SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Positief; want situatie lijkt stabiel. Enig onbekende is in wat voor staat.twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 18:09:37Nouri wordt nu weggedragen, richting de helikopter. Hij is helemaal ingepakt. We hebben verder even nul idee. #ajawer reageer retweet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dan word je niet gereanimeerdquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:09 schreef Thezeurminator het volgende:
Kan het ook niet gewoon zijn dat die gewoon flauwgevallen is? En dus dat het veel minder erg is.![]()
Nee, dat is het zeker niet helaas. Leek er op het begin even op maar het is veel ernstiger.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:09 schreef Thezeurminator het volgende:
Kan het ook niet gewoon zijn dat die gewoon flauwgevallen is? En dus dat het veel minder erg is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het is wel opvallend dat het de laatste jaren veel vaker gebeurd dan 20 jaar geleden.
Heeft vaak ook met allerlei randzaken te maken waarop ik nu niet in zal gaan......"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Echt he? Had gewoon zin in een lekker potje Ajax. Die jongens moeten zich kapot geschrokken zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:09 schreef Pinuts het volgende:
Pff... en dat moest een lekker ontspannen oefenpotje worden.![]()
![]()
Ik wens je sterkte, Nouri. Dat je er bovenop mag komen.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Stabiel hoeft helaas niet positief te zijn, enige wat we kunnen doen is afwachten.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Om vervoerd te worden met traumaheli moet je wel stabiel zijn dus wellicht goed teken
Kom op Appie[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nouri wordt nu weggedragen, richting de helikopter. Hij is helemaal ingepakt. We hebben verder even nul idee.![]()
wedstrijd verder ook stilgelegd/gestopt mag ik aannemen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja. Natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
wedstrijd verder ook stilgelegd/gestopt mag ik aannemen?Beatus vir qui suffert tentationem.
Uiteraardquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
wedstrijd verder ook stilgelegd/gestopt mag ik aannemen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
wedstrijd verder ook stilgelegd/gestopt mag ik aannemen?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Nee dat klopt, maar toch.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stabiel hoeft helaas niet positief te zijn, enige wat we kunnen doen is afwachten.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Uiteraardquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
wedstrijd verder ook stilgelegd/gestopt mag ik aannemen?Klopt...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stabiel hoeft helaas niet positief te zijn, enige wat we kunnen doen is afwachten.![]()
Uiteraard afgelast jaquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
wedstrijd verder ook stilgelegd/gestopt mag ik aannemen?Oh.![]()
Niemand die nu nog zin heeft om door te spelen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
wedstrijd verder ook stilgelegd/gestopt mag ik aannemen?![]()
Ja...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
wedstrijd verder ook stilgelegd/gestopt mag ik aannemen?![]()
Nee ze zijn er nog omheen aan het voetballen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
wedstrijd verder ook stilgelegd/gestopt mag ik aannemen?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Volgens mij is dat een goed tekenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:12 schreef PicoMMP het volgende:
Nouri wordt nu weggedragen, richting de helikopter. Hij is helemaal ingepakt. We hebben verder even nul idee."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Fake news, ga terug naar CNN.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ze zijn er nog omheen aan het voetballen.graag op anoniem![]()
Voordat Nouri ging liggen/zitten greep hij naar zijn borst.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:09 schreef Thezeurminator het volgende:
Kan het ook niet gewoon zijn dat die gewoon flauwgevallen is? En dus dat het veel minder erg is.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ze zijn er nog omheen aan het voetballen.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Jij bent echt komisch.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ze zijn er nog omheen aan het voetballen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zoals al gezegd, stabiel is fijn, maar hoeft niet te betekenen dat het goed of beter gaat natuurlijkquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een goed tekenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ze koelen hem af. Is beter voor behoud van hersenfuncties.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:12 schreef PicoMMP het volgende:
Nouri wordt nu weggedragen, richting de helikopter. Hij is helemaal ingepakt. We hebben verder even nul idee.blablablabla![]()
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een goed teken![]()
Ik vond het niet echt een bijster intelligente vraag.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
wie is dat jochie die casually uit een bidonnetje staat te tanken?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 18:14:06UPDATE NOURI | Er was sprake van hartritmestoornissen. Hij is stabiel, heeft hartslag & wordt in slaap gehouden. reageer retweet
![]()
Dat ligt eraan hoe ver hij ingepakt is...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een goed teken![]()
DEfribileren doen ze als een hart wel klopt maar veels te snel om bloed rond te pompen. Daarom pompen ze de borst op en neer, om bloed (zuurstof) bij de hersenen te krijgen.
Die hebben maar 6 minuten.Wie dit leest is gek![]()
was een beetje retorisch jaquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt een bijster intelligente vraag.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goed nieuws, vraag me af wat dit voor zijn toekomst betekent..quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 18:14:06UPDATE NOURI | Er was sprake van hartritmestoornissen. Hij is stabiel, heeft hartslag & wordt in slaap gehouden. reageer retweet
![]()
Hemelzijdank. Voor zover.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Carel Eitingquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wie is dat jochie die casually uit een bidonnetje staat te tanken?Oh.![]()
Eerste is zonde. De rest: pfewquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Beatus vir qui suffert tentationem.
Denk dat niemand in zijn omgeving/familie nu hier aan denkt (no-emo).quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goed nieuws, vraag me af wat dit voor zijn toekomst betekent..![]()
Hopelijk dat hij er bovenop komtquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Daar denk je nu aan?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goed nieuws, vraag me af wat dit voor zijn toekomst betekent..![]()
![]()
als er geen vertrouwen en hoop zou zijn dan zou hij heus niet de helikopter in gaanquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe ver hij ingepakt is...
Het is een voetballer met een goede conditie, meestal hebben dat soort jongens een sterk hart."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Fantastisch nieuws, had zomaar ander nieuws kunnen zijn.
Nu duimen dat ie er dit jaar weer bovenop komt en geen schade heeft opgelopen.
Zijn carriereverloop merken we vanzelf wel een keer.Hell To The Liars![]()
NOURIIIIII werd natuurlijk helemaal duizelig van Huntelaars stiftje. Gaat LETTERLIJK herboren terug komen om onze harten te veroveren
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ze zijn er nog omheen aan het voetballen.
Soms hou ik echt van je.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dat kan echt alle kanten op. Genoeg topsporters met hartritmestoornissen. Soms met aanpassingen best te doen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goed nieuws, vraag me af wat dit voor zijn toekomst betekent..
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-1592991-a167315/amp![]()
oke de paniek is over.....
goed dat we tegenwoordig twitter hebben om de wereld te informeren"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Idd, het nieuws gaat enorm snel gelukkig.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:18 schreef klaasweetalles het volgende:
oke de paniek is over.....
goed dat we tegenwoordig twitter hebben om de wereld te informeren![]()
Dat weet ik, jij kunt niet zonder mij. Zonder Peppie geen Kokkie.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Positief nieuws, voor zover positief mogelijk is in dit soort gevallen. Sowieso invloed op zijn leven en carrière. Maar oke, er zijn belangrijkere dingen dan een carrière.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
★★★![]()
Jup, prioriteit is leven natuurlijk. Voetballen zie ik somber in maar dat is hopelijk voor latere zorg.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Positief nieuws, voor zover positief mogelijk is in dit soort gevallen. Sowieso invloed op zijn leven en carrière. Maar oke, er zijn belangrijkere dingen dan een carrière.![]()
Angstaanjagend nieuws en hopelijk loopt het goed af. Waar ik trouwens wat vraagtekens bij zet is dat allerlei nieuws-apps gelijk weer met "breaking news" meldingen komen: denken die lui nog na over hoe zoiets overkomt op familieleden van deze jongen die nog helemaal van niets weten? Echt grof.![]()
Ajax tv content makerquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Positief nieuws, voor zover positief mogelijk is in dit soort gevallen. Sowieso invloed op zijn leven en carrière. Maar oke, er zijn belangrijkere dingen dan een carrière.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
nu kunnen we ons gaan afvragen hoe zoiets kan gebeuren....
je ziet het steeds vaker gebeuren
ik wijd het aan allerlei soorten middeltjes die sporters tegenwoordig gebruiken om fysiek sterker te worden..... waardoor er hartritmestoornissen kunnen ontstaan
een bekende is natuurlijk anabolen......"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Gast, doe normaal.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:22 schreef Zelus het volgende:
Nouri afgevoerd en Ajax verliest ook nog eens.
Dit, dus.![]()
Welkom in 2017. Dit is al paar jaar aan de gang...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:22 schreef beantherio het volgende:
Angstaanjagend nieuws en hopelijk loopt het goed af. Waar ik trouwens wat vraagtekens bij zet is dat allerlei nieuws-apps gelijk weer met "breaking news" meldingen komen: denken die lui nog na over hoe zoiets overkomt op familieleden van deze jongen die nog helemaal van niets weten? Echt grof.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: