.
2 tonen en toen moest ik ff zingen en dat was meteen de titel, zelfs in halfslaap kan ik dat somsquote:
Ik zal dat op een gegeven moment ook moeten gaan doen, ja. Maar zo laat is ze eigenlijk nog nooit thuis geweest. Tot 01.00 wil ik er wel wakker voor blijven.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Fijn is dat. Twan was ook op tijd. Vannacht was hij er pas om 2:10 uur. Ik lag al te slapen, bij uitzondering.
zou zomaar kunnenquote:
Met meisjes is het denk ik ook anders dan met jongens. Twan mag zo laat omdat hij dan met een groep jongens mee fietst. Dan hoeft hij niet alleen. Hij gaat ook vaak om met jongens die een jaartje ouder zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zal dat op een gegeven moment ook moeten gaan doen, ja. Maar zo laat is ze eigenlijk nog nooit thuis geweest. Tot 01.00 wil ik er wel wakker voor blijven.
Soms is het daarom beter om niet de grootste hit te draaien.quote:
En dan meteen tot 02.00 of zo? Gelijk doorpakken.quote:
Ik bedoelde eigenlijk of ik een 4e speciaal bier zal nemen.quote:
4 speciaalbiertjes?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of ik een 4e speciaal bier zal nemen.
Maar ach..... die is om 0.00 toch niet op.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
ik raak helemaal in de war van jequote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:
Ik zie jullie al helemaal tegenover elkaar zitten.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
4 speciaalbiertjes?
Wat heb je dan allemaal zitten snoepen?
Valt die Radler er ook onder?
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:46 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ik zie jullie al helemaal tegenover elkaar zitten.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
En bevallen ze?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag geen radler op.
4 speciaalbiertjes van de Stadsbrouwerij Eindhoven.
Heb je toevallig de app Untappd?
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:46 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ik zie jullie al helemaal tegenover elkaar zitten.
Daar kun je alle speciaalbiertjes zowat in vinden, en ze raten, zodat je terug kan zoeken welke je bv lekker vond, en welke juist niet.quote:
De eerste 3 bevallen goed.quote:
Ah cool!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar kun je alle speciaalbiertjes zowat in vinden, en ze raten, zodat je terug kan zoeken welke je bv lekker vond, en welke juist niet.
Of van mensen die je kent, welke zij gehad hebben.... zo leer je nog wat kennen.
Ik drink het ook pas sinds eind vorig jaar.quote:
Hoeveel verschillende soorten heb je geprobeerd? ) Er zitten echt goede tussen!quote:
corona, desperado's, wieckse witte of Koninck... veel verder dan dat ga ik niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik drink het ook pas sinds eind vorig jaar.
Oh?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik drink het ook pas sinds eind vorig jaar.
quote:
quote:
ik vind ze vaak vooral te zwaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende soorten heb je geprobeerd? ) Er zitten echt goede tussen!Maar de smaken liggen soms echt heel erg uit elkaar. Ik kan me voorstellen dat je een aantal echt helemaal niks vindt.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik zing dit nummer zo mee, maar ben vergeten wie het zingt.
144 verschillende nu.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende soorten heb je geprobeerd? ) Er zitten echt goede tussen!Maar de smaken liggen soms echt heel erg uit elkaar. Ik kan me voorstellen dat je een aantal echt helemaal niks vindt.
Ahhh check!quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik zing dit nummer zo mee, maar ben vergeten wie het zingt.
Ik had het echt moeten weten. Stom!quote:
eigenlijk is het simpel... als ik de keuze heb tussen normaal en speciaal bier, zal ik vrijwel altijd gewoon bier kiezen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh check!
Maar er zijn ook speciaalbiertjes van maar 6%, zoals de nieuwe van Iron Maiden!
Had je daar al van gehoord, Melting? Ze hadden al 3 van The Trooper, maar er is een nieuwe uit gekomen!
Halowed.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh check!
Maar er zijn ook speciaalbiertjes van maar 6%, zoals de nieuwe van Iron Maiden!
Had je daar al van gehoord, Melting? Ze hadden al 3 van The Trooper, maar er is een nieuwe uit gekomen!
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er wordt bijna geschiedenis geschreven....
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom net thuis en zag Golden Oldies...
zeker wel... She's like the windquote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:59 schreef DJ11 het volgende:
Goed acteur, die Patrick Swayze, maar zingen deed -ie volgens mij niet....
Jawel hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:59 schreef DJ11 het volgende:
She's Like The Wind...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:59 schreef DJ11 het volgende:
Dat wist Diaan zelfsquote:
Toch leuk hoor. Fijne muziekavond zo, met Peaceman en Meltingquote:Op zondag 9 juli 2017 00:01 schreef Melting het volgende:
Ik heb wel eens heel de nacht doorgedraaid, 11. Marathon uitzending. Dus helemaal uniek is het niet.
Maar dat is al weer lang geleden.
dat lijkt me goedquote:
Ik kom ook nog een heel eind.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je bent toch wel degene die het meest (her)kent
ik ook, maar er is in die tijd ook veel troep gemaakt...quote:
Dat is in elk decennium het gevalquote:Op zondag 9 juli 2017 00:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ook, maar er is in die tijd ook veel troep gemaakt...
ze hadden op het hoogtepunt moeten stoppenquote:Op zondag 9 juli 2017 00:11 schreef DJ11 het volgende:
En voor wie denkt: "Corona ken ik niet", het nummer The Rhythm Of The Night kennen jullie vast wel. Deze track was daar de opvolger van.
quote:Op zondag 9 juli 2017 00:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze hadden op het hoogtepunt moeten stoppen
quote:Op zondag 9 juli 2017 00:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat ik Next One leuker vind dan dit.
Ach eentje zo tussendoor is prima te doen hoor. Je kunt nooit alles mooi vinden.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:12 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En zo zien we maar weer dat smaken enorm verschillen.
Maar na 2000 is het meer troep dan goede muziek geworden, wat de top 40 heeft gehaald.quote:
Dat dacht ik niet, daarom mocht jij antwoorden...quote:Op zondag 9 juli 2017 00:11 schreef DJ11 het volgende:
En voor wie denkt: "Corona ken ik niet", het nummer The Rhythm Of The Night kennen jullie vast wel. Deze track was daar de opvolger van.
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 9 juli 2017 00:11 schreef DJ11 het volgende:
door die toevoeging is het waarquote:Op zondag 9 juli 2017 00:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar na 2000 is het meer troep dan goede muziek geworden, wat de top 40 heeft gehaald.
Gelukkig wordt er meer muziek gemaakt.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar na 2000 is het meer troep dan goede muziek geworden, wat de top 40 heeft gehaald.
Wmb niet, want buiten de hitlijsten is meer dan zat aan goede muziek te vindenquote:
Teksten posten doe je anders ook niet meer,,.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ik doe uit principe geen instrumentale liedjes raden.
Klopt. Als je de Single Top 100 van deze week ziet, kun je alleen maar heel verdrietig worden.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:12 schreef Melting het volgende:
[..]
nee daar zoek jij alleen de songteksten bij toch?quote:Op zondag 9 juli 2017 00:14 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zondag 9 juli 2017 00:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Teksten posten doe je anders ook niet meer,,.
Te weinig wat mij betreft...quote:Op zondag 9 juli 2017 00:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wmb niet, want buiten de hitlijsten is meer dan zat aan goede muziek te vinden
Als ik er ook nog principes op na moest houden kan ik beter helemaal stoppen met proberen te raden.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:14 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zondag 9 juli 2017 00:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik er ook nog principes op na moest houden kan ik beter helemaal stoppen met proberen te raden.
verschil in smaak denk ik...quote:
Daarom KX Classics, The Edge.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Als je de Single Top 100 van deze week ziet, kun je alleen maar heel verdrietig worden.
En het valt me op dat de muziek die blijft, niet de muziek is die hoog in de hit- en kliklijsten staat. Op Radio 2 hoor je veel goede muziek uit bijvoorbeeld de 80s en 90s, maar veel van die nummers zijn nooit grote hits geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |